Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Prie to reikia pridėti ir neįmanomo kreivumo galvą bei rankas.
    Šito paspirtuukininkai jau turi sočiai.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      O kaip kitose šalyse?
      Izraelyje įvestas reikalavimas. Nuomos paklausa sumažėjo, bet nedingo iš gatvių. O neseniai dar ir būtina registracija įvesta tiek paspirtukams, tiek ir el. dviračiams. Numeris kas įdomu yra didesnis nei pvz Vokietijoje ir kabinamas priekyje, o ne gale.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

        Danijoje buvo įvestas toks pat reikalavimas, visos nuomos kompanijos nutraukė veiklas. Bet ten manau policija kažką veikdavo, pas mus abejoju ar kažką veiks.
        Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomos Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomos Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
          Važinėja bendrai tvarkingiau, bet ir igudusių slalumo dalyvių daugiau. Kiek teko tikrinti ABS sistemą prie perėjos nes paspirtukininkas staiga pakeitė važiavimo kryptį 90 laipsnių kampu visada buvo nuosavas.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Šiaip būtų neblogas variantas jei užsilenktų praspirdukų nuomos Iš vaizdo su nuosavais važinėja tvarkingiau nei su nuomotais. Aišku klausimas ar nuomotų fauna persėdus ant nuosavų pradėtų savo turtą labiau saugot.
            Privačius reikia labiau gaudyti, nes jie dažniausiai yra ne paspirtukai, o motociklai. Jie kelia realų pavojų visiems ir sau, o nuomininkai - miestą paverčia šiukšlynu arba bardaku.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Privačius reikia labiau gaudyti, nes jie dažniausiai yra ne paspirtukai, o motociklai. Jie kelia realų pavojų visiems ir sau, o nuomininkai - miestą paverčia šiukšlynu arba bardaku.
              Nesakyčiau, kad dažniausiai yra nelegalūs, daug ir tikrų praspirtukų. Pseudomotociklus be numerių tai taip, reiktų sužiūrėt. Bet čia jau bendrai į bardako keliuose temą.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                O kaip kitose šalyse?
                Australijoje būtina devėti šalmą visiems paspirtukininkams ir dviratininkams. Visuomenė įpratusi, mane patį yra policija sustabdžiusi, nes buvau be šalmo. O dalijimosi paspirtukai atrodo va taip. Pagrindinės problemos tai iš esmės nesprendžia. Tie, kurie paspirtukus ima važinėti po du ar po tris, juos mėto, specialiai gadina ir toliau važiuos be šalmo, tie pritvirtinti šalmai taip pat ne visada atsilaiko, mieste atsiranda daugiau papildomų šiukšlių - tiesiog bet kur besimėtančių šalmų.

                Click image for larger version

Name:	dde907b17ad91951b96a90c118494146?impolicy=wcms_crop_resize&cropH=3333&cropW=5000&xPos=0&yPos=0&width=862&height=575.jpg
Views:	409
Size:	144,1 kB
ID:	2191013

                Comment


                  Vilniaus g. 35/Palangos g.

                  Sustatyti 4-5 eilėmis. Man kyla klausimas, kam visos tos parkavimo vietos iki 10 paspirtukų braižytos?

                  Click image for larger version

Name:	20250330_013211.jpg
Views:	317
Size:	1,47 MB
ID:	2191108

                  Comment


                    Dar vienas savižudis

                    15min.lt 2025.09.18
                    Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis



                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Dar vienas savižudis

                      15min.lt 2025.09.18
                      Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis



                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
                      Prius vairuotojas matosi neapsidairė ir net nepristabdė kirsdamas šaligatvį, nors automobilis blokuoja matomumą, negalima taip važinėti mieste.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Dar vienas savižudis

                        15min.lt 2025.09.18
                        Kojos ant paspirtuko, dantyse cigaretė, prieš pat akis – automobilis

                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2527594
                        Siūlyčiau pasikartoti KET, nes kaltas lygintuvo vairuotojas.

                        Comment


                          Incidento vieta - Erfurto g.
                          https://www.google.com/maps/@54.6758...oASAFQAw%3D%3D

                          Comment


                            Nieko nekeičia. Ar pagal tamstą čia nereikia praleisti šaligatviu judančių?

                            Comment


                              Priusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
                              Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.

                              P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Priusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
                                Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.

                                P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
                                O be hipotetinių situacijos sprendimų ir įžeidinėjimų gali atsakyti - kuris iš šių dviejų eismo dalyvių turi pirmumo teisę o kuris turėjo praleisti?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Priusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
                                  Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.

                                  P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
                                  Aš vairuoju ir tokiose vietose visada sostoju, nes kitaip nėra kaip apsidairyti į abu puses ar kas nors nevažiuoja šaligatviu. Net jei nebūtų tos blokuojančios auto nesustojus nėra kaip spėsti normaliai apsidairyti. Jei ten būtų važiavęs ne tas marozas su ciza, o vaikas dviračiu, ar tai ką nors keistų?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Priusas, aišku, turėjo pristabdyti, ypač kai vaizdas užstojamas.
                                    Tačiau paspirtukininkas igi turi žiūrėti kas yra priekyje o ne lėkti kaip beprotis šaligatviu.

                                    P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
                                    Į užduotą klausimą yra atsakymas taip arba ne, bet kam reik tiek vėjų prirašinėti?

                                    PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėte

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Į užduotą klausimą yra atsakymas taip arba ne, bet kam reik tiek vėjų prirašinėti?

                                      PS. teisingas atsakymas yra taip, turi praleisti, o ne pristabdyti, kaip parašėte
                                      Taip be diskusijų turi praleisti, tik statistika ir tikimybių teorija patvirtins, kad kiekvienas papildomas greičio kilometras (judančio šaligatviu) net ir prie gerų norų mažina tikimybę būti tiek pamatytam, tiek praleistam. Kaip ten mėgstama sakyti "greitis žudo" Kaip žiauriai beskambėtų - skardos išsitiesins, sprandas ne visada.
                                      "Draudžiama: važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu."
                                      Ar ne keistai skamba: prasilenkiant, lenkiant griežtai nurodom greitį, o skirtingų transporto priemonių judėjimo sankirtoje laisvai sukam rankeną iki galo?
                                      Be apipusės pagarbos ir supratingumo tokių situacijų deja bus pilna.

                                      Comment


                                        Visiems dviračių priemonių vairuotojams be išimties yra taikoma taisyklė
                                        66.5. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
                                        Fiziškai kartais nėra galimybės automobilio vairuotojui praleisti paspirtuko, kad ir šiuo atveju kai jam užtoją vaizdą. Priusas juda nedideliu greičiu, bet kai pasimato atlekiantis paspirtukas, tai jau judėjimo trajektorija užkirsta ir Priusas nieko nebegali padaryti. Nu bet ar kas pristabdo iš paspirtukininkų, ar dviratininkų? 0,1 procento važiuojančių. Dar kartais yra girdima, kad mano kelias pagrindinis ir aš kaip autostrada galiu nersidairydamas lėkti. Nu negalima taip mąstyti. Reikia važiuoti ir būti pasiruošus sustoti ties kiekvienu tokiu išvažiavumu, ties kiekvienu pro šali einančiu pėsčiuoju irgal tada bus saugiau šaligatviais važinėjantiems dviračiams vairuotojams.
                                        P.S. Manu manymu, visi dvirtakiai turėtų būti įrenginėjami važiuojamojoje dalyje, o ne ant šaligatvių. Tikrai būtų saugiau visiems.
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment

                                        Working...
                                        X