Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    CVPP skelbimas
    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,401 iki 7,363 km rekonstravimo ir estakados šio kelio užliejamajame ruože (6,190 – 6,940 km) naujos statybos techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

    Sutarties sudarymo data 2017.12.13
    Rangovai: AB „Kauno tiltai“ 133729589, UAB Tiltų ekspertų centras 226148570

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-187834

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Dėl 1'500 žmonių skiria 10mln. Padalintų po 6'500 € žmogui ir kelkitės kur norite, būtų uždarytas klausimas. Juk 3 asmenų šeimai gaunasi 20'000 €. O dabar vis tiek ateityje reikės prižiūrėti tiltą ir t.t. Marazmas.
    Kažkaip keistai skaičiuojat. Pvz.: Molūvėnų viadukas A1 magistralėje. Žmonių ~0. Tiesiog tai bendros infrastruktūros objektas.
    Arba Helsinkio g. viadukas virš Vakarinio..

    Komentuoti:


  • Arulis
    replied
    Tesiant tokia logika, siulau iskelti zmones is Kursiu Nerijos. Vargo per daug, keltai kainuoja, Elektra tiekti - kam. Dar pasiulymas - atiduokim Rusne ir Nerija kaimynui, jam brangu islaikyti nepasirodys. Liudna, kad zmones taip siauriai galvoja, be jokio valstybimio mastymo..

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Dėl 1'500 žmonių skiria 10mln. Padalintų po 6'500 € žmogui ir kelkitės kur norite, būtų uždarytas klausimas. Juk 3 asmenų šeimai gaunasi 20'000 €. O dabar vis tiek ateityje reikės prižiūrėti tiltą ir t.t. Marazmas.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Estakados į Rusnę statyba prasidės gegužę


    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eguze-1622225/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas straipsnis su šiek tiek idiotiška klikbaitine antrašte

    Lrytas 2018.03.13
    Šilutės rajono gyventojams plyšta širdis: iškirtę 288 medžius valdininkai davė pažadą
    Į portalą lrytas.lt kreipėsi pasipiktinęs Šilutės rajono gyventojas Algis – jam skaudu žiūrėti, kaip dėl rekonstruojamo kelio iš Šilutės į Rusnę kertami ir su šaknimis verčiami visi iš eilės medžiai – net ir tie, kurie visiškai sveiki.Vyras teigia, kad šitaip niokojamas Mažosios Lietuvos kraštovaizdis – medžių alėjos, kurios tapo išskirtiniu Nemuno deltos teritorijos bruožu.




    Pasak Lietuvos kelių direkcijos Saugaus eismo ir aplinkos apsaugos skyriaus patarėjos Eglės Nemanytės, kartais tenka pasirinkti būtiną sprendimą dėl kelio rekonstrukcijos. Vis dėlto kraštovaizdį bus bandoma atkurti – medžių alėja bus atsodinta.
    „Bus nukirsti 288 medžiai, tiek pat jų bus atsodinta. Tačiau šiuo atveju negali būti visi patenkinti. Kartais reikia daryti pasirinkimą. Be to, kertami tik seni, pažeisti arba rekonstrukcijos darbams trukdantys medžiai. Juk 10 metų žmonės laukė estakados, tad klausimas, ko vietiniams gyventojams dabar reikia labiau – estakados ar medžių, kurie auga kelio juostoje“, – sakė E. Nemanytė.

    https://gamta.lrytas.lt/flora/2018/0...azada-5132196/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcija 2018.03.05
    Rusnės estakada: prasidės parengiamieji darbai
    Kelyje Šilutė–Rusnė artimiausiu metu prasidės parengiamieji darbai užliejamo kelio ruožui rekonstruoti ir estakadai statyti. Pirmiausia numatytame rekonstruoti ruože turės būti iškirsti kelkraščiuose ir ant kelio pylimo augantys medžiai, kurie trukdytų atlikti darbus. Jau 2019 m., iki statybos darbų pabaigos, prie rekonstruoto kelio tiek pat medžių bus atsodinta.

    Rengiantis rekonstrukcijos darbams teks iškirsti eismo saugai pavojų keliančius 288 senus, alėją sudarančius medžius. Kraštovaizdžiui atkurti tiek pat medžių vėl bus pasodinta abipus kelio palei visą rekonstruojamą ruožą, išskyrus tik estakadą. (...)

    Susisiekimo ministerija primena, kad Rusnės estakada bus statoma krašto kelyje Nr. 206 Šilutė–Rusnė, kuris vienintelis veda į Rusnės salą. Rekonstruojamame 5 km ilgio kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada. (...)

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/rusn...zio-saugojimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie ledo keliai yra pavojingi, ypač kai Lietuvoje jie įrengiami labai retai.
    Kadangi valdžia įrengti ir pažymėti ledo kelią nepasirūpino, tai niekam ir neatėjo į galvą pažymėti, koks leistinas svoris
    Kaltų kaip ir nėra, kalčiausias liks pats vairuotojas.

    Estjoje įprastas susisiekimas tarp salų ir žemyno užšalusia jūra.
    Yra tam tikros važiavimo ledu taisyklės - nustatomas didelis atstumas tarp automobilių, draudžiama prisisegti saugos diržais (kad spėtum iššokti), o greitis negali būti tarp 25 ir 40 km/h, nes tokiu greičiu yra pavojinga vibracija.

    Net Estijoje visko atsitinka. Šių metų vasario 6 d. Pärnu apskrityje puskilometrio atkarpoje tarp Munilaido uosto ir ir Manilaido salos nuskendo mikroautobusas. Trys žmonės nuskendo, o dviem pavyko užlipti ant mikrobuso stogo ir išsigelbėti

    http://rus.delfi.ee/daily/criminal/b...da?id=81199387

    Dar vienas lyrinis nukrypimas.
    Susisiekimas per potvynį amfibijomis ir traktorių priekabomis Rusnėje ne pats blogiausias variantas

    Baltarusija

    https://news.tut.by/society/582904.html

    Po lyrinio nukrypimo grįžtame į temą apie Rusnės kelią.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.05.18, 19:28. Priežastis: Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Nenustebčiau, jei tas lenkas tiesiog nesuprato, kad važiuoja ledo keliu, o ne tikru, bet nenuvalytu keliu .... Belieka iškraut krovinį ir tada gelbėt mašiną.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2018.02.7
    Šilutiškių „ledo kelyje“ prasmego rūkytas žuvis gabenęs sunkvežimis
    Rūkytas žuvis iš Rusnės salos sunkvežimiu gabenęs lenkas prasmego „ledo kelyje“. Į vandenį pusiau paniręs sunkvežimis įstrigo ir kol kas neaišku, kaip jį reikės ištraukti į sausumą.
    Incidentas įvyko antradienio rytą. Žmonės per incidentą nenukentėjo, tačiau įvykis pareikalaus nemažai sunkvežimio savininko laiko, nervų ir lėšų.

    Paspaudus šaltukui ir Nemuno vandeniu užliejamoms pievoms pasidengus storoku ledu, potvynio vandens nuo sausumos atkirsti Rusnės salos gyventojai prieš keletą dienų įsirengė vadinamąjį „ledo kelią“. Potvynio vandeniui semiant kelią Šilutė–Rusnė, „ledo kelias“ tapo nebloga alternatyva vietos gyventojams, kursuojantiems tarp Rusnės ir sausumos.

    Būtent šiuo keliu ir nusprendė pasinaudoti rūkytų žuvų krovinį iš Rusnės nedideliu sunkvežimiu „Iveco“ gabenęs lenkas. Problema ta, kad, pasidarę kelią per ledą, Rusnės gyventojai nepastatė automobilio svorį ribojančių ženklų. Tad lenkas drąsiai su kitais automobiliais „ledo keliu“ pasuko sausumos link. Tačiau maždaug kelio viduryje ledas neišlaikė sunkvežimio svorio, ir šis įlūžo. Į vandenį paniro galinė automobilio dalis ir sunkvežimis liko įstrigęs.





    https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...ezimis-4893064

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiltų ekspertų centras 2017.12.15
    Projektuojama 750 m ilgio estakada Rusnėje
    AB „Kauno tiltai“ ir UAB „TEC Infrastructure“ jungtinės veiklos pagrindu įgyvendins apie 10 mln. vertės Šilutė-Rusnė kelio rekonstravimo ir naujos estakados statybos darbus.



    UAB „TEC Infrastructure“ (buvusi UAB Tiltų ekspertų centras) su rangovu AB „Kauno tiltai“ vykdys kelio Šilutė-Rusnė naujos statybos techninio darbo projekto parengimą, projekto vykdymo priežiūrą ir darbų atlikimą. Nemuno užliejamame kelyje bus įrengta estakada.

    „Projektas apima kelio rekonstrukciją, naujo pėsčiųjų ir dviračių tako, 750 metrų estakados įrengimą 5 kilometrų ilgio kelio ruože. (...).“ – teigia UAB „TEC Infrastructure“ generalinis direktorius Marijus Jarockis.

    http://tec.lt/estakada-rusneje/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai todėl ir mažėja, nes apie mėnesį per metus nėra normalaus susisiekimo, o dalį mėnesio iš viso ribotas. Jei bus geras susisiekimas, Rusnėje ir kituose kaimuose saloje įsikurtų ir turtingų žmonių. Dabar grynai dėl negarantuoto susisiekimo jie ten nesikels.Jei iš viso nori, kad Lietuvos provincija nenunyktų, reikia į ją investuoti. Bet ne į šaligatvius ir gatvių apšvietimą, kuris neveikia. Rusnės kelias yra gyvybiškai būtinas. Priekulės aplinkkelis yra ne rajono reikalas, o LKAD. Rajonas gali tik paspausti ministeriją, LAKD paprašyti ir pan.
    Vilniuje kaip reikia mažiau investuoti į naujas gatves - kuo jų bus daugiau, tuo transporto problemų tik daugės (čia aš ne apie esamų priežiūrą ar kai kurių naujų gatvių tiesimą).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    Rusnė - Lietuvos dalis, nestatyti estakados, ir tuos pinigus skiriti Vilniui, kai kažkas siūlo, tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.
    Pinigų švaistymas ir tiek.
    Gyventojų 2001 1600 Rusnėje, o 2011 1200.
    -400 per dešimt metų.
    Jei 2021 bus dar -300, tai liks 900.
    Ne kasdien jie važiuoja tuo keliu, vieniems reikia, kitiems ne. Kas ten neregistruotas, traktoriumi keltų tik susimokėjus, ir baigtųsi eilės. Ir šiaip, efektyviai ten kelia, kelis kartus kėliausi.

    Būtų 10 mln keliams Šilutės savivaldybėje ir leistų pasirinkti - kelias į Tauragę duobėtas, yra vienos juostos tiltas; į Klaipėdą - Priekulės aplinkkelį pastatė (2/3 jo), o abu galai nesutvarkyti. Ten tūkstančiai kasdien važiuoja. Gaištamas laikas dėl nepastatytų aplinkkelių, dėl "Stop" ženklų prie siaurų tiltų.

    O čia viskas dėl premjero noro kirpti juostelę.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2018.02.10, 07:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl kaimų šaligatvių sutinku. Dėl namų - ne. Bendrai kišti tiek daug ES pinigų į infrastruktūrą yra nesąmonė. Gyvenamieji namai ne infrastruktūra. O pinigus Vilnius neuždirbo. ES pinigai tai iš viso neuždirbti pinigai, todėl nereikia čia piktintis. Vilnius nieko uždirba visos kitos Lietuvos sąskaita, todėl privalo dalį atiduoti. Ryga ar Talinas ne pavyzdys. Tiksliau tai blogas pavyzdys, nes be šių miestų daugiau Latvijoje ar Estijoje nieko iš esmės ir nėra ir provincija nyksta labiau nei pas mus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.
    Vilnius užsidirba, tik iš jo atima daugiau nei pusę ir todėl skaičiuojant vienam gyventojui biudžetas yra kelis kartus mažesnis nei Rygos ar Talino. Čia net neįskaičiuojant tų, kurie deklaravę gyvenamą vietą ne Vilniuje ( rajonas ir kiti miestai), bet naudojasi Vilniaus infrastruktūra. Jų GPM eina kitiems ir Vilnius iš jų negauna nei cento Bet kuris šūdkaimis turi trinkelėmis išklotus šaligatvius ir renovuotus daugiabučius iš ES fondų, o Vilnius tam pinigų negauna. Pirma reikia nors kiek žinoti, o tada š malti. Kiša pinigus į infrastruktūrą, bet greit ten nebus kam gyventi ir nebus pinigų tam išlaikyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kova dėl pinigų. Gėda Lietuvai, kad per tiek metų neišsprendė Rusnės kelio ir estakados problemos...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Estakados už 10 mln. eurų nereikia
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eikia-1606605/
    Kasmet potvyniu užliejamą pamario kraštą, kaip savo penkis pirštus pažįstantis inžinierius-hidrotechnikas Antanas Rimvydas Neniškis labiau nei įsitikinęs, kad beveik 10 milijonų eurų kainuosianti estakada kelyje Šilutė-Rusnė yra tik pinigų švaistymas, nes ji niekam nereikalinga. Visas rusniškių problemas galima išspręsti kur kas paprasčiau ir gerokai pigiau.
    <...>
    „Reikia tik atlikti tris darbus ir estakados nereikės. Pirmiausia būtina paaukštinti ir sutvirtinti kelio į Rusnę ruožą, per kurį bėga vanduo. Jeigu kelias nebūtų pažemintas, šiais metais nebūtų ir apsemtas. Antra - tinkamai sutvarkyti Šyšos upės pylimus, kurie po rekonstrukcijos tapo per aukšti ir trukdo nutekėti vandeniui į Kuršių marias. Per potvynį jie ilgam sulaiko vandenį visame polderyje ir ant kelio. Potvynis baigiasi, vanduo upėse nuslūgsta, o Šilutės polderyje jo gylis išlieka apie 1 metrą. Tuo buvo galima įsitikinti pernai, kai per rekonstruojamus dalinai nugriautus pylimus vanduo ištekėjo vos per dvi paras. Tinkamo aukščio pylimuose turėtų būti įrengti ir automatiniai potvynio vandens išleidimo vartai, atsidarantys nuo slėgio. Trečia - jau daugybė metų niekam nerūpi pralaužtas pylimas prie Rusnės kelio. Kai tik vanduo kiek pakyla, jis iš karto ima semti kelią. Niekur dar jo nėra, o ant kelio yra. O dėl pailgėjusio ir pagilėjusio potvynio nukenčia vietos gyventojai“, - „Vakaro žinioms“ sakė A.R.Neniškis.

    Šilutiškio skaičiavimais, jo įvardyti darbai nekainuotų nė milijono eurų. Dar 1969 metais inžinieriumi-hidrotechniku Šilutės rajone dirbti pradėjęs ir kiekvieną polderių bei užliejamos teritorijoje centimetrą žinantis A.R.Neniškis (13 metų išdirbo ir jūrų hidrotechniku Klaipėdos uoste) ne kartą kreipėsi į vietos bei šalies valdžią, įvairias institucijas. Tačiau jo sukaupta patirtis, mintys ir pasiūlymai niekam nepasirodė įdomūs.

    Komentuoti:


  • Arulis
    replied
    Labai nustebino šios dienos įvairių žiniasklaidos priemonių ataka prieš estakados statybą. Man l.keista, kad vis ištraukiama idėja, kad reikia tik kelią paaukštinti. T.y. paaukštinus kelią, vanduo nebenutekėtų keliu link marių, t.y. pakiltų potvynio lygis ir čia, ledams susigrudus jau ne mariose, o prie Rusnės tilto, Rusnės nebeliktų, būtų nuplauta. Taip pat tie ekpertai turėtų susimastyti, kam yra tarpukaryje pastatytas K.Griniaus tiltas vidurį laukų (vasaros metu taip atrodo), potvynio metu - nuteka vanduo į marias. Jei būtų kelias vietoj K.Griniaus tilto - vėl užtvanka. Be to žiūrim istoriją - sovietinaims metais buvo keletą kartų paaukštintas kelias - tuose keletą kartų jį ir nuplovė. Ir vėl žiniasklaidos ekspertai - sutvarkykit polderius, nebus potvynio. Polderiai - skirti vasaros metui, kai reikia ištpupmuoti vandenį iš pievų, kad , tai būdavo sovietų metais, būtų galima pievas šienauti. Prie sovietų buvo polderiai sutvarkyti, buvo ir potvyniai ir tada visi suprato, kad reikia estakados. Rusnė - Lietuvos dalis, nestatyti estakados, ir tuos pinigus skiriti Vilniui, kai kažkas siūlo, tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Galėtų jie patys nusipirkti džipus ant didelių ratų Didele prabanga gyventi tokioje vietoje. Pagal tokią logiką Neringai reikia tilto.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kasparas Adomaitis: Ar pastatys vilniečiai tiltą į Rusnę?
    Vilnius šiuos metus pasitinka su rekordiškai stipriu biudžetu – miesto pajamos (be dotacijų valstybinėms funkcijoms) viršys 400 mln. eurų ir turbūt pirmą kartą po dešimtmečių Vilnius planuoja 12 mln. eurų biudžeto perteklių. Perteklinis biudžetas planuojamas ne dėl to, kad Vilniui ar vilniečiams taip naudingiau. Mieste, kuriame 300,000 žmonių kasdien važiuoja į darbą ir leidžia laiką kamščiuose, tikrai yra kur padėti pinigus. Šiuo atveju Seimo sprendimuose buvo numatyta, kad Vilnius (kaip ir kitos savivaldybės) privalo tvirtinti perteklinius biudžetus, kad Lietuva atitiktų ES reikalaujamus fiskalinės drausmės rodiklius. Toks reikalavimas savivaldybėms atrodo keistai, kai pati centrinė valdžia planuoja deficitinį biudžetą. Juolab, kad tame deficitiniame biudžete pinigų estakadai į Rusnę, kur gyvena 1,500 žmonių, pakanka. Ar ne pigiau ir naudingiau būtų pasiūlyti jiems kompensaciją būstui Klaipėdoje ar Vilniuje? Tokius Seimo ir Vyriausybės sprendimus galima paaiškinti nebent politiniais, bet tikrai ne racionaliais motyvais.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...usne-18-922474
    p.s. Vilniečiai tikrai už tai sumokės, nes gauna <50% nuo sumokėto GPM. Kiti 100% ir dar dotacijas.
    Paskaičiuokime: Rusnės estakada: kaina - 9 458 500,00 Eur http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...0-eur-1602895/
    Reiškia 1 žmogui valdžia išmes po 6305 €. Ir ta estakada reikalinga tik kai kada. Tai gal pasiūlytų tuos pinigus, jei visi sutiks pasakant kad estakados nestatys ir išsikeltų. Reikia nepamiršti, kad tuo išlaidos nepasibaigs, bus remonto darbai ir t.t.
    p.p.s žodis estakada darosi keiksmažodžiu atsimenant zuokulos ištaškytus 10 mln € Goštauto estakadai, iš kurios nauda yra iš esmės tik MG, kad nereikėtų ratu važiuoti pro tunelį. Žadėjo 16'000 per parą, pravažiuoja gal 160.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.02.07, 18:46.

    Komentuoti:

Working...
X