Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar tai tikrai nieko nedarys svarbaus, nes prioritetai yra kitose srityse (Šiaurinė g., Liepkalnio sankryža, M. Lietuvio gatvė, Narbuto ir Konstitucijos pr. pėsčiųjų viadukai, Kernavės g. ir t.t.).

    Bet ir šiaip kabant tarkim apie 20-30 metų į priekį (vertinant, kad darbai bent 10 metų tikrai nevyks). Sunku tiek į ateitį prognozuoti. Jeigu vertinsim, kad autonominiai automobiliai po tiek laiko jau bus itin plačiai paplitę, tai galima prognozuoti, kad bendras automobilių srautas turėtų mažėti (su sąlyga, kad gyventojų Vilniuje sparčiai nepadaugės, o ekonominės sąlygos gerės). Vien dėl atsirasiančios itin pigios naujo automobilio nuomos (ne pirkimo) sistemos (kai gamintojai nuomoja autonominius automobilius). Tokiu atveju statyti didžiulės infrastruktūros nėra didelio reikalo.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu vertinsim, kad autonominiai automobiliai po tiek laiko jau bus itin plačiai paplitę, tai galima prognozuoti, kad bendras automobilių srautas turėtų mažėti
      Autonominiai automobiliai kaip tik padidins eismo kiekį Nėra kur prisiparkuot - paleidi mašiną pasivažinėt, kol tvarkaisi reikalus. Vaikui reikia į būrelį ar mokykla<->namai kol pats dirbi - mašina suvežioja. Nebegalintys vairuoti (dėl amžiaus, ligų ir t.t.) irgi galės vėl sėsti į asmeninius automobilius.

      Dėl autonominių automobilių nuomos sumažėtų nebent parkavimo poreikis centre. Statistinis automobilis daugiau laiko būtų užimtas. Bet eismo gatvėse, skaičiuojant kilometrais žmogui, nesumažėtų.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Autonominiai automobiliai kaip tik padidins eismo kiekį Nėra kur prisiparkuot - paleidi mašiną pasivažinėt, kol tvarkaisi reikalus. Vaikui reikia į būrelį ar mokykla<->namai kol pats dirbi - mašina suvežioja. Nebegalintys vairuoti (dėl amžiaus, ligų ir t.t.) irgi galės vėl sėsti į asmeninius automobilius.

        Dėl autonominių automobilių nuomos sumažėtų nebent parkavimo poreikis centre. Statistinis automobilis daugiau laiko būtų užimtas. Bet eismo gatvėse, skaičiuojant kilometrais žmogui, nesumažėtų.
        Na, gal ir taip. Bet eismo kiekio padidinti neturėtų, nes tau nereikalingas automobilis tuo metu vežios kitus, taigi bet kokiu atveju tas vienas automobilis gatvėse ko gero išliks. Bet aš labiau kalbėjau apie automobilių srautą, gal ne visiškai teisingai. Mano mintis buvo ta, kad autonominiai automobiliai ne tik, kad galės būti mažesni, bet ir efektyviau elgsis kelyje. Pavyzdžiui, reakcijos laikas ties šviesoforinėmis sankryžomis ir pan. Taip pat manau yra potencialo, kad geriau pasiskirstys srautai. Dabar tikrai retas, kuris naudojasi kelionės planavimo priemonėmis važiuodamas kasdien. Autonominiai automobiliai maršrutą parinks ir keisti galės pastoviai, t.y. pagal kelių užimtumą galės rinktis mažiau apkrautus kelius kelionės tikslui pasiekti.

        Comment


          Autonominiai automobiliai nebūtinai turės būti mažesni. Vistiek išliks apsauginės zonos nuo smūgio, bagažinės taip pat reikės. Per paskutinius keliasdešimt metų automobiliai kaip tik ryškiai išsipūtė. Nors grynai iš technologinės pusės niekas netrukdo jiems tapti mažesniais. Be to, atsiras miegamieji automobiliai ilgoms kelionėms

          Reakcijos laikas ir t.t. vargu ar labai pagreitės. Draudimas turbūt bus gamintojų vardu ir visi bandys padaryti juos saugesnius, o ne greitesnius. Taip pat saugiau elgsis siaurose gatvėse, aplink duobes ir pan ir t.t. kur dažnai yra visokios "nerašytos taisyklės". Žmogus-vairuotojas žinodamas 1% avarijos tikimybę gali rizikuoti ir dažnai rizikuoja. Autonominis nerizikuos, nes ta 1% tikimybė savininko ar draudimo apatinėje eilutėje bus apčiuopiama suma. Žiūrint į Vilniaus eismą, ir žmonės-vairuotojai moka gerai rasti optimizuotus maršrutus per kiemus ir mažas gatveles. Kartais ir nelabai legalius, ko autonominiai turbūt nedarytų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Reakcijos laikas ir t.t. vargu ar labai pagreitės. Draudimas turbūt bus gamintojų vardu ir visi bandys padaryti juos saugesnius, o ne greitesnius. Taip pat saugiau elgsis siaurose gatvėse, aplink duobes ir pan ir t.t. kur dažnai yra visokios "nerašytos taisyklės". Žmogus-vairuotojas žinodamas 1% avarijos tikimybę gali rizikuoti ir dažnai rizikuoja. Autonominis nerizikuos, nes ta 1% tikimybė savininko ar draudimo apatinėje eilutėje bus apčiuopiama suma. Žiūrint į Vilniaus eismą, ir žmonės-vairuotojai moka gerai rasti optimizuotus maršrutus per kiemus ir mažas gatveles. Kartais ir nelabai legalius, ko autonominiai turbūt nedarytų.
            Aha, vat taip vat tuos maršrutus optimizuoja:
            http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=76099387
            Žmonės dažnai net patys nesuvokia, kad kiekvienu manevru, net ir nesukėlę avarijos visvien didina kamštį, nes įtakoja kitų vairuotojų veiksmus su reakcijos pavėlavimu. Autonominiai šitos bėdos padėtų išvengti.

            Comment


              Idiotų visada bus. Dar labai daug vandens turės nutekėti, kol gatvėse neliks net ir autonominių su galimybe perimti valdymą. Jei išvis taip kadanors bus. Iki tol ir autonominiai turės orientuotis pagal daviklius. Net ir po to, vistiek bus dviratininkai, motociklininkai, pėstieji... Arba patiuninguoti autonominiai, kurie vairuos nagliau už gamyklinius Atsiras kas norės už €100 nelegalaus atnaujinimo, kuris kelionės trukmę sumažins 5min

              Neoficialios juostos, pravažiavimai per mirksintį šviesoforą ir pan nebūtinai didina kamštį. Jei kamštis prie šviesoforo - neaiškūs veiksmai viduryje jo nelėtina bendro pravažiavimo laiko. Daugiau galioja užtrauktuko situacijoms.

              Dėl užmigimo prie šviesoforo, net ir esant visiškai automatizacijai, nebus taip, kad visi pajudės vienu momentu. Net jeigu ir automobiliai 100% komunikuotų tarpusavyje, niekad negalės būti 100% pajudėjo. Gal iškilo techninių bėdų, gal tiesiog senesnis/pigesnis modelis su lėtesne reakcija ir pan ir t.t. Todėl turbūt vadovausis davikliais pagal priekyje stovinčią transporto priemonę. Žmonės-vairuotojai kaip tik kartais rizikuoja ir pajuda su šviesoforu, ne su priekyje stovinčiu. Aišku po to tenka pristabdyti ir neaišku kas optimaliau viską sudėjus.

              Viską sudėjus tai nebus sprendimas nuo eismo problemų. Kai kur pagerins situaciją, kai kur kaip tik pablogins.

              Comment


                Šiaip tai čia įdomi diskusija naujai temai, kurios iki šiol niekas neužvedė.

                Comment


                  Aš nežinau kokiu reikia specialistu būti, kad nepastebėti ir nesuprasti, kad jau po 5metų srautai bus drastiškai nukreipti į G.Vilko-Ukmergės-Narbuto sankirta.

                  1. Ukmergės g. nauji rajonai ir daugiabučiai avižienių kryptimi ten jau reikia mastyti apie 6 juostu kelią nuo avižienių iki apilnkelio.
                  2. Narbuto g. visas naujai statomi daugiabučiai Pilaitės rajone nekalbu apie nuosavų namų plėtra.
                  3. G.Vilko g. molėtų riešės individualių namų plėtra.

                  4. Autonominiai automobiliai LT geriausiu atveju bus 15-20 metų bėgyje ir tai kokia viena bandomoji gatvė saulėtekyje nuo studentų bendrabučio iki universiteto pastato.

                  5. dėl "Utopinės" idėjos tuneliu sujungti tiesiogiai Ukmergės g. su Žalgirio g. yra ekologinis aspektas tai nesudarkytos šeškinės kalvos lieka medžiai ir gamta

                  man daugiau Utopinė idėja METRO Vilniuje arba idėja susodinti kaimynus į automobilius, kad į darbus nevažinėtų 80% auto eismo dalyvių po vieną įsivaizduojat kas nutiktu transporto srautams jei visi pavežtume po viena ar du savo kaimynus pasikeisdami vienas viena savaite veža, kitas kaimynas veža sekančią... auto srautai sumažėtų jei ne perpus tai 30-40% tikrai.

                  kitas dalykas neišvystytas viešasis transportas

                  Comment


                    Esu kažkada čia papaišęs viziją.Manau užtektu vieno vieduko ukmergės gatvėje.Kuriuo 2 juostos eitu link upės virš geležinio vilko-ukmergės susikirtimo.Desinė juosta lieka įvažiavimui į žiedą.
                    O nuo geležinio vilko gatvės atvažiuojantys tiesiog lenda po vieduku. 1 desinė juosta i žieda (kaip dabar), o kitos tuo pačiu keliu kaip ir dabar link upes.

                    Comment


                      Ištrenkus iš centro absoliučią daugumą ministerijų ir prielypų kur nors prie VA/A2 ženkliai sumažėtų kamščių kaip tokių. Pardavus pastatus viešbučiams, apartamentams ir pan. nereikėtų "valdžiažmogiams" sėdėti ir užimti po 40-60m2/asm, kai tuo tarpu verslas sėkmingai naudoja 10m2/asm. Pvz.: susisiekimo,ŽŪM pirmiausia.
                      Ir centralizuojant visokias buhalterijas, personalą kaip siūlo Dargužaitė pirmiausia.
                      Viešbučių klientai ir butai centre nesukurtų tokių srautų iš esmės.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Ištrenkus iš centro absoliučią daugumą ministerijų ir prielypų kur nors prie VA/A2 ženkliai sumažėtų kamščių kaip tokių. Pardavus pastatus viešbučiams, apartamentams ir pan. nereikėtų "valdžiažmogiams" sėdėti ir užimti po 40-60m2/asm, kai tuo tarpu verslas sėkmingai naudoja 10m2/asm. Pvz.: susisiekimo,ŽŪM pirmiausia.
                        Ir centralizuojant visokias buhalterijas, personalą kaip siūlo Dargužaitė pirmiausia.
                        Viešbučių klientai ir butai centre nesukurtų tokių srautų iš esmės.
                        kad iškėlus ministerijas ir kitus valdžiažmogius niekas nepasikeis dabar kaip pats sakai verslas į 10kv.m sukiša po žmogų tai yra 5-10kart daugiau nei valstybinės įmonės. tai žmonių ir važiuotojų į centrą dar labiau didės. plius kai stato tokius verslo centrus Quadrum dar vienas "burių" verslo centras jau pusiau pakeltas. ir dar kels ir kels.
                        reiktų dar mastyti požeminių kelių tinklą tarkim kokia Krokuvos gatvę paversti magistrale po žeme ir sujungiant ją su G. Vilko ir Ukmergės g.

                        Comment


                          Tas tiesa, valstybinėse institucijose darbuotojų ir dar labiau automobilių tankis yra žemesnis nei privačiame versle (žinau iš patirties).

                          Bet apie tunelius kažkaip nevertėtų svaigti, nebent kritiniuose taškuose.

                          Comment


                            Parašė rosuteam Rodyti pranešimą
                            kad iškėlus ministerijas ir kitus valdžiažmogius niekas nepasikeis dabar kaip pats sakai verslas į 10kv.m sukiša po žmogų tai yra 5-10kart daugiau nei valstybinės įmonės. tai žmonių ir važiuotojų į centrą dar labiau didės. plius kai stato tokius verslo centrus Quadrum dar vienas "burių" verslo centras jau pusiau pakeltas. ir dar kels ir kels.
                            reiktų dar mastyti požeminių kelių tinklą tarkim kokia Krokuvos gatvę paversti magistrale po žeme ir sujungiant ją su G. Vilko ir Ukmergės g.
                            Nemanau, kad verslas puls įrenginėti verslo centrus visokiuose senuose pastatuose, tam jie nelabai tinkami. Viešbučiai ar butai nesukuria ryte vakare trafiko tarp miegamų rajonų ir centro.
                            Paksiaus partijos atstovai Vilniaus savivaldybėje savu laiku siūlė paleisti oro gondolų susisiekimą tarp Šeškinės kalvų ir centro
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tas tiesa, valstybinėse institucijose darbuotojų ir dar labiau automobilių tankis yra žemesnis nei privačiame versle (žinau iš patirties).

                              Bet apie tunelius kažkaip nevertėtų svaigti, nebent kritiniuose taškuose.
                              Aš asmeniškai Vilniuje matau vieną didžiausią kritinį tašką tai 3 didžiausių Vilniaus srautų susikirtimo vieta ties G.Vilko žiedu.
                              o kad jį išspręsti reiktų žiūrėti plačiau ir jį rekonstruojant įtraukti kitus aplink esančius kvartalus, kad normaliai pasiskirstytų srautai į/iš aplinkinių rajonų-kvartalų-ofisų kompleksų
                              ne taip kaip dabar turime PVZ su Vilniaus aplinkkeliu kuris puikus išskyrus, kad neintegruotas į miestą tai yra įv./išvažiavimai iš aplinkkelio padaryti kaip į ale 100 gyventojų kaimelį, o ne miestą.

                              Comment


                                Vakarinio aplinkkelio didžiausias pliusas buvo tas, kad jam gauta ES parama. Viskam kitam pinigų Vilnius chroniškai neturi. Bet kokios naujos rimtesnės gatvės tiesimas ar pertvarkymas pareikalaja didžiulių biudžetinių lėšų. Sudėtingi viadukai ir tuneliai reikalauja dar kelis kartus daugiau pinigų. O priedo dar tankiai (ir retai) užstatytų teritorijų nuosavybės teisės.
                                Paskutinis taisė Sula; 2017.10.20, 09:56.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  O priedo dar tankiai (ir retai) užstatytų teritorijų nuosavybės teisės.
                                  Tam pakanka pilnai ir be skrupulų naudoti jau esamus įstatymus, kaip paėmimas visuomenės reikmėm.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                                    Tam pakanka pilnai ir be skrupulų naudoti jau esamus įstatymus, kaip paėmimas visuomenės reikmėm.
                                    Įstatymai tokie, kad "be skrupulų" nelabai pavyksta. Juolab, objektuose nepripažintuose valstybinės svarbos.
                                    Dešimtmetį išpirkinėta 1929 m. statybos troba Grigiškėse tam įrodymas. Jau nekalbant apie Vakarinio aplinkkelio trasoje skubiai "prichvatizuotus" milijoninės vertės sklypus.

                                    Comment


                                      Įdomu, ar pradės ką nors daryti kaip buvo skelbti projektai dėl GV platinimo leidžiantis nuo Ozo iki Ukmergės ir kitoje pusėje šalia Circle K ? Buvo daug šnekų, bet veiksmų nulis kaip ir su Žirnių/Liepkalnio. Gal irgi tik 2019'iems ką nors žadės?
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, ar pradės ką nors daryti kaip buvo skelbti projektai dėl GV platinimo leidžiantis nuo Ozo iki Ukmergės ir kitoje pusėje šalia Circle K ? Buvo daug šnekų, bet veiksmų nulis kaip ir su Žirnių/Liepkalnio. Gal irgi tik 2019'iems ką nors žadės?
                                        Taigi žmonės rašo:"pažadėjo - patiešijo". Projektai daugelį metų yra vystomi projektinėje stadijoje, ir neaišku ar jie iš viso bus kada nors padaryti, bent jau numanomoje būsenoje..

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, ar pradės ką nors daryti kaip buvo skelbti projektai dėl GV platinimo leidžiantis nuo Ozo iki Ukmergės ir kitoje pusėje šalia Circle K ? Buvo daug šnekų, bet veiksmų nulis kaip ir su Žirnių/Liepkalnio. Gal irgi tik 2019'iems ką nors žadės?
                                          Prieš mėn buvau užklausęs, šiandien atėjo atsakymas iš savivaldybės:
                                          Pranešame, kad Jūsų minimas Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos projektas nėra pakeistas. Darbus planuojama etapais pradėti šiais metais. Pirmo etapo rekonstrukcijos darbai planuojami Geležinio Vilko gatvės pusė, judėjimo kryptimi link miesto centro.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.20, 12:11.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X