Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Matyt draudimas ir/ar technikinė pasibaigė.
    Abu galiojantys. Todėl ir neaišku. Vien tik dėl amžiaus neimtų nurašinėti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Regitroje išregistruotas. Kodėl - neaišku.
    Gaila. gražiai atrodė.
    Matyt draudimas ir/ar technikinė pasibaigė.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai
    Būtinai turi būti pralaida, kitaip kaip ir minėjo, bus didelis tvenkinys ir vanduo neišbėgs. Todėl dabar toje vietoje kelio pylimas netgi yra sužemintas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Senas jau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Ne Ikarus'as, o MAN'as. Jam gal per gilu?
    Regitroje išregistruotas. Kodėl - neaišku.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ne Ikarus'as, o MAN'as. Jam gal per gilu?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O kur "potvynio Ikarusas"?

    Šitas https://www.google.lt/maps/@55.34404...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Potvynis Pamaryje: kelias į Rusnę uždarytas, žmones perkelia amfibija

    Pamaryje besitęsiantis atlydys pridarė rūpesčių Šilutės ir Rusnės apylinkių gyventojams. Anot liudininko, kelias iš Šilutės į Rusnę yra uždarytas dėl potvynio. Vandens lygis siekia 95 cm. „Kelias uždaromas, kai vanduo pasiekia 80 cm lygį. Tuomet nebevykdomas transporto priemonių perkėlimas. Gyventojai perkeliami amfibija“, – portalui lrytas.lt pasakojo liudininkas...

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Rusnės estakada: kaina - 9 458 500,00 Eur

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...0-eur-1602895/

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

    2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

    Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.

    Jūra įdomiausia per audras, Rusnė bus įdomiausia per potvynius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

    2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

    Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.
    Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Fulgur, kiek tu čia verksi? Dviračių takai negerai daromi, keliai/estakados irgi, Lidlai ne ten statomi. Kiek galima?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Kad jie nėra niekuo išskirtiniai puikiai parodo tas faktas, kad TIK kitais metais planuojama tą estakadą pastatyti.
    Be to Rusnėje visas šitas dalykas dar gali ir atsipirkti, nes vietos vaizdingos ir tinkamos turizmui.
    1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

    2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

    Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

    Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.
    Kad jie nėra niekuo išskirtiniai puikiai parodo tas faktas, kad TIK kitais metais planuojama tą estakadą pastatyti.
    Be to Rusnėje visas šitas dalykas dar gali ir atsipirkti, nes vietos vaizdingos ir tinkamos turizmui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Infrastruktūrą reikia statyti, kur yra naudotojai.
    Pasižiūrėkite Lenkijos kelius. Koks šuolis per dešimtmetį. O pas mus?
    Pas mus 10 metų regresas - provėžos (nes kyšis gelbėja nuo ašių matavimų VKTI), 1+1, žvėrys, kasmet po 100 metrų pailgėja kas antras meistelis, ai dar Via Baltica.

    PS

    O jūs raskite provincijoje policininką?
    Jų nebėra, nes buvo suprasta, kad per brangu.
    Kai valstybė perskirstys pusę BVP, tai bus ir paslaugos atitinkamo lygio.
    Šilutėje kaip pats sakei - naudotojų yra. Sutvarkius infrastruktūrą atsiras daugiau.

    Mūsų keliai prieš 10 metų buvo n+k geresni nei Lenkijoje. Dabar Lenkija vejasi. Aišku šviežia autostrada atrodo gražiau, nei n metų neremontuota. Bus galima palyginti kaip lenkiškos autostrados atrodys po 10-20 metų.

    Reikia nepamiršti, kad Lenkija yra N kartų didesnė. Žmogui ar kvadratiniam kilometrui kol kas mes autostradų/greitkelių turim daugiau. Jei mūsų planuojamus 2+1 pritemps iki greitkelio, ir toliau lenksim lenkus. O nulipus nuo tranzitinių autostradų, vaizdelis pas juos nekoks. Žvėrys, nudrožti keliai per miestelius be šaligatvių, savižudiškos sankryžos. Aišku kai tūlo piliečio pažintis su Lenkija apsiriboja ViaBaltica ir A2, tada viskas kitaip atrodo

    Pas mus irgi nestovi vietoj. Aišku kai nuo neatmenamų laikų turim A1 ir A2, tas pagerėjimas nėra esminis kokybės šuolis. Bet nuo 2000ųjų pokyčiai akivaizdūs. Tie patys pailgėjantys miesteliai nėra blogai. Blogai tik tai, kad nėra greitkelio bent į kiekvieną apskrities centrą. Bet lenkams irgi toli gražu iki to, net kai pastatys planuojamus kelius.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su tokiu požiūriu išvis nereikia statyt naujos infrastruktūros. Pigiau sumokėt kompensaciją nei laikyt ugniagesių komandą ar tirt nusikaltimus
    Infrastruktūrą reikia statyti, kur yra naudotojai.
    Pasižiūrėkite Lenkijos kelius. Koks šuolis per dešimtmetį. O pas mus?
    Pas mus 10 metų regresas - provėžos (nes kyšis gelbėja nuo ašių matavimų VKTI), 1+1, žvėrys, kasmet po 100 metrų pailgėja kas antras meistelis, ai dar Via Baltica.

    PS

    O jūs raskite provincijoje policininką?
    Jų nebėra, nes buvo suprasta, kad per brangu.
    Kai valstybė perskirstys pusę BVP, tai bus ir paslaugos atitinkamo lygio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

    Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.



    PS
    Savivaldybė gali statyti už savo lėšas. Iš NT susirenka, iš GPM. Korortas, NT brangus, reiškia daugiau surenka.
    Su tokiu požiūriu išvis nereikia statyt naujos infrastruktūros. Pigiau sumokėt kompensaciją nei laikyt ugniagesių komandą ar tirt nusikaltimus

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Jūsų komentaras labiau į niekur. Jums normalu, kad 21 a. žmonės į darbą ir namus turi keltis ant traktorinių priekabų?
    Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

    Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.

    Vadinasi, diena kainuoja 1 296 eurų. 2013 metais buvo keliama 58 dienas, reiškia, buvo išleista apie 75 000 eurų. O kiek per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį?

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73467594
    PS
    Savivaldybė gali statyti už savo lėšas. Iš NT susirenka, iš GPM. Korortas, NT brangus, reiškia daugiau surenka.
    Dabar kažkas tingi eilutėje pastovėti (nors Vilnius, Klaipėda kasdien - o ne mėnesiuką - stovi rytais vakarais kamščiuose), bet visa Lietuva turi susimesti.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.13, 17:17.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pinigai į niekur.
    Šilutei reikia kelio į Klaipėdą, o ne į Rusnę. Ten visos žūtys ir avarijos.
    Jūsų komentaras labiau į niekur. Jums normalu, kad 21 a. žmonės į darbą ir namus turi keltis ant traktorinių priekabų?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pinigai į niekur.
    Šilutei reikia kelio į Klaipėdą, o ne į Rusnę. Ten visos žūtys ir avarijos.

    Komentuoti:

Working...
X