Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Baigus Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapą pasijuto pokyčiai šalia aplinkkelio, visų pirma Ukmergės, Narbuto, Rygos, Oslo gatvėse, Laisvės ir Pilaitės prospektuose.

    Sukurta atskira tema apie eismo pokyčius dėl aplinkkelio.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
    O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.

    Atvaizdas

    P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
    viskas ok, labai logiski pasiulymai, patiko planas del oslo/erfurto mazgo pertvarkos.
    o tu nebandei savo planu ir pasiulymu nusiust vilniaus savivaldybes biurokratams? gal ne iskart bet isiklausys is kokio desimto karto

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    siandien ryte didziulis kamstis buvo lazdynuose erfurto gatveje, vos ne nuo baseino vaziuojant per sankryza iki pat erfurto ziedo, taip pat ir nuo laisves prospekto atvaziuojant link erfurto ziedo.

    Didelis srautas labai letai judejo nuo erfurto zieduko zemyn gariunu/vakarinio aplinkelio kryptimi. labai pavojinga vieta.
    Taciau oslo gatves kryptyje link centro buvo palyginti nedaug automobiliu, net ir is vakarinio aplinkelio.

    man kol kas atrodo kad didesnis judejimas v.aplinkkeliu bus nuo ukmerges puses link gariunu nei i centro puse. ypac atsizvelgiant i tragiska susijungimu su oslo gatve.

    reziume, reikia is esmes perprojektuoti VA jungtis su oslo gatve. atrodo tam vietos yra.
    Paskutinis taisė Premier; 2016.12.23, 16:41.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ir kaip sekasi? Vakar kamštis dar gerokai prieš Norfą.
    Šįryt blogai, nes Riovonių sankryžoje sugedo troleibusas.
    O šiaip tikriausiai bus geriau, nei važiuoti Oslo g., atidarius visą aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Vakar teko pravažiuoti visu aplinkkeliu, tai pagrindinė probleminė vieta aišku įvažiavimas iš Oslo g., realiai 3 juosta egzistuoja ir galėtų būti naudojama nuo pat A1, bet baigiasi už tilto keli šimtai metrų iki nusukimo į aplinkkelį. Išvažiavimas į Ukmergės g. labai lengvas, nors daug kas čia dėl to labai pergyvenimo ir prognozavo spūstis, užtat jos dabar nemažos ties apsisukimu į Tarandę ir Avižienių viaduku. Visas video nuo A1 iki Visorių, III etapas nuo 5.40 iki 7.15:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Deja, bet jos ten beveik kasdien. Aš jau dėl to pasikeičiau maršrutą - varau per Savanorius.
    Ir kaip sekasi? Vakar kamštis dar gerokai prieš Norfą.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Nežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
    O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.


    P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Demax Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte, apie 7:20, GV nuo Santariškių link Centro buvo neįprastai laisvas, šioks toks kamštelis prasidėjo tik nuo Ozo viaduko, bet, vėl gi, tikra situacija paaiškės tik sausio antroje pusėje.
    Ir aš pastebejau, bet 12.23 buvo kaip įprasta...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Šiandien vėl avarija.
    Žinau. Jų dar daugiau - iš įvairių "galų": Prie A1, Savanorių pr. ir t.t. Vienu žodžiu konfliktinės vietos užprogramuotos paralyžuoti eismą miesto magistralėmis. Kuo užsiima eismo specialistai? Šviesoforų smaigstymu?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Deja, bet jos ten beveik kasdien. Aš jau dėl to pasikeičiau maršrutą - varau per Savanorius.
    Šiandien vėl avarija.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
    Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.
    Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
    Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
    Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė saudze Rodyti pranešimą
    Laisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.
    Tikriausiai toks variantas būtų teisingiausias. Dabartinėje situacijoje bandyta ieškoti tokio "aukso viduriuko" kai iš visur, galima patekti visur. T.y. ir iš Oslo g. ir iš Laisvės pr. galima važiuoti ant estakados ir į žiedą. Tačiau esant intensyvesniam eismui tai akivaizdžiai neveikiai ir toks "aukso viduriukas" paralyžuoja visas kryptis.
    Kadangi prioritetas yra beveik akivaizdus (aplinkkelis ir Oslo g.), tai jam ir reikia suformuoti koridorių netrukdomam judėjimui. Juo labiau kaip ir pasiūlyta, nuvažiuoti į GV žiedą iš Oslo g. galima per nuvažiavimą prie "Nippon auto". Esant reikalui ten yra pakankamai vietos tą nuvažiavimą patobulinti, pailginti lėtėjimo (dešiniojo posūkio) juostą, kad išsukantys iš Oslo g. netrukdytų tiesiai važiuojantiems.
    Lygiai taip pat galima įžvelgti, kad užvažiavimas prieš Lazdynų tiltą iš Laisvės pr. ant Tūkstantmečio g. estakados nėra labai būtinas. Ten pat galima patekti ir pravažiavus žiedą, o ir šiaip visi atvažiuojantys iš vakarinės, šiaurės/vakarinės miesto dalies geriau pasinaudos vakariniu aplinkkeliu tokiam tikslui. Nukentėtų tik dalis Lazdynų gyventojų, bet ta dalis yra ženkliai mažesnė, nei pralaidesnį koridorių gaunančiųjų Oslo g. ir vakarinio aplinkkelio naudotojų dalis.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė saudze Rodyti pranešimą
    Laisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.
    Gerai, o kaip viešasis pravažiuos, jei nuo senos tilto dalies bus uždarytas pravažiavimas link žiedo? Nebent tada ištiesinti šalimais esančią gatvelę, kuri atsiremia į Eigulių stotelę.

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Laisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    šiandien rytinė avarija dar kart patvirtino, kad reik tvarkyt situaciją ant tilto. Kokie variantai?
    1) versti laisvės pr. srautą važiuoti per žiedą.
    2) įtaisyti dar vieną tvorelę tarp pirmos ir antros aplinkkelio juostų , kad bent antra nebūtų blokuojam persirikiuotojų ir avarijų. tiltą kemša kartais net sustoję antroj juostoj nespėję persirikiuot į išvažiavimą link žiedo...
    3) atimti juostą važiuojat lazdynų kryptimi. Netikiu kol kas, kad dėl to pradėtų kimštis žiedas, aišku avarija užtverianti vienintelę juostą viską paralyžuotų, bet atkarpoje kol viena juosta joks rykiavimasis nevyktų ir pratęsus ištisinę juostą šiek tiek ant tilto tokia blokuojanti situacija taptų neįmanoma.
    Bet galiu ir klysti, čia be rimto tyrimo tik spėjant turbūt tikimybė kad nepasiteisins visgi didesnė...
    4) sulyginti tiltų dangas ir šalinti tvorelę. Ar tai techiškai įmanoma?

    ką dar galim sugalvoti?
    4) neįmanoma.

    Šiaip gal 3 variantas būtų geriausias, bet čia gal reiktų rimtesnės studijos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
    Galbūt galima būtų tokį nuvažiavimą iš Lazdynų į Vakarinį aplinkkelį padaryti, ir žiedukas šiek tiek nusikrautų?

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    šiandien rytinė avarija dar kart patvirtino, kad reik tvarkyt situaciją ant tilto. Kokie variantai?
    1) versti laisvės pr. srautą važiuoti per žiedą.
    2) įtaisyti dar vieną tvorelę tarp pirmos ir antros aplinkkelio juostų , kad bent antra nebūtų blokuojam persirikiuotojų ir avarijų. tiltą kemša kartais net sustoję antroj juostoj nespėję persirikiuot į išvažiavimą link žiedo...
    3) atimti juostą važiuojat lazdynų kryptimi. Netikiu kol kas, kad dėl to pradėtų kimštis žiedas, aišku avarija užtverianti vienintelę juostą viską paralyžuotų, bet atkarpoje kol viena juosta joks rykiavimasis nevyktų ir pratęsus ištisinę juostą šiek tiek ant tilto tokia blokuojanti situacija taptų neįmanoma.
    Bet galiu ir klysti, čia be rimto tyrimo tik spėjant turbūt tikimybė kad nepasiteisins visgi didesnė...
    4) sulyginti tiltų dangas ir šalinti tvorelę. Ar tai techiškai įmanoma?

    ką dar galim sugalvoti?
    Paskutinis taisė tomtom; 2016.12.22, 11:53.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
    Tas nusukimas tikrai irgi reikalingas. Tiesa, žinant kaip viskas pas mus daroma prekybso centrų ir biurų labui, tai beveik garantuotai padarys. Gal net ir šviesaforą Oslo gatvėj, kad į kairę galėtų pasukt

    Komentuoti:

Working...
X