Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Senamiestyje apraibo akyse nuo ženklų "išskyrus dviračius". Smagu, kad su vienpusiu eismu atrado vietos juostoms - man pasirodė adekvati danga. Tačiau dėl senosios Vokiečių g. grindinio atsiimu žodžius - vietomis labai jau išdaužyta.

    Šioje vietoje ir kairėn Didžiąja gatve galima minti prieš eismą, tačiau kol kas nėra juostų - kai paleis eismą Savičiaus/Išganytojo gatvėmis, tai kažin ar būtų jauku minti. Bet alternatyvų pažymėtomis atkarpomis ir tarp naujųjų barikadų apstu. Pagal idėją panašu, kad skirta teoriškai su eismu viena kryptimi, prieš eismą naujai pažymėtomis juostomis.

    Click image for larger version  Name:	dviraciu pries eismą.jpg Views:	45 Size:	224,3 kB ID:	1813587
    Click image for larger version  Name:	image_100426.jpg Views:	119 Size:	224,3 kB ID:	1813658
    Paskutinis taisė Romas; 2020.07.07, 21:23. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus dviračių takai"
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Ispūdžiai išbandžius kilpas iš pradžių buvo geresni nei buvo galima tikėtis. Vis dėlto pats vasaros vidurys.
      Lengvai nuspėjamas nesąmones (Universiteto - Šventtragio g.) kompensavo vairuotojų geranoriškumas.
      Paskui išaiškėjo "kliurkos", apie kurias pats neišbandęs nepagalvotum.

      Bendra senamiesčio kilpų situacija atrodo taip:


      Schemų pagrindas iš https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers

      Comment


        Atvažiavus nuo Mindaugo tilto pusės nustebinio kamščiai Vrublevskio gatvėje net pirmadienį apie 19 val.
        Paskui išaiškėjo priežastys:
        1) Visiškai tuščia Stuokos-Gucevičiaus gatvė (akligatvio ženkjlas ir įspėjimas apie būsimą plytą. Viss srautas
        2) Nedideli tokiu metu, bet stabdantys eismą šokinėjimai iš Univrsisteto gatvės
        3) Didžiausias kamščių šaltinis esant mažai intensyviam eismus eismo buvo nesureguliuotas pėsčiųjų šviesoforas prie Pileis gatvės
        Už Pilies gatvės - Barboros Radbilaitės ir Maironio gatvėse jokių kliūčių nebuvo.

        1. Latako kilpų zona
        Iš pradžių atrodė, kad ši bus zona pati "lieviausia" dėl išvažiavimo pre Universiteto gatvę. Išbandžius išaiškėjo, kad yra ir blogesnių "kilpų"

        Ten buvo tokios problemytės ir problemos:
        1) Išvažiuojant iš Rotušės aikštėje reikėtų ne tik stulpelių , bet ir išankstinio įspėjimo paie pasikeitusį eismo organizavimą
        2) Dominikonų gatvės danga prasta, bet palyginus su Trakų ar Totorių gatve, tai tiesiog autostrada
        3) Labai suintensyvėjęs eismas Universiteto gatvėje. Pėstiejui toje siauroje atkarpoje dar nežino, kad čia eismas bus padidintas kelis kartus
        4) Labai keista, kad universiteto gatvėje paliktas dvipusis
        5) Išvažiavimas iš Unuiversiteto gatvės yra tragiškas, bet kol nėra eismo, tai dar pakenčiama .
        - Kažkodėl leidžiama ne tik važiuoti tiesiai (kaip nereguliuojamas posūkis iš šalutinės gatvės).
        - Šiandien kas norėjo galėjo pasukti link Mindaugo tilto, nes stovintys kamštyje link Pilies gatvėje vairuotojai geranoriškai pralesdavo.
        - Nustebino, kad vis dar leidžiama nuo Bernardinų pusės sodo sukti kairėn į Universiteto gatvę..

        Comment


          2. Subačiaus kilpų zona

          Su šia kilpa kaip ir viskas aišku - įvažiavai į Subačiaus gatvę ir varyk nesustodamas per Rūdninkų gatvę.

          Tačiau ir gerą daiktą pasistengus galima sugadinti.
          Sugadinti eismą Rotušės aikštėje "pavyko" .


          1) Nėra apsisukimo prie fontano
          Jie jau leidžiama rytinėje aikštės pusėje važiuoti ir parkuoti, tuomet turėtų būti arba išvažiavimas pro Savičiaus gavę arba padarytas civilizuotas apsisukimas prie fontano (kai norėjo, Totorių labdarių gatvėje įrengė žieduką).

          Kolega Riedis įdėjo nuotrauką, kur matosi nesamas apsisukimas. Dar geresni vaizdai yra, kai kažkas įvažiuoja į Savičiaus gayvę ir bando išlįsti atgal.
          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Didžioji g. patapo parkavimo ir apsisukimo aikštute.
          Click image for larger version  Name:	Kilpinis 3 (Didžioji).jpg Views:	54 Size:	207,5 kB ID:	1813582
          2) Rotušės aikštėje nėra aiškių įspėjimo ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą
          - Važiuojant nuo Filhatmonijos pusės nėra aiškių ženklų, kad link Savičiaus g.jau dvipusis eismas
          - Grįžtant nuo fontano labai neįprasta, kad neleidžiama prasukti pro Rotušės aikštę (kažkodėl važiuojant nuo Subačiaus g. pro ten leidžiama važiuoti), o reikia važiuoti per žieduką prie Astorijos priešinga kryptimi nei anksčiau.

          Comment


            Išvažiavus Rūdninkų gatve iš Senamiesčio Pylimo gatvėje nebuvo didesnio eismo, priešingai nei kai kas nuogąstavo. Gal eismas Pylimo gatvėje yra intensyvesnis ryte.


            3. Trakų g. kilpų zona
            Ten yra kelios smulkmenos ir viena rimta nesąmonė
            1) Trakų gatvėje (prieš Pranciškonų bažnyčia yra pusmetrio dydžio duobė.
            Tačiau toje vietoje gatvė susiaurinta, lygioje gatvės vietoje pastatyta kavinės terasa ,

            Kiti dalykai ne tokie svarbūs
            2) Vokiečių gatvėje galėtų punktyrinė linija, kad stalinitinio namo gyventojai galėtų patekti namo nevažiuodami tik per Rotušės aikštę
            3) Prieš Rotušės aikštę turėtų būti aiškesnė informacija apie pasikeitusį eismo organizavimą
            4) Važiuojant Vilniaus gatve jau negalima važiuoti iki Mokytojų namų. Nebegalima tiesia pateikti į parkingą pri Moniuškos skvero. Turėtų būti aiškesnė informacija apie pasikeitusį eismo organizavimą

            Tas eufemizmas "turėtų būti aiškesnė informacija apie pasikeitusį eismo organizavimą" rreiškai mkad neaiškiose vieotse žmonės stabčioja. Kol kas visi kantrūs ir geranoriški.bet kai bus daugiau eismo, užprogramuotos konfliktinės situacijos.

            Comment


              Paskutinė savivaldybės sukurta Senamiesčio kilpa buvo vis dėlto prasčiausia.

              Pasivažinėjus ratais kvadratais kažkaip netyčia pavyko patekti į kitą zoną.
              Pažymėjau savo maršrutą.

              Visą ten vykstantį eismą gali apsunkinti netinkamai parkuojamos mašinos (šiuo atveju prie viešbučio "Artis" ir Totorių g,.nusileidime prie KAM štabo). Dar 20 centimetrų ir eismas būtų buvęs vienoje iš tų vietų visiškai užkimštas.

              4. Islandijos g. kilpų zona
              1) Vilniaus - Liejyklos gatvių sankryža.
              Ten daug žmonių net pirmadienio vakare. Prie sankryžos daug žioplinėjančių. Neutrūkstamu srautu visomis kryoptimsi eina pėstieji,. Po ratais važiuojamojoje dalyje šokinėja Wolt su krepšiais, nors šalia yra. Esant šiek tiek didesnai mesimus ten bus visiškas kamštis arbaa avarijų šaltinis. Aišku, kad išėjus iš baro
              2) Tokia įdomi vieta su žieduku prie Artis viešbučio (Liejuklos-Totorių g. kampas. Turėtų būti aiškesnė informacija apie pasikeitusį eismo organizavimą
              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Esu už eismo pertvarkymą Senamiestyje ir suprantu, kad tai tik pradžia, bet iš to ką mačiau dalyje Senamiesčio, kurioje šiandien apsilankiau, įspūdžiai yra pakankamai klaikūs:
              3) Labai prasta Totorių g. dangos būklė (aikštėje priešais KAM).
              4) Konfliktinė Stuokos-Gucevičiaus g.- Vrublevskio g. sankryža prieTelegrafo (dab. Kempinskio). Ten kažkodėl iki šiol leidžiama sukti į kairę link Mindaugo tiltto. Kaip ir šalia esančioje Universiteto- Šventaragio g., sankryžoje situaaciją gelbsti tai, kad stovintys kamštyje link Pilies gatvės vairuotojai geranoriškai praleidžia, o eismo priešinga kryptimi beveik nebuvo.

              Abiejose sankryžose saugiai sukti į kairę būtų galima padarius žiedukus, bet kas tau leis daryti tokias inovacijas svarbiausios Senamiesčio aikštės prieigose.

              Grįžtant prie Senamiesčio trasos (Vrublevskio - Šventaragio _Barboros Radvilaitės - Maironio g., tai ten eismas sulėtintas ne tik automobiliams, bet ir viešajam transportui.



              Comment


                Važiuojant po Senamiestį labiausiai nustebino ne nauji maži kamščiai ar lengvas primos chaosėlis dėl pasikeitusių ženklų.
                Didžiausią išorinį įspūdį padarė tie stulpeliai, kai kur dar apkaišyti kažkokiais spygliuočiais.
                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                Žiauriai primena kažkokio kaimo oro uosto prieigas/parkingus:
                Vis galvojau, kur aš tai mačiau. Čeliabinske ir Sverdlovske neteko būti .
                Paskui prisiminiau, ką tos klombos primena ir į ką tampa panašus Senamiestis.

                Tai Vozdviženka / Воздвиженка
                Yra toks Kijevo nuvorišų kvartalas, kur labai išpuošta išorė, tačiau nesutvarkytos gatvių dangos, o gatvių pakraščiai apstatyti visokiomis tvorelėmis ir klombomis








                Comment


                  15min.lt 2020.07.07
                  Išbandėme „kilpinį eismą“ Vilniaus senamiestyje: ir džiugu, ir klaidu
                  Subačiaus gatvė Įvažiavimas iš Subačiaus gatvės iš pradžių labai aiškus. (...) Tačiau, pasiekus sankryžą su Didžiąja gatve, pasitinka pirmoji „plyta“ ,draudžianti sukti link Nacionalinės Filharmonijos į kairę. Todėl judame vienintele leistina kryptimi dešinėn.
                  Ties Rotušės aikšte reikia spręsti mįslę: važuoti dešinėn (ir papildyti apsigavusių vairuotojų sąrašą), ar į kairę link Rūdininkų g.
                  Kas apsunkina orientaciją?
                  BMW užstoja „mažaūgę“ plytą ties minėtu išsišakojimu.


                  O toliau, jau ant stulpo pakabintą „plytą“, užstoja medis. Ją gali pamatyti jau pravažiavęs išsišakojimą, kai šaukštai po pietų.


                  Todėl prie Rotušės fontano teko stebėti ne vieną bandantį apsisukti vairuotoją, ties posūkiu į Savičiaus gatvę formavosi nedidelės spūstys. Bet vairuotojai buvo atlaidūs vieni kitiems.

                  Pasižiūrėkite, kaip tai atrodė:


                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...u-221-1343934?

                  Comment


                    Graži nuotrauka toje vietoje, kur su mašina geriau neįkliūti, nes nėra kur apsisukti.
                    Tačiau iš pušaičių ir klombų padaryta puiki instaliacija. Kuo Taura... t.y. Vilnius blogesnis už Vozdviženką ?

                    Lrt.lt 2020.07.07
                    Kilpinis eismas iš arti: per keletą minučių – virtinė pažeidimų

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ti-uzsienietis

                    Comment


                      Vėl lygioje vietoje prisikabino... jiems matai medžiai mediniuose vazonuose primena Ukrainą...

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Vėl lygioje vietoje prisikabino... jiems matai medžiai mediniuose vazonuose primena Ukrainą...
                        Stulpelių, medžių ir belenkaip metodo eismo organizavimo derinys.

                        Medžiai užstoja ženklus, jokio įspėjimo apie padarytą dvikryptį eismą. Nėra civilizuoto apsisukimo prie fontano.

                        Negink betvarkės vien dėl to, kad nesąmones daro mėgstamas politikas.
                        Pamėgink pats ten nuvažiuoti, pastebėk medžių užstotus ženklus ir pamėgink apsisukti.
                        Prie fontano Rotušės aikštėje padaryta dar viena Vozdviženka.

                        Comment


                          Dar pora video reportažų.
                          Trakų gatvėje matosi ta vieta su duobe ir kavine

                          15min.lt 2020.07.07
                          Kilpinis eismas Vilniaus senamiestyje: Trakų gatvė

                          https://www.15min.lt/video/kilpinis-...gatveje-183662

                          15min.lt 2020.07.07
                          Kilpinis eismas Vilniaus senamiestyje: Islandijos gatvė

                          https://www.15min.lt/video/kilpinis-...s-gatve-183668

                          Comment


                            Gal, kaip pradžiai yra gerai, kad tiek žymėjimų, kad būtų aiškiau. Bet pripažinkime visa tai darko senamiestį. Ilgainiui turėtų mažėti visų tų linijų, ženklų, kuoliukų kiekiai ir pereinama prie kitokių kotrolės būdų.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Gal, kaip pradžiai yra gerai, kad tiek žymėjimų, kad būtų aiškiau. Bet pripažinkime visa tai darko senamiestį. Ilgainiui turėtų mažėti visų tų linijų, ženklų, kuoliukų kiekiai ir pereinama prie kitokių kotrolės būdų.
                              Rekonstruos ilgainiui gatves ir nebereiks tų žymėjimų. Bet negalima pirma rekonstruot gatvių, o po to įrenginėt kilpinį eismą. Keista, kad Romas ir kai kurie kiti to nesupranta.

                              Net kai kurie vairuotojai važiuoja kiaurai tuos kuoliukus: https://www.facebook.com/vytautas.mi...c_location=ufi

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Gal, kaip pradžiai yra gerai, kad tiek žymėjimų, kad būtų aiškiau. Bet pripažinkime visa tai darko senamiestį. Ilgainiui turėtų mažėti visų tų linijų, ženklų, kuoliukų kiekiai ir pereinama prie kitokių kotrolės būdų.
                                Padarius senamiestį bendro eismo gatvėm be automobilių daug ženklų išvis nereiktų bet čia matyt perdaug ambicinga.

                                Comment


                                  Ir kuolus nuimti, ir linijas nuvalyti su nauja turima įranga jau nebėra problemos, tikiuos daug kur jų ir neliks kai atsiras protingesnės eismo organizavimo priemonės.

                                  Pirmas kelias dienas kol dauguma pripras prie naujos tvarkos dėl manęs eismą gali nukreipinėti nors ir pačiomis baisiausiomis kelio darbų tvoromis.

                                  Vakar sakyčiau chaoso buvo mažiau nei tikėjaus, galvojau jog visą dieną senamiestis bus pilnai užsikišęs dėl vos judančių ir pastoviai apsisukinėjančių automobilių. Šiandien ryte jau daug kur buvo tuščia, kur vakar ryte formavosi spūstys.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Vėl lygioje vietoje prisikabino... jiems matai medžiai mediniuose vazonuose primena Ukrainą...

                                    Teisingai suprantu, kad pateiki tai kaip gerą pavyzdį Vilniaus Senamiesčiui?

                                    Comment


                                      Taip, taktinis urbanizmas tinka Senamiesčiui.

                                      Comment


                                        Taktinis urbanizmas tinka visur. Bet reikia nepamiršti, kad taktinis urbanizmas pagal apibrėžimą yra laikinas sprendimas siekiant suprasti erdvę, analizuoti judėjimą, elgesį, socialinę aplinką ir ateityje pritaikyti rimtesnius techninius sprendimus vaduovaujantis išvadomis. Sakyčiau taktinis urbanizmas yra būtinas visur prieš darant rekonstrukcijas. Tą mes realiai ir matome senamiestyje. O aukščiau parodytas pavyzdis tikrai tiktų kur nors Naujamiestyje, Naujininkuose, miegamuoisuose rajonuose.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Taip, taktinis urbanizmas tinka Senamiesčiui.
                                          Kur nors Naugarduko gatvėje būčiau tik už, bet Senamiestyje tai tikrai primintų geriausiu atveju Lvovą (ta prasme atsilikusios šalies pabandymą padaryt "kak na zapadzė")...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X