Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pataisyk jei mano atmintis šlubuoja, bet kažkas panašaus yra santakoje. Saloje lyg irgi kažkokių užuominų yra. Abiejose vietose vietos plėtrai irgi yra. Kiek tenka apsilankyti nebūna problemos, kad per daug žmonių ir per mažai vietos.
Ar yra pakankamai žmonių užpildyti tokio dydžio naują viešąją erdvę?
Komentuoti:
-
Vietoj Karaliaus Mindaugo pr. verčiau sutvarkyti Kaunakiemio g. pramoninį kompleksą, kuris tikrai nusipelnė transformacijos, manau.
Tai nežinau, ar reiktų užstatyt Karaliaus Mindaugo pr., kai galėtų būti vystomi šiek tiek apleisti pramoniniai kvartalai ar šiaip apleisti pastatai. Galvoju, kad kažkoks dviračių ir pėsčiųjų takas, apsuptas medžių ir šiek tiek žaidimų aikštelių šalia Akropolio gal ir nieko būtų šalia susiaurinto Karaliaus Mindaugo pr.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neklysti, per akis vietos tokiems dalykams.
Kažkas neseniai kitoj tenoj buvo pasiūlęs užstatymo idėją, va ten tai būtų naudos miestui tiek ekonomiškai, tiek estetiška, tiek taisant labai mažą Kauno centro tankumą.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
Ar yra pakankamai žmonių užpildyti tokio dydžio naują viešąją erdvę?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Variantas būtų uždaryti vieną 4+4 Mindaugo prospekto pusę ir įrengti, pavyzdžiui, riedučių, riedlenčių trasas ir parką, lauko krepšinio aikšteles. Kažką panašaus, kaip ties Baltuoju tiltu Vilniuje, tik didesne skale ir didesniame plote.
Didžiausias galvosūkis lieka Karaliaus Mindaugo tunelis (techniškai - galera; nėra tunelio ženklų), bet ten gal tiesiog padalinti srautą atskiriant tranzitą ir įvažiuojančius bei išvažiuojančius iš daugiaaukštės aikštelės, o visur kitur lieka 4 juostos ir viena lygiagretaus parkavimo juosta.
Jei neišgriaunant šlaito, tai apsieitų palyginti pigiai sutvarkyt.
Pirma reikia uždėti CO2 low emission zoną, nuimti tranzitą, tada turbūt ir pasigirs kalbos ką daryt su šią gatve ir taip pat Birštono bei Gimnazijos g., kurios ir maitina Karaliaus Mindaugo pr.
Vilniaus g. yra požeminė perėja, ją ten visaip bando tvarkyt, įjaukint, bet smagumo lipti laiptais neatsiranda, norisi tikėtis, kad ją kada nors panaikins kai sumažins tranzitą. Dabar ten net šeštadienio popietę būna 200 m kamštis iš trijų juostų.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.29, 14:25.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nėra nei pinigų, nei poreikio. Būtent, kad Kaunas nėra tik senamiesčio-stoties miestas. Didžioji dalis gyventojų yra ne keliuose kvartaluose aplink Laisvės alėją, o miegamuosiuose rajonuose. Ir ten yra n+k svarbesnių reikalų. Reikia nepamiršti, kad išgrąžintą Mindaugo prospektą reiktų ir prižiūrėti. Gal geriau už tą pačią sumą prižiūrėti pakelius ten kur iš tiesų yra žmonių, o ne mažai naudojamą erdvę.
Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.
Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Gerai, aš tik pasvajojau, nes pinigų nėra, kadangi dar neišsivystėm.
Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.
Miestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojus, o ne turistus. Ir čia kalbu ne apie kuo platesnes gatves ir daugiau parkingo. O apie pinigų investavimą tai pačiai pėsčiųjų ir poilsio infrastruktūrai ten kur vietiniams jos reikia labiau.
Aišku visada galima pasvajoti ką būtų galima padaryti utopiniam pasaulyje su neribotais resursais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Poilsinei erdvei vietos per akis saloj ir santakoj. Ten tikrai jaukesnės vietos nei palei didesnę ar mažesnę gatvę. Tokių erdvių labiau reiktų kitose vietose, pavyzdžiui miegamuose rajonuose. Tokios erdvės darymas vietoj Mindaugo prospekto būtų tik pinigų švaistymas.
Taip, yra Laisvės alėja (dar gal Putvinskio g.) Bet kaip būtų miela, jei Kaunas nebūtų vienos gatvės miestas, nes viena gatvė, kuria galima vaikščiot, tiesiog nuobodu. Mindaugo prospektas palei Nemuną yra vienas iš trumpiausių kelių iš senamiesčio į centrą/"Akroppolį"/stotis. Būtų miela galėt jį su malonumu įveikti ne tik automobiliu, nes tai tiesiog jėga.
Komentuoti:
-
Geriau atmeskit kas nors nuo viaduko vedziodamas suni kelias foto i visas puses kur matytusi judesys sioje vietoje, toks normalus kasdieninis skruzdėlynas, visi sau atsakymus rasim
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNe sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Ne sekundės esmė, o tai, kad galėtų būti plati krantinė su daug poilsinės veiklos žmonėms palei upę (žaidimai vaikams, dviračiai, suoleliai, treniruokliai, sūpynės, gėlynai, medžiai), o dabar nėra net elementaraus nesuklypusio šaligatvio upės pusėj, beveik nėra upės jungčių su miesto centru (tik kelios vietos legaliai saugiai pereit), o vietoj jaukios erdvės - tik tuščia siaura asfalto juosta (atseit, krantinė) palei upę.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?
Parašė John Rodyti pranešimąsiaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Man irgi patiktų siauresnė.
Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.
Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
Bet ne todėl, kad kelių sekundžių trumpesnis ėjimas per gatvę būtų kažkoks ypatingas palengvinimas pasiekti upę.
Ir nesutinku, kad čia kažkas keisto, kad neištaisė sovietų klaidų, nes apskritai turbūt nebuvo tokio atvejo Lietuvoje, tad tai yra ne nustebimas, o įprasta.
Komentuoti:
-
Ta plati gatvė gal ir neteisinga, kad tokia stovi plati vidury miesto, bet pilnai kapitaliai atremontuota (danga - jau kažkada permiksuota, šaligatviai - reiktų sutvarkyti) artimuoju laikotarpiu patiktų. Galiu pakentėt ir be grandiozinių projektų, jei smulkesni projektėliai juda.
Komentuoti:
-
Buvo visokių projektų susijusių su nauju tiltu mokslo salai statymu. Tai manau, kad kažkokie pokyčiai atsiras pradėjus vykdyti salos projektus ir išaugus pėsčiųjų srautui į salą ir vėliau Čiulionio koncertų salę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?
Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
Komentuoti:
Komentuoti: