Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose
Collapse
X
-
Aš nesakau, kad nuošali, aš sakau nuošalesnė nei bus po naujo projekto.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDviračių takas arti, palyginti nemažai žmonių galima sutikti ir ant to žvyrkelio.
Comment
-
Vat žmogus kuris protingai kalba. Užvakar pravažiavau pro šį žvyrkelį, kurį miestas nori sutvarkyti ir padaryti gražia gatvele. Važinėja vietiniai tuo išmaltu žvyrkeliu, stato jame savo mašinas. Naudoja tik savo reikmėms reikmėms ir nenori jie, jokių permainų.. Šabakštynas ten tikras. Iš facebook komentarų sužinojau, kad yra grupė žmonių kurie priešinas šiai gatvei ir visos aplinkos sutvarkymui, o yra ir kurie nori šios naujos gatvės, bet jie sulaukia net grasinimų už pritarimą dėl šios naujos gatvės.Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
O ten jų privati valda ta pakrantė ir gatvė ar kaip, kad atsiras ne vietinių "pas juos"?
Aš tai už ir laukiu kad sutvarkytų tą šabakštyną, bus galima atvažiuot prie upės (ar mašina ar dviračiu, nes dabar tuo siauru dviračiu taku su vaiko vežimėliu nelabai saugu).
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip, akivaizdu, kad vieta tvarkymo prašosi. Kita vertus, akivaizdu kodėl dabartiniam projektui vietos gyventojai priešinasi.
Planuojama normali miesto transporto gatvė, kurioje automobiliai galės judėti gana greitai, kas kels pavojų pėstiesiems (o jų ten matyt bus nemažai), triukšmą, užterštumą etc.
Kadangi situacija akivaizdžiai panaši kaip Petro Vileišio gatvėje Vilniuje, tai ir sprendimo galbūt reiktų panašaus t.y. įrengti lėto eismo, gyvenamosios zonos gatvę, kuria automobiliu galima atvažiuoti iki namų, bet kita vertus yra pėsčiųjų pirmenybė, leistimas greitis žemas ir dar pridaryta visokių greitį mažinančių priemonių.Post in English - fight censorship!
- 7 patinka
Comment
-
Visiskai pritariu. As tiesa pasakius nelabai suprantu kad ir sio forumo dalyviu kurie kaskaip demonizuoja vietinius gyventojus - prisigalvoja kaskokiu nesamoniu ko jie tipo nori, kaltina kad zeme uzgrobe ir etc. O jie is to ka as girdziu tiesiog nori kad miestas survakytu ta vieta siek tiek kitaip - orientuojantis i rekreacija labiau nei i tiesiog transporto srauto efektyvuma. As ten pries kelias dienas prasivaziavau dviraciu, tai kas akivaizdziai matosi - kad gatve (tokia kaip pvz Partizanu g.) ten vietom nelabai telpa kartu su dvirtakiu. Manau siauresne (kad ir vienos juostos) arba isvis apjungta su dvirtakiu (nu kaip laisves aleja - kur gali vaziuoti vietiniu masinos ar aptarnaujancios masinos, nors tai pesciuju/dviraciu gatve) butu daug geriau.Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, akivaizdu, kad vieta tvarkymo prašosi. Kita vertus, akivaizdu kodėl dabartiniam projektui vietos gyventojai priešinasi.
Planuojama normali miesto transporto gatvė, kurioje automobiliai galės judėti gana greitai, kas kels pavojų pėstiesiems (o jų ten matyt bus nemažai), triukšmą, užterštumą etc.
Kadangi situacija akivaizdžiai panaši kaip Petro Vileišio gatvėje Vilniuje, tai ir sprendimo galbūt reiktų panašaus t.y. įrengti lėto eismo, gyvenamosios zonos gatvę, kuria automobiliu galima atvažiuoti iki namų, bet kita vertus yra pėsčiųjų pirmenybė, leistimas greitis žemas ir dar pridaryta visokių greitį mažinančių priemonių.
Super keista kad Kauno valdzia net i kalbas del tokio varianto nesileidzia, nesuprantu kodel...
- 2 patinka
Comment
-
Dėl jų pėsčiųjų perėjų koncepto prieš kelias dienas bėgdamas koją truputį pasitempiauParašė Garbanius Rodyti pranešimąNepribrendus valdzia tokiam gatves konceptui tiesiog.. Pestiesiems, dviraciams pirmenybe? Wut??
Dabar tiesiog juokiuos iš savo likimo, stebėdamas mašinas, lėtai eidamas per 20 m pločio perėjas, užvažiuos besinervinantis tai užvažiuos ...arba išlipęs apšauks/primuš
Pastebėjau bent jau Kaune, kad mašinos tau sustoja, kai tu esi už kažkur 10-20 m nuo automobilio ir beeinant jau nori tau važiuot tiesiai ant kojų, nes labai ilgai tenka laukt, nebent tikisi, kad bėgtum, čia labai įdomus ir kritinis dalykas apie Kauno perėjas. Pauliau Kerai, įsidėmėk(it).
Aš tokiu atveju mąstyčiau, kad tiesiog reikia skaičiuoti už kiek juostų yra pėstysis, jei bent 1 juosta, tada stot, bet palaukt kol paliks juostą, o ne važiuoti matuojant pėsčiojo greitį, prasilenkiant minimaliais atstumais, jei nebėgama. Šis faktorius stipriai sumažina norą vaikščioti Kaune, bent jau miegamuosiuose rajonuose tai tikrai.Paskutinis taisė PoDV; 2021.03.28, 22:59.
Comment
-
Kaune – protestas prieš Šančiuose planuojamą tiesti gatvę
Reikia nieko netiesti ir nestatyti. Miestas turi atrodyt kaip miškas su šunkeliaisPenktadienį prie Kauno savivaldybės rūmų protesto akciją surengė keliolika Žemųjų Šančių rajono bendruomenės aktyvistų. Gyventojai piktinasi savivaldybės planais Nemuno krantinėje tiesti naują gatvę, dėl ko bus iškirsta 160 medžių. Savivaldybės atstovai tikina, kad žala bus kompensuota atsodinant medžius, taip pat atsižvelgiama į ir gyventojų lūkesčius.Paskutinis taisė Čikupakas; 2021.04.02, 12:31.
- 2 patinka
Comment
-
Projektas stabdomas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/
Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?
Comment
-
Iš kur -inai, kad stabdomas, o ne toliau vyks atsižvelgus į pastabų pasiūlymus?Parašė Litch Rodyti pranešimąProjektas stabdomas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/
Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?
Comment
-
Nestabdomas, o nepritarta projektiniams pasiūlymams. Projektas turi būti koreguojamas atsižvelgiant į išdėstytas visuomenės pastabas.Parašė Litch Rodyti pranešimąProjektas stabdomas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/
Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?
- 2 patinka
Comment
-
NestabdomasParašė Litch Rodyti pranešimąA, tai stabdomas tik laikinai? Gal zinote kokius pakeitimus planuoja?
Projektavimas toliau vyksta, tačiau tie sprendiniai, kurie buvo pristatyti turi būti keičiami ir iš naujo viešinami. Kokie bus pakeitimai, sužinosime per antrąjį viešinimą
Comment
-
Kol kas atrodo, kad puiki žinia. Šiaip įdomu, ką galvoja KMS? Negi galvoja ieškoti normalaus projekto tokiai vietai ir padaryti viską tinkamai? Galėtų būti geras precedentas Kaune. Tada ir kitus projektus būtų lengviau daryti tinkamai ir pagal šiuolaikinio planavimo ir judumo principus.
- 1 patinka
Comment
-
Nelabai kazka kalba apie mūsų kalbėtus pakeitimus. Pagrinde, kad nepažymėta kranto linija (neaišku ar nepatenka į ją) ir kt. biurokratiniai trūkumai.Parašė John Rodyti pranešimąKol kas atrodo, kad puiki žinia. Šiaip įdomu, ką galvoja KMS? Negi galvoja ieškoti normalaus projekto tokiai vietai ir padaryti viską tinkamai? Galėtų būti geras precedentas Kaune. Tada ir kitus projektus būtų lengviau daryti tinkamai ir pagal šiuolaikinio planavimo ir judumo principus.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...alaus-trukumo/
- 3 patinka
Comment
-
Vėl pajudėjo projektas ir yra naujos vizualizacijos. Linkas
Prieš ir po
- Medžiai vietoj parkavimo vietų
- Pėsčiųjų takas prie Nemuno tapo nebe toks juokingai siauras
- Dvirtakis pakeltas iki gatvės lygio, kas gerokai sumažina gatvės plotą skirtą automobiliams ir padaro gatvę patrauklesnę
- Dvirtakis želdiniais atskirtas nuo pėsčiųjų (ačiū)
- Naujos poilsiavietės
- Atsirado suolelių gatvės lygyje
Vis dėlto, milžiniškų parkavimo aikštelių prie daugiabučių likimas neaiškus.Remiantis vakarų Europos saugaus eismo patirtimi, čia galimos iškiliosios sankryžos ir pėsčiųjų perėjos, susiaurinimai, geresnis apšvietimas, kelio ženklai, leidžiantys ne didesnį nei 30 km/val. greitį.
Dabar projektas atrodo gerokai geriau ir išaugo nuo kažkokios naujos gatvės visiškame užkampyje, iki visai normalios, patenkinamos tokiai vietai ir miestui naudingos gatvės.Paskutinis taisė bimbam; 2022.05.12, 22:32.
- 4 patinka
Comment
-
Kam ten tas atskiras dviračių takas jeigu gatvė nėra tranzitinė? Bendras tegul būna.Parašė bimbam Rodyti pranešimąVėl pajudėjo projektas ir yra naujos vizualizacijos. Linkas
Prieš ir po
Medžiai vietoj parkavimo vietų, pėsčiųjų takas prie Nemuno tapo nebe toks juokingai siauras, dvirtakis pakeltas iki gatvės lygio, kas gerokai sumažina gatvės plotą skirtą automobiliams ir padaro gatvę patrauklesnę. Dvirtakis želdiniais atskirtas nuo pėsčiųjų (ačiū), įrengtos poilsiavietės, atsirado suolelių gatvės lygyje, ir sako kad bus leidžiama tik lengviesiems automobiliams. Taip pat, žadama tai:
Vis dėlto, milžiniškų parkavimo aikštelių prie daugiabučių likimas neaiškus.
Dabar projektas atrodo gerokai geriau ir išaugo nuo kažkokios naujos gatvės visiškame užkampyje, iki visai normalios, patenkinamos tokiai vietai ir miestui naudingos gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Atskiru tokiu važiuot maloniau, jei yra vietos, kodėl gi ne?Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
Kam ten tas atskiras dviračių takas jeigu gatvė nėra tranzitinė? Bendras tegul būna.
- 4 patinka
Comment
Comment