Gal žinote kaip reiktų googla informuoti, apie vieną pamirštą už/nuvažiavimą? Irgi aplinkkelis, tik kitas - Kirtimų g. Navigacija nemato jungties kirtimų - lentvario g. važiuojant nuo gariūnų.
Reikia Meniu pasirinkti "Siųsti atsiliepimą" ir pažymėti vietą ir aprašyti situaciją arba tiesiog parašyti kas kokioje vietoje negerai ir turėtų sureaguoti. Skaito ir reaguoja lietuviškai. Esu keletą klaidų per čia lietuviškai pranešęs apie netikslumus Šiauliuose, sureaguodavo ir pataisydavo per 1-2 dienas bei atsiųsdavo patvirtinimą.
Gal žinote kaip reiktų googla informuoti, apie vieną pamirštą už/nuvažiavimą? Irgi aplinkkelis, tik kitas - Kirtimų g. Navigacija nemato jungties kirtimų - lentvario g. važiuojant nuo gariūnų.
Gal žinote kaip reiktų googla informuoti, apie vieną pamirštą už/nuvažiavimą? Kirtimų g. - navigacija nemato jungties kirtimų - lentvario g. važiuojant nuo gariūnų.
www.15min lt 2016.12.30 Išmaniųjų programėlių kova dėl Vilniaus vakarinio aplinkkelio
15min žurnalistai, išbandę vakarinio aplinkkelio trečiąją atkarpą iškart po atidarymo, atkreipė dėmesį, kad šia nauja transporto arterija naudojasi ne tiek daug vairuotojų, kiek tikėtasi. Gal čia kaltas šventinis laikotarpis? (...)
O gal lėmė tai, kad daugeliui miestiečių, ryte skubančių į darbą, sunku susikonfigūruoti tiksliausią maršrutą, nes šios atkarpos nebuvo išmaniuose žemėlapiuose – telefonuose ir GPS navigacijose.
Skaitytojai pastebi, kad, panašiai kaip ir po aplinkkelio II etapo atidarymo, ši atkarpa pirmiausia atsirado maps.lt žemėlapiuose. „Google Maps“ naujosios aplinkkelio atkarpos kol kas nerodo. Paprastai ši programėlė duomenis atnaujina per dvi savaites. Taigi galima tikėtis, kad tai įvyks po sausio 3 d. „Vis galvojau, kuris žemėlapis pirmas nusipieš baigtą aplinkkelį. Paprastai gūglas greičiausias.
Dėjau viltį į Maps.me, nes „TomTom“ ir „Here“ delsia metus ar pusantrų, kol ten perkeliama lietuviška struktūra. Net tada, kai jiems iškart pranešu.
Ir visai pamiršau apie Maps.lt, kurie, spėju, informaciją įsidėjo atidarymo dieną ir dabar tyliai žvengia iš manęs. Todėl jaučiu pareigą jiems išskirti duoklę. Jų produktas yra superinis ir vis pildomas.
Dar aplinkkelį nusipiešė „Waze“, kurie deklaruoja, kad pateiktą informaciją įkelia per porą dienų“, – rašo savo „Facebook“ paskyroje žurnalistas Linas Butkus.
Kitokios dėl patogaus dizaino mano kartais naudojamos programėlės (BalticMaps.eu ir Mapy.cz) kol kas vėluoja su Vakarinio atnaujinimu savo žemėlapiuose.
Na tai galima važiuot ir per Riešę. Jau ne kartą apie tai kalbėta.
Važiavau per Riešę į Molėtus prieš savaitę rytinio piko metu ir važiavo pora sunkvežimių priekyje. Kelias siauras ir ne pačios geriausios būklės, tai judėjom apie 30km/h, o prie Riešės gimnazijos visa gatvė užstatyta automobiliais, tai realiai lieka viena juosta abiems kryptims, tai teko pasistumdyti, bet visumoje, važiuojant piko metu, vistiek susitaupė beveik pusvalandis nuo durų iki durų.
Kol nėra trūkstamos jungties norint papult iš Ukmergės g. į Ateities reikia truputį pasisukioti tame mazge.
Iš VA per Ukmergės į Ateities pakliūti teoriškai viskas OK jei nebūtų šviesoforų krūvos (min 6) nuo VA iki Ateities. Trūksta jungties iš Laisvės į Panevėžio pusę.
Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
1. Ukmerges plente ties avizieniais per riese puikiai papuoli i utenos puse
2. Per maisiagala i utenos plenta
3. Per ukmerge i utena tiesus kelias
Nu ir kas, kad nėra vienintelis galimas variantas ? Vistiek toks variantas galimas - važiuoja pvz.: tranzitinis transportas Gariūnų gatve miesto kryptimi ir nori patekti į Uteną. Ir štai mato rodyklę "Panevėžys/Utena" ir besivadovaudami ja, įsuka į Vakarinį aplinkelį. Atsimuša Ukmergės gatvėje iš kur patekti į Uteną nėra jokių šansų, ir jų nebus iki pat 2025m.
OT: Ir kodėl iš ten patekti į Uteną jokių šansų? Yra galimybė per Riešę išvažiuoti į A14 kelią. O jeigu kalbant apie tranzitinį transportą važiuojantį į Uteną, tai priimtiniausias (kelių tinklo išnaudojimo prasme) maršrutas jam važiuoti yra A2->A6 per Ukmergę, nei jį nukreipti per intensyviai vietinių eksploatuojamą A14.
M. Lietuvio g. niekada nebus skirta tranzitui ir net ją nutiesus, maršrutiniame orientavime nuorodos per ją į Uteną tikriausiai niekada nebus.
P.S. šios gatvės kategorija yra viena iš priežasčių, kodėl į ją nėra patekimo į aplinkkelio per dviejų lygių sankryžą, nes M.Lietuvio g. ir neturi būti suprantama ar naudojama kaip aplinkkelio tęsinys.
Nu ir kas, kad nėra vienintelis galimas variantas ? Vistiek toks variantas galimas - važiuoja pvz.: tranzitinis transportas Gariūnų gatve miesto kryptimi ir nori patekti į Uteną. Ir štai mato rodyklę "Panevėžys/Utena" ir besivadovaudami ja, įsuka į Vakarinį aplinkelį. Atsimuša Ukmergės gatvėje iš kur patekti į Uteną nėra jokių šansų, ir jų nebus iki pat 2025m.
Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
Rodyklės skirtos tranzitiniam transportui. Minėtoji gatvė nėra vienintelis galimas variantas Utenos krypčiai, tad kritika nepagrįsta.
Aplinkelio atidarymo kalbų gausoje nuskambėjo Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo perspektyvos - pabaiga 2025m.
Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
A4 renkasi dėl mažesnio kilometražo. Pavyzdžiui, važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą važiuoti A4 ir per Alytų gaunasi apie 20 km mažiau nei per Marijampolę.
Jei į PL važiuoji A16 - nebūtinai per Marijampolę.
Galima važiuoti ir A16, vėliau ties Jiezno žiedu sukti į 129 link Alytaus.
Šis maršrutas trumpesnis nei A4 iki Alytaus (anot Goog maps - 105 km Vilnius-Alytus per Jiezno žiedą ir 110 km A4 per Valkininkus). Laiko prasme gaunasi labai panašiai.
Komentuoti: