Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    Kodėl “pezalai”. Akropoliui manai butu dideli pinigai isirengti pozemini parkinga? Tai nera kosmosas.
    na pažėkit kiek laiko jie remontuoja tą parkingą. Ir kas darosi per tą laiką kai remontuoja? Tai pastatyti požeminį parkingą, pirmiausia reiktų nugriauti antžeminį. Kauno Akropolis yra atskiras UABas nuo likusių Akropolių, tad disponuoja, gal mažesniu biudžetu.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    Kas per pezalai Komentaruose lengva nugriaut Akropoli ar jo parkinga virs KM, bet realybe ne tokia, ir Kaunas ne Dubajus Bukit realistai zmones o ne fantazuotojai
    Kodėl “pezalai”. Akropoliui manai butu dideli pinigai isirengti pozemini parkinga? Tai nera kosmosas.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Kas per pezalai Komentaruose lengva nugriaut Akropoli ar jo parkinga virs KM, bet realybe ne tokia, ir Kaunas ne Dubajus Bukit realistai zmones o ne fantazuotojai

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Iki Donelaičio g, o kas toliau? Vistiek bus magistralė. Akropolio parkingą siūlyčiau griauti ir kišt po žeme, prospektą siaurint, per vidurį įrengt tramvajaus liniją.
    Artimiausius 15 metų, sakyč, nerealu.

    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Tai, kad čia šitam piešinukyje tiltą siūlo griaut, kas tikrai neįvyktų
    Įdomu būtų paklausti autoriaus, kodėl tiltą nugriovė. Žinoma, kad tilto (dėl ne vienos priežasties) negalima griauti, tačiau tiltas pastatams netrukdo, priešingai – gali būti ypač įdomių architektūrinių sprendimų vieta. Juolab, kad kalba eina tik apie tilto dalį iki Nemuno (kanalo).

    Click image for larger version

Name:	Ponte-Vecchio-Firenze-2.jpg
Views:	705
Size:	224,0 kB
ID:	2023604

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Tai, kad čia šitam piešinukyje tiltą siūlo griaut, kas tikrai neįvyktų

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Iki Donelaičio g, o kas toliau? Vistiek bus magistralė. Akropolio parkingą siūlyčiau griauti ir kišt po žeme, prospektą siaurint, per vidurį įrengt tramvajaus liniją.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Nesupratau, čia gal pokštas? NT plėtotojai pešis dėl tokio kąsnio, savivaldybė biudžetą papildys (pabrėžiu, savivaldybė, ne visvaldybė).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Ir pinigų tereikia

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Pasižvalgiau po parodą „Palio miestas“, dalinuosi jo idėja Karaliaus Mindaugo prospekto daliai, vedančiai iki Daukanto pėsčiųjų tilto:

    Arch. Palio idėja KM prospektui
    Na, ar ne saliamoniškas sprendimas? Automobilistai nenuskriaudžiami, NT plėtotojai gauna fantastišką plotą projektams, o miestiečiams – priartėjusi upė ir gražus, gyvas (be automobilių!) vaizdas. Minusų nematau, vien nauda. Tereikia politinio sprendimo.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Išliaupsintoji arena irgi iš panašios srities. Apdailos sprendimų nėra, neva "pramoninio miesto tradicijų tąsa" (tiesa, buvo - kai kurie ventiliacijos vamzdžiai tik dekoracijos, bet iki Pompidou netempia). Na tai šitas parkingas architektūrine prasme ir yra pramoninis funkcionalumas, o ne apkabinėjimas apdailomis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Beprasmiška diskutuot kai numetamas tiesiog - teiginys. Bandau nuspėti jūsų pagrindimą: "Akropolis numarins Laisvės alėją ir centrą".
    Pasirodžius šiems teiginiams iškart sakiau - bus atvirkščiai. Tokie kūriniai kaip Mega, išsiurbia žmones iš centro. Tuo tarpu Akropolis traukia žmones į centrą iš atitolusių rajonų. Atsigauna ne tik aplinkinės gatvelės, bet ir pati Laisvės alėja. Nesunku pastebėti žmonių srautus miesto gatvėmis.

    O nenutolstant nuo temos, Karaliaus Mindaugo prospektas ir jo tušti laukai miesto centre yra tobula gatvė tokiam objektui.
    Neatspėjot. Žiūriu grynai iš architektūrinės pusės. Karmelitų bažnyčia atrodo kaip našlaitė šalia šitų baisių monstrų. Aišku, buvo kiti laikai, valdžia pasidavė verslininkų norams ir tiesiog sudarkė miesto architektūrą. Stuttgarto oro uosto parkingo pavyzdys parodo, kur tokiems griozdams vieta.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Tas Akropolio parkingo angaras tai panasus i Stuttgart oro uosto parkinga - isskyrus tai kad Akropolio parkingas tiesiog miesto centre ir nedengtas graziu fasadu.
    Bent jau ne prie centro.
    Dar geriau stadikas (AJAX):
    Click image for larger version  Name:	luchtfoto-amsterdam-johan-cruijf-arena-300365_xgaplus.jpg Views:	0 Size:	245,4 kB ID:	2014157

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Tas Akropolio parkingo angaras tai panasus i Stuttgart oro uosto parkinga - isskyrus tai kad Akropolio parkingas tiesiog miesto centre ir nedengtas graziu fasadu.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-24 at 16.07.02.png
Views:	1345
Size:	3,21 MB
ID:	2014154

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Akropolis su savo baisiu garažu šioje vietoje yra didžiausia klaida statybų istorijoje Kaune.
    Beprasmiška diskutuot kai numetamas tiesiog - teiginys. Bandau nuspėti jūsų pagrindimą: "Akropolis numarins Laisvės alėją ir centrą".
    Pasirodžius šiems teiginiams iškart sakiau - bus atvirkščiai. Tokie kūriniai kaip Mega, išsiurbia žmones iš centro. Tuo tarpu Akropolis traukia žmones į centrą iš atitolusių rajonų. Atsigauna ne tik aplinkinės gatvelės, bet ir pati Laisvės alėja. Nesunku pastebėti žmonių srautus miesto gatvėmis.

    O nenutolstant nuo temos, Karaliaus Mindaugo prospektas ir jo tušti laukai miesto centre yra tobula gatvė tokiam objektui.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Kad čia kaip tik vienas geresnių infrastruktūros sprendimų. Išnaudota tuščia nenaudojama erdvė virš gatvės. kartu ir viaduko funkcija - nuvažiavimai skirtingomis kryptimis. Taip pat išspręsta parkingo trūkumo problema toje miesto dalyje neužimant ploto.
    Pas mus apskritai stagnuoja erdvės išnaudojimas virš ir po gatvėmis.
    Akropolis su savo baisiu garažu šioje vietoje yra didžiausia klaida statybų istorijoje Kaune.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    <...> Plius, atsirastų šansas nugriauti ypatingo šlykštumo Akropolio parkovkę.
    Kad čia kaip tik vienas geresnių infrastruktūros sprendimų. Išnaudota tuščia nenaudojama erdvė virš gatvės. kartu ir viaduko funkcija - nuvažiavimai skirtingomis kryptimis. Taip pat išspręsta parkingo trūkumo problema toje miesto dalyje neužimant ploto.
    Pas mus apskritai stagnuoja erdvės išnaudojimas virš ir po gatvėmis.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2022.11.24, 08:41.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Stai tokie kamsciai 40min po sold out rungtyniu. Kamstis judantis, didesnes spustis paskutinese dvejuose juostose link Aleksoto tikto, kas yra vienos eismo juostos butelio kaklelis. Is akies ziurint, nuo arenos iki kamscio pabaigos 10-15min vaziavimo. Esant Minkovskiu gatvei tas issispres.

    Po 40min baigesi kamsciu pikas, 15min po rungtyniu eismas judejo apskritai sklandziai. Tiek tu nepatogumu.

    Fotografuota prie SEB banko.

    Click image for larger version  Name:	24CA39CF-48D3-4A6C-83A9-0800CF2272BD.jpeg Views:	0 Size:	1,40 MB ID:	2006198

    Komentuoti:


  • Monke
    replied
    Kalbant apie siaurinimo prasmę norėčiau pabrėžti, kad susiaurinus KM pavyzdžiui perpus paliekant po 2 juostas abiejom kryptim TIKRAI atsirastų pakankamai vietos pastatų linijai palei krantinę. Viena pusė gatvės užima apie 18 metrų, kas jau yra daugiau negu dalis pastatų centre (pavyzdžiui stalinistiniai pastatai tam pačiam KM yra apie 14 metrų pločio), o dar nepamirškime, kad ši įsivaizduojama pastatų linija galėtų užimti dalį to nenaudojamo nuolydžio prie krantinės ir taip priartėti prie krantinės tako.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-18 212340.png
Views:	347
Size:	864,3 kB
ID:	2006176 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-18 212508.png
Views:	334
Size:	1017,4 kB
ID:	2006177 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-18 212759.png
Views:	333
Size:	800,2 kB
ID:	2006179
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Manau klysti. Vienas dalykas, kas atvyks i renginius nuo Kedainiu tilto puses ir net apskritai ne nuo jo, o nuo VIA Balticos, gales parkuotis prie Ciurlionio koncertu sales ir eiti tilteliu i renginius. Jokio tikslo daryti rata ir atvykti i arena taip kaip i ja patenkama dabar. Turbut daug kas pamirsta, jog ir prie koncerto sales bus reiksmingas parkingas. Skirtumas jau akivaizdus. Ir tuo marsrutu atvyksta nemaza dalis lankytoju.

    Taip pat yra ir Rail Baltica, visiskai netoli arenos ir kitu traukos objektu. Kodel vilnietis ar panevezietis turetu naudotis nuosavu transportu, o ne greitesniu nei automobilis ir gerais tvakarasciais vaziuojanciu traukiniu?

    Toliau. Aleksoto mazgu didieji srautai nevaziuos. Vaziuos Ciurlionio tiltu ir 2+2 Minkovskiu gatve, tiek tiltas, tiek gatve pritaikyti dideliem srautam.

    Taip pat turbut skiriasi musu supratimas, kas yra kamstis. 5min pastovejimas judanciame sraute, man nera kamstis. Dabar vyksta varzybos pilnoje arenoje, specialiai nepatingesiu nueiti paziureti, kokie kamsciai po tokiu varzybu.

    O kad pats nevazinesi, cia argumentas toks labiau niekinis. Pats supranti. Bus kas vazines. O kai keiciasi susisiekimo architektura, ziurek netycia jau ir kitais marsrutais pradedi vazineti.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Atsilieki siek tiek nuo diskusijos. Gi sneketa ir miesto planuose yra aiskiai nurodyta, kad Kedainiu tiltas yra skirtas tranzitiniam eismui, kuris butent bus nuimtas nuo KM ir neliks tranzito kertancio Kauno senamiesti (marsrutu Sanciai/Panemune - Silainiai/Vilijampole) t.y. toks platus KM bus nebereikalingas. Koks tada tikslas apskritai tokius pinigus kisti i Kedainiu tilta, jeigu abejuose Nemuno pusese turesim po tokias arterijas? Tam ir statomas toks tiltas, kad kitoje puseje viskas atlaisvetu, kad eismas eitu kita, maziau urbanizuota ir ne centrine miesto dalimi, tam yra skiriami didziuliai pinigai is esmes del gyventoju gyventoju gyvenimo kokybes. O kur dar ivaziavimo i senamiesti apmokestinimas? Yra planavimas, yra vizijos, miestas keiciasi. Sneki lyg kita puse butu kazkokie medeliu, parkeliu fanatikai, norintys ta KM siaurinti siaip tiesiog.

    Apskritai medeliai ir parkelis yra pats pats primityviausias, pirmas i galva saunantis sprendimas. Gali buti visokiu idomiu tarpiniu sprendimu tarp medeliu ir tarp pastatu. Pavyzdziui, kaip Kopenhagoje. Turint toki plota ir pasitelkus gerus urbanistus labai daug visko galima sugalvoti, ir ne su kosminiais biudzetais.

    Taip pat neitikina ir argumentas, kad butent del TOKIO platumo gatves nera kamsciu renginiu arenoje metu. Kaunas puikiai susitvarko su kamsciais po renginiu, ju praktiskai minimaliai ir nemanau, kad esant 2+2 situacija esmingai blogetu, nes:
    1) vaziuojant i Silainiu puse isvaziuojant is arenos bus galima sukti i desine ir rinktis Kedainiu tilta, o potencialus kamstukai ir buna ties Birstono sankryza;
    2) Birstono gatve yra 2+2, tai tas 4+4 dabar esantis KM iskart atsimusa i butelio kakleli, tai man nelabai aisku, ka tos 4+4 KM juostos is esmes gelbeja;

    Kiek validus argumentas yra sneketi apie CO2 kvepuosiancius to parkelio lankytojus? Eismas butu esmingai sumazejes, cia vienas dalykas. Kitas dalykas, neisvengiamai mazes CO2 ismetimas apskritai. Elektromobiliai, zaliasisi kursas, ES direktyvos. Snekam ne is dabartines perspektyvos, o 5-10 metu i prieki. Nematau, kad tam parkely galetu nesirinkti zmones, vaziuoti dviratininkai ar pestieji rinktis ta kelia marsrutu centras - senamiestis. Buvo sneketa ir apie Vienybes aikste, kokia ji mirus, praeina tik vienas kitas zmogus tranzitu. Tai nueikit siokia diena ir pamatysit, kiek vaiku, jaunimo su riedlentem, uz krumeliu ir parukyt susirenka maciau.

    Pats tunelio ideja dar mazai tikiu del tos pacio kastu ir naudos santykio. Tranzitinio eismo ir CO2 problema bus sumenkus, abejoju ar kas rysis tokiam sprendimui.

    O cia tas Diuseldorfo tunelis:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rheinufer_Tunnel
    Na padiskutuokim ka tas tiltas duos.
    Kedainiu tiltas is vilijampoles atsimusa i marvele. Patekti i ji galesi per aleksoto mazga (vaziuojant KM), apvaziuoti dali KM galesi per Ciurlionio tilta (Minkovskiu gatve). Vadinas reikia Minkovskiu gatveje minimum 2+2, Aleksoto mazgas ir taip vos veza, ko pasekoje visai uzdus, jei Minkovskiu isplesi (tai itakos ir dali KM, kuris tame ruoze irgi jau dabar vargsta, ir vargs dar labiau) kamsciu dalis persikels i Ciurlionio tilta ir dus jo prieigos prie Sanciu pradzios, kas jau yra ir siom dienom (i ta pati KM), gali bandyt ji pasiekt per Pilies zieda ir Jurbarko gatve, bet ten ir taip tragedija jau dabar.
    Tas tiltas nieko nepakeis is esmes, tiesiog kamsciai persistums i kitas vietas, tame paciame KM, tik kituose ruozuose. Kadangi visgi traukos centrai yra prie KM (akropopis, arena, laisves aleja, senamiestis), vis tiek visi nores patekti arciau jo.
    Birstono 2+2 bet KM iki Aleksoto tilto yra dar 2+2, taip ir dalinas srautai iš KM link Aleksoto tilto ir i Birstono gatve.
    Kasdiena ten vaziuoju ir matau kas daros. Bent jau mano marsruto tas Kedainiu tiltas is vis neitakos, vaziuosiu tuo paciu.
    Nieko tas tiltas is esmes nepades. Manau nuims srauta kazkiek, bet nieko is esmes nebus.
    Na jei kas netingi padarykit modeliavima bet as skeptiskas situo klausimu

    Komentuoti:

Working...
X