Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtume turtingi, tai reiktų ne platinti, o pora G.V. juostų pakišti po žeme važiuojant nuo centro ir taip prašokant visus tris šviesoforus.
    Taip pat reikėjo padaryti su Konstitucijos pr, ten esanti asfalto jūra daug šlykštesnė, geriau ant gatvės būtų statomi visokie verslo centrai.

    Comment


      Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
      Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Pagal brėžinį, tai taip ir turėtų būti:

      Click image for larger version  Name:	asd.png Views:	1 Size:	356,1 kB ID:	1643689
      Horn Ar esate už tokio pobūdžio platinimą?

      themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą



        Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.
        Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
        Paskutinis taisė John; 2019.10.28, 20:57.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
          Man tokios estakados nelabai patinka Su platinimu šitoje vietoje blogai dar tas kad atvažiuojant G.V. nebus nė vienos juostos link Žalgirio g., reikės būtinai persirikiuoti, o tuo pačiu atvažiuojantys nuo žiedo link Ozo g. irgi turės toje pačioje vietoje rikiuotis. Dar jeigu nebūtų to šviesoforo vidury, tai gal judant srautams ir susimaišytų šiaip ne taip, o dabar ta atkarpa dar sutrumpėja ir įdomu kas ten dėsis užsidegus žaliai.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
            Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.
              Kas ten tiksliai blogai su saugumu?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kas ten tiksliai blogai su saugumu?
                Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
                  Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
                  Ne, nemačiau nieko detalesnio.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
                    Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
                      Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą
                        Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.

                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats
                          Kad ir dabar ten nėra taip blogai, kad atkratytų važiuot su nuosava auto. Blogai būdavo rytinis kamštis nuo Baltupių perėjos Nuo Pedagoginio tilto prašaut kiaurai galima net pačiu piko metu visai greitai. Šikna yra tik atvažiuot nuo Narbuto. Bet ir tada galima važiuot pro Akropolį. Labai blogai būna tik tada kai įvyksta techninė avarija.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
                            Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
                            Flickr

                            Comment


                              Manau tau puikiai atsake. Techniniai autoįvykiai taip pat _ne_saugumo dalis, o pastarųjų ten nutinka dažnai.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
                                ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
                                  O ką jūs siūlot? Aišku galima už šimtus milijonų pristatyti dar n naujų viadukų/tunelių, kad šiame mazge net šviesoforų neliktų, bet čia būtų perteklinės investicijos, o platinimas kaip tik yra pigus ir gan efektyvus sprendimas.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
                                    Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?
                                      Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai nepadadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.

                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 14:22.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai padadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.
                                        Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
                                        Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
                                          Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.
                                          Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
                                          Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X