Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėkui už reportažą Xmaster.
    Šiaip iš šių vaizdų galima padaryti kelias išvadas:

    1. LT kelininkai iš tiesų moka stiprinti dangas ir nutiesti lygius kelius;

    2. Džiugu, kad po truputį juda didžiausio intensyvumo LT kelyje apsauginių priemonių įrengimas - tvoros šalikelėse ties mišku, pėsčiųjų perėjos, sienelės nuo akinimo kelio viduryje, apšvietimo įrengimas;

    3. Deja, tuo viskas ir baigiasi, nes rekonstruotose kelio atkarpose (pvz. Vievis) greitis kaip buvo, taip ir liko tas pats (nepadidintas bent iki 100 km/h), kelininkai nesugeba rekonstruoti/praplatinti tiltuko ties "Bajorkiemiu" (nors likusi atkarpa šioje vietoje praplatinta) - vadinasi kažkada reikės vėl rekonstruoti šį tiltuką;

    4. Pati prasčiausia padėtis - ties Vilniumi. Vietoj to, kad kelias būtų pirmiausia rekonstruojamas intensyviausiuose eismo ruožuose įrengiant viadukus, praplatinant įvažiavimus į miestą iki pvz. 3×3 juostų, nes ten eismas itin intensyvus, metai iš metų buvo "stiprinamos dangos". Beje, tą patį galima pasakyti ir apie vadinamąjį šiaurinį Kauno apvažiavimą.

    5. Nesuprantama, kodėl negalima bent jau dalimis (po kokių 30 km atkarpas) taip rekonstruoti šį kelią, kaip yra atkarpoje už Rumšiškių. Kas trukdo šią atkarpą pratęsti bent iki Bajorkiemio? Kodėl tokios atkarpos neatidarius nuo Vievio pabaigos iki Grigiškių?

    6. Kelyje, kuris pretenduotų į magistralės statusą, gyventojaams neturėtų būti leidžiama pardavinėti miško gėrybių, kad ir kokios jos skanios būtų (kaip kad ties Vieviu) - tai sukelia avarines situacijas. Tuo tarpu informacinės lentos turėtų pranešti naudingesnę vairuotojui info: pvz. "priekyje avarija; kelio remontas (km)/būklė; oro/dangos temperatūra" ir pan.

    7. Apšvietimo stulpai įrengti tai kelio viduryje, tai šonuose. Kelio rekonstrukcijos metu kelininkai galėtų taikyti vieną standartą, nes po kurio laiko vis tiek prie to teks eiti.

    8. Būtų gerai bent jau panaikinti tą U-posūkį už Grigiškių, vykstant link Vilniaus. Gal ir nepatiktų vietiniams, bet šis kelias - tarptautinės reikšmės, reiktų daugiau atsižvelgti į bendrą jo svarbą. Pastebėjau, kad ties Vilniumi esantį informacinį ženklą (> Minskas) dalinai uždengia greičio ribojimas "80". Verta Lietuvoje įteisinti išvažiavimo ženklą "exit", kuris padėtų orientuotis užsienio vairuotojams.

    Comment


      Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
      Dėkui už reportažą Xmaster.
      Šiaip iš šių vaizdų galima padaryti kelias išvadas:

      1. LT kelininkai iš tiesų moka stiprinti dangas
      Gal ir moka, bet to nedaro.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Na pasistengsiu ir dažniau užfiksuoti kelionių vaizdus

        John: aš saugiai fotografuoju - nežiūrėdamas pro fotoaparato ekraną, o foto aparatą nukreipdamas aklai
        Motropolis: iš tiesų daug tiesos teiginiuose
        Ir va lra.lt klausimų skiltyje buvo toks atsakymas: "...ruožo per Grigiškes rekonstrukcija vyks 3 etapais. I etapo darbus ketinama pradėti šių metų birželio mėnesį." Na birželis jau kaip ir pasibaigė, bet niekas nejuda.

        Comment


          Bajorkiemis
          Kol nebuvo praplatintas kelias ištrupėjusiais kelkraščiais, nebuvo apšvietimo, 5 km ruože lakstė nepririšti žvėrys ir sodininkai sukiojosi, kur jiems patiko, buvo greitis 100:
          Foto 2004 (c) Vaidas


          Kai buvo sukišta krūva Europos pinigų į dangų stiprinimą, apšvietimą, žvėrių atitvėrimą, apsisukimų uždraudimą ir kelio platinimą, ten pastatė ženklą 80. Ten buvo mėgstama Kauno policininkų pasiganymo vieta, kur nuolat būdavo pravedami seminarai tema "Tai ką dabar darom...".

          Gera naujiena - prie "Bajorkiemio" liko tik poros šimtų metrų (o ne 2-3 km) atkarpa prie tos įstaigos su ribojamu greičiu iki "80". Foto 2008.08


          Labai gerai būtų, kad uždraustų apsisukti ir panaikintų absurdišką "80" ženklą prie pakelės užeigos ties Didžiulio ežeru

          Comment


            Analogiška situacija kelyje Trakai - Aukštadvaris. Ten kol kelias buvo duobėtas ir siauras greitis visoje atkarpoje buvo 90 km/h. Kelias buvo suremontuotas, sudėtos tvoros ir t.t. , sukišo XX mln, na ir rezultate prikabinėjo 80 km/h o keli km iki Aukštadvario net 60 km/h.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Vilnius-Kaunas yra greitkelis arba vadinamas automobilių kelias, kur didžiausiais greitis 100 km/h - žiemą ir 110 km/h - vasarą.
              Greitkelis turi būti pažymėtas ženklu 555, kaip žinia, tai tik A1 atkarpa tarp Rumšiškių ir Žiežmarių. Visas likęs kelias - paprastas, galioja 90 km/h apribojimas. Neveltui stovi 100km/h ženklai padidinantys šią ribą.

              Comment


                Grigiškės

                "Vilniaus Diena" 2009-07-10, 10:46
                „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus

                Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
                (...)

                Automobilių srautas didės
                Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau v.molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo kauno iki klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie kauno ir vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo biruliškių iki sargėnų.

                Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas pernai čia siekė beveik 48 tūkst. Automobilių per parą. Netoli vilniaus, ties Grigiškėmis, šis intensyvumas siekia apie 34 tūkst. Automobilių per parą. Trečią eismo juostą rekomenduojama įrengti, kai intensyvumas siekia 45 tūkst.

                Atlikti tyrimai rodo, kad ateityje automobilių srautas magistralėje tik didės. Todėl kelio platinimas bus būtinas, tačiau šiuo metu tam nėra lėšų. Ir taip nemažą sumą kelio platinimui išpūstų kleboniškio tilto praplatinimas. Be to, bemaž dešimtmetį reikėtų derinti ne tik kelio platinimo techninius klausimus, bet ir spręsti žemės problemą. Platinimas paliestų visus prie pat magistralės žemę susigrąžinusius žmones.

                Netrukus išraus Grigiškes
                Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.

                Be to šiais metais jau pradėti įgyvendinti du itin dideli projektai. „Kauno tiltai“ prie klaipėdos, jakų žiede stato estakadą, o Grigiškėse ketvirtadienį pradėta rengtis dideliai, daugiau nei trijų kilometrų ilgio kelio atkarpos rekonstrukcijai. Darbai pagreitį įgaus rudenį.
                „automagistralė“ prašo važiuojančių į vilnių, jei įmanoma, per grigiškes nevažiuoti, o nuo Vievio rinktis kitą kelią.
                http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637
                1. Įrenginėjami atitvarai, tvirtinama danga 43 km kelio ruože iki Klaipėdos, kurio taisyti beveik nereikia.
                2. Per 5 ekonomikos augimo metus taip ir neatsirado nė vienas 3 juostų ruožas tarp Vilniaus ir Kauno, tik padaugėjo ženklų "80".
                3. Reikia spėti nufotografuoti, kaip Grigiškės atrodo prieš rekonstrukciją.
                4. Kalbama užuominomis, kad nuo Vievio reikės važiuoti kitaip. Tegul ir rašo aiškiai, kad reikės važiuoti 108 kleiu per Dūkštas arba 107 keliu per Trakus.

                Comment


                  Grigiškės

                  "Vilniaus Diena" 2009-07-10, 10:46
                  „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus

                  Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
                  (...)

                  Automobilių srautas didės
                  Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau v.molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo kauno iki klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie kauno ir vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo biruliškių iki sargėnų.

                  Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas pernai čia siekė beveik 48 tūkst. Automobilių per parą. Netoli vilniaus, ties Grigiškėmis, šis intensyvumas siekia apie 34 tūkst. Automobilių per parą. Trečią eismo juostą rekomenduojama įrengti, kai intensyvumas siekia 45 tūkst.

                  Atlikti tyrimai rodo, kad ateityje automobilių srautas magistralėje tik didės. Todėl kelio platinimas bus būtinas, tačiau šiuo metu tam nėra lėšų. Ir taip nemažą sumą kelio platinimui išpūstų kleboniškio tilto praplatinimas. Be to, bemaž dešimtmetį reikėtų derinti ne tik kelio platinimo techninius klausimus, bet ir spręsti žemės problemą. Platinimas paliestų visus prie pat magistralės žemę susigrąžinusius žmones.

                  Netrukus išraus Grigiškes
                  Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.

                  Be to šiais metais jau pradėti įgyvendinti du itin dideli projektai. „Kauno tiltai“ prie klaipėdos, jakų žiede stato estakadą, o Grigiškėse ketvirtadienį pradėta rengtis dideliai, daugiau nei trijų kilometrų ilgio kelio atkarpos rekonstrukcijai. Darbai pagreitį įgaus rudenį.
                  „automagistralė“ prašo važiuojančių į vilnių, jei įmanoma, per grigiškes nevažiuoti, o nuo Vievio rinktis kitą kelią.
                  http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637
                  1. Įrenginėjami atitvarai, tvirtinama danga 43 km kelio ruože iki Klaipėdos, kurio taisyti beveik nereikia.
                  2. Per 5 ekonomikos augimo metus taip ir neatsirado nė vienas 3 juostų ruožas tarp Vilniaus ir Kauno, tik padaugėjo ženklų "80".
                  3. Reikia spėti nufotografuoti, kaip Grigiškės atrodo prieš rekonstrukciją.
                  4. Kalbama užuominomis, kad nuo Vievio reikės važiuoti kitaip. Tegul ir rašo aiškiai, kad reikės važiuoti 108 kleiu per Dūkštas arba 107 keliu per Trakus.

                  Comment


                    Gerai kad pagaliau sutvarkys šitą ruožą, beliks tik paskutinį U formos apsisukimą ties Žiežmariais sutvarkyti, tačiau greičiausiai po rekonstrukcijos uždės ženklą 80 ir su viltim turėti greitkelį Vilnius - Kaunas galėsim atsisveikint . Turėsim kelią, kuris bus panašus į sportinį ferari su dviratinėm padangom ir dėl to galintį išvystyti ne daugiau kaip 90 km/h. greitį, o vietomis tik 70 km/h.

                    Neabejoju kad ilgai nesvarsčius betkurioje kitoje rytų Europos šalyje (jau nekalbant apie vakarų Europą) būtų statoma estakada. Kad nebūtų tai tuščios šnekos, pabandžiau paieškoti šiek tiek pavyzdžių:

                    Slovakija D1 Autostrada jungianti didžiausius miestus šalyje Košice - Prešov - Žilina - Bratislava, pagal svarbą atitikmuo mūsų A1, atkarpa tarp Svinia ir Prešov
                    Viena nuoroda ir kita nuoroda

                    Čekija - išorinis Prahos žiedas
                    Paskutinis taisė deep'as; 2009.07.22, 15:35.

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Gerai kad pagaliau sutvarkys šitą ruožą, beliks tik paskutinį U formos apsisukimą ties Žiežmariais sutvarkyti, tačiau greičiausiai po rekonstrukcijos uždės ženklą 80 ir su viltim turėti greitkelį Vilnius - Kaunas galėsim atsisveikint . Turėsim kelią, kuris bus panašus į sportinį ferari su dviratinėm padangom ir dėl to galintį išvystyti ne daugiau kaip 90 km/h. greitį, o vietomis tik 70 km/h.

                      Neabejoju kad ilgai nesvarsčius betkurioje kitoje rytų Europos šalyje (jau nekalbant apie vakarų Europą) būtų statoma estakada. Kad nebūtų tai tuščios šnekos, pabandžiau paieškoti šiek tiek pavyzdžių:

                      Slovakija D1 Autostrada jungianti didžiausius miestus šalyje Košice - Prešov - Žilina - Bratislava, pagal svarbą atitikmuo mūsų A1, atkarpa tarp Svinia ir Prešov
                      Viena nuoroda ir kita nuoroda

                      Čekija - išorinis Prahos žiedas

                      Kam švaistyt pinigus, kai jų ir taip nėra?
                      Gerai bus ir dbr, svarbu geri atitvarai stovėtų. Tiek nuo pėsčiųjų, tiek nuo triukšmo.
                      O dėl leistino greičio tai ten neaišku kokiais kriterijais jie vadovaujas...
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Kam švaistyt pinigus, kai jų ir taip nėra?
                        Gerai bus ir dbr, svarbu geri atitvarai stovėtų. Tiek nuo pėsčiųjų, tiek nuo triukšmo.
                        O dėl leistino greičio tai ten neaišku kokiais kriterijais jie vadovaujas...
                        Vievyje nors ir įrengė atitvarus bei pėsčiųjų viadukus vistiek pastatė ženklą 80, iš straipsnio galima suprasti, kad čia bus tas pats
                        Pastačius estakadą automobiliai galėtų nelėtinti greičio
                        reiškia, jos nepastačius jie privalės greitį lėtinti. Kodėl taip yra? Galbūt atitvarai visiškai neapsaugo nuo pėsčiųjų lakstymo, o gal dar yra kitų priežasčių? Bet aišku kad apribojimai įvedami ne iš piršto laužus. Visas kelias praktiškai atitinka greitkelio reikalavimus, ilgus metus buvo stiprinama danga, įrenginėjami kelkraščiai, jeigu jis netaps greitkeliu dėl poros atkarpų, kurios buvo rekonstruotos neracionaliai taupant , ar tai nebus pinigų švaistymas?

                        Comment


                          O ar nepapraščiau ir pigiau būtų visą kelio Vilnius-Kaunas atkartą praplatinti iki 6 juostų, pastatyti viadukų kur dar reikia, aptverti iš abiejų pusių, padaryti pakankamai ilgas greitėjimo-lėtėjimo juostas? Tada būtų galima ir per visus miestus greitį bent iki 100 padidinti. Ir visa tai vis tiek būtų pigiau nei vieną ilgą estekadą pastatyti ties vienu miesto.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            O ar nepapraščiau ir pigiau būtų visą kelio Vilnius-Kaunas atkartą praplatinti iki 6 juostų, pastatyti viadukų kur dar reikia, aptverti iš abiejų pusių, padaryti pakankamai ilgas greitėjimo-lėtėjimo juostas? Tada būtų galima ir per visus miestus greitį bent iki 100 padidinti. Ir visa tai vis tiek būtų pigiau nei vieną ilgą estekadą pastatyti ties vienu miesto.
                            O kam ją platinti ir aptvėrinėti? Reikia panaikinti U formos apsisukimus, kurie yra 2: ties Žiežmariais ir ties Grigiškėm, o taip pat kažkaip išspręsti autobusų stotelių iškėlimą. Tokiu atveju greitį būtų galima padidinti iki 130 km/h ir turėti normalų greitkelį, tad kodėl atkarpą ties Grigiškėm mes rekonstruosim su standartu, kuris leis važiuoti tik 80km/h už 20km turėsim Vievį su 80km/h.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              O ar nepapraščiau ir pigiau būtų visą kelio Vilnius-Kaunas atkartą praplatinti iki 6 juostų, pastatyti viadukų kur dar reikia, aptverti iš abiejų pusių, padaryti pakankamai ilgas greitėjimo-lėtėjimo juostas? Tada būtų galima ir per visus miestus greitį bent iki 100 padidinti. Ir visa tai vis tiek būtų pigiau nei vieną ilgą estekadą pastatyti ties vienu miesto.
                              O kam ją platinti ir aptvėrinėti? Reikia panaikinti U formos apsisukimus, kurie yra 2: ties Žiežmariais ir ties Grigiškėm, o taip pat kažkaip išspręsti autobusų stotelių iškėlimą. Tokiu atveju greitį būtų galima padidinti iki 130 km/h ir turėti normalų greitkelį, tad kodėl atkarpą ties Grigiškėm mes rekonstruosim su standartu, kuris leis važiuoti tik 80km/h už 20km turėsim Vievį su 80km/h.

                              Comment


                                Įdomu, kada įrengtas dabartinis A1 ruožas ties Grigiškėmis? Man toks įspūdis, kad Hitlerio laikų autobanai atrodė moderniau.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kada įrengtas dabartinis A1 ruožas ties Grigiškėmis? Man toks įspūdis, kad Hitlerio laikų autobanai atrodė moderniau.
                                  Apie 1970-uosius, aišku, po to ne kartą rekonstruotas.
                                  Pasukus į dešinę ties Grigiškių seniūnija, galima pamatyti senąjį plentą iš akmens-betono plytelių. Keista, bet danga atrodo padoriai praėjus 50 metų be remonto.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kada įrengtas dabartinis A1 ruožas ties Grigiškėmis? Man toks įspūdis, kad Hitlerio laikų autobanai atrodė moderniau.
                                    Nesijuok, Lenkijoje Hitlerio laiku autobanai iki siol naudojami. Lenkai dar iki siol daug kur 4 juostu keliu nepasistate. E28 kelias is Stetino i Berlyna pvz.

                                    Comment


                                      Gabaliukas seno plento Grigiškėse.



                                      Ir tiltas per Vokę.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Gabaliukas seno plento Grigiškėse.

                                        Atvaizdas


                                        Ir tiltas per Vokę.

                                        Atvaizdas
                                        o kurių laikų yra tas grindinys Grigiškėse? nes jis stebina savo lygumu ir duobių nebuvimo (ypač lyginant su išdaužytu asfaltu).

                                        Comment


                                          Neradau, kada jis tiklsliai nutiestas, bet vietiniai sako, kad paskutinį kartą rimčiau remontuotas 60-ųjų pradžioje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X