Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Izraelyje įvestas reikalavimas. Nuomos paklausa sumažėjo, bet nedingo iš gatvių. O neseniai dar ir būtina registracija įvesta tiek paspirtukams, tiek ir el. dviračiams. Numeris kas įdomu yra didesnis nei pvz Vokietijoje ir kabinamas priekyje, o ne gale.Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip kitose šalyse?
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomosParašė Kaid Rodyti pranešimą
Danijoje buvo įvestas toks pat reikalavimas, visos nuomos kompanijos nutraukė veiklas. Bet ten manau policija kažką veikdavo, pas mus abejoju ar kažką veiks.
Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
- 5 patinka
Comment
-
Važinėja bendrai tvarkingiau, bet ir igudusių slalumo dalyvių daugiau. Kiek teko tikrinti ABS sistemą prie perėjos nes paspirtukininkas staiga pakeitė važiavimo kryptį 90 laipsnių kampu visada buvo nuosavas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomos
Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
Comment
-
Privačius reikia labiau gaudyti, nes jie dažniausiai yra ne paspirtukai, o motociklai. Jie kelia realų pavojų visiems ir sau, o nuomininkai - miestą paverčia šiukšlynu arba bardaku.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomos
Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
Comment
-
Nesakyčiau, kad dažniausiai yra nelegalūs, daug ir tikrų praspirtukų. Pseudomotociklus be numerių tai taip, reiktų sužiūrėt. Bet čia jau bendrai į bardako keliuose temą.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Privačius reikia labiau gaudyti, nes jie dažniausiai yra ne paspirtukai, o motociklai. Jie kelia realų pavojų visiems ir sau, o nuomininkai - miestą paverčia šiukšlynu arba bardaku.
- 3 patinka
Comment
-
Australijoje būtina devėti šalmą visiems paspirtukininkams ir dviratininkams. Visuomenė įpratusi, mane patį yra policija sustabdžiusi, nes buvau be šalmo. O dalijimosi paspirtukai atrodo va taip. Pagrindinės problemos tai iš esmės nesprendžia. Tie, kurie paspirtukus ima važinėti po du ar po tris, juos mėto, specialiai gadina ir toliau važiuos be šalmo, tie pritvirtinti šalmai taip pat ne visada atsilaiko, mieste atsiranda daugiau papildomų šiukšlių - tiesiog bet kur besimėtančių šalmų.Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip kitose šalyse?
- 5 patinka
Comment
-
Dar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis


https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 1 patinka
Comment
-
Prius vairuotojas matosi neapsidairė ir net nepristabdė kirsdamas šaligatvį, nors automobilis blokuoja matomumą, negalima taip važinėti mieste.Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 2 patinka
Comment
-
Siūlyčiau pasikartoti KET, nes kaltas lygintuvo vairuotojas.Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 1 patinka
Comment
-
Nieko nekeičia. Ar pagal tamstą čia nereikia praleisti šaligatviu judančių?Parašė Romas Rodyti pranešimąIncidento vieta - Erfurto g.
https://www.google.com/maps/@54.6758...oASAFQAw%3D%3D
Comment
-
O be hipotetinių situacijos sprendimų ir įžeidinėjimų gali atsakyti - kuris iš šių dviejų eismo dalyvių turi pirmumo teisę o kuris turėjo praleisti?Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
- 3 patinka
Comment
-
Aš vairuoju ir tokiose vietose visada sostoju, nes kitaip nėra kaip apsidairyti į abu puses ar kas nors nevažiuoja šaligatviu. Net jei nebūtų tos blokuojančios auto nesustojus nėra kaip spėsti normaliai apsidairyti. Jei ten būtų važiavęs ne tas marozas su ciza, o vaikas dviračiu, ar tai ką nors keistų?Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
- 10 patinka
Comment
-
Į užduotą klausimą yra atsakymas taip arba ne, bet kam reik tiek vėjų prirašinėti?Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėte
- 3 patinka
Comment
-
Taip be diskusijų turi praleisti, tik statistika ir tikimybių teorija patvirtins, kad kiekvienas papildomas greičio kilometras (judančio šaligatviu) net ir prie gerų norų mažina tikimybę būti tiek pamatytam, tiek praleistam. Kaip ten mėgstama sakyti "greitis žudo"Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Į užduotą klausimą yra atsakymas taip arba ne, bet kam reik tiek vėjų prirašinėti?
PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėte
Kaip žiauriai beskambėtų - skardos išsitiesins, sprandas ne visada.
"Draudžiama: važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu."
Ar ne keistai skamba: prasilenkiant, lenkiant griežtai nurodom greitį, o skirtingų transporto priemonių judėjimo sankirtoje laisvai sukam rankeną iki galo?
Be apipusės pagarbos ir supratingumo tokių situacijų deja bus pilna.
- 6 patinka
Comment
-
Visiems dviračių priemonių vairuotojams be išimties yra taikoma taisyklė
66.5. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Fiziškai kartais nėra galimybės automobilio vairuotojui praleisti paspirtuko, kad ir šiuo atveju kai jam užtoją vaizdą. Priusas juda nedideliu greičiu, bet kai pasimato atlekiantis paspirtukas, tai jau judėjimo trajektorija užkirsta ir Priusas nieko nebegali padaryti. Nu bet ar kas pristabdo iš paspirtukininkų, ar dviratininkų? 0,1 procento važiuojančių. Dar kartais yra girdima, kad mano kelias pagrindinis ir aš kaip autostrada galiu nersidairydamas lėkti. Nu negalima taip mąstyti. Reikia važiuoti ir būti pasiruošus sustoti ties kiekvienu tokiu išvažiavumu, ties kiekvienu pro šali einančiu pėsčiuoju irgal tada bus saugiau šaligatviais važinėjantiems dviračiams vairuotojams.
P.S. Manu manymu, visi dvirtakiai turėtų būti įrenginėjami važiuojamojoje dalyje, o ne ant šaligatvių. Tikrai būtų saugiau visiems.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 7 patinka
Comment
-
KET nereikėtų skaityti selektyviai atrenkant punktus, kurie patinka.
66.6. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
102. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).
- 3 patinka
Comment
Comment