Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesiog butu trinkeles su asfaltu padare, arba tik asfalta ir atskyre balta juosta, o dabar belenkiek borteliu pridejo, zaliu juostu bereikalingu...
    Kaunas yra Kaunas

    Comment


      Tu nuvaziuok i olandija ir nekils nesamoningu klausimu del dviraciu taku ir kitu infrastrukturos sprendimu, ten dviraciu taku miestuose yra daugiau nei keliu masinoms vaziuoti ir visi supranta kaip reikia minti, o man lietuviam per staigus posukis ar dar kazkas tu paziurek laisves alejoj kaip vaziuoja dviraciai net netelpa i tiesu taka, cia priklauso nuo zmogaus viskas

      Comment


        Parašė Auwris Rodyti pranešimą
        Galėjo gražiai išlenkt, o dabar kaip kaimiečiai padarė. Vietos tai pilna buvo.
        Matyt pas mus klerkai vis dar įsivaizduoja, kad dviratininkai turi važiuoti "lėtai", "saugiai" ir "neskubėdami". Bet tuomet nereikia stebėtis jei dviratis pas mus niekad netaps automobilio alternatyva. Vakaruose dviratininkai tikrai laksto, nes dviratį naudoja susisiekimui, o ne pasišvilpavimui.

        Comment


          Parašė Krokas Rodyti pranešimą
          Tu nuvaziuok i olandija ir nekils nesamoningu klausimu del dviraciu taku ir kitu infrastrukturos sprendimu, ten dviraciu taku miestuose yra daugiau nei keliu masinoms vaziuoti ir visi supranta kaip reikia minti, o man lietuviam per staigus posukis ar dar kazkas tu paziurek laisves alejoj kaip vaziuoja dviraciai net netelpa i tiesu taka, cia priklauso nuo zmogaus viskas
          Tai pačiam turbūt reikėtų ten nuvažiuot ir gerokai paieškot tokių analogų. Posūkis staigus ne tik dviratininkams, bet ir pėstiesiems. Niekas nevaikšto taip kampais, čia užtenka pažiūrėt į krūvas ištryptos žolės kur nors miegamuosiuose rajonuose. Visi eis per dviračių taką, o dviratininkai lips ant pėsčiųjų tako. Bus chaosas ir tiek.

          Dar daugiau, tokioje vietoje reikėtų stotelę atitverti tvorele, kad pėstieji nebandytų išlįsti tiesiai iš už stotelės.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Tai pačiam turbūt reikėtų ten nuvažiuot ir gerokai paieškot tokių analogų. Posūkis staigus ne tik dviratininkams, bet ir pėstiesiems. Niekas nevaikšto taip kampais, čia užtenka pažiūrėt į krūvas ištryptos žolės kur nors miegamuosiuose rajonuose. Visi eis per dviračių taką, o dviratininkai lips ant pėsčiųjų tako. Bus chaosas ir tiek.

            Dar daugiau, tokioje vietoje reikėtų stotelę atitverti tvorele, kad pėstieji nebandytų išlįsti tiesiai iš už stotelės.
            Sory bet daznai ten bunu ir ne tik amsterdame, manau tau reiketu isvis i gatve neiti jei nemoki nei dviraciu nei peskom vaiksciot tokiose nereiksmingose vietose kazka izvelgi

            Comment


              Kauno centre vairuotojams prireiks atidumo: gatvių sankirtoje – naujovė

              http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/10/0...toje-naujove/#

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Dar daugiau, tokioje vietoje reikėtų stotelę atitverti tvorele, kad pėstieji nebandytų išlįsti tiesiai iš už stotelės.
                What? O dviračių taką LA gal reiktų betoniniu atitvaru atitverti - tokiu kur kitur autostradų skiriamąsias atitveria????? Sorry už sarkazmus, bet čia jau truputį per daug "logikos". Ten bus keli dviračiai per valandą intensyvumas dar kokį dešimtmetį....

                Ir visų dviratininkų liūdesiui pasakysiu, kad Kaune dviračiai niekada nebus populiarūs (nekalbu apie pavienius mėgėjus) taip kaip Olandijoje ar Danijoje, nes Kaunas stovi ant didelių Nemuno/Neries upių slėnių, kas vidutinio fizinio pajėgumo žmogui yra virš galimybių ribos (pabandykit kelis kart per dieną įmint į Žaliakalnio/Aleksoto/Šilainių/Petrašiūnų kalną). Situaciją pakeistų elektriniai dviračiai, bet jie bus visiems įperkami dar negreit. Čia nekalbu apie sportininkus ir entuaziastus, kurių visada bus, bet 5 procentai max.
                Paskutinis taisė myhorsegallery; 2017.10.07, 00:09.
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  tie dviratininkai yra vezys gatvese. Labai gerai, kad ju nera.

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                    What? O dviračių taką LA gal reiktų betoniniu atitvaru atitverti - tokiu kur kitur autostradų skiriamąsias atitveria????? Sorry už sarkazmus, bet čia jau truputį per daug "logikos". Ten bus keli dviračiai per valandą intensyvumas dar kokį dešimtmetį....

                    Ir visų dviratininkų liūdesiui pasakysiu, kad Kaune dviračiai niekada nebus populiarūs (nekalbu apie pavienius mėgėjus) taip kaip Olandijoje ar Danijoje, nes Kaunas stovi ant didelių Nemuno/Neries upių slėnių, kas vidutinio fizinio pajėgumo žmogui yra virš galimybių ribos (pabandykit kelis kart per dieną įmint į Žaliakalnio/Aleksoto/Šilainių/Petrašiūnų kalną). Situaciją pakeistų elektriniai dviračiai, bet jie bus visiems įperkami dar negreit. Čia nekalbu apie sportininkus ir entuaziastus, kurių visada bus, bet 5 procentai max.
                    Kad "bus mažas eismas" nėra argumentas projektuoti ir programuoti gyvybei pavojingas situacijas. Metro ilgio atitvarai iš abiejų stotelės pusių nesudarys absoliučiai jokių bėdų pėstiesiems, tačiau smarkiai sumažins avarijos tikimybę. Mažai vaizduotės užtenka norint suvokti kokia problema gali būti iš už nepermatomos sienos staiga išlindęs pėstysis, visai nepriklausomai nuo to, kokiu greičiu važiuos dviratis.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Kad "bus mažas eismas" nėra argumentas projektuoti ir programuoti gyvybei pavojingas situacijas.
                      Sutinku, prisigalvoti galima visko, ypač kalbant apie gyvybei pavojingas situacijas, Ir jei problemas sprendžia metro ilgio tvorelės, tai jas galima bus sudėti bet kada kai tik tam bus poreikis. Kol kas pėstieji žūsta ne dviračių takuose.

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                        Sutinku, prisigalvoti galima visko, ypač kalbant apie gyvybei pavojingas situacijas, Ir jei problemas sprendžia metro ilgio tvorelės, tai jas galima bus sudėti bet kada kai tik tam bus poreikis. Kol kas pėstieji žūsta ne dviračių takuose.
                        Na taip. Palaukime, kol žus pirmasis pėstysis toje vietoje, tada imsimės saugumo priemonių. Puiki mąstymo kryptis

                        Comment


                          Taikos pr. (pravažiavus "Telia" link Savanorių pr.) panaikino pėsčiųjų perėją ir pagaliau įjungė prie sekančios perėjos esantį šviesoforą. Pašilės gatvėje panaikintos dvi perėjos ir padaryta viena tarpe tarp senųjų.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            tie dviratininkai yra vezys gatvese. Labai gerai, kad ju nera.
                            jeigu ką, vėžys yra privatūs automobiliai, tiek gatvėse, tiek galvose

                            Comment



                              Iššūkis kelininkams – suremontuoti mašinomis užgriozdintus kiemus

                              http://auto.lrytas.lt/radaras/2017/1...iemus-2755953/

                              Comment


                                Gal kas zino, kokie darbai bus daromi Zemaiciu/Baltijjos sankryzoje? Stovi zenklas su Kaunas tvarkosi informacija, kur prirasyta daug, bet gal kas skaite?

                                Comment



                                  Ieškoma sprendimo, kaip vairuotojus išgelbėti nuo varginančių spūsčių


                                  https://www.delfi.lt/projektai/saugu....d?id=75796493

                                  Comment


                                    jie ieško jau daugiau nei puse metu ir vis neranda išeičiu
                                    nes ir taip aišku kad reikia platinti kelia

                                    Comment


                                      Arba neaišku ar dar verta platinti, ar geriau iškart statyti aplinkelį, o šitą A1 gabalą palikti Kauno reikmėms. Be to, dabartinės spūstys yra tik gėlytės palyginus su tuo kas lauktų rekonstrukcijos metu.

                                      Comment


                                        Ar bent jau Ražiškių viaduką baigineja?

                                        Comment


                                          Naujai pasodintos liepos Smetonos al.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X