Kalniečių g. - eismo juostoje turėtų draust parkuotis. Pasirodė kaip vis dar gana plačios eismo juostos, tranzitas turėtų jaustis jaukiai važiuot ant 40-50 km/h, bet jei nori daugiau parkingų, tada Kalniečių g. turėtų tapt vienpusė kur iš abejų pusių parkingai ir viena juosta kur nieko neaplenksi.
Geležinio Vilko g. - parkovkės turėtų atsirast, bet ar ten reik to pločio klausimas, gyvenamos zonos lygio aplinka praktiškai. Lėčiau važiuos, geriau pastebės aplinką.
puiku tuo, kad ten anksciau nebuvo isvis jokio tako.
Iš tokio požiūrio tai taip, bet nemanau, kad apie tai kalbėjo, nes tada galima pasakyti puikiai net nemačius foto.
Ir apskritai tada netenka prasmės vertinimas puikiai, nes bet koks atvejis būtų puikus (juk nedarys atnaujinimo be šaligatvio).
„Geležinio Vilko g. taps Laisvės alėja, be parkingo, be eismo, tik platus pėsčiųjų takai į niekur…“, – ironiškai kelio remonto darus šioje vietoje komentavo kitas kaunietis.
Gal tą gatvę visai panaikinti tada? Jeigu kelias eina į niekur (nes gi takai yra lygiagretūs keliui), gal tada iš viso žolę pasodinti? Vistiek niekam jo nereikia.
man rodos jau dabar matosi, kad lengvieji automobiliai prasilenkia, bet kas bus kai reiks prasilenkt su šiukšliaveže? suprantu kad čia nereikia autostrados, bet kiekvieną kartą prasilenkiant stresuoti nėra gerai.
Kas ten tokio puikaus? Atrodo visiškai eiliniškai.
Puikus dviračių takas(tiesa kol kas nesujungtas su Baltijos g), apšvietimas (šiandien pats mačiau) na ir pati gatvė nors ir galėjo būti platesnė, bet palyginus su ankstesniu vaizdu tai kaip diena ir naktis. Ar pačiam cool buvo prieš tai?
Puikus dviračių takas(tiesa kol kas nesujungtas su Baltijos g), apšvietimas (šiandien pats mačiau) na ir pati gatvė nors ir galėjo būti platesnė, bet palyginus su ankstesniu vaizdu tai kaip diena ir naktis. Ar pačiam cool buvo prieš tai?
Kai vertini naujai nutiestą gatvę tai vertinimas yra skalėje lyginant su naujai nutiestom gatvėm, o ne lyginant su senom aptrupėjusiom gatvėm ir purvo šaligatviais...
Nes kitu atveju tada gaunasi, kad visos be išimties naujos gatvės yra puikios, nes ženkliai geresnės už senas aptrupėjusias.
Dėl to ir supratau, kad tau kažkuo šita gatvė yra daug geresnė nei kitos naujos gatvės.
Kai vertini naujai nutiestą gatvę tai vertinimas yra skalėje lyginant su naujai nutiestom gatvėm, o ne lyginant su senom aptrupėjusiom gatvėm ir purvo šaligatviais...
Nes kitu atveju tada gaunasi, kad visos be išimties naujos gatvės yra puikios, nes ženkliai geresnės už senas aptrupėjusias.
Dėl to ir supratau, kad tau kažkuo šita gatvė yra daug geresnė nei kitos naujos gatvės.
Gal galima paprasčiau mastyti, nes dabar apie nieką ...jeigu kas pačiam ten netinka tai ir rašyk, tas ir tas man nepatinka, o dabar...
Gal galima paprasčiau mastyti, nes dabar apie nieką ...jeigu kas pačiam ten netinka tai ir rašyk, tas ir tas man nepatinka, o dabar...
Nemanau, kad sudėtingai. Juk jei kažkokia gatvė yra puiki, tai turi būti skalė, kad kažkokios gatvės yra vidutiniškos, kažkokios prastos. Nes kitaip praranda prasmę tas vertinimas puiki, jei visos naujos gatvės yra puikios.
Galima tada net chaltūrą padaryt ir vis tiek gatvė bus "puiki", nes net didžiausia chaltūra bus daug geriau nei purvo šaligatviai
Nemanau, kad sudėtingai. Juk jei kažkokia gatvė yra puiki, tai turi būti skalė, kad kažkokios gatvės yra vidutiniškos, kažkokios prastos. Nes kitaip praranda prasmę tas vertinimas puiki, jei visos naujos gatvės yra puikios.
Galima tada net chaltūrą padaryt ir vis tiek gatvė bus "puiki", nes net didžiausia chaltūra bus daug geriau nei purvo šaligatviai
Jūs čia rimtai??? Kai neturi prie jo kabintis, tai gali kabintis prie troleibuso. Čia paprasčiausiai puiki gatvė, o ypač dviračių takas, o ne aukštoji matematika. Paprasčiausiai idėjau straipsnio nuorodą, tad diskusija apie nieka baigta.
Žmogus ne ta koja išlipo iš lovos, ignoruot jį papraščiau būtų nei reaguot į komentarus apie nieką
O gatvė pagaliau sutvarkyta. Su laiku manau sujungs takus ir su Baltijos g. Lygtais Baltijos g. ir Žemaičių pl. sankryžoje numatytas irgi pertvarkymas?
Sveiki,
Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.
Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
Sveiki,
Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.
Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
Kaip ir Ateities plente, taip ir Taikos prospekte labai daug nereguliuojamų sankryžu, tai labai gerai, kad 50km/h. Būtų žiedai vietoj nereguliuojamų sankryžų, tai galima būtų didinti greitį tarp žiedų.
Jūs čia rimtai??? Kai neturi prie jo kabintis, tai gali kabintis prie troleibuso. Čia paprasčiausiai puiki gatvė, o ypač dviračių takas, o ne aukštoji matematika. Paprasčiausiai idėjau straipsnio nuorodą, tad diskusija apie nieka baigta.
Tai, kad čia ne tas atvejis kai prie nieko kabinausi.
Nes pagal tavo logiką net ir chaltūriškiai ir blogai padaryta gatvė būtų puiki, nes daug geresnė nei sena sutrūkinejusi su purvo šaligatviais.
Aš tiesiog galvojau, kad matai kažką geriau padaryto nei kitos naujos gatvės, dėl to ir paklausiau.
Puikus Milikonių kalnas, nežinau, ką ten dar reikėjo padaryti, kad įtikti. O kad dvirtakis baigiasi į niekur tai natūralu - bus kaimyninių gatvių rekonstrukcijos, pratęs ir taką. Net medžius išsaugojo.
Comment