Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vilnius-Alytus
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Kai didelis srautas, aš dažnai važiuoju pro Baltąją Vokę. Ten esant normaliam srautui keliomis minutėmis ilgesnis maršrutas, bet esant dideliam srautui - ten važiuoji beveik tuščiu keliu ir dažniausiai greičiau (plius išvengi dviejų vidutinio greičio matuoklių ).
    Greitieji maršrutai Vilnius - Alytus.
    Alytuje pažymėta Pulko -Ulonų -Santaikos g. sankryža (aktuali važiuojant iš Vilniaus į Lenkiją).
    Į tą vietą greičiau yra važiuoti A4- KK128 per Valkininkus.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus
    Važiuojant į patį Alytaus miestą greitesni variantai A1 - KK129 per Kruonį-Jiezną ar per A16- KK 129 per Aukštadvarį

    Papildomai pavaizduoti "kampų nukritimai" žemesnės kategorijos keliais.
    Pvz. Vilnius - Aukštadvaris greičiau važiuojama per Rykantus - Trakų viršų - Semeliškes, nei važiuojant pagrindiniu keliu A16, t.y. stovint kamščiuose prie Lukoilo Galvės gatvėje, gatvėje velkantis kolonoje iki Trakų (ženklas "70", greitis 55-60 km / h), ir bandant aplenkti už Trakų lėtaeigius.

    Trumpieji maršrutai Vilnius - Alytus.
    Trumpesni variantai nėra patys greičiausi.
    Važiuojant vien krašto keliais trumpaiausias variantas yra kelias KK 220 Trakai - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus. Dar kokiu kilometru galma sutrumpinti važiuojant A4 nuo Paluknio į Rūdiškes 4704 ir 4705 keliais


    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Kadangi čekiškame mapy.cz žemėlapyje nėra pasirinkimo "vengti žvyrkelių" (čekai užmiršo kas tai yra), tai kiti variantai rodo trumpesnius variantus kertant kampus žvyrkeliais RK 3305 Stakliškės - Butrimonys ar RK 4704 Žėronys - Valkininkų stotis.
    Tačiau čekiško mapy.cz privalumas yra labai aiški spalvų paletė ir gerai sužymėtos kelių dangos (asfaltas ir žvyrkeliai).

    Tai kad yra begalė važiavimo iš Vilniaus į Alytų variantų, tiesiog rodo tai, kad nėra normalaus kelio į Alytų ir Lenkiją.
    Deja, ambicijų nutiesti vieną normalų kelią į Alytų ir suteikti jam magistralinio kelio numerį nėra net Susisiekimo ministerijos vizijose

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.
    Prastas sprendimas be Trakų plento Lentvario sankryžos rekonstrukcijos. Nenoriu būti blogu pranašu, bet juodo taško atsiradimas paspartins rekonstrukciją.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
    Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
    Situacija greit pasikeis: Lentvario tunelis atsidarys už kelių savaičių, be to, Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Maršruto per Seirijus - RK 2518 - Merkinę didžiausias trūkumas yra siaura ir prasta KK 180 atkarpa.



    Dėl Trakų aplinkkelio nebuvimo greitesnis yra A4 - KK 128 variantas per Valkininkus - Daugus. Tačiau šią vasarą tą maršrutą sugadino kelio remontas prie Ulonų g. šviesoforo.

    Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
    Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
    Nors šiek tiek toliau, bet kartais gali būti greičiau nuo Trakų iki Aukštadvario gali būti greičiau važiuoti per Semeliškes RK 4709 - KK 222.
    Kai smarkiai sninga ar va kai greitis yra svarbiausias prioritetas geriau važiuoti A1 iki Antakalnio ir toliau KK 129 per Jiezną.
    ​​​​​​
    Dar yra smulkių tarpinių maršruto Vilnius - Alytus variantų, kurie turi labiau turistinę ar paįvairinimo reikšmę:
    Vilnius - A4 - Paluknys - 4704 - 4705 - Rūdiškės - KK 220 - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus
    Nuo Onuškio yra ilgesnis variantas RK 4706 per Butrimonis iki Punios kryžkelės su KK 129 ar kertant kampą RK 1133 nuo Butrimonių per Raižius.
    Kai didelis srautas, aš dažnai važiuoju pro Baltąją Vokę. Ten esant normaliam srautui keliomis minutėmis ilgesnis maršrutas, bet esant dideliam srautui - ten važiuoji beveik tuščiu keliu ir dažniausiai greičiau (plius išvengi dviejų vidutinio greičio matuoklių ). Tik su šiuo maršrutu yra viena didelė blogybė - kelio atkarpa tarp Baltosios Vokės ir A4. Ji tokio siaurumo, kad prasilenkiant reikia užvažiuoti ant kelkraščio. Jau du akmenis į priekinį stiklą taip gavau. Tikriausiai todėl ten srauto ir nėra

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jei ekvivalentus tiek atstumo, tiek laiko prasme, kodėl neverta kartoti?
    Maršruto per Seirijus - RK 2518 - Merkinę didžiausias trūkumas yra siaura ir prasta KK 180 atkarpa.

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus. (...) Dabar (prieš kokius 15 metų) atsirado dar 220 maršrutas
    Dėl Trakų aplinkkelio nebuvimo greitesnis yra A4 - KK 128 variantas per Valkininkus - Daugus. Tačiau šią vasarą tą maršrutą sugadino kelio remontas prie Ulonų g. šviesoforo.

    Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
    Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
    Nors šiek tiek toliau, bet kartais gali būti greičiau nuo Trakų iki Aukštadvario gali būti greičiau važiuoti per Semeliškes RK 4709 - KK 222.
    Kai smarkiai sninga ar va kai greitis yra svarbiausias prioritetas geriau važiuoti A1 iki Antakalnio ir toliau KK 129 per Jiezną.
    ​​​​​​
    Dar yra smulkių tarpinių maršruto Vilnius - Alytus variantų, kurie turi labiau turistinę ar paįvairinimo reikšmę:
    Vilnius - A4 - Paluknys - 4704 - 4705 - Rūdiškės - KK 220 - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus
    Nuo Onuškio yra ilgesnis variantas RK 4706 per Butrimonis iki Punios kryžkelės su KK 129 ar kertant kampą RK 1133 nuo Butrimonių per Raižius.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių.
    Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.
    Būtent! Esu važiavęs Rugsėjį, waze aplikacija pro ten ir rodo šiaip.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.05, 10:40. Priežastis: Pridėta citata

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Maršrutai tarp Vilniaus ir Alytaus verti atskiro aptarimo.
    Važinėjau vaikystėj pas senelius į Alytų autobusu, paskui mašina. Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus. Pro Valkininkus gal vos platesnis kelias, pro Aukštadvarį mažiau nuobodus. Vienam buvo sklandytuvas ir medinis karys prie Daugų, kitam buvo šulinys su gerve-gandru. Laikas ir atstumas tas pats, 4 km ir 3 min tikslumu. Dabar (prieš kokius 15 metų) atsirado dar 220 maršrutas, dar apie 2000 metus buvo su ilgais žvyrkelio ruožais. Geriausias, jei važiuoji dviračiu, kitaip dar vienas lygiavertis variantas: keliais kilometrais trumpesnis, pora minučių ilgesnis laiku, daugiau greičio apribojimų, mažai eismo.

    2518
    Galima vieną kartą išbandyti dėl įvairovės, bet kartoti neverta.
    Kodėl? Jei ekvivalentus tiek atstumo, tiek laiko prasme, kodėl neverta kartoti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių. Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.
    Kai šiemet planavau kelionę į Lenkiją nustebau, kad mapy.cz rekomendavo geriausią maršrutą per Merkinę - Barzdžiūnus - Seirijus. .

    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9Q6xqYYS&rut=1

    Esami maršrutai iš Vilniaus į Lenkiją turi savo trūkumų
    - Kelias 132 Lazdijai - Seirijai - Alytus po rekonstrukcijos apie 1989 metus turbūt vvisą tą laiką buvo neremontuojamas. Po poros metų jo būklė bus visiškai nekokia.
    - Kelias 134 Lazdijai - Veisiejai - Leipalingis yra neblogas iki Veisiejų. paskui itin siauras ir vingiuotas iki Leipalingio. Vėliau - seno caro laikų plento trasoje esantis 133 kelias iki Merkinės - tiesus, bet siauras.
    - Važiuoti aplink per Kauną A1 - A5 dažnai neverta ne tik dėl tolesnio atstumo bet ir dėl intensyvaus fūrų eismo A5 tarp sienos ir Marijampolės bei dėl kamščių ant Kaunio aplinkkelio Kleboniškio tilto.
    Maršrutai tarp Vilniaus ir Alytaus verti atskiro aptarimo.

    Tas kampo nukritimas Seirijai - Barzdžiūnai - Merkinė atrodė kaip neblogas variantas, ypač kai Alytuje vyko Ulonų gatvės remontas.
    Grįždamas išbandžiau tą naują maršrutą:
    - Didžiausias nusivylimas buvo siauras kelias KK 180 Seirijai - Leipalingis, kur neprasilenkia dvi mašinos ir buvo nemažas eismas, kaip tokiam prastam keliui.
    - Naujai asfaltuotas kelias RK 2518 Cibūliai - Barzdžiūnai yra puikus ir visai be eismo. Tik ta nauja 12 km atkarpa nuvažiuojama per 10 minučių.

    Galima vieną kartą išbandyti dėl įvairovės, bet kartoti neverta.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė aleksiga Rodyti pranešimą
    Kelias Lazdijai-Alytus nelabai koks, po lenkiško kelio skirtumas didžiulis į blogąją pusę.
    Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių. Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas reportažas gal primins, kad reikia vengti Prienų tilto per Nemuną, ypač per ilgąjjį savaitgalį.
    Labai nekaip atrodo, kai nesugebama pasirūpinti apylankomis ir sunkusis transportas važiuoja tranzitu per Prienus, o ne per Kauną ar Alyttų.

    LRT Panorama 2021.10.18
    Dėl tilto per Nemuną remonto prieniškiai kenčia spūstyse
    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...net-i-ligonine

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dabar laukiam #5259 (Sudervė-) Brinkiškės - Maišiagala asfaltavimo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Plentininkams irgi bus geras maršrutas Riešė - Sudervė.
    Kelių kilometrų atkarpėle Galinė - Mažoji Riešė yra trūkstama jungtis ir ilgesniuose mašrutuose.
    Ją išasfaltavus praktiškai gausis šiaurinio Vilniaus aplinkkelio pakaitalas (erzac-aplinkkelis) nuo Balsių iki Sudervės ir toliau net link Kauno.

    To maršruto reikės šiek tiek palaukti ir dėl to, kad dabar rekontruojamas kelias RK 5210 Riešė - Kalinas

    Dabartinis maršrutas nuo Sakališkių sankryžos ties Basiais iki Sudervės

    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...uFa3c5lz&rut=1

    Būsimas maršrutas nuo Sakališkių sankryžos ties Balsiais per Galinę iki Sudervės

    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...c=%5B%5D&rut=1

    Dabar važiuojant nuo A2 ties Avižieniais į Sudervę yra praktiškai vienodas laikas važiuojant KK 171 per Avižienius (ir jų 8 greičio stabdymo kalnelius) ar aplink išsukant iš A2 15 kilometre ties Transekspedicija ir toliau RK 5237 bei RK 5259. Nukirtus kampą ties M.Rieše - Galine laikas dar sutrumpės
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.22, 14:43.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Asfaltuojamas vietinis keliukas Vilniaus rajono Avižienių seniūnijoje Galinė - Mažoji Riešė


    Foto 2021.10
    Keliukas VL9812 (Galinės kaimo Galinės gatvė) yra išasfaltuotas ir beveik baigti kiti darbai








    Atkarpoje VL9813 (Galinės, A.Rusokų ir M.Riešės Kalno gatvė) eismas uždarytas.
    Apylanka į šiaurę link Aukštųjų Rusokų


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar pabaigus kelio darbus nusimato asfaltas nuo A2 iki senojo Ukmergės plento?
    Bus asfaltuota jungtis tarp A2 ir Senojo Ukmergės plento RK 5214.
    Baigus asfaltuoti pageres esančių prie Senojo Ukmergės plento naujųjų gyvenviečių susisiekimas su autostrada A2, nereikės stovėti kamštyje prie Bukiškių "Lukoilo".
    Tačiau atsiranda ir kiti įdomūs maršrutai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prienuose remontuojamas tiltas per Nemuną. Iki metų pabaigos reikės ieškoti alternatyvių maršrutų Vilniaus - Marijampolės, Kauno - Birštono ir kitomis kryptimis, kur įprasti maršrutai buvo per Prienus.

    Lrytas.lt 2021.10.11
    Dėl Prienų tilto remonto kilo pusvalandžio trukmės spūstys -vairuotojai neturi kito pasirinkimo

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...eturi-21011923

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
    Per plentą taip, tačiau KK108 atkarpa pilna ribojimų ir vingių. Dabar pasitikrinau mapsus, net ir penktadienio kamščių metu prognozė nuo Akropolio pro Nemenčinės pl. yra 5min greičiau nei pro Molėtų pl. Kaip ir minėjau, apsimokiau taip važiuojant kažkur prie Santariškių. Visais kitais atvejais, ypač važiuojant link centro, greičiau ir arčiau pro Nemenčinės plentą ir Antakalnį (kad nestrigti ant tilto).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoto A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
    O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku tik tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
    Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
    Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
    Užkliuvo žodis TIK. Vilnius yra Lietuvos pakraštyje ir čia natūraliai yra mažesnis srautas nei Kaune per kokį nors Kleboniškio tiltą.
    Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
    Propaguoti "aplinkkelį" 108 kelią, kol jis eina per Nemenčinės miesto ir Maišiagalos miestelio vidurį, yra ne visai sąžininga tų miestelių gyventojų atžvilgiu
    Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
    Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
    Norėjau tą patį rašyt.
    Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.

    Komentuoti:

Working...
X