Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Tikiuosi sekantys laukia Putvinskio g./Vaistinės skg. laiptai
    O gal į Vytauto parką, ypač kai tvarkoma paskutinė Laisvės al. atkarpa?

    Comment


      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

      Pajudėjo. Paskelbtas Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas.
      Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).

      Įdomu kaip šis konkursas baigėsi, ar prasidės realūs darbai ar bus kaip su Kėdainių tilto statyba, kur pavyko "rasti" rangovą tik iš kažkelinto karto.

      Comment


        Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
        Tikiuosi sekantys laukia Putvinskio g./Vaistinės skg. laiptai
        Kad su jais palyginus viskas ok. Vizualiai, taip, problemu yra, bet saugumui bėdų tai nekelia. Su aušros laiptais labai staigiai situacija pasisuko praeitais metais, iškabinti visokie neoficialiai atrodantys ženklai, kad "ruošiamas tvarkymo projektas". Spėju tikrai kokia bobutė bus nubildėjus. Bendrai, paėmus yra blogesnės būklės laiptų.

        O dėl pačių aušros laiptų atnaujinimo, tai manau pakankamai liūdnai atrodys po kelių metų. Llaiptų konstrukciją manau daug rimtesnė nei buvo, bet aplinka labai probleminė - niekaip nesuvaldytas paviršinis vanduo viską išplaus nafik.

        Comment


          Paskelbtas Biržiškų g. ir M. Riomerio g. (nuo Biržiškų g. iki garažų) kapitalinio remonto pirkimas. Pagal 2018 metų projektą suprojektuota autostrada t.y. C(2) kat. gatvėje 3,75 m pločio juostos.

          Click image for larger version

Name:	2024-05-18_00-08-23.png
Views:	1285
Size:	958,2 kB
ID:	2130955

          Jei darbo projekte nieko nekeis, negana to, jog Vilniaus stiliumi paliks nesąmoningus pločius, bet ir atkarpoje nuo A. ir J. Gravrogkų g. iki garažų suvienodins plotį nuo dabartinių 3,5 m (pagal Google Earth) iki 3,75 m, arba kitaip, dar išplatins gatvę. Toliau nuo garažų iki VI forto žiedo lieka 3,5 m.

          Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
          Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.

          P. S.: Kiek atsimenu, toje atkarpoje dažnai viršydavo greitį ir lakstydavo, situacija kažkiek pagerėjo įrengus iškiliąją sankryžą su A. ir J. Gravrogkų g. Dabar numatomas mini žiedas kaip Studentų ir Gričiupio g. sankryžoje.
          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

          Comment


            Gali būti, kad dar neaišku ar pagal 2018 m. madas rekonstruos, pvz. gal sugebės sujungti Gravrogkų ir Biržiškų g. takus. Žiedas turbūt atsiras toks kaip Studentų ir Gričiupio g. sankr.

            Spėčiau numatys 3,25 m plotį.

            Tikiuosi bus kažkas arčiau Studentų g. projekto. Iš vis dėl parkingo ir dvirtakių norėčiau vienpusio eismo Gravrogkų ir Riomerio gatvėse, galėtų prasitęsti dviračių takas iki VI forto žiedo. Tik Riomerio g. jau kitam projekte dar kartą būtų rekonstruota kažkada labai vėliau.

            Comment


              Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.

              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
              Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
              Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
              Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?

              p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
              Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.18, 09:28.

              Comment


                Labai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
                Kaunas yra Kaunas

                Comment


                  Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                  Labai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
                  Kame sveikas protqs platknto gatvę tokioje vietoje kai jau ir tqaip tem pilnai pakanka ploćio?

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                    Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.



                    Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?

                    p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
                    Su tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve. Jei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala

                    Comment


                      Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                      Su tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve.
                      kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240518_185722.png
Views:	1144
Size:	438,7 kB
ID:	2131085

                      Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                      Jei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala
                      Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atlieka

                      Comment


                        Neries krantinėje, važiuojant nuo Vileišio tilto kairėje kelio pusėje esantys medžiai uždengti lentomis. Taip medžiai uždengti iki sąjungos aikštės.
                        Gal kas žino ar čia prasidės gatvės ir šaligatvių remontas ar tiesiog kokią nors šiluminę trasą keis?

                        Comment


                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                          Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
                          Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
                          3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai Aisku sutinku 3.75m biski per daug 3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu

                          Comment


                            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

                            3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai Aisku sutinku 3.75m biski per daug 3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu
                            Tai, kad ten beveik nėra, kad 2 fūros ar autobusai vienu metu susitiktų.
                            Tad jei tokiu retu atveju prie 3m. vos prasilenktų, vadinasi 3.25m per akis tam vienam kartui per dieną ar savaitę.

                            Comment


                              Va fūros toje gatvėje
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240522_225924.png
Views:	583
Size:	150,7 kB
ID:	2132068

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240518_185722.png
Views:	1144
Size:	438,7 kB
ID:	2131085



                                Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atlieka
                                tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos

                                Comment


                                  Parašė Krokas Rodyti pranešimą

                                  tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos
                                  o tai kaip kelio platinimas išspręs problemą jeigu visi važiuos prie pat linijos (o ne laikydamiesi dešinio krašto)? darant prielaidą kad visi yra nevispročiai kaip pats teigiate.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X