Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Negirdėjau, kad būtų konkursas. O gal Autokausta su pertekliniu gruntu iš mazgo statybų sau ruošiasi statybų aikštelę pėsčiųjų tilto statyboms, nes žino, kad laimės?
    Kad jau laimėjo Autokausta
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/06/...ilto-statybos/

    Comment


      Prie Pilies parkingo Autokausta užtvėrė dalį krantinės. Maždaug ties ta vieta, kur turėtų būti pėsčiųjų tiltas.

      Comment


        Auto kausta jau pasiekė salą Neryje
        Click image for larger version

Name:	IMG_1180.jpeg
Views:	2477
Size:	1,32 MB
ID:	2215642

        Comment


          Auto kausta jau plauna techniką Neryje.

          Attached Files

          Comment


            Prisižais jie su tom užtvankom. Geros keliso žiemos buvo, pavasarinio potvynio beveik nebuvo. Jeigu netyčiom normalesnė žiema - trys užtvankos netoli visna kitos - nemuno sala, kėdainių tiltas ir šitas. klausimas kuris pataps btlenecku.
            *censored*

            Comment


              Kauno m.savivaldybė / Diena.lt 2025.08.20
              Rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos
              Antroje gegužės pusėje startavusi Linkuvos gatvės įkalnės rekonstrukcija gerokai įsibėgėjo. (...)Nepaisant lietingos vasaros, iki šiol atlikta beveik pusė visų suplanuotų darbų.







              https://www.kaunas.lt/2025/08/20/per...alio-pabaigos/
              https://diena.lt/naujienos/kaunas/mi...tojams-1716076

              Comment


                Įkeliu nuotraukas iš straipsnio:
                https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ilgiau-1716459

                Esminių ištraukų nerinksiu, nes ganėtinai daug visokių darbų pamini (Rotušės aikštė, stotis, Brastos g. jungtis, visokie perasfaltavimai, remontai, Minkovskių g. viadukas Ašigalio g.), tad žinutė būtų iš esmės straipsnio kopija. Siūlau patiem peržvelgti. Realiai pagrindinių šių metų darbų santrauka.

                Brastos g. - Neries Krantinės jungtis:

                Paskutinis taisė JPeters; 2025.08.24, 18:38.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	IMG_8530-1024x768.jpg
Views:	1326
Size:	303,8 kB
ID:	2217587

                  https://www.bustonaujienos.lt/ilgai-...ikoniu-kalnas/

                  Comment


                    Karaliaus Mindaugo prospekto remontas suprantu baigtas. Pati prasčiausia dalis ties Birštono g. sankryža taip ir liko neremontuota. Faina, svarbu ties Magnumu ir Akropoliu bus geras (kur ir taip buvo geras) asfaltas.

                    Comment


                      Taigi ko jūs norit,meras susitvarkė sau kelią nuo verslo centro link namų. Prieš tai Pramonės pr. irgi buvo tvarkomas.

                      Comment


                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                        Taigi ko jūs norit,meras susitvarkė sau kelią nuo verslo centro link namų. Prieš tai Pramonės pr. irgi buvo tvarkomas.
                        Gal galėtumei nustot pastoviai šikti ant mero ir savivaldybės kiekvienoje temoje? Tas pats per tą patį ir pastoviai ne į tema. Kur tik karolis1993, ten kažkokios vien replikos savivaldybei, o ne vertingi pastebėjimai kaip kitų vartotojų. Forumas nėra tavo asmeninis šiukšlynas.

                        Comment


                          Neaiškink.

                          Comment


                            Jau Karaliaus prospektas tai tikrai visuomenės intereras kaip ir kokie Savanoriai ar Jonavos g. Tegu tvarko, kad ir atkarpomis, tegu apsaugo po to nuo gręžimo kasimo ir lopymo ir viskas bus ok.

                            Comment


                              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                              Karaliaus Mindaugo prospekto remontas suprantu baigtas. Pati prasčiausia dalis ties Birštono g. sankryža taip ir liko neremontuota. Faina, svarbu ties Magnumu ir Akropoliu bus geras (kur ir taip buvo geras) asfaltas.
                              Buvo rašyta, kad atkarptą nuo I.Kanto gatvės iki Aleksoto tilto kitais metais imsis.

                              Comment


                                Dažnai važiuoju Donelaičio g. bet kažkaip šiandien važiuodamas labiau atkreipiau į kelio dangos situaciją.
                                Donelaičio g. iš pagrindų rekonstruota palyginus ne taip senai, jei reikėtų spėti - spėčiau - 7 metai.
                                Žiūrint į kelio dangą, ji didžiojoje dalyje atrodo tikrai gerai, bet yra vietų kur pvz. prie šviesaforų jau susidarę bangos asfalte, yra kur ties šuliniais yra įdubos, yra įduba ir vidurį gatvės, matosi centre gatvės atsiradęs išilginis (greičiausiai asfalto sujungimo) trūkis per kurį drėgmė patenka ir vėliau šaltis gadina dangą. Yra vietų - kur buvo daromi tinklų pasijungimai ir tos vietos jau dabar yra problematiškos, yra ir gerai sutvarkytų pasijungimo vietų.

                                Ką noriu pasakyti ir į ką noriu atkreipti dėmesį, kad Kaune nėra prižiūrimos įrengtos gatvės. Kaip pvz. kažkas pasijunginėjo, turėjo gavę visus tam reikiamus leidimus, net prieš užasfaltuojant turėjo gauti akredituotos laboratorijos bandymų protokolą, visi šie dokumentai yra pateikiami savivaldybei, bet niekas nemonitorina atliktų darbų kokybės, niekas nemonitorina grantinių darbų.
                                Toks vaizdas, kad savivaldybėje niekam neįdomu garantiniai įsipareigojimai. Jei asfaltas raukšlėjasi - tikėtina tai yra rangovo blogai atliktas darbas, jei ties šuliniais atsiranda įdubos - vadinasi nesandarūs šuliniai ir plaunamas gruntas ir t.t. bet niekas to neprižiūri, dėl to mes neturime ilgam išliekančių gatvių, o gatvių remontas yra nenutrūkstamas procesas.

                                Comment


                                  Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

                                  Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

                                    Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
                                    Savivaldybės visų pirma ten renka mokesčius, dėl to ir stengiasi pritraukti gyventojus pas save gyventi, nes daugiau pinigų surinks. Konkuruoja, kuri darželį atidarys, miesto baseiną ar pan.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

                                      Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
                                      Mano siulymas pradzioje vykdyti garantini monitoringa. Dabar darbai pabaigti nesvarbu kaip bet prie ju negrizta. Idomu butu pamatyti kiek lietuvoje ar kaune buvo pareikalauta sutvarkyti keliu pagal suteikta darbu atlikimo garantija.
                                      Mano esminis fokusas i kokybes isireikalavima ir monitoringa atliktu darbu.

                                      kas del pirkimu - KMS del to ir padaro konkursa kelininku su malsimaliom kainom keletui metu be konkreciu darbu. O konkretiem darbam renkasi viena is tu triju kompaniju.. cia aisku mazinama konkurencija bet turi daugiau mobilumo.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

                                        Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
                                        Tą patį gali matyti Latvijoj. Tai kelių atkarpas skalbele basto, tai dar ką daro. Kada kas paskutinį kartą matėt, kad kas nors Lietuvoje pvz. dažytų surudyjusius tilto turėklus?

                                        Neseniai mačiau (nepamenu kur) pasakymą: Brangiausias - laiku neatliktas remontas.

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                          Neseniai mačiau (nepamenu kur) pasakymą: Brangiausias - laiku neatliktas remontas.
                                          Būtent. Mano konkrečiu atveju matomi kelio dangoje trūkiai mano supratimu turėtų būti sutvarkyti, juos dabar užpildyti spec medžiagomis kainuotų sąlyginai mažai, kadangi to nedaro - po žiemos tikėtina tose vietose pradės darytis duobės, vanduo ir šaltis pradės ardyti dangą. Dangos remontas kainuos kur kas daugiau, negana to da gadins automobilius ir t.t.
                                          Ir tikrai taip, tai nėra išskirtinė Kauno problema, taip vyksta visoje lietuvoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X