Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip kitose šalyse?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Danijoje buvo įvestas toks pat reikalavimas, visos nuomos kompanijos nutraukė veiklas. Bet ten manau policija kažką veikdavo, pas mus abejoju ar kažką veiks.Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomosIš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomosIš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Privačius reikia labiau gaudyti, nes jie dažniausiai yra ne paspirtukai, o motociklai. Jie kelia realų pavojų visiems ir sau, o nuomininkai - miestą paverčia šiukšlynu arba bardaku.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip kitose šalyse?
- 4 patinka
Comment
-
Dar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas savižudis
15min.lt 2025.09.18
Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIncidento vieta - Erfurto g.
https://www.google.com/maps/@54.6758...oASAFQAw%3D%3D
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPriusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.
P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėte
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Į užduotą klausimą yra atsakymas taip arba ne, bet kam reik tiek vėjų prirašinėti?
PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėteKaip žiauriai beskambėtų - skardos išsitiesins, sprandas ne visada.
"Draudžiama: važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu."
Ar ne keistai skamba: prasilenkiant, lenkiant griežtai nurodom greitį, o skirtingų transporto priemonių judėjimo sankirtoje laisvai sukam rankeną iki galo?
Be apipusės pagarbos ir supratingumo tokių situacijų deja bus pilna.
- 2 patinka
Comment
-
Visiems dviračių priemonių vairuotojams be išimties yra taikoma taisyklė
66.5. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Fiziškai kartais nėra galimybės automobilio vairuotojui praleisti paspirtuko, kad ir šiuo atveju kai jam užtoją vaizdą. Priusas juda nedideliu greičiu, bet kai pasimato atlekiantis paspirtukas, tai jau judėjimo trajektorija užkirsta ir Priusas nieko nebegali padaryti. Nu bet ar kas pristabdo iš paspirtukininkų, ar dviratininkų? 0,1 procento važiuojančių. Dar kartais yra girdima, kad mano kelias pagrindinis ir aš kaip autostrada galiu nersidairydamas lėkti. Nu negalima taip mąstyti. Reikia važiuoti ir būti pasiruošus sustoti ties kiekvienu tokiu išvažiavumu, ties kiekvienu pro šali einančiu pėsčiuoju irgal tada bus saugiau šaligatviais važinėjantiems dviračiams vairuotojams.
P.S. Manu manymu, visi dvirtakiai turėtų būti įrenginėjami važiuojamojoje dalyje, o ne ant šaligatvių. Tikrai būtų saugiau visiems.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
Comment