Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Nuo pirmadienio prasideda A15 Rudaminos (Kinelių) geležinkelio pervažos statybos.

    LAKD miega. Turbūt, kaip visada, apie uždaromą kelią praneš penktadienį - kad sužinotų kuo mažiau žmonių.

    Puslapyje eismoinfo.lt šiuo metu yra toks vaizdas:

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kur laikinas kelias? Nuo pervažiavo į Kazokiškių jau nemažai metų asfaltas. Turbūt nuo sąvartyno statybų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Straipsnis apie dėl Vievio (Paparčių) viaduko griovimo ir rekonstrukcijos kilusias susisiekimo problemas Vievyje.
    Pasirodo, nepaisant penktadienį - šeštadienį per visur skelbiamos informacijos kai kuriems gyventojams naujiena buvo ,kad dėl sugriauto viaduko pasikeitė eismas.

    Diena.lt 2021.11.15
    Vievį padalino į dvi dalis: gyventojai jaučiasi atskirti nuo pasaulio
    Nuo šiol Vievis padalintas į dvi dalis, nes jį jungęs viadukas po daugiau nei 40 metų sugriautas.


    Tad gyventojai į mokslus, darbus ar darželius turės vykti ne kelis, o keliasdešimt kilometrų. Automagistralėje Vilnius–Kaunas eismas jau nebesustabdytas, tad aplinkiniai į Vievį pakliūti gali. Tik tai padaryti kiek sudėtingiau. Visgi pačių gyventojų situacija nepavydėtina. Gyventojai tikina, kad be Vievio ir artimiausią miestą pasiekti bus sudėtinga. Dėl to jie gali likti ir be vaistų, ir be maisto. Esą kentės ir darbuotojai, ir darbdaviai.
    Vienintelė gyventojų viltis – geležinkelio pervaža. Bet, anot Kelių direkcijos, ir ji artimiausiu metu bus rekonstruojama. O darbai truks kelerius metus.


    http://www.diena.lt/naujienos/lietuv...saulio-1051520
    Problema ta , kad artimiausiu metu numatoma vykdyti ir Vievio geležinklio pervažos (KK108 Vievis-Maišiagala) rekonstrukcija. Kažkodėl straipnyje "varoma" ant elektrėnų savivlafdybės, nors darbus planuolja Kelių direkcija
    Beje, prie Vievio pervažos daromas laikinas kelias nukertantis kampą važiuojant KK108 nuo Dūkštų į Pylipiškių aplinkkelį link Kazokiškių sąvartyno.

    Dabartiniai aplinkkeliai Vievio - Vievio kryptimi.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy,cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
    Kelias RK 4728. Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
    1 km


    Vievio pabaiga


    2 km


    Posūkis į paukštyną


    3 km. Ažuolinė.


    4 km


    5 km


    Tamsoje nesimatys, kaip kelio danga yra sulopyta


    6 km. Prieš Žebertonis - posūkis į RK 4730 link autostrados A1 ir Abromiškių


    Ta pati kryžkelė važiuojant nuo Kauno ir Abromiškių


    Kelias 4730 Žebertonys -


    Prie pat autostrados A1 Abromiškių mazgo.


    Čia yra normalios rodyklės su geltonais užrašais "Aukštadvaris" ir "Kaunas"




    Pasisukiojame ties "Abromikos" degaline


    Vilnius 45 km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
    Posūkis į dešinę į KK221 prieš viaduką




    Čia yra labiausiai suveltas žymėjimas.
    Apylanka tiesiai reiškia Kauną


    Kelias RK 4728. Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
    Už kelinikų rodyklites geresnis orientyras - reklama. Jei matote užrašą "Grūdų siupirkimas", vadinasi esate teisingame kelyje


    Kelias RK 4728 iškart pasisuka ir eina senuoju Vilniaus - Kauno keliu. Toliau pasiklysti yra beveik neįmanoma

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
    Žemėlapyje išdidinta vieta prie Vievio

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    LAKD siaubingai nemoka ženklinti krypčių Nenustebčiau, jei sudės mikroskopinius "Apylanka" ženklus ir tavo bėdos
    Gali būti daugiau problemų dėl prasto ženklinimo nei pačio fakto, kad reikės važiuoti apylanka.
    Šiandien buvau vietoje
    Pirmas įspūdis buvo neblogas, bet kai kuriose virtos tos mažosios rodyklytės APYLANKA atrodo dviprasmiškai.

    Vaizdas nuo kelio RK 4717 Kazokiškės - Vievis


    Sankryža su keliu RK 4728 Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
    Arčiau demontuojamo viaduko. Žodis "apylanka", suprask, veda į KK221 link Semeliškių
    Pagal Lietuvos kelininkų "ženklinimą" visi turi atsiminti, kas buvo pirmame ženkle, nesvarbu, kad teks daug kartų sukiotis.


    Apačioje nusukta rodyklė į Kauną - ji bus reikalinga, kai šiąnakt bus užždaryatAutostrada A1 po Vievio (Paparčių) viaduku


    Ta pati sankryža atvažiuojant nuo Kauno
    Turbūt labiausiai nevykęs ženklinimas. Negi sunku buvo užrašyti KAUNAS (rodyklė tiesiai)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Taip, pranešta ganėtinai vėlai, ber paskaičiavus tai tik 2 km apylanka ir darbai vyksta nakties metu tad kamščių neturėtų būti. Apylanką įveikus vidutiniu 30 kmh greičiu kelionės laikas lyginant su važiavimu 100 kmh greitkeliu pailgės mažiau nei 3 minutėm, kas nėra labai reikšminga.
    Kad apylanka bus 3 min vėlavimu tai čia netgi mažesnė blogybė. LAKD siaubingai nemoka ženklinti krypčių Nenustebčiau, jei sudės mikroskopinius "Apylanka" ženklus ir tavo bėdos

    Gali būti daugiau problemų dėl prasto ženklinimo nei pačio fakto, kad reikės važiuoti apylanka.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
    LAKD proto bokštai turbūt labiau rūpinasi pirtimi ir alaus išgėrimu penktadienį, nei tuo, kad kažkas sugaiš neplanuotai ir kažkur pavėluos.
    Taip, pranešta ganėtinai vėlai, ber paskaičiavus tai tik 2 km apylanka ir darbai vyksta nakties metu tad kamščių neturėtų būti. Apylanką įveikus vidutiniu 30 kmh greičiu kelionės laikas lyginant su važiavimu 100 kmh greitkeliu pailgės mažiau nei 3 minutėm, kas nėra labai reikšminga.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
    LAKD gerai įsisavino taisyklę - jei nori paskelbti naujieną, kad jos niekas nepastebėtų, ją paviešink penktadienį, o dar geriau - penktadienį popiet.
    Ankstesnė LAKD žinutė dėl nuo pirmadienio uždaromų šalutinių kelių KK 221 į Semeliskes ir RK 4717 į Paparčius irgi buvo paskelbta penktadienį. Jie nesiteikė informuoti net Elektrėnų savivaldybės - kodėl turėtų informuoti dar kažkokios vairuotojus.
    Prieš kur nors važiuodamas privalai perskaityti visą eismoinfo.lt (kaip ir vieno mero feisbuką) - - kam dar čia atskirai pranešinėti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
    LAKD proto bokštai turbūt labiau rūpinasi pirtimi ir alaus išgėrimu penktadienį, nei tuo, kad kažkas sugaiš neplanuotai ir kažkur pavėluos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagaliau paskelbta apie apylanką, kai dėl viaduko demontavimo naktį iš šeštadionio į sekmadienį bus uždaryta autostrada

    LAKD 2021.11.12
    Įspėjimas šeštadienio naktį vyksiantiems į Vilnių arba Kauną: ties Vieviu uždaromas eismas greitkeliu A1
    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km (Vievyje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, 2021 lapkričio 13 d. (šeštadienį) nuo 22.00 val. iki 2021 lapkričio 14 d. (sekmadienį) 6.30 val. dėl vykdomų Paparčių viaduko demontavimo darbų, bus visiškai uždaromas eismas magistraliniame kelyje A1, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

    Minėtu laikotarpiu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius kryptimis vykstančių transporto priemonių eismas bus nukreipiamas 2 km apylanka t. y. lygiagrečiai magistraliniam keliui A1 esančiu valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai per Žebertonis.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-greitkeliu-a1
    https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=88655119

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavyko surasti Vievio (Paparčių) viaduko apylankų schemą.

    LAKD 2021.11.05
    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (toliau – magistralinis kelias A1) 39,110 kilometru (Vievyje, Elektrėnų savivaldybėje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 8 d. iki 2023 m. birželio 18 d, eismas vadinamuoju Paparčių viaduku krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris bus draudžiamas ir nukreipiamas apylankomis.



    https://eismoinfo.lt/#!/ (nėra tiesioginės nuorodos).
    Schemos gana sudėtingos, nėra apylankų trasų žemėlapyje.
    Labai gaila, kad mažosiose krypčių nuordose yra rašoma tik "apylanka", o ne (geltoname fone) konkrečios vietovės - Vilnius, Kaunas, Semeilškės - Aukštadvaris (KK 221) ar Kazokiškės - Paparčiai (RK 4717)

    Kokios bus A1 apylankos, kai šeštadienį bus ardomas Vievio (Paparčių) viadukas ir bus uždarytas kelias A1 Vilnius - Kaunas, kol kas nėra nurodoma.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šioks toks chaosas su informavimu apie Vievio (Paparčių) viaduko demontavimą ir apylankas.
    Iki šiol nėra paviešintos apylankų schemos

    Elektrenai.lt 2021.11.11
    Žmonės klausia, kodėl Vievio viadukas remontuojamas ir eismas užkirstas iš anksto neįspėjus gyventojų, kodėl apylankos sudėliotos nepatogiai, kodėl viadukas ir geležinkelio pervaža tvarkomi vienu metu sukeliant papildomų apvažiavimo problemų?

    Žmonių keliami klausimai yra labai svarbūs, nes dėl remonto darbų žmonių ir tarnybų judėjimui šiuo metu kyla daug problemų: ilgėja kelionės laikas, atstumas, išlaidos ir kt., tai savaime kelia ir emocinę įtampą, be to, tai kelia ir saugumo riziką dėl spec. tarnybų galimo vėlavimo į svarbius įvykius. Šios problemos suprantamos, tačiau, nors ir laikinos, pernelyg ištęstos laiko atžvilgiu. Kadangi abu objektai yra ne savivaldybės, o valstybės, savivaldybės įtaka darbų planavimui, pradžiai, eigai, pabaigai ir visuomenės informavimui yra minimali. (...)

    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) yra viaduko Vievyje valdytoja. Kadangi viaduko būklė pavojingai bloga, jį būtina remontuoti.
    2019 metais LAKD projektą pristatė visuomenei. 2020-12-02 LAKD gavo statybą leidžiantį dokumentą.
    2021 m. lapkričio 3 d. Vievio viaduko rekonstrukcijos darbus vykdantis rangovas TS UAB „Tilsta“ Elektrėnų savivaldybės administracijai pateikė informaciją apie pradedamus Kelių direkcijos magistralinio kelio A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 39,110 km esančios skirtingų lygių sankryžos (Paparčių viaduko, žinomo, kaip Vievio viadukas) ir aplinkinių kelių rekonstravimo darbus ir apylankų schemas. Šią informaciją ir schemas Elektrėnų savivaldybės administracija nedelsdama išplatino vietinėje spaudoje, savivaldybės svetainėje ir ,,Facebook“ paskyroje.
    Nei darbų pradžia, nei darbų trukmė, nei apylankų schemos su Elektrėnų savivaldybės administracija nebuvo derintos, nes objektas remontuojamas ir apylankų eismas organizuojamas ne savivaldybės, o valstybinės reikšmės keliuose.
    Susidariusią situaciją aptarėme pasitarimuose su Elektrėnų savivaldybės vadovais, skyrių vedėjais, seniūnais, spec. tarnybų, LAKD ir rangovų atstovais. Su LAKD atstovais apsikeitėme pretenzijomis (savivaldybės administracijai papriekaištauta, kad per skubiai sušaukė šį pasitarimą (nepakako laiko pasiruošti), o savivaldybės administracija priekaištavo, kad apie darbų pradžią netinkamai ir ne laiku informavo gyventojus ir savivaldybę).
    Sutarėme, kad ateityje apie svarbius dalykus vieni kitus informuosime laiku. Į klausimus dėl alternatyvių vietų apylankoms įrengimo LAKD atstovas atsakė, kad esamos apylankos yra optimalios ir reikia tenkintis tuo, kad jos yra sąlyginai trumpos (tik keletą kilometrų, o kitais atvejais Lietuvoje apylankos tęsiasi 20–30 km). (...)
    Savivaldybei akivaizdu, kad stinga abiejų projektų, kaip visumos, koordinavimo. Suprantama, kad tokia informacija ir visa situacija negali tenkinti žmonių, ji netenkina ir pačios savivaldybės, todėl Elektrėnų savivaldybės administracijos atstovai 2021.11.11 11:00 val. nuotoliniu būdu susitiko su Susisiekimo ministerijos ir LAKD atstovais. Elektrėnų savivaldybės atstovai pasitarimo metu išsakė visas šias vietos bendruomenę užklupusias problemas.

    https://www.elektrenai.lt/go.php/lit...r-aplinkkeliai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Naujas asfaltas yra Grigiškių g.,, o toliau Transporto g. ten tokios duobės, kad be visureigio nelabai pravažiuosi. Per paskutinį karantininį uždarymą ją suniokojo galutinai. Todėl, kol jos nesutvarkys, geriau nesiūlyti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kokia kelio danga tarp Moluvėnų ir Kariotiškių.
    Kariotiškėse mačiau, kad Kauno gatvėje link to mazgo pradžioje yra asfaltas, bet pats nesu bandęs,
    Paskutinį kartą važiavau prieš kelis metus. Viskas asfaltas, bet atkarpa laukuose remonto nematė labai ilgai. Per Grigiškių užtvankos remontą ten gan daug eismo buvo. Kita vertus prasta atkarpa trumpa, gal kilometras.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Iš Kariotiškių galima važiuoti į A1 per Moluvėnų mazgą. Paprasčiau nei sukinėtis per Grigiškes.
    Kokia kelio danga tarp Moluvėnų ir Kariotiškių.
    Kariotiškėse mačiau, kad Kauno gatvėje link to mazgo pradžioje yra asfaltas, bet pats nesu bandęs,

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kelias 4707 per Grigiškes būtų variantas grįžtant iš Trakų, bet vakarais paprastai būna mažiau intensyvus eismas ir nėra poreikio ieškoti aplinkinių kelių.
    Iš Kariotiškių galima važiuoti į A1 per Moluvėnų mazgą. Paprasčiau nei sukinėtis per Grigiškes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkodėl neįdėta apylankų schema

    LAKD 2021.11.05
    Eismo pokyčiai dėl Vievio Paparčių viaduko rekonstrukcijos
    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (toliau – magistralinis kelias A1) 39,110 kilometru (Vievyje, Elektrėnų savivaldybėje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 8 d. iki 2023 m. birželio 18 d, eismas Paparčių viaduku krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris bus draudžiamas ir nukreipiamas apylankomis.

    Vykdant esamo viaduko Vievyje demontavimo darbus, magistralinio kelio A1 kryptimis Kaunas–Vilnius arba Vilnius–Kaunas transporto priemonių eismui bus taikomi tik laikini trumpalaikiai apribojimai.

    Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojai ir kt. eismo dalyviai, kurie iki šiol naudojosi Paparčių viaduku, demontavus esamą viaduką ir tęsiant naujojo viaduko statybos darbus, bus nukreipiami apylankomis. Kviečiame vadovautis informacija, esančia vietoje įrengtuose informaciniuose stenduose apie eismo ribojimus ir maršrutų pasikeitimus, ir kelio ženklais.

    Kaip jau neseniai skelbta, vadinamojo Paparčių viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/eis...ekonstrukcijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Situacija greit pasikeis: Lentvario tunelis atsidarys už kelių savaičių, be to, Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.
    Nustebino, kad važiuojant iš Vilniaus į Trakus galima važiuoti nuo Grigiškių į Lentvarį RK 4707 keliu RK Grigiškės -Lentvaris - Dabravolė. Tokio varianto niekad nebandžiau Trakų kryptimi - dėl sukiojimosi aplink Grigiškes. Važiuojant į Trakus geriau važiuoti A1 ir sukti Rykantuose į 4722 kelią.
    Kelias 4707 per Grigiškes būtų variantas grįžtant iš Trakų, bet vakarais paprastai būna mažiau intensyvus eismas ir nėra poreikio ieškoti aplinkinių kelių.

    Turbūt verta pasidalinti patirtimis, kaip geriau važiuoti įvairiu paros ar savaitės laiku iš Vilniaus į Trakus. Kažkada, apie 1975 metus nutiesus naują kelią tokių klausimų niekam nekilo. Tačiau dabar išvažiavimas A4/A16 iš Vilniaus į Trakus yra didžiausia šio miesto infrastruktūros gėda ir tenka ieškoti kitų kelių.

    Kada nors gal vyks ne tik Galvės gatvės pervardinimas , o ir rekonstrukciją į normalų 2 x 2 kelią. Kol tai truks, teks išbandyti įvairias alternatyvas.

    Greitieji maršrutai Vilnius -Trakai


    Trumpieji maršrutai Vilnius -Trakai

    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Komentuoti:

Working...
X