Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mbr Rodyti pranešimą

    Turėtų tvarkyti. Vienintelis projektas, ką pavyksta rasti, tai prie viešųjų pirkimų sutarties, nors ten nepanašu kad jis užbaigtas, nes trūksta kai kurių dalių:
    https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005799366

    Pirkimas: čia
    Bl*t kokia nesamonė. Dviračių takai niekur prasideda, niekur dingsta, ypač prieš sankryžas. Aikštėse priešais KTU matematikos/statybos rūmus dviračių takai niekaip nežymėti, kas pavojinga pėstiesiems. Gričiupio/studentų gatvės sankryža turėtu būti žiedas, net nežinau kiek toje vietoje esu matęs avarijų kol studijavau. O darniausia yra atkarpa tarp Taiko pr. ir A Barausko g. Kelias neracionaliai platus, padarytas pagal sovietines "paniatkes". Greičiausiai su mintimi, kad Studentų gatvė būtų buvusi sujungta su K. Baršausko., kas niekad neįvyko ir artimiausioj ateity neįvyks. Dėl to pločio dabar dviračiu takas durnose vietose nutrūkinėja, nėra normalių perėjų. O galų gale, ta 3,2 juostos talpinanti gatvė susiauriėja iki 2 juostų artėjant sankryžai su Taikos pr., tai na**ui ji tokia plati prieš tai?

    Siutina šitie Kauno infrastruktūros projektai, kurie mano žiniomis niekaip nėra viešinami. Gerai, kad gali apeiti biurokratiją ir padaryti dalykus greičiau, bet kai tokį brūdą daro... Ar kažkam iš forumo narių teko tokiuose viešinimuose dalyvauti? Reikia sustabdyti tokio šlamšto darymą ateityje.

    Comment


      Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

      Bl*t kokia nesamonė. Dviračių takai niekur prasideda, niekur dingsta, ypač prieš sankryžas. Aikštėse priešais KTU matematikos/statybos rūmus dviračių takai niekaip nežymėti, kas pavojinga pėstiesiems. Gričiupio/studentų gatvės sankryža turėtu būti žiedas, net nežinau kiek toje vietoje esu matęs avarijų kol studijavau. O darniausia yra atkarpa tarp Taiko pr. ir A Barausko g. Kelias neracionaliai platus, padarytas pagal sovietines "paniatkes". Greičiausiai su mintimi, kad Studentų gatvė būtų buvusi sujungta su K. Baršausko., kas niekad neįvyko ir artimiausioj ateity neįvyks. Dėl to pločio dabar dviračiu takas durnose vietose nutrūkinėja, nėra normalių perėjų. O galų gale, ta 3,2 juostos talpinanti gatvė susiauriėja iki 2 juostų artėjant sankryžai su Taikos pr., tai na**ui ji tokia plati prieš tai?

      Siutina šitie Kauno infrastruktūros projektai, kurie mano žiniomis niekaip nėra viešinami. Gerai, kad gali apeiti biurokratiją ir padaryti dalykus greičiau, bet kai tokį brūdą daro... Ar kažkam iš forumo narių teko tokiuose viešinimuose dalyvauti? Reikia sustabdyti tokio šlamšto darymą ateityje.
      Na pavyzdžiui Rotušės aikštės projekto aptarimas vyko savivaldybėje, prieš pora savaičių, tai besidominčių atėjo iki 10 žmonių...

      Comment


        Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

        Bl*t kokia nesamonė. Dviračių takai niekur prasideda, niekur dingsta, ypač prieš sankryžas. Aikštėse priešais KTU matematikos/statybos rūmus dviračių takai niekaip nežymėti, kas pavojinga pėstiesiems. Gričiupio/studentų gatvės sankryža turėtu būti žiedas, net nežinau kiek toje vietoje esu matęs avarijų kol studijavau. O darniausia yra atkarpa tarp Taiko pr. ir A Barausko g. Kelias neracionaliai platus, padarytas pagal sovietines "paniatkes". Greičiausiai su mintimi, kad Studentų gatvė būtų buvusi sujungta su K. Baršausko., kas niekad neįvyko ir artimiausioj ateity neįvyks. Dėl to pločio dabar dviračiu takas durnose vietose nutrūkinėja, nėra normalių perėjų. O galų gale, ta 3,2 juostos talpinanti gatvė susiauriėja iki 2 juostų artėjant sankryžai su Taikos pr., tai na**ui ji tokia plati prieš tai?

        Siutina šitie Kauno infrastruktūros projektai, kurie mano žiniomis niekaip nėra viešinami. Gerai, kad gali apeiti biurokratiją ir padaryti dalykus greičiau, bet kai tokį brūdą daro... Ar kažkam iš forumo narių teko tokiuose viešinimuose dalyvauti? Reikia sustabdyti tokio šlamšto darymą ateityje.
        Jei ir viešina tai tokiais laikais kad turbūt tik bedarbiai ir gali dalyvauti.
        Bet šiuo atveju tai manau jokio viešinimo nebuvo nes jokios informacijos apie tai neradau ir nerandu.
        O projektas tai tikrai klaikus, dėl ko net pradėjau galvot, kodėl čia taip intensyviai tie darbai vyksta, ar ne su idėja kad kuo greičiau kol koks visuomeninkas nesustabdė darbų

        Comment


          Susiaurinta Kęstučio gatvė tampa galvos skausmu viešajam transportui
          https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...sportui-video/

          Kas neoamenat, kalbėjom, kad padarytos idiotiškai per siauros parkavimo vietos kai net tvarkingai prie pat borto glaudžiant, lieti ar peržengi parkavimo liniją.

          Comment


            Na iš nuotraukų tikrai ne viskas yra gatvės problema

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230602_091859.png
Views:	2186
Size:	476,1 kB
ID:	2055091
            Čia sakyčiau labiau insulto ar kito smegenų pažeidimo padarinys

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Na iš nuotraukų tikrai ne viskas yra gatvės problema

              Čia sakyčiau labiau insulto ar kito smegenų pažeidimo padarinys
              Pritariu, važiuoti 50cm per liniją ir palikti 150cm iki stovinčio automobilio jiems yra normalu.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Vairuotojai tiesiog yra „pripratę“ prie per plačių prospektų, ypač kuriuose eismas vyksta antra eismo juosta, o pirmoje yra parkavimas.
                Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                  Na iš nuotraukų tikrai ne viskas yra gatvės problema


                  Čia sakyčiau labiau insulto ar kito smegenų pažeidimo padarinys
                  Darbo dienomis praktiškai kasdien pravažiuoju ir parkuojuosi 2 kartus per dieną Kęstučio gatvėje, automobilis ne iš mažųjų (4,66x1,89) tai kažkaip sugebu tilpti tarp parkavimo linijų (90% atvejų parkuojuosi galu). Kaip kiti parkuojasi tai patyliu, chaosas, palyginčiau su Bolt paspirtukais, numeta mašina kaip nori skersą, ant šaligatvio, ar dar kaip nori.
                  Kęstučio gatvė siauresnė tik iki šviesoforo su Daukanto g. toliau ji praplatėja, bet ir ten parkuotis nemoka, bet jau lengviau juos apvažiuoti.

                  Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2023-06-02 101406.png
Views:	1042
Size:	1,32 MB
ID:	2055123

                  Comment


                    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                    Vairuotojai tiesiog yra „pripratę“ prie per plačių prospektų, ypač kuriuose eismas vyksta antra eismo juosta, o pirmoje yra parkavimas.
                    būtent, kaip kitaip pasiekti 70km/h? negi vilksies Kęstučio g. ant 50?

                    Comment


                      Tikrai įmanoma tvarkingai priparkuot (nebent vairuoji kokį mega SUV ar pikapą, tuomet mieste tau ne vieta). Tiesiog reikia pagal KET visiems bent kiek minantiems liniją dalinti baudas. Pilna tokių naglų kurie net nebando normaliai prisiparkuot ir kokį trečdalį metro būna išlindę. Alternatyviai, tiesiog panaikinti parkavimą
                      Paskutinis taisė bimbam; 2023.06.02, 13:09.

                      Comment


                        Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                        Tikrai įmanoma tvarkingai priparkuot (nebent vairuoji kokį mega SUV ar pikapą, tuomet mieste tau ne vieta). Tiesiog reikia pagal KET visiems bent kiek minantiems liniją dalinti baudas. Pilna tokių naglų kurie net nebando normaliai prisiparkuot ir kokį trečdalį metro būna išlindę. Alternatyviai, tiesiog panaikinti parkavimą
                        Kaip ir pas babajų, atėjo paklausė, ką apie tai mano, pasiteisino atseit, buvo kitas auto ir trukdė(kuo abejoju), bet ir baigus pokalbį ir esant pakankamai vietos persiparkuoti, net nesiruošė to daryti.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                          Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2023-06-02 101406.png
Views:	1042
Size:	1,32 MB
ID:	2055123
                          Už tokį priparkavimą (baltas sedanas) turėtų būti iškart privalomas teisių perlaikymas. Nėra Kęstučio g. problemų pravažiuoti net jei ratas koks išlenda už linijos, bet jei išlenda pusė automobilio tada problema atsiranda, bet čia ne juostų pločio problema, o eismo dalyvių kultūros trūkume. Ir kadangi už tai nėra baudžiama, todėl ta kultūra ir neatsiranda.

                          Comment


                            Pravaziuojant Kestucio g. labai sveika pafotkinti tokius ir pranesti e-policijai. Uztrunka kelias min ir geras darbas padarytas.

                            Comment


                              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                              Pravaziuojant Kestucio g. labai sveika pafotkinti tokius ir pranesti e-policijai. Uztrunka kelias min ir geras darbas padarytas.
                              čia tikiuosi su dviračiu važiuojat, o ne automobilį vairuojant bandot fotografuoti

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                čia tikiuosi su dviračiu važiuojat, o ne automobilį vairuojant bandot fotografuoti
                                Zinoma, ten dviraciu juostos tam ir padarytos, kad labai patogu fotkinti butu

                                Comment


                                  Nors A.Kriščiukaičio gatvę ir susiaurino, bet vistiek puikiai telpa 2+1 juostos.

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20230605_190543.jpg Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2055852

                                  Tilpo ir pėsčiųjų takas ir dviračių takas ir net žalios vejos bus, bet dėja neliko parkingo prie autodalių parduotuvės (ironiška?), bet nieko tokio, Kaune žmonės "moka" parkuotis

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20230605_232110.jpg Views:	0 Size:	757,4 kB ID:	2055853

                                  Juk niekam netrukdo Škoda ir pėstysis apeis ir dviratis apvažiuos, puiku
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20230605_232125.jpg Views:	0 Size:	965,0 kB ID:	2055855

                                  PS.: Į e-policiją priduoti.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                    Nors A.Kriščiukaičio gatvę ir susiaurino, bet vistiek puikiai telpa 2+1 juostos.
                                    Tikrai reikėjo prioritizuoti išvažiavimus iš kiemų ir nuleidinėti dviračių/pėsčiųjų taką iki kelio lygio. Osom.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                      Tikrai reikėjo prioritizuoti išvažiavimus iš kiemų ir nuleidinėti dviračių/pėsčiųjų taką iki kelio lygio. Osom.
                                      Važiuodamas dviračiu jausmas, kad jotum, nes tikrai daug įvažų

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Važiuodamas dviračiu jausmas, kad jotum, nes tikrai daug įvažų
                                        Šitą jausmą žinau, čia yra epic, ta prasme iš kiemo išvažiuojama per dieną max 2 automobiliai, 2 kartus per dieną, tuo tarpu dviračių/pėsčiųjų taku priklausomai nu vietos, bent 100 kartu daugiau dviračių/pėsčiųjų, kartais net 1000 kartų.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Šitą jausmą žinau, čia yra epic, ta prasme iš kiemo išvažiuojama per dieną max 2 automobiliai, 2 kartus per dieną, tuo tarpu dviračių/pėsčiųjų taku priklausomai nu vietos, bent 100 kartu daugiau dviračių/pėsčiųjų, kartais net 1000 kartų.
                                          ir tikiu, kad šita atkarpa bus populiari kai sutvarkys Linkuvos gatvę ir į Milikonių kalną, bei atsiras vientisas dvirtakis iki Šilainių. Čia bus toks trumpesnis kelias į centrą, nors aišku jis gal bus populeresnis į Šilainius, nes Linkuvos įkalnė "draugiškesnė" (ne tokia stati) dviratininkams nei Baltų prospekto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X