Visai nieko tas viadukas, normaliai atrodo. Ir bus naudingas nes buna karts nuo karto koks pijokas vis papuola po ratais, tikekimes kad netinges lipti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei magistralės neaptvers, daug žmonių vistiek eis per kelią. Kirsti tiesiai greitesnis variantas, nesvarbu, kad pavojingesnis.Parašė Marcius_O Rodyti pranešimąVisai nieko tas viadukas, normaliai atrodo. Ir bus naudingas nes buna karts nuo karto koks pijokas vis papuola po ratais, tikekimes kad netinges lipti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Brėžinį galima pasididinti: http://www.trakai.lt/index.php?-1645184675Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 21,25 km dviejų lygių sankryžos specialusis planas
 Trakų rajono savivaldybės taryba 2007-06-28 sprendimu Nr. S1-101 patvirtino kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 21.25 km dviejų lygių sankryžos specialiojo plano sprendinius.
 
 Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 21.25 km dviejų lygių sankryžos specialiojo plano:
 1. Turinys
 2. Aiškinamasis raštas
 3. Pagrindinis brėžinys
   
 
 
 Apytikslė naujo mazgo vieta:
  
 Toje vietoje sodininkai labai lindo po ratais, bandydami apsisukti
 Dabar, kai uždarė posūkį, jie turi važiuoti 5+5 km iki Rykantų mazgo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na Grigiškėse atrodo net 2 viedukai suprojektuoti (atrodo šitoj temoj gali visą info rast) ir artimiausiu metu realiai turėtų prasidėti darbai, kad miestelio gatvės nesikirstų su magistrale.Parašė Sula Rodyti pranešimąTruputį nesuprantami prioritetai. Statoma 2-jų lygių sankryža į "niekur". Kai tuo tarpu Grigiškėse, Gariūnuose tokia sankryža dešimteriopai labiau reikalinga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kairėje kelio pusėje projektuojamas nemažas gyvenamasis daugiabučių kvartalas, tiksliau miestelis. Tad be viaduko ten būtų nekas. Matyt ir pačiom statybom viadukas labai aktualu, kad statybines medžiagas nereikėtų aplink vežiot.Parašė Sula Rodyti pranešimąTruputį nesuprantami prioritetai. Statoma 2-jų lygių sankryža į "niekur". Kai tuo tarpu Grigiškėse, Gariūnuose tokia sankryža dešimteriopai labiau reikalinga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A1 Vilniaus–Kauno-Klaipėdos kelio ruožo 13,30-19,30 km (ties Grigiškėmis) rekonstravimo atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo 2006-05-12
 Mažos rezoliucijos brėžiniai 
 
  
  
   
 Esama padėtis
  
 
 Projektas
   
 Šaltinis: http://www.tkti.lt/index.php?id=174
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra toks leidinys "Lietuvos keliai", kuriame kažkoks projektuotojas iš "Kelprojekto" parašė straipsnį apie šią magistralę. Iš esmės nieko labai naujo, ir viskas čia jau aptarta, išskyrus keletą kol kas abstrakčių "pažadų":Parašė laucius Rodyti pranešimąo jus nemanot, kad siaip siai magistralei jau reiketu ir 3 juostos? Nes piko ir siaip darbo dienom, tai baisu kas darosi 
 
 *Visa magistralė Kaunas-Vilnius bus apšviesta iki 2015 metų
 *Magsitralės dalis ties Kaunu (Islandijos plentas) iki 2013 metų bus praplatinta iki 6 eismo juostų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ne taip viskas paprasta kaip norėtųsi. Tarkim sprendimą priima šiandien, tai minimum metai projektavimas ir konkursų skelbimas ir du metai darbo. Taip kad idealiausiu atveju 3 juostos palei Kauna galėtų atsirasti 2011 metais.Parašė laucius Rodyti pranešimąmanau, cia viskas nukelta labai jau tolimai ateiciai... Paziurekime kada buvo pasiulyta apsviesti greitkeli, o jau ties Kaunu jau viskas apsviesta... 3 juostos, manau, irgi turetu atsirasti gerokai ankciau negu iki 15....
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 Metropolis Metropolis
 Apšviestas dar vienas ruožas
 
 Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 23,80 iki 24,50 km baigti apšvietimo įrengimo darbai, kainavę beveik 241 tūkst. litų. Lėšos šiam projektui skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
 
 2008.02.21
 
 
 info: www.lra.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geras dalykas. Tikėkimės, kad ne paskutinis toks ruožas.Parašė Metropolis Rodyti pranešimąValstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 23,80 iki 24,50 km baigti apšvietimo įrengimo darbai, kainavę beveik 241 tūkst. litų. Lėšos šiam projektui skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
 
 2008.02.21
 
 
 info: www.lra.lt
 Man labai patiko viena naujovė (bent jau Lietuvoje to dar nemačiau) - apšviesti kelio informacines rodykles. Pirmą mačiau prie Vievio. Dabar lyg ir daugiau atsirado, reiks nufotkinti, kai važiuosiu į Kauną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad jau kokie 30% Kaunas-Vilnius ap6viesta. Bent prie Kauno i Klaipedos ir Vilniaus puses viskas apsviesta.Parašė Perfect Rodyti pranešimąKiek girdėjau, plaunuose yra numatyta įrengti apšvietimą visoje Vilnius-Kaunas atkarpoje. Tad čia tik pradžia When a man lies, he murders some part of the world When a man lies, he murders some part of the world
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune situacija žymiai geresnė. Vilnijue yra dar daug neapšviestų ruožų: nuo Grigiškių iki Gariūnų, nuo Gariūnų iki Lazdynų ir iki posūkio link Druskininkų... Lyg įvažiuoji į miestą, o paskui tamsiais miškais klaidžioji.Parašė liutass Rodyti pranešimąManau, kad jau kokie 30% Kaunas-Vilnius ap6viesta. Bent prie Kauno i Klaipedos ir Vilniaus puses viskas apsviesta.  
 Comment


 Jei plano patvirtinimas jau reiškia ir netolimą statybų pradžią tai gerai. Pikčiausia, kad ant kalno posūkį į "Tvirtovę" paliko ir dar geričio apribojimą iki 80 pastatė...
 Jei plano patvirtinimas jau reiškia ir netolimą statybų pradžią tai gerai. Pikčiausia, kad ant kalno posūkį į "Tvirtovę" paliko ir dar geričio apribojimą iki 80 pastatė...
							
						

 Neseniai viena moteriškė buvo malta automobiliais kelis šimtus metrų.
 Neseniai viena moteriškė buvo malta automobiliais kelis šimtus metrų.
							
						


Comment