Keletas nuotraukų iš A1.
Prie pat Kauno, ties restoranu "Bernelių Užeiga"


Kažkur pakeliui. Gerai matosi pagal visus reikalavimus sutvarkytos dalies ir senosios dalies skirtumai Gali ruseliams pavyzdį parodyt kuo skiriasi autostrada nuo siaip kelio
 Gali ruseliams pavyzdį parodyt kuo skiriasi autostrada nuo siaip kelio 


Ties Elektrėnais:


Nuotraukos darytos Gegužės pradžioj. Įdomu būtų sužinoti, koks dabar progresas kelio pertvarkyme. 
							
						
					Prie pat Kauno, ties restoranu "Bernelių Užeiga"


Kažkur pakeliui. Gerai matosi pagal visus reikalavimus sutvarkytos dalies ir senosios dalies skirtumai
 Gali ruseliams pavyzdį parodyt kuo skiriasi autostrada nuo siaip kelio
 Gali ruseliams pavyzdį parodyt kuo skiriasi autostrada nuo siaip kelio 


Ties Elektrėnais:


Nuotraukos darytos Gegužės pradžioj. Įdomu būtų sužinoti, koks dabar progresas kelio pertvarkyme.
 
							
						







 Tai jį ir darys į magistralę. Ir greitis atitinkamai bus 130 km/h. O trijų juostų čia jau nebent ateičiai, gal šiuo metu tokio pločio netgi ir nereikia
 Tai jį ir darys į magistralę. Ir greitis atitinkamai bus 130 km/h. O trijų juostų čia jau nebent ateičiai, gal šiuo metu tokio pločio netgi ir nereikia 



 
							
						 
							
						
 
							
						 pernelyg daznai tuo keliu vazineju, kad tokiomis nesamonemis tikeciau. Turint omny kad tarp Vilniaus ir Kauno ribu yra apie 90 km, norint nuvaziuoti per 35 minutes reikia vaziuoti vidutiniu 154 km/h greiciu (iskaitant vaziavima per grigiskes, vievi, elektrenus ir ziezmarius, pro bajorkiemi ir t.t.). Visi kas turi masina zino, kad tai nerealu.
  pernelyg daznai tuo keliu vazineju, kad tokiomis nesamonemis tikeciau. Turint omny kad tarp Vilniaus ir Kauno ribu yra apie 90 km, norint nuvaziuoti per 35 minutes reikia vaziuoti vidutiniu 154 km/h greiciu (iskaitant vaziavima per grigiskes, vievi, elektrenus ir ziezmarius, pro bajorkiemi ir t.t.). Visi kas turi masina zino, kad tai nerealu.
Comment