Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas per keistas įsivaizdavimas, kad gatvių asfaltas nutiesiamas vieną kartą gyvenime ir tampa šventa karve ir yra neliečiamas. Inžineriniai tinklai jau toks dalykas, kad kažkam reikia prisijungti prie jų, kažkam atsijungti, kažkas sugedo, reikia taisyti, periodiškai atnaujinti ir t.t. Vien mano kieme per pastaruosius du metus tris kart vis kažką ardė nes tai naujam pastatui prijungti prie šildymo tinklų reikėjo, kitą kartą vandentiekį atnaujino, o paskutinį kartą elektros kabelius kaitaliojo. Ne sovietmetis, kur būdavo viskas penkmečiui į priekį suplanuota.

    Comment


      Tokios 2+2 gatvės kaip Kalantos galėtų turėti 3 juostas, dvi važiavimo, o per vidurį kairiojo posūkio juostą, gal tiek asfalto nereikėtų. Prieš sankryžas (Masiulio, VI forto, juostų skaičius nesikeistų).

      Kitas variantas A juostos iš abejų pusių, bet jos turėtų būti atskiros, nes kitaip per A juostas automobiliai apvažinės sukančius į kairę. TBendrai nežinau ar būtų saugesnis sprendimas negu dabar tiesiog 2+2. Manau saugiausias mano pirmas paminėtas sprendimas su trim juostom.

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą
        Kas per keistas įsivaizdavimas, kad gatvių asfaltas nutiesiamas vieną kartą gyvenime ir tampa šventa karve ir yra neliečiamas..
        Nežinau ką jis įsivaizdavo, bet turbūt turėjo omenyje, kad po atnaujinimo minimum 5 ar x metų neturėtų ardyt, nes turėtų iškart visus kelių metų ateities darbus suderint į priekį.

        Comment


          Pradėkime nuo to, kad kapitaliai remontuojant gatvę būtina suremontuoti ir visas komunikacijas, kitaip nėra prasmės kapitaliniam remontui.
          Jei geriau pasižiūrėtumėte, praktiškai visa gatvė yra išpjaustyta, tai nėra viena ar dvi vietos. Tai vos ne nuo žiedo iki kalno panašiu tankumu kaip matosi nuotraukoje.
          Negalima vertinti viso miesto pagal kažkieno kiemą.

          Comment


            Parašė iPhone Rodyti pranešimą
            Pradėkime nuo to, kad kapitaliai remontuojant gatvę būtina suremontuoti ir visas komunikacijas, kitaip nėra prasmės kapitaliniam remontui.
            Jei geriau pasižiūrėtumėte, praktiškai visa gatvė yra išpjaustyta, tai nėra viena ar dvi vietos. Tai vos ne nuo žiedo iki kalno panašiu tankumu kaip matosi nuotraukoje.
            Negalima vertinti viso miesto pagal kažkieno kiemą.
            Kad taip daryti reikia turėti praktiškai neribotus biudžetus, tai gali sau leisti tik diktatorių valdomos valstybės su milžiniškais naftos rezervais. Jei būtų keičiama visa infrastruktūra nepriklausomai nuo būklės ir pan. tai kainuotų daug kartų brangiau ir truktų gerokai ilgiau. Ką tai reikštų eiliniam žmogui? Daugybę retai remontuojamų gatvių ir amžinius apkasus. Pas mane prie namų gatvė buvo kapitališkai rekonstruota, kas truko daugiau nei metus (700m atkarpa), bet pirmieji kasinėjimai šaligatvyje prasidėjo jau po pusmečio, tiesa tik šaligatvyje, bet visvien negali numatyti 5m ar net 1m į priekį ko aplinkiniams sklypams prisireiks. Kur tikrai reikia keisti infrastruktūra, kur ji tikrai yra nusidėvėjus, ten ji ir būna keičiama rekonstrukcijos metu. Daug geriau vienas kitas lopas, nei ištaškyti milijonai nebūtiniems infrastruktūros kaitaliojimams.

            Comment


              Nemuno gatvė ( 2022 spalio 14 d. foto )

              Click image for larger version

Name:	IMG_20221014_134220.jpg
Views:	1256
Size:	1,97 MB
ID:	2001877

              Click image for larger version

Name:	IMG_20221014_134302.jpg
Views:	1243
Size:	1,53 MB
ID:	2001878

              Click image for larger version

Name:	IMG_20221014_134343.jpg
Views:	1249
Size:	1,51 MB
ID:	2001879

              Click image for larger version

Name:	IMG_20221014_134350.jpg
Views:	1270
Size:	1,44 MB
ID:	2001880
              Keliauju per Lietuvą

              Comment


                Parašė Missoni Rodyti pranešimą
                Nemuno gatvė ( 2022 spalio 14 d. foto )
                Matau, kad sutvarkyta lietaus kanalizacija - didelis pliusas, bet už tą vizualinę taršą stulpais tai riebus minusas. Kodėl net tokiose siaurose gatvėse pas mus statomi stulpai? Čia teisinis reguliavimas neleidžia naudoti pastatų sienų kabinti trosams ir šviestuvams ant jų?

                Comment


                  Įtariu, kad ir Linkuvos g. uždarytoje atkarpoje pradžioje bus viena juosta autotransportui ir viena juostą skirs dvirtakiui, bei šaligatviui, o nuo Mažvydo g. prasidės dvi juostos.
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20221026_175341.jpg
Views:	1240
Size:	2,16 MB
ID:	2001888

                  Toks truputį klaidinantis ženklas nuo Vileišio tinklo, kas nesiortentuoja gatvių pavadimuose, atrodytų, kad kažkur priekį uždarytas kelias, o ne už posūkio.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20221025_174306.jpg
Views:	1601
Size:	719,8 kB
ID:	2001889

                  Prie Neries kr. parko sandėliuoja žemes, tai gal kai kas pagalvos kad jau pradėjo daryti Vileišio tilto mazgą

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20221022_125652.jpg
Views:	1225
Size:	990,7 kB
ID:	2001890

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Įtariu, kad ir Linkuvos g. uždarytoje atkarpoje pradžioje bus viena juosta autotransportui ir viena juostą skirs dvirtakiui, bei šaligatviui, o nuo Mažvydo g. prasidės dvi juostos.
                    Ten keliose vietose dėl namų užstatymo norint padaryti normalius šaligatvius dvi juostos nelabai ir telpa:
                    Click image for larger version

Name:	2022-10-27_09-31-49.png
Views:	1263
Size:	2,76 MB
ID:	2001898
                    Click image for larger version

Name:	2022-10-27_09-32-48.png
Views:	1228
Size:	2,57 MB
ID:	2001899
                    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                    Comment


                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                      Ten keliose vietose dėl namų užstatymo norint padaryti normalius šaligatvius dvi juostos nelabai ir telpa:
                      Aš šitą puikiai žinau ir taip tikiuosi, kad bus palikta 1 juosta ir skirtas dėmesys pėstiesiems ir dviratininkams (nes tai tik mano spėjimas, projekto nemačiau). Bet tikiu jog atsiras kurie skųsis kaip Nemuno g. atkarpos susiaurinimu. Linkuvos g. pradžioje kaip ir Nemuno g. antra juosta reikalinga tik VT transportui apsilenkti kai jis sustoje stotelėje

                      Comment


                        Ar Linkuvos gatvėje nenumatytos A juostos?

                        Comment


                          Bet ten tos vienos juostos pilnai ir uztenka, gatve tankiai gyvenama. Neisivaizduoju, kokia gyvenimo kokybe turint langus saligatvio lygyje 2m nuo vaziuojamosios dalies. Kuo maziau eismo ir kuo daugiau barjeru pasiekti didesni greiti.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Ar Linkuvos gatvėje nenumatytos A juostos?
                            Na jeigu pusė gatvės bus tik 1 juosta, tai kaip gali būti A juosta.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              Matau, kad sutvarkyta lietaus kanalizacija - didelis pliusas, bet už tą vizualinę taršą stulpais tai riebus minusas. Kodėl net tokiose siaurose gatvėse pas mus statomi stulpai? Čia teisinis reguliavimas neleidžia naudoti pastatų sienų kabinti trosams ir šviestuvams ant jų?
                              Namas yra privatus turtas, kaip tau atrodytu, jei viena diena pamatytum darbininkus su perforatorium greziancius tavo namo sienas, ir bandytu irengti kablius trosams ar gembes sviestuvams Plius, jei troleibusu tinklas prisuktas prie sienos, sukelia triuksma/vibracijas namo viduje, nedideles, bet jos yra.

                              Comment


                                Linkuvos gatves pradzioje bus viena eismo juosta, desinej saligatvis, kairej saligtavis + dvirtakis. Mazdaug ties viduriu isplates iki dvieju eismo juostu.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Na jeigu pusė gatvės bus tik 1 juosta, tai kaip gali būti A juosta.
                                  Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.

                                  Comment


                                    Man labiausiai kyla klausimas kodėl ten beveik pusę metų pusiau lopyta, pusiau pjaustyta ta gatvė buvo, kai dabar visiškai uždarė ir nukasė viską??
                                    Dar kyla klausimas kodėl, kai uždarė Linkuvos g., staiga pjaustyt ir lopyt Neries krantinę pradėjo? Ar negalima to buvo padaryti kai Neries krantinėje keitė vamdžius ir srautai joje buvo tik vietinio transporto?
                                    Paskutinis taisė Bootsy; 2022.10.29, 20:58.
                                    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                    Comment


                                      Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                      Man labiausiai kyla klausimas kodėl ten beveik pusę metų pusiau lopyta, pusiau pjaustyta ta gatvė buvo, kai dabar visiškai uždarė ir nukasė viską??
                                      Man ir tas pats pasistojo? Su autobusais vilkomes ant 20, poto kai nustojo atstatinet ,,buratinus" numetem važiuodami, nes per ,,Ariogalos'' ir ,,Sąjungos a. " tarpstoteli isivarydavom vos ne 5 min minusas, buvo, kaip ir gerai, bet jei ten būtų uzluze, kas nors didesnio, ar avariją, būtų ,,sakes". Viena ..MANa" kabinos didikas iš šalutinės,tas nestojo,vijosi dar, tai bandė ir mūsiškiai pabėgimą iš avarijos ,,pripaisyti"

                                      Comment


                                        Desiu i sia tema. Visame Zaliakalny prie ivaziavimu i gatveles atsirado tokie zenklai. Labai matyta vakaru Europoj.

                                        Click image for larger version  Name:	EB2131CC-D4A7-4CA5-9DB1-031CB852C963.jpeg Views:	0 Size:	1,79 MB ID:	2002914
                                        Paskutinis taisė Sklansky; 2022.10.31, 15:26.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.
                                          jeigu važiavęs ta gatve, tai neklaustum. Tai pabandykim įsivaizduoti kiek ten ir kur A juostos būtų galima įrengti? Nuo Mažvydo g. kur platės gatvė iki sąjungos aikštės dešinėje pusėje? Toliau dauguma autobusų rikijuosi į kairę pusę nes važiuos į Milikonių kalną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X