Kur Gator? Pradėjo rinktis Vilniaus ponai, kad pasityčiotų iš vargšo Kaunelio ...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKur Gator? Pradėjo rinktis Vilniaus ponai, kad pasityčiotų iš vargšo Kaunelio ...
Kažką vėl kliedi, nes nematau jokio pasityčiojimo ar net užuominos apie tai.
Comment
-
Kauno tiltuose teko girdėti kalbų, kad remix technologija tiesiant asfaltą yra gana efektyvi ir pigi, tačiau pačiai įmonei gaunasi maža pelno marža. Tradiciniu metodu darant, galima užsidirbti daug daugiau, nes ir asfalto perkama daug daugiau, taip pat ir asfalto paruošimas generuoja pajamų. Bet to oficialiai niekas nesako.Parašė Knope Rodyti pranešimąRašo, kad dirbo tiesiant kitus kelius. Bet tai ta mašina fanastiška, ar kaip?
Greitis, kaina, kokybė. Įdomu, kodėl, jei ji tokia super, kiti (kaimynai) jos neįsigyja? Arba lietuviai dar vienos. Negali juk ji kainuot kaip kosminis laivas...
Comment
-
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64943679Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kur jis tiek laiko stovejo be darbo, kad tik paskutini pusmeti istrauktas?
Comment
-
Kaune su ja tvarkytos kai kurios gatvės (Minkovskių, Žukausko ir t.t.) Taip pat ji naudota užmiesčio kelių, magistralių remonte. Čia jau savivaldybių reikalas, kada ir kokia technologija užsakyti gatvių remontą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai zinau, kad sudege, bet iki sudegimo, ka ji 10metu veike Kaune???Paskutinis taisė Komandoras; 2014.11.14, 19:24.
Comment
-
Pelno maržą užsideda pats rangovas teikdamas pasiūlymą konkursui darbams atlikti. Todėl kiek keistai skamba, kad jiems matai tai neapsimoka.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKauno tiltuose teko girdėti kalbų, kad remix technologija tiesiant asfaltą yra gana efektyvi ir pigi, tačiau pačiai įmonei gaunasi maža pelno marža. Tradiciniu metodu darant, galima užsidirbti daug daugiau, nes ir asfalto perkama daug daugiau, taip pat ir asfalto paruošimas generuoja pajamų. Bet to oficialiai niekas nesako.
Comment
-
Taip, tačiau nedės tiek, kad savivaldybė persigalvotų ir verčiau skelbtų konkursą senu metodu. Visvien mažiau gausis, juk tokia šio metodo esmė.Parašė sleader Rodyti pranešimąPelno maržą užsideda pats rangovas teikdamas pasiūlymą konkursui darbams atlikti. Todėl kiek keistai skamba, kad jiems matai tai neapsimoka.
Beto, įtarių, kad yra ir kitokių trūkumų šiame metode, nes konkurentai taip pat galėtų nusipirkti tokią techniką ir visai numušt kainą.
Comment
-
Radau Youtube filmuką, kaip vyksta darbas naudojant šią technologiją: https://www.youtube.com/watch?v=Jx10Hm6Sky4Paskutinis taisė Knope; 2014.11.14, 19:43.
Comment
-
vaziuoti jau velu, gatves remontas praktiskai baigtasParašė Komandoras Rodyti pranešimą
Siūlyčiau jums vakare atvykt į tunelio gatvę ir pamatyt išties įspūdingą reginį. Geriau nei filmuke.

Comment
-
Važiavau šiandien pro ten, tai maždaug nuo Viaduko stotelės link geležinkelio stoties liko dešiniausia juosta neasfaltuota. Tad šią naktį darbai tikrai virsParašė bakenonas Rodyti pranešimąvaziuoti jau velu, gatves remontas praktiskai baigtas



P.S. įkalnėje stovėjo nežymėtas policijos Caddy su greičio matavimo įranga. Kai perasfaltavo, greitai lėkti ta gatve pagunda išties didelė.
Comment
-
Kad puiki danga ir iki tol buvo, lėkimo prasme. Šiaip man tokiso gatvės kaip Tunelio, Baršausko, KM ir iki tol buvo geros, gana nustebau, kad butent jas perasfaltuos, reiškia Kaune būklė kelių gera, kad jau reikia geras gatves peasfaltuot. Ne tai, kad skundžiuosParašė Komandoras Rodyti pranešimąKai perasfaltavo, greitai lėkti ta gatve pagunda išties didelė.
Comment
-
Džipai duobių nejaučia?Parašė liutass Rodyti pranešimąo su kokia masina vazineji? Gal su dzipu?
Su lengvąja, na gal aš kažkaip subegėjau nepastebėt, nors kai per duobę pravažiuoju tai lyg visada pastebiu
Kasdien beveik Tunelio ar Baršausko, ar KM tenka važiuot.
Comment
Comment