Parašė R.D.
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai supratau šitoje vietoje, nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda yra atskiri traukiniai, traukinys važiuojantis į Klaipėdą į Kauną net neužsuka. Priedo dar vienas elektrinis, o kitas dyzelinis, nes elektriniams iki Klaipėdos nėra galimybių važiuoti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 /\ Jeigu perimtų, tai reikštų, kad norint važiuoti į Klaipėdą reikėtų persėsti Kaune. Nelabai geras dalykas. Nebent yra planų kitą atšaką tiesti į Klaipėdą, kuo labai abejoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Londone šiaip irgi gali laisvai vaikščioti tiek po pačią stotį, tiek ir po peronus. Tik metro stotyse vartai su bilietų skaitytuvais yra šalia įėjimo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBerlyne laisvai vaikštai po pastatą ir peronus, Prahoje, Budapešte - laisvai. ir tai yra labai-labai patogu. O Anglija nėra mums pvz.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A, ups. Susimaišiau tuomet. Ačiū už patikslinimą.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Nelabai supratau šitoje vietoje, nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda yra atskiri traukiniai, traukinys važiuojantis į Klaipėdą į Kauną net neužsuka. Priedo dar vienas elektrinis, o kitas dyzelinis, nes elektriniams iki Klaipėdos nėra galimybių važiuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didžiausia problema su visomis naujų stočių vizualizacijomis - dabartinių jų apkrovų ignoravimas. Tiek vietos, kiek dabar užima autobusų stotis, po žeme tikrai nebus. Kur dėsis visi autobusai, kurie stovi pertraukose tarp reisų?
 Analogiškai yra su stoties žiedu: ten visiškai nebus vietos autobusų ir troleibusų atstovai ir pietų pertraukoms. Jeigu pietų pertraukas dar kažkaip su nerealia politine valia galima būtų išgrūsti į kaimus, tai atstovoms vietos vis tiek neliks. O jos yra būtinos norint išlaikyti eismo reguliarumą. Kai iš 3 atstovos vietų ir bene 10 sustojimų vietų padaromos 3 siauros eilės, tikrai bus taip, kad transportas ilgai stovės stotelėse, kol priešais jį esantis pasikraus ir teiksis išvažiuoti. Kadangi visas pėsčiųjų eismas bus sukoncentruotas į vieną perėją iškart už požeminio perėjimo, transportas stovės ir ten, nes pėstysis perėjoje turi pirmenybę.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miesto VT terminale tai lyg ir numatyta keletas keleivių išlaipinimo/atstovos vietų įvažiuojant. Su autobusų stotimi aišku sudėtingiau.
 
 Bet dabar galvoju, kad užsienyje centrinėse stotyse taip pat nevisada yra atstovos vietų. Arba VT atvyksta ir iškart išvyksta, arba nuvažiuoja į toliau esančią atskirą aikštelę.
 Comment




Comment