Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
    Stebina ir mane. Siečiau su gigantomanijos polinkiu SSRS, kas nesijaučia pvz. Lenkijoje, buv. Čekoslovakijoje, Vengrijoje, buv. Jugoslavijoje (bent jau Slovėnijoje ir Kroatijoje). Bet iš dalies buvo Rumunijoje, labiausiai Bukarešte.

    Kaune kaip to pasekmė galėjo būti Karaliaus Mindaugo pr. Labai plati gatvė, didelėje dalyje nėra žalios vejos, kuri būtų sukūrus nors šiokį tvarkos pojūtį, bet tuo pačiu ir tuštoka, nekokybiškai išnaudojomas plotas kaip važiuojamoji dalis.

    Galbūt puikiai tiko (tiktų) kokiems paradams (pati gatvė vadinosi Pergalės krantinė), ir gražioms nuotraukoms, pabrėžiančioms SSRS didybę.

    Primena:
    Click image for larger version  Name:	neipidas.jpg Views:	1 Size:	717,7 kB ID:	1806474
    (Naypiydaw, Mianmaras)

    Tas iš dalies persidavė ir kitoms gatvėms Kaune. Pvz. tam tikros didelės svarbos plačios gatvės Kaune neturi žalios vejos (Jonavos g., Savanorių pr., Pramonės pr.), kai tuo tarpu Lenkijoje, dauguma bent 2x2 gatvių turi žalią veją.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.04, 09:16.

    Comment


      Tradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu. Taip darė daugelyje miestų. Kai kur palei pat upę, jūrą ar ežerą pas juos nutestas net geležinkelis. Dabar visur daro rimtas plačias krantines.
      Neatsimenu, ar ten buvo tankų paradų trasa, bet gali būt. Stalinkėse iki šiol gyvena rusų.
      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        Tankų paradų trasa Kaune KM? Kažko nesupainiojote?
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Tankų paradų trasa Kaune KM? Kažko nesupainiojote?
          Atkarpa tarp Daukanto tilto ir Birštono g. tam kaip ir tinkama

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą
            Tradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu.
            O gal būtų galima sužinoti, kurie namai buvo nugriauti, kad būtų nutiesta Pergalės krantinė?
            Paskutinis taisė 99; 2020.06.05, 00:22.
            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

            Comment


              Nelabai matosi kad ten būtu stovėję normalūs pastatai, kurie dabar yra nugriauti.
              Nuo 1922 iki 6-to dešimtmečio:
              Paskutinis taisė RokasLT; 2020.06.05, 00:47.

              Comment


                Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                Nelabai matosi kad ten būtu stovėję normalūs pastatai, kurie dabar yra nugriauti.
                Nuo 1922 iki 6-to dešimtmečio:
                Taip, nes kažką griovė nebent statant Pergalės gamyklos kvartalą, o Pergalės krantinė buvo suformuota upės sąskaita. Pasiskolinu keletą forumiečio Specas fotografijų patalpintų "Kaunas sovietmečiu" temoje:

                Parašė Specas Rodyti pranešimą
                Apie 1976 metais pradėtas Pergalės krantinės platinimas.Statomas tunelis komunikacijoms.





                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  Palei Nemuno krantine kursavo tramvajus

                  Comment


                    Parašė 99 Rodyti pranešimą

                    Taip, nes kažką griovė nebent statant Pergalės gamyklos kvartalą, o Pergalės krantinė buvo suformuota upės sąskaita. Pasiskolinu keletą forumiečio Specas fotografijų patalpintų "Kaunas sovietmečiu" temoje:
                    Būtų buvę žymiai jaukiau, jei būtų padarę 2+1 (ir ne tokius prastus šaligatvius sudėję ) panašaus pločio važiuojamoji dalis kaip Aleksoto tilto.

                    Gal net galėjo nedaryt to nusileidimo link krantinės, o tiesiog palikt tik sutvirtintą šlaitą į upę, padaryt tokią kaip ir promenadą (pvz. 6 m pločio) palei Karaliaus Mindaugo pr. Padaryt praėjimą po tiltu (angl. underpass - labai universalus terminas), kad nereiktų kirsti prietilčio.

                    Bet 1970-1990 m. Kaunas buvo atvirai antikomformistiškas aukščiausia savo forma Tas labiausiai jaučiasi iš taikytų tų laikų infrastruktūros standartų. Paskui dėl santvarkų keitimosi, įsivyravo šiokia tokia stagnacija, besitęsusi iki 201X m.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 12:33.

                    Comment


                      Parašė 99 Rodyti pranešimą

                      O gal būtų galima sužinoti, kurie namai buvo nugriauti, kad būtų nutiesta Pergalės krantinė?
                      Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Didele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Didele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.
                          Svarbiausia, kad rastų būdą kada nors nuimti tranzitą nuo Centro. Jei neblogai sutvarkys kitą Nemuno pusę (kur Kauno grūdai), galės bandyti pritaikyti panašų standartą ir Karaliaus Mindaugo pr. pusei.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 14:07.

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą

                            Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
                            Na anksčiau Nemuno salos kanale, kuris dabar tėra tik siaura šliauka, tilpo visas laivų uostas. Tai galima įsivaizduoti kiek ten užpilta.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
                              Gal tai kaip nors susiję su tuo, kad Laisvės alėjoje buvo uždraustas automobilių eismas? Tiksliai nežinau, bet šitie du dalykai lyg ir įvyko panašiu metu?

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Svarbiausia, kad rastų būdą kada nors nuimti tranzitą nuo Centro. Jei neblogai sutvarkys kitą Nemuno pusę (kur Kauno grūdai), galės bandyti pritaikyti panašų standartą ir Karaliaus Mindaugo pr. pusei.
                                tam tikslui naujas Kedainiu tiltas ir pesciuju tiltas i sala

                                Comment


                                  Geoportale ant dabartinės ortofoto uždėjau 1967 planą. Nelabai ryškiai, bet matosi, kad salos kanalas ėjo tiesiai po dabartiniu KMP ir baigėsi po Akropolio garažu
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                    Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
                                    Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad 8 juostos eina ligi KMP/Birštono g. sankryžos, o už jos, artėjant prie Vytauto Didžiojo tilto, jos jau tik 6 ir prieš pat tiltą jų belieka tik 4.
                                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                    Comment


                                      Parašė 99 Rodyti pranešimą

                                      Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad 8 juostos eina ligi KMP/Birštono g. sankryžos, o už jos, artėjant prie Vytauto Didžiojo tilto, jos jau tik 6 ir prieš pat tiltą jų belieka tik 4.
                                      Ir Birstono gatvė sudaro bottlenecka

                                      Comment


                                        Vytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Kažkada vistiek bus tunelis tarp Jonavos - K. Mindaugo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X