Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://maps.app.goo.gl/z7B5R2sGFEGD8Xrx8

    Daugelyje sankryžų su autostradomis Lietuvoje nėra jokio priešingų krypčių atskyrimo kaip būdinga Vakarų Europoje. Realiai važiuoji kol pamatai ženklą Apvažiuoti kliūtį iš dešinės ir įsuki teisingai pagal intuiciją praktiškai. Antras dalykas, kad ir eismo intensyvumas išsukimų yra gana žemas, tai tokių avarijų tikimybė maža.

    Pradžioje tokie ženklai praverstų kur ilgi vienpusiai jungiamieji keliai ir didesnis eismo intensyvumas (prie didžiųjų miestų, kaip tik minimas A14 atvejis, Kauno aplinkkeliai ir panašiai).

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Grįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?

      Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1758272267762.jpg Views:	71 Size:	93,9 kB ID:	2221110
      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308
      Manau, kad ženklinant kelius turi būti intencija mažinti visokias žioplas klaidas. Jeigu ženklas ar ženklų visuma nors vienam ar keliems žmonėms padėjo nepadaryt nesąmonės, ženklas (ženklai) atliko savo funkciją.

      Galvoju, ilgus metus per tas kovas aceit su "kelių gaideliais", dabartinė Lietuvos problema, kad ženklinimais bando kažką verčiau paauklėt, priženklint keistai ištisinių, kur "pavojinga sankryža" virsta kažkokiu smulkiu įvažiavimu į laukus, keistų ribojimų kurių neakomponuoja bent jau kokie iškreivinimai kelio priverčiantys sulėtinti, neintuityvus ženklinimas iš savęs.

      Esminė kelių ženklinimo idėja yra "mes norime gyventi tvarkingoje visuomenėje, eismas vyksta dešine puse (mūsų atveju), važiuojama visais reikalingais ratais, nevarva niekas, nedūmija (geriau), kryptis randama aiškiai ir į nieką neatsitrenkiama".

      Sumažint iki nulio visokio briedo yra neįmanoma. Jaučiu pačiai visuomenei turi būti leista prižiūrėti kur riba yra riba. Važiuoti prieš eismą aišku yra raudona linija. Policijos irgi nereikia atšaukti, ji reikalinga tam kad prižiūrėtų tą bazinę eismo tvarką.

      Summa sumarum, tai kad žmonės pažeidinėja taisykles, kokiais 60-70% kaltinčiau kelio dizainą, fizinių priemonių nebuvimą, ir tik 30-40% vairuotojų kultūrą. Sutinku mes esam labiau sakykim "slaviško kraujo" ir mes labiau linkę rizikuoti, tai ir lenkimai pavojingesni, bet kai atsiranda geresni keliai, situacija gerėja. Lenkija su greitkelių statyba kažkiek tą įrodo, nors ten dar toli iki ramesnės vokiškos-skandinaviškos kultūros.
      Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.19, 15:40.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Kažkas nesustojo


        Ir dar kažkas nekreipė dėmesio į šviesoforą


        Kažkas nuvažiavo į tą pusę
        Originaliose (nemažintose) nuotraukose puikiai matytųsi valstybiniai numeriai. Ar tokius kelių gaidelius pranešei per e.policiją?

        Comment


          Toje vietoje su plačiausiu asfaltu šviesoforas degantis vos ne 10 minučių yra absurdas. Pora tų mašinų suko į šoninį keliuką.
          Jei turi teises, tai atvažiuok ir pats pafotografuok ir pranešinėk į sveikatą nedalindamas patarimų Ar reikia laukti, kol nuties troleibuso liniją iki 26-o kilometro?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Galim tik konstatuoti:

            "Tai tik parodo, kad automobilistai didesni kaušai nei dviratistai ar paspirtukistai."

            P.S. pats važinėju dviračiu.
            Brutalus incidentas sostinėje: iš pravažiuojančio automobilio – ašarinės dujos dviratininkams
            https://www.delfi.lt/sportas/kitos-s...wxYJudofKyZaKw

            FB video.
            ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Toje vietoje su plačiausiu asfaltu šviesoforas degantis vos ne 10 minučių yra absurdas. Pora tų mašinų suko į šoninį keliuką.
              Jei turi teises, tai atvažiuok ir pats pafotografuok ir pranešinėk į sveikatą nedalindamas patarimų Ar reikia laukti, kol nuties troleibuso liniją iki 26-o kilometro?
              Ar gali patikslinti kur dar šviesoforai yra absurdas? Gal ir Vilniuje jų galima nesilaikyti pagal tą pačią logiką?

              Tie pro raudoną pravažiavę gaideliai yra potencialūs žmogžudžiai kaktomušos atveju.

              Comment


                Kelias Vilnius - Molėtai yra pakeliui iš Vilniaus į tavo tėviškę. Pabandyk kokį kartą pats pravažiuoti tą trasą ir neskubėk žmonių pravardžiuoti savo gimtojo kaimo gyvūnais.

                Bus nuotraukų tęsinys A14 temoje. Ten matosi, kokio pločio kelias. Savaitgalį jokie darbai nevyko.
                Tiesiog kam nors vienodai šviečia, kad žmonės papildomai be rimtos priežasties sugaiš bent po 40 minučių (21-52 km ties Bijutiškiu).
                Toks kelininkų elgesys tik skatina nihilizmą, nes kelio ženklai šiuo atveju statomi ne saugumui, o pasipinigavimui ar dėl kitų priežasčių.

                Comment


                  Eilinį kartą nesugebi parašyti pranešimo be kažkokių boomeriškų bandymų įžeisti, kaip ir nieko nuostabaus.

                  Pakartoju klausimą, į kurį nesugebėjai atsakyti - Vilniuje irgi yra gerokai per plačių gatvių. Ar ten irgi galima nesilaikyti absurdiškų šviesoforų?

                  Comment


                    Kuo čia dėtos “plačios Vilniaus gatvės” jei kelininkai provokuoja nepagarbą eismo taisyklėms A14 26-me kilometre?
                    Atleisk, bet savaitgalį yra rimtesnių reikalų nei su tavimi diskutuoti apie tavo nusišnekėjimus.

                    Comment


                      Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Brutalus incidentas sostinėje: iš pravažiuojančio automobilio – ašarinės dujos dviratininkams
                        https://www.delfi.lt/sportas/kitos-s...wxYJudofKyZaKw

                        FB video.
                        Aš tik nepritariu apibendrinimams, kurių apstu pastaruoju metu. Pvz.: agresyvių dviratininkų teko patirti ne vieną ir ne du kartus. Vienas net įspyrė žmonai (o galėjo ir sužaloti, skriejant 20-30 kmh), net svarstėm kviesti policiją.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
                          Tai tu jiems ir paaiškink. To pirmiau apsilankyk vietoje.
                          Aš atstovėjau 9 minutes prie šviesoforo ir turėjau malonų laiką gamtoje geru oru.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Tai tu jiems ir paaiškink. To pirmiau apsilankyk vietoje.
                            Aš atstovėjau 9 minutes prie šviesoforo ir turėjau malonų laiką gamtoje geru oru.
                            Tamstai kritikos dėl to ir nebuvo, tiesiog buvo paklausimas, ar pasielgei pilietiškai ir pridavei juos per e.policiją. Kaip ir atsakei, diskusiją galim baigti.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
                              Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
                              Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

                              Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.
                              -

                              Comment


                                Jeigu žmogus nesugeba važiuoti lėčiau esant geram keliui ir jis privalo važiuoti greitai tai taip, teises dėk į stalčių, nesugebi valdyti savo veiksmų. Dar pas psichologą užsirašyti reikėtų, nes čia jau liga. Gal kitą kartą ne tik automobilyje nesivaldysi.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Jeigu žmogus nesugeba važiuoti lėčiau esant geram keliui ir jis privalo važiuoti greitai tai taip, teises dėk į stalčių, nesugebi valdyti savo veiksmų. Dar pas psichologą užsirašyti reikėtų, nes čia jau liga. Gal kitą kartą ne tik automobilyje nesivaldysi.
                                  Aha, kitoje temoje pusė forumiečių ragina "nesivilkti", nes kelias geras. Ligoniai, matyt.
                                  Ir taip, tai ne mes, seniai-beretininkai.
                                  Neretai eismo ligoniai ir aptemptakelniai "gerieji" dviratininkai - tie patys asmenys.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
                                    Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

                                    Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.
                                    Leistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Leistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.
                                      https://www.google.lt/maps/place/Vil...oASAFQAw%3D%3D ne ką mažiau "stipru" tokioj vietoj kaskart sustoti matant užrakintus geležinkelio vartus....

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        Gal ufonautams reiktų grįžti į Žemę iš kosmoso.
                                        Štai šviežias pavyzdys: suremontuotas kelias, ištisai paklotas naujas asfaltaltas, padarytas ženklinimas. Kelininkams liko tik nedidelėje atkarpoje nukasti velėną nuo kelkraščio, kad palijus galėtų vanduo laisvai nubėgti. Kada jie tai darys neaišku, savaitgalį jie tikrai nedirba, tačiau greičio apribojimo "30" ženklas paliktas.

                                        Pagal ufonautų logiką visi 100% tuo keliu važiuojančių "kelių gaidelių" turėtų dėti teises į stalčių. Nes nei vienas vairuotojas to idiotiško apribojimo nepaiso.
                                        Pagal ufonautų logiką, reiktų faktą fiksuoti ir pranešti, argumentuojant, kas ir kodėl palikta blogai ir kaip kitaip turėtų būti daroma. O iki tol laikytis ribojimų, nes kitą kartą atsitiks, jog ne be reikalo paliktas ribojimas ir iš griovio trauks jau atpažinimui

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Jei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
                                          NPC moment.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X