Sukurta atskira tema
Baigus Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapą pasijuto pokyčiai šalia aplinkkelio, visų pirma Ukmergės, Narbuto, Rygos, Oslo gatvėse, Laisvės ir Pilaitės prospektuose.
Sukurta atskira tema apie eismo pokyčius dėl aplinkkelio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Collapse
X
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąNežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.
Atvaizdas
P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
o tu nebandei savo planu ir pasiulymu nusiust vilniaus savivaldybes biurokratams? gal ne iskart bet isiklausys is kokio desimto karto
Komentuoti:
-
siandien ryte didziulis kamstis buvo lazdynuose erfurto gatveje, vos ne nuo baseino vaziuojant per sankryza iki pat erfurto ziedo, taip pat ir nuo laisves prospekto atvaziuojant link erfurto ziedo.
Didelis srautas labai letai judejo nuo erfurto zieduko zemyn gariunu/vakarinio aplinkelio kryptimi. labai pavojinga vieta.
Taciau oslo gatves kryptyje link centro buvo palyginti nedaug automobiliu, net ir is vakarinio aplinkelio.
man kol kas atrodo kad didesnis judejimas v.aplinkkeliu bus nuo ukmerges puses link gariunu nei i centro puse. ypac atsizvelgiant i tragiska susijungimu su oslo gatve.
reziume, reikia is esmes perprojektuoti VA jungtis su oslo gatve. atrodo tam vietos yra.Paskutinis taisė Premier; 2016.12.23, 16:41.
Komentuoti:
-
Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIr kaip sekasi? Vakar kamštis dar gerokai prieš Norfą.
O šiaip tikriausiai bus geriau, nei važiuoti Oslo g., atidarius visą aplinkkelį.
Komentuoti:
-
Vakar teko pravažiuoti visu aplinkkeliu, tai pagrindinė probleminė vieta aišku įvažiavimas iš Oslo g., realiai 3 juosta egzistuoja ir galėtų būti naudojama nuo pat A1, bet baigiasi už tilto keli šimtai metrų iki nusukimo į aplinkkelį.Išvažiavimas į Ukmergės g. labai lengvas, nors daug kas čia dėl to labai pergyvenimo ir prognozavo spūstis, užtat jos dabar nemažos ties apsisukimu į Tarandę ir Avižienių viaduku. Visas video nuo A1 iki Visorių, III etapas nuo 5.40 iki 7.15:
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja, bet jos ten beveik kasdien. Aš jau dėl to pasikeičiau maršrutą - varau per Savanorius.
Komentuoti:
-
Nežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.
P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
Komentuoti:
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąŠiandien ryte, apie 7:20, GV nuo Santariškių link Centro buvo neįprastai laisvas, šioks toks kamštelis prasidėjo tik nuo Ozo viaduko, bet, vėl gi, tikra situacija paaiškės tik sausio antroje pusėje.
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąŠiandien vėl avarija.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja, bet jos ten beveik kasdien. Aš jau dėl to pasikeičiau maršrutą - varau per Savanorius.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė saudze Rodyti pranešimąLaisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.
Kadangi prioritetas yra beveik akivaizdus (aplinkkelis ir Oslo g.), tai jam ir reikia suformuoti koridorių netrukdomam judėjimui. Juo labiau kaip ir pasiūlyta, nuvažiuoti į GV žiedą iš Oslo g. galima per nuvažiavimą prie "Nippon auto". Esant reikalui ten yra pakankamai vietos tą nuvažiavimą patobulinti, pailginti lėtėjimo (dešiniojo posūkio) juostą, kad išsukantys iš Oslo g. netrukdytų tiesiai važiuojantiems.
Lygiai taip pat galima įžvelgti, kad užvažiavimas prieš Lazdynų tiltą iš Laisvės pr. ant Tūkstantmečio g. estakados nėra labai būtinas. Ten pat galima patekti ir pravažiavus žiedą, o ir šiaip visi atvažiuojantys iš vakarinės, šiaurės/vakarinės miesto dalies geriau pasinaudos vakariniu aplinkkeliu tokiam tikslui. Nukentėtų tik dalis Lazdynų gyventojų, bet ta dalis yra ženkliai mažesnė, nei pralaidesnį koridorių gaunančiųjų Oslo g. ir vakarinio aplinkkelio naudotojų dalis.
Komentuoti:
-
Parašė saudze Rodyti pranešimąLaisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.
Komentuoti:
-
Laisvės prospektas važiuoja žiedu. Esu išbandes labai gerai veikia. Viršus iš Oslo važiuoja tiesiai, uždarom nuvažiavimus i žiedą ir tik i kalniuka , kas nori i žiedą nuvažiuoja i dešine netoli Nipono.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąšiandien rytinė avarija dar kart patvirtino, kad reik tvarkyt situaciją ant tilto. Kokie variantai?
1) versti laisvės pr. srautą važiuoti per žiedą.
2) įtaisyti dar vieną tvorelę tarp pirmos ir antros aplinkkelio juostų , kad bent antra nebūtų blokuojam persirikiuotojų ir avarijų. tiltą kemša kartais net sustoję antroj juostoj nespėję persirikiuot į išvažiavimą link žiedo...
3) atimti juostą važiuojat lazdynų kryptimi. Netikiu kol kas, kad dėl to pradėtų kimštis žiedas, aišku avarija užtverianti vienintelę juostą viską paralyžuotų, bet atkarpoje kol viena juosta joks rykiavimasis nevyktų ir pratęsus ištisinę juostą šiek tiek ant tilto tokia blokuojanti situacija taptų neįmanoma.
Bet galiu ir klysti, čia be rimto tyrimo tik spėjant turbūt tikimybė kad nepasiteisins visgi didesnė...
4) sulyginti tiltų dangas ir šalinti tvorelę. Ar tai techiškai įmanoma?
ką dar galim sugalvoti?
Šiaip gal 3 variantas būtų geriausias, bet čia gal reiktų rimtesnės studijos.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąTen ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Komentuoti:
-
šiandien rytinė avarija dar kart patvirtino, kad reik tvarkyt situaciją ant tilto. Kokie variantai?
1) versti laisvės pr. srautą važiuoti per žiedą.
2) įtaisyti dar vieną tvorelę tarp pirmos ir antros aplinkkelio juostų , kad bent antra nebūtų blokuojam persirikiuotojų ir avarijų. tiltą kemša kartais net sustoję antroj juostoj nespėję persirikiuot į išvažiavimą link žiedo...
3) atimti juostą važiuojat lazdynų kryptimi. Netikiu kol kas, kad dėl to pradėtų kimštis žiedas, aišku avarija užtverianti vienintelę juostą viską paralyžuotų, bet atkarpoje kol viena juosta joks rykiavimasis nevyktų ir pratęsus ištisinę juostą šiek tiek ant tilto tokia blokuojanti situacija taptų neįmanoma.
Bet galiu ir klysti, čia be rimto tyrimo tik spėjant turbūt tikimybė kad nepasiteisins visgi didesnė...
4) sulyginti tiltų dangas ir šalinti tvorelę. Ar tai techiškai įmanoma?
ką dar galim sugalvoti?Paskutinis taisė tomtom; 2016.12.22, 11:53.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąKlausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
Komentuoti:
Komentuoti: