Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Aš bukai nesakau naikinti be alternatyvų.
    Į Ozo g. suka tranzitas link Šeškinės.
    Jei paspaustų geltonus kioskus Žalgirio-Kalvarijų, galėtų ten sukti dviem juostom. Žalgirio g. irgi buvo vietos dviem juostom sukti dešinėn panaikinus Rimi išvažiavimą ir įvažiavimą iš/į GV.
    Suka atvažiavęs iš šiaurės miestelio ir aplinkinių rajonų, o ne miesto centro, tad pro užsikišušią Žalgiro-Kalvarijų sankryžą atgal niekas ratais nevažinėtų, greičiau tiesiog apsisukinėtų ties Ozo parku.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Suka atvažiavęs iš šiaurės miestelio ir aplinkinių rajonų, o ne miesto centro, tad pro užsikišušią Žalgiro-Kalvarijų sankryžą atgal niekas ratais nevažinėtų, greičiau tiesiog apsisukinėtų ties Ozo parku.
      Šiaurės miestelis KĄTIK gavo kairę sekciją Verkių g. ir neseniai Žirmūnų-Kareivių.
      Tada tiesiai Kareivių->Ozo

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Šiaurės miestelis KĄTIK gavo kairę sekciją Verkių g. ir neseniai Žirmūnų-Kareivių.
        Tada tiesiai Kareivių->Ozo
        Kur dėsis Lukšio g. srautas, kuriuo viskas miestelis naudojasi? Bet kokiu atveju niekas atgal nevažinės į kamštį link Žalgirio, apsisukinės toliau arba važiuos į Ozo g. pro Siemensą. Padarius kairius posūkius Žirmūnų, Kareivių ir Verkių g. kamščiai sumažėjo, taip pat dėl Kareivių naujo kairio posūkio dingo vakariniai kamščiai. Tad kartais tikrai naudingiau ne naikinti posūkius ir sukelti kamščius n kitų sankryžų, o juos padaryti ar praplatinti.
        Flickr

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Šeškinėje Ukmergės g. neturi nei vieno kairio posūkio. Ir nieko.
          Kalvarijų sankryža yra apkrauta, o papildomos sekcijos ryja sekundes iš pagrindinių krypčių.
          Už teisę kažkur pasukti visi susimoka stovėdami iš visų pusių.
          • Ozo kairėn pravažiuojama ->Gerulaičio ir kairėn į Kalvarijų.
          • Kalvarijų kairėn link Ozo pravažiuojama Kalvarijų->Žalgirio -> Geležinio vilko.
          • Kalvarijų link Kareivių tranzitas važiuotų Geležinio vilko->Ozo->tiesiai Kareivių; vietiniai - Kalvarijų->Žvalgų
          • Vienintelė kur reikia - troleibusui kairėn iš Karevių.
          Tas autobusas važiuoja retai, maršrutas privežamasis - tegu važiuoja pro Kareivių, Verkių, Žvalgų. Nieko neatsitiks.



          Turi įtaką pralaidumui nes žalia OK (dega trumpai). Bet po to tiek kartų turi mirksėti žalia, tiek sekundžių degti geltona - kitom kryptim neleidžia tuo metu. Tų sekundžių ne taip ir mažai kai eismas negali vykti.

          Juostas galima perskirstyti.
          Kareivių ir Lukšio tarpe Kalvarijų g. link centro yra per siaura. Lukšio kairėn užima vieną juosta, viena A ir nelieka kaip važiuoti.

          Aišku viską galima palikti, galima Ukmergės g. padaryti posūkius kairėn ir Šeškinėje (kodėl gyventojai ten turi kablius važinėti?) ir visiems bus "patogu".
          Ukmergės gatvėje sąlyginai netoli vienas kito du viadukai - Ozo ir Šeškinės gatvių, didesnių kablių ten niekam daryti nereikia. Kalvarijų gatvė gi yra tankiai apstatyta, dviejų lygių sankryžų ten jau nebėra kur įrenginėti.
          Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Autobusas važiuoja retai, šeštadienį jis padaro 10 reisų. Maršrutas privežamasis
          Tegu važiuoja pro Kareivių-Verkių-Žvalgų.
          Arba pasuks, 3G pasuka Kalvarijų g. į kairę Konstitucijos ir nieko.
          Jūsų pasiūlymas yra maždaug toks - pabloginti kelionės ir persėdimų sąlygas viešojo transporto keleiviams (tegul ir nedideliam jų kiekiui), kad kažkas šiek tiek greičiau važiuotų automobiliu. Tai yra, kažką atimti iš VT keleivių, kad duoti automobilių vairuotojams. Turint omeny miesto valdžios planus dėl automobilizmo mažinimo, vargu, ar tokie pasiūlymai bus įgyvendinti.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.02, 14:25.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kur dėsis Lukšio g. srautas, kuriuo viskas miestelis naudojasi? Bet kokiu atveju niekas atgal nevažinės į kamštį link Žalgirio, apsisukinės toliau arba važiuos į Ozo g. pro Siemensą. Padarius kairius posūkius Žirmūnų, Kareivių ir Verkių g. kamščiai sumažėjo, taip pat dėl Kareivių naujo kairio posūkio dingo vakariniai kamščiai. Tad kartais tikrai naudingiau ne naikinti posūkius ir sukelti kamščius n kitų sankryžų, o juos padaryti ar praplatinti.
            Man neatrodo normalu pagrindiniu keliu nuo Gerulaičio g. iki Ozo g. važiuoti 3-4-5 ciklus.
            Diskutuoju apie išeitis.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

              Ukmergės gatvėje sąlyginai netoli vienas kito du viadukai - Ozo ir Šeškinės gatvių, didesnių kablių ten niekam daryti nereikia. Kalvarijų gatvė gi yra tankiai apstatyta, dviejų lygių sankryžų ten jau nebėra kur įrenginėti.
              Bet labiausiai patiko pasiūlymas naikinti kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo link Akropolio - tai tikrai sukels didžiulį chaosą aplinkinėse gatvėse, nes ten nuolat važiuoja didžiuliai srautai automobilių. Nepaisant to, kad tam posūkiui skirtos dvi juostos, vakarais ten pasukti nuolatiniai kamščiai, kai važiuoti tiesiai link Baltupių jokių kamščių nebūna, nors juosta ir viena (+viena skirta VT). Be to, pro tą sankryžą važiuoja vienas labiausiai apkrautų miesto maršrutų - 53-ias.
              Tai Šeškinė gerai suplanuota.
              Bet kablys į Ukmergės 223 iš BIG pusės nemažas.
              Jei toleruotų tokius kablius pagrindinėse gatvėse plačiau - būtų mažiau kairių posūkių mieste.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jūsų pasiūlymas yra maždaug toks - pabloginti kelionės ir persėdimų sąlygas viešojo transporto keleiviams (tegul ir nedideliam jų kiekiui), kad kažkas šiek tiek greičiau važiuotų automobiliu. Tai yra, kažką atimti iš VT keleivių, kad duoti automobilių vairuotojams. Turint omeny miesto valdžios planus dėl automobilizmo mažinimo, vargu, ar tokie pasiūlymai bus įgyvendinti.
              Kadangi ekologijos hierarchijoje mašina žemiau už dviratį, bet dviratis žemiau už pėstįjį, tai galima siaurinti dviračių takus ir platinti pėsčiųjų? O jei per siaura normaliam pėsčiųjų takui, tai nurinkti dviračių? Tokia pas jus logika. 10-20 autobuso reisų per dieną. Ir ne posūkį uždrausti, o sekciją panaikinti. Kiek kartų 3G suka kairėn į Konstitucijos iš Kalvarijų be jokių rodyklių?

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Kadangi ekologijos hierarchijoje mašina žemiau už dviratį, bet dviratis žemiau už pėstįjį, tai galima siaurinti dviračių takus ir platinti pėsčiųjų? O jei per siaura normaliam pėsčiųjų takui, tai nurinkti dviračių? Tokia pas jus logika. 10-20 autobuso reisų per dieną. Ir ne posūkį uždrausti, o sekciją panaikinti. Kiek kartų 3G suka kairėn į Konstitucijos iš Kalvarijų be jokių rodyklių?
                Kiek žinau pagal naujas 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles negalima įrenginėti naujus neapsaugotus kairiuosius posūkius.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.12.09, 13:34.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                  Kiek žinau pagal naujas 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles negalima įrenginėti naujus neapsaugotus kairiuosius posūkius.
                  Kartais kaip paskaitau, plaukai šiaušiasi. Iš kur tokios nesąmonės? Gal pirmiau paskaitykite taisykles, kurios viešai prieinamos.

                  Comment


                    Savivaldybė FB komentaruose įmetė pora iškarpų iš schemos to, ką daro Kalvarijų g. Džiugu, kad daro su planu, bet gaila, kad negalima susipažinti su pakeitimais pilnai.

                    iš pastebėjimų:
                    • sutvarkė juostų žymėjimus nuo Ozo g. link P. Lukšio. Seniau pasibaigdavo A juosta už stotelės, o pirma juosta nuvesdavo į A juostą už sankryžos, dabar šitoje vietoje bus daug mažiau bereikalingų persirikiavimų, justų konfigūracija atitiks faktinį eismą.
                    • perspektyvoje numatyta pratęsti dviračių taką palei Kalvarijų g. rytinėje pusėje, kur jam daug daugiau vietos, bet gaila, kad tai nebus daroma dabar.
                    • paliktas žolės plotelis tarp Pramogų arenos st. ir perėjos per Kalvarijų g. garantuotai taps purvynu.
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė Bluefox; 2025.09.29, 10:23.

                    Comment


                      Nu vat iki galo neaišku. Kituose pranešimuose teigiama, kad Kalvarijų g. dviračių takas bus tiesiamas nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., tai gal sujungimas visgi bus?

                      https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2222150

                      Comment


                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                        Savivaldybė FB komentaruose įmetė pora iškarpų iš schemos to, ką daro Kalvarijų g. Džiugu, kad daro su planu, bet gaila, kad negalima susipažinti su pakeitimais pilnai.


                        iš pastebėjimų:
                        • sutvarkė juostų žymėjimus nuo Ozo g. link P. Lukšio. Seniau pasibaigdavo A juosta už stotelės, o pirma juosta nuvesdavo į A juostą už sankryžos, dabar šitoje vietoje bus daug mažiau bereikalingų persirikiavimų, justų konfigūracija atitiks faktinį eismą.
                        • perspektyvoje numatyta pratęsti dviračių taką palei Kalvarijų g. rytinėje pusėje, kur jam daug daugiau vietos, bet gaila, kad tai nebus daroma dabar.
                        • paliktas žolės plotelis tarp Pramogų arenos st. ir perėjos per Kalvarijų g. garantuotai taps purvynu.
                        Dabar išties mažiau persirikiavimų važiuojant Kalvarijų gatve centro kryptimi.
                        Anksčiau susiprastinimas į antrą juostą buvo už Lukšio gatvės, o dabar persikėlė prieš Kareivių-Ozo g. sankryžą.
                        Eisimas centro kryptimi ivyko dviem juostomis iki "Lidlio" , o dabar viena juosta.

                        Dabar Kalvarijų g. kairioji juosta yra prieš šviesoforą rytais yra nuolat užsikimšusi, nes "kišenėje" netelpa sukantys kairėn į Kareivių gatvę.
                        Konfliktiškumas centro link už sankryžos sumažėjo, nes persikėlė prieš šviesoforą, o pralaidumas kaip ir nepadidėjo.
                        Jei šviesoforai nureguliuoti taip, kad pravažiavus sankryžą sukantys į Lukšio gatvę turi ne žalią sekciją, o įsiremia į raudoną šviesą prie "Lidlio" (taip dažniausia ir būna), tai pralaidumas rytais sumažėjo ir kamščiai Kalvarijų gatvėje rytais siekia Baltupių kalną.

                        Comment


                          Nuo juostų perdažymo Kalvarijų gatvėje yra vienas pliusas - važiuojant link Santariškių nebereikia sukti iškart į antrą juostą, atsiduti pirmoje juostoje:
                          Dešinė juosta remiasi į autobusų stotelę
                          Antra juosta už Ozo - Kreivių g. sankryžos tampa pirma juosta ir nereiaki sukiotis
                          Trečia ir ketvirta juosta - sukimui kairėn į Ozo gatvę. Kalvarijų gatvės trečia juosta iš karto už sankryžos kaip ir laisva. Jei iš karto už sankryžos nebus uždažyta brūkšniais o dar geriau pažymėta mažais barjerais, ten bus grybautojų, ypač Siemenso salės (ar kaip ji ten dabar vadinasi) renginių metu, ar piktybinių vairuotojų iš trečios juostos važiuojančių tiesiai.

                          Comment

                          Working...
                          X