Kas per keistas įsivaizdavimas, kad gatvių asfaltas nutiesiamas vieną kartą gyvenime ir tampa šventa karve ir yra neliečiamas. Inžineriniai tinklai jau toks dalykas, kad kažkam reikia prisijungti prie jų, kažkam atsijungti, kažkas sugedo, reikia taisyti, periodiškai atnaujinti ir t.t. Vien mano kieme per pastaruosius du metus tris kart vis kažką ardė nes tai naujam pastatui prijungti prie šildymo tinklų reikėjo, kitą kartą vandentiekį atnaujino, o paskutinį kartą elektros kabelius kaitaliojo. Ne sovietmetis, kur būdavo viskas penkmečiui į priekį suplanuota.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tokios 2+2 gatvės kaip Kalantos galėtų turėti 3 juostas, dvi važiavimo, o per vidurį kairiojo posūkio juostą, gal tiek asfalto nereikėtų. Prieš sankryžas (Masiulio, VI forto, juostų skaičius nesikeistų).
Kitas variantas A juostos iš abejų pusių, bet jos turėtų būti atskiros, nes kitaip per A juostas automobiliai apvažinės sukančius į kairę. TBendrai nežinau ar būtų saugesnis sprendimas negu dabar tiesiog 2+2. Manau saugiausias mano pirmas paminėtas sprendimas su trim juostom.
Comment
-
Nežinau ką jis įsivaizdavo, bet turbūt turėjo omenyje, kad po atnaujinimo minimum 5 ar x metų neturėtų ardyt, nes turėtų iškart visus kelių metų ateities darbus suderint į priekį.Parašė evil Rodyti pranešimąKas per keistas įsivaizdavimas, kad gatvių asfaltas nutiesiamas vieną kartą gyvenime ir tampa šventa karve ir yra neliečiamas..
Comment
-
Pradėkime nuo to, kad kapitaliai remontuojant gatvę būtina suremontuoti ir visas komunikacijas, kitaip nėra prasmės kapitaliniam remontui.
Jei geriau pasižiūrėtumėte, praktiškai visa gatvė yra išpjaustyta, tai nėra viena ar dvi vietos. Tai vos ne nuo žiedo iki kalno panašiu tankumu kaip matosi nuotraukoje.
Negalima vertinti viso miesto pagal kažkieno kiemą.
- 4 patinka
Comment
-
Kad taip daryti reikia turėti praktiškai neribotus biudžetus, tai gali sau leisti tik diktatorių valdomos valstybės su milžiniškais naftos rezervais. Jei būtų keičiama visa infrastruktūra nepriklausomai nuo būklės ir pan. tai kainuotų daug kartų brangiau ir truktų gerokai ilgiau. Ką tai reikštų eiliniam žmogui? Daugybę retai remontuojamų gatvių ir amžinius apkasus. Pas mane prie namų gatvė buvo kapitališkai rekonstruota, kas truko daugiau nei metus (700m atkarpa), bet pirmieji kasinėjimai šaligatvyje prasidėjo jau po pusmečio, tiesa tik šaligatvyje, bet visvien negali numatyti 5m ar net 1m į priekį ko aplinkiniams sklypams prisireiks. Kur tikrai reikia keisti infrastruktūra, kur ji tikrai yra nusidėvėjus, ten ji ir būna keičiama rekonstrukcijos metu. Daug geriau vienas kitas lopas, nei ištaškyti milijonai nebūtiniems infrastruktūros kaitaliojimams.Parašė iPhone Rodyti pranešimąPradėkime nuo to, kad kapitaliai remontuojant gatvę būtina suremontuoti ir visas komunikacijas, kitaip nėra prasmės kapitaliniam remontui.
Jei geriau pasižiūrėtumėte, praktiškai visa gatvė yra išpjaustyta, tai nėra viena ar dvi vietos. Tai vos ne nuo žiedo iki kalno panašiu tankumu kaip matosi nuotraukoje.
Negalima vertinti viso miesto pagal kažkieno kiemą.
Comment
-
Matau, kad sutvarkyta lietaus kanalizacija - didelis pliusas, bet už tą vizualinę taršą stulpais tai riebus minusas. Kodėl net tokiose siaurose gatvėse pas mus statomi stulpai? Čia teisinis reguliavimas neleidžia naudoti pastatų sienų kabinti trosams ir šviestuvams ant jų?Parašė Missoni Rodyti pranešimąNemuno gatvė ( 2022 spalio 14 d. foto )
- 2 patinka
Comment
-
Įtariu, kad ir Linkuvos g. uždarytoje atkarpoje pradžioje bus viena juosta autotransportui ir viena juostą skirs dvirtakiui, bei šaligatviui, o nuo Mažvydo g. prasidės dvi juostos.
Toks truputį klaidinantis ženklas nuo Vileišio tinklo, kas nesiortentuoja gatvių pavadimuose, atrodytų, kad kažkur priekį uždarytas kelias, o ne už posūkio.
Prie Neries kr. parko sandėliuoja žemes, tai gal kai kas pagalvos kad jau pradėjo daryti Vileišio tilto mazgą
- 5 patinka
Comment
-
Ten keliose vietose dėl namų užstatymo norint padaryti normalius šaligatvius dvi juostos nelabai ir telpa:Parašė thomcius Rodyti pranešimąĮtariu, kad ir Linkuvos g. uždarytoje atkarpoje pradžioje bus viena juosta autotransportui ir viena juostą skirs dvirtakiui, bei šaligatviui, o nuo Mažvydo g. prasidės dvi juostos.
Comment
-
Aš šitą puikiai žinau ir taip tikiuosi, kad bus palikta 1 juosta ir skirtas dėmesys pėstiesiems ir dviratininkams (nes tai tik mano spėjimas, projekto nemačiau). Bet tikiu jog atsiras kurie skųsis kaip Nemuno g. atkarpos susiaurinimu. Linkuvos g. pradžioje kaip ir Nemuno g. antra juosta reikalinga tik VT transportui apsilenkti kai jis sustoje stotelėjeParašė Kirstukas Rodyti pranešimąTen keliose vietose dėl namų užstatymo norint padaryti normalius šaligatvius dvi juostos nelabai ir telpa:
Comment
-
Na jeigu pusė gatvės bus tik 1 juosta, tai kaip gali būti A juosta.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąAr Linkuvos gatvėje nenumatytos A juostos?
Comment
-
Namas yra privatus turtas, kaip tau atrodytu, jei viena diena pamatytum darbininkus su perforatorium greziancius tavo namo sienas, ir bandytu irengti kablius trosams ar gembes sviestuvamsParašė evil Rodyti pranešimą
Matau, kad sutvarkyta lietaus kanalizacija - didelis pliusas, bet už tą vizualinę taršą stulpais tai riebus minusas. Kodėl net tokiose siaurose gatvėse pas mus statomi stulpai? Čia teisinis reguliavimas neleidžia naudoti pastatų sienų kabinti trosams ir šviestuvams ant jų?
Plius, jei troleibusu tinklas prisuktas prie sienos, sukelia triuksma/vibracijas namo viduje, nedideles, bet jos yra.
- 3 patinka
Comment
-
Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na jeigu pusė gatvės bus tik 1 juosta, tai kaip gali būti A juosta.
Comment
-
Man labiausiai kyla klausimas kodėl ten beveik pusę metų pusiau lopyta, pusiau pjaustyta ta gatvė buvo, kai dabar visiškai uždarė ir nukasė viską??
Dar kyla klausimas kodėl, kai uždarė Linkuvos g., staiga pjaustyt ir lopyt Neries krantinę pradėjo? Ar negalima to buvo padaryti kai Neries krantinėje keitė vamdžius ir srautai joje buvo tik vietinio transporto?Paskutinis taisė Bootsy; 2022.10.29, 20:58.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
- 1 patinka
Comment
-
Man ir tas pats pasistojo? Su autobusais vilkomes ant 20, poto kai nustojo atstatinet ,,buratinus" numetem važiuodami, nes per ,,Ariogalos'' ir ,,Sąjungos a. " tarpstoteli isivarydavom vos ne 5 min minusas, buvo, kaip ir gerai, bet jei ten būtų uzluze, kas nors didesnio, ar avariją, būtų ,,sakes". Viena ..MANa" kabinos didikas iš šalutinės,tas nestojo,vijosi dar, tai bandė ir mūsiškiai pabėgimą iš avarijos ,,pripaisyti"Parašė Bootsy Rodyti pranešimąMan labiausiai kyla klausimas kodėl ten beveik pusę metų pusiau lopyta, pusiau pjaustyta ta gatvė buvo, kai dabar visiškai uždarė ir nukasė viską??
Comment
-
Desiu i sia tema. Visame Zaliakalny prie ivaziavimu i gatveles atsirado tokie zenklai. Labai matyta vakaru Europoj.
Paskutinis taisė Sklansky; 2022.10.31, 15:26.
- 11 patinka
Comment
-
jeigu važiavęs ta gatve, tai neklaustum. Tai pabandykim įsivaizduoti kiek ten ir kur A juostos būtų galima įrengti? Nuo Mažvydo g. kur platės gatvė iki sąjungos aikštės dešinėje pusėje? Toliau dauguma autobusų rikijuosi į kairę pusę nes važiuos į Milikonių kalną.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai klausimas gali apimti tik tą pusę su 2 juostom.
- 1 patinka
Comment
Comment