Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Dviračių takai Šiauliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Link Akropolio.



    Tvarkomas ir šalia Gardino/Tilžės/Statybininkų sankryžos esantis takas.



    Sankirta su statybininkų gatve. Dviračių takas grįžtą atgal į kairę pusę. Ir kam to reikia....



    Šio tako tvarkymas nėra įtrauktas į dviračių/pėsčiųjų tako rekonstrukcijos projektą.



    Atgal link Akropolio. Šalia baigiama tvarkyti aikštės prieš Šiaurės kolegją, jos nuotraukos Šiaulių projektų temoje.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.23, 19:53.

    Comment


      #42
      Kitoje Statybininkų g. pusėje, žiūrint link centro.



      Atgal link sankirtos su statybininkų gatve. Beje, prie šios sankirtos turėtų būti įrengtas tik pėstiesiems ir dviratininkams skirtas šviesoforas, ko dabar nėra.







      Link centro.

      Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.01, 13:41.

      Comment


        #43
        Atgal link Akropolio.



        Kol kas tako rekonstrukcija baigiasi čia.



        Link centro.

        Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.01, 13:43.

        Comment


          #44
          Aciu uz nuotraukas, Xedos! As taip pat nesuprantu to lanko logiskumo, nebent tai saugumo sumetimais, kitu atveju visiskai nelogiskas lankas. Siaip projektas labai sveikintinas ir saunus, bet kodel dviraciu vaziuojamoji dalis isklota plytelemis!?!?! Vientisas asfaltas yra zymiai geriau ir smagiau vaziuojasi dviraciu, nei plytelemis.
          W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
          Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
          Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

          Comment


            #45
            Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
            Aciu uz nuotraukas, Xedos! As taip pat nesuprantu to lanko logiskumo, nebent tai saugumo sumetimais, kitu atveju visiskai nelogiskas lankas. Siaip projektas labai sveikintinas ir saunus, bet kodel dviraciu vaziuojamoji dalis isklota plytelemis!?!?! Vientisas asfaltas yra zymiai geriau ir smagiau vaziuojasi dviraciu, nei plytelemis.
            Aš turiu tik vieną potencialų šio vingio paaiškinimą. Šalia to lanko yra rekonstruojama aikštė prieš Šiaurės kolegiją. O ta aikštė viename dokumente buvo pavadinta kaip "dviratininkų poilsio aikštelė".

            Kitaip tariant, turbūt tas vingis buvo suprojektuotas su mintimi, kad kiekvienas pro ten pravažiuojantis dviratininkas sustos pailsėti toje aikštelėje . Net nereikės kirsti pėsčiųjų tako . Bet užtat dabar ta vieta atrodo tiesiog juokingai, plius važiuojant pagal riestainį potencialiai kyla pavojus įvykti nesusipratimui tarp dviratininkų ir pėsčiųjų....

            Kalbant apie dangą, išties gaila, kad takas nėra asfalto dangos, bet ir trinkelės nėra labai blogas sprendimas. Kai pirmą kartą išbandžiau naujai paklotą taką buvau maloniai nustebintas, tikėjausi, kad sujungimai jausis labiau. Naujoji trinkelių danga nuo senųjų plytelių skiriasi tarsi diena ir naktis .
            Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.05, 20:57.

            Comment


              #46
              Teko ir man senuoju taku vaziuoti, prisimenu ta jausma. Tai kaip suprantu takas orentuotas i laisvalaikio/pramogu pasivazinejima o ne i kasdieninius srautus t.y. dviraciu skatinima naudotis vaziuojant i darba, studijas ir t.t. Tokiu atveju, tas lankas nekels dideliu rupesciu, del nedidelio srauto.
              W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
              Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
              Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

              Comment


                #47
                Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                Teko ir man senuoju taku vaziuoti, prisimenu ta jausma. Tai kaip suprantu takas orentuotas i laisvalaikio/pramogu pasivazinejima o ne i kasdieninius srautus t.y. dviraciu skatinima naudotis vaziuojant i darba, studijas ir t.t. Tokiu atveju, tas lankas nekels dideliu rupesciu, del nedidelio srauto.
                Nemanau, kad išvis yra kokia nors orientacija. Vingis, kaip nuoroda į "poilsio aikštelę" ar laisvalaikio objektą, egzistuoja tik popieriuje. Realybėje tai visiškas nesusipratimas. Manau, kad jei šis takas ir turės įtakos dviratininkų srautams, ji bus tik teigiama, nes tako danga nuo šiol bus kur kas geresnė. Bent toje atkarpoje, kurioje takas jau rekonstruotas.

                Man labiausiai gaila to, kad visas šis projektas iš esmės tėra dangos pakeitimas ir nieko daugiau. Dviratininkams nesuteikiama daugiau saugumo ar pirmumo teisė vietose kur to būtų galima tikėtis (yra kertamos kelios gatvės, kuriose yra pakankamai geras matomumas, kad pirmumo teisė būtų suteikta dviratininkams. Tokių pavyzdžių Lietuvoje jau yra). Be to šalia vaikšto pėstieji, kurie visiškai nekreipia dėmesio į dviratininkus, vaikšto dviračių taku ir t.t.

                Comment


                  #48
                  Super, senuoju viaduku uždraudė važiuoti dviračiais, teks stumtis. Aš vis dar tikiuosi, kad kitais metais bus išpildytas šios kadencijos mero pažadas ir viena viaduko juosta bus atiduota dviratininkams .

                  Kur dėti dviratį, privažiavus prie viaduko?

                  Šiauliečiai pasimetę. Privažiavus prie senojo viaduko, prieš akis – ženklas, draudžiantis važiuoti dviračiu. Naujienų portalo Etaplius.lt redakciją pasiekė skaitytojo pastebėjimas, kad prie senojo viaduko abiejose pusėse neseniai išdygo dviračiams važiuoti draudžiantys ženklai.

                  Gyventojai sutinka, kad takas per viaduką yra gana siauras. Pėstiesiems, prasilenkiantiems su atvažiuojančiu dviračiu, sudėtinga, ką jau kalbėti apie dviejų dviračių prasilenkimą.
                  http://etaplius.lt/kur-deti-dvirati-...s-prie-viaduko

                  Comment


                    #49
                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Super, senuoju viaduku uždraudė važiuoti dviračiais, teks stumtis. Aš vis dar tikiuosi, kad kitais metais bus išpildytas šios kadencijos mero pažadas ir viena viaduko juosta bus atiduota dviratininkams .



                    http://etaplius.lt/kur-deti-dvirati-...s-prie-viaduko
                    Matau tik viena gera sprendimo buda. Arba traukiniu eisma tuneliu ties ta vieta padaryti arba masinu ir pesciuju. Tas viadukas man niekada nepatiko ir jis labai jau nefunkcionalus, mano nuomone!
                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                    Comment


                      #50
                      Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                      Matau tik viena gera sprendimo buda. Arba traukiniu eisma tuneliu ties ta vieta padaryti arba masinu ir pesciuju. Tas viadukas man niekada nepatiko ir jis labai jau nefunkcionalus, mano nuomone!
                      Nereikia ten tunelių. Manau, kad pats geriausias variantas būtų buvęs, jei rekonstravus viaduką būtų įrengtos tik trys juostos su vidurine reversine, o pestiesiems ir dviratininkams būtų paliktas pilnavertis takas. Dabar to niekas jau nebedarys, nes reikėtų vėl ardyti viaduką.

                      Ypač prastai viadukas dviračių atžvilgiu atrodo prisiminus tai, kad baigus rekonstruoti dviračių taką iki Ragainės gatvės (senojo viaduko) yra planų tiesti dviračių taką tolyn link centro. Tiesa, nežinau kur kai kuriose atkarpose jis ten tilps . Viadukas ir taip buvo viena nepatogiausiu maršruto Centras - "Pietinis" dalių, bet dabar kai juo uždraudė važiuoti dviračiais situacija jau visai kitokia. Tikras maršruto "spuogas", kuris dar labiau išryškės jei bus tiesiamas dviračių takas link centro.

                      Žinoma idealiausia būtų jei dviratininkams būtų įrengtas atskiras viadukas, bet čia jau būtų kažkas iš fantastikos srities.

                      Comment


                        #51
                        Pratęsimas . Manau, kad šis laikinas sprendimas uždrausti važiuoti dviračiais per viaduką po kurio laiko taps ilgalaikiu. Turiu sukti ir aš, kad važiuoti per viaduką su dviračiu, kai tuo siauru taku eina ir pėstieji yra ganėtinai nesaugu ir paprasčiausiai nepatogu. Bet, baigus rekonstruoti dviračių taką tarp Gegužių ir Ragainės gatvių, viaduko atkarpa taps tikra rakštimi......Smagu, kad pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ar tunelio idėja yra svarstoma ir savivaldybėje, bet šis variantas skamba per daug optimistiškai, beveik utopiškai.... Tikiuosi, kad klystu .

                        Pastatė ženklą, nes nieko geriau nesugalvojo ?

                        Privažiavus prie senojo viaduko, prieš akis – ženklas, draudžiantis važiuoti dviračiu. Saugaus eismo komisijos atstovai sutinka, kad priimtas sprendimas – blogas, tačiau geresnio varianto kol kas nėra.

                        Saugaus eismo komisijos pirmininkas Romanas Kančauskas sako, kad komisija tokį sprendimą priėmė po sulauktų gyventojų, patekusių į nelaimingus atsitikimus, skundų. Su kliūtimis kartais susiduria dviratininkai, nuo dviračių nukenčia pėstieji. „Buvo priimtas nepopuliarus, blogas sprendimas, reikėjo laukti tokios gyventojų reakcijos, tačiau nieko geriau komisijos posėdyje nesugalvojome, o žmonių saugumas yra svarbiau. Dabar per viaduką tiesiog reikia persivesti dviratį“.

                        Laikui bėgant ši problema turės būti išspręsta iš esmės, nes rekonstruojamas dviračių takas nuo Gegužių gatvės greitai pasieks viaduką, tad dviratininkai kažkaip turės pasiekti miesto centrą. Po senojo viaduko rekonstrukcijos automobiliams eismo sąlygos pagerėjo, atsiradus dviems eismo juostoms, tačiau susiaurėjo takas dviratininkams ir pėstiesiems.

                        Komisijos pirmininkas neatmeta galimybės, kad Šiauliuose, kaip, pavyzdžiui, Klaipėdoje, laikui bėgant, atsiras atskiras viadukas pėstiesiems ir dviratininkams. „Jeigu ne viadukas, tai tunelis. O gal turite ką geriau pasiūlyti? Mes į saugaus eismo komisijos posėdžius renkamės kartą per mėnesį. Jau dabar sulaukėme nepatenkintų žmonių, jaučiamas žiniasklaidos dėmesys, tad šis sprendimas – laikinas,“ – teigė R. Kančauskas.
                        http://etaplius.lt/kur-deti-dvirati-...s-prie-viaduko
                        Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.10, 15:40.

                        Comment


                          #52
                          Šalia Talkšos rekonstruotas dviračių/pėsčiųjų takas. Rekonstruotos dalies ilgis šiekia šiek tiek daugiau nei 600 metrų.

                          Nuotraukos darytos einant nuo Senųjų kapinių.

                          Kol kas dviračių ir pėsčiųjų srautus skiriantis ženklas vis dar nusuktas. Bet dviračių takas turėtų būti dešinėje, žiūrint nuo Senųjų kapinių pusės.

                          Visgi kažin ar yra prasmės čia statyti tokį ženklą, ši teritorija daugiausia skirta pasivaikščiojimams, abejoju ar pestieji kreips dėmesį į šiuos ženklus, prognozuoju anarchiją. Blogiausia, kad prie šio visai neblogo dviračių tako neįmanoma patogiai privažiuoti, nes paprasčiausiai nėra dviračių takų tinklo, tiesiamos tik atskiros atkarpos, kurios nėra tarpusavyje sujungtos. Bent kol kas.





                          Vaizdas atgal.



                          Einame toliau.



                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.24, 23:10.

                          Comment


                            #53
                            Būtų tiesiog puiku jei čia būtų sustatyti nauji šviestuvai.



                            Atgal link Senųjų kapinių, lapės.



                            Judame pirmyn.



                            Vaizdas atgal.



                            Kalnelis virš vamzdžio.

                            Comment


                              #54
                              Ši vieta įrengta labai nelogiškai. Stipriai skiriasi dangų aukščiai, manau tikrai buvo galima susitarti ir abu takus įrengti vienodame lygyje.



                              Dangų aukščiai skiriasi ir prie šios aikštelės.



                              Vaizdas atgal link lapės. Iš čia geriau matosi aukščių skirtumas



                              Vaizdas atgal link lapės/Senųjų kapinių.



                              Ir rekonstruotos dalies pabaiga.

                              Comment


                                #55
                                Kol vienoje miesto pusėje tiesiamas naujas dviračių takas, kitoje gadinamas ir taip beveik apgailėtinos būklės takas. Lyros g. įrengiant naują įvažą autobusams sugadinti dviračių tako dangos kraštai.



                                Kai kur "kraštai" beveik siekia tako vidurį. Ten kur asfalto danga subyrėjo ir suskeldėjo ji buvo "pakeista" smulkia skaldele.



                                Tiesa, dar reikės nusiųsti laišką savivaldybei ir paklausti ar viskas taip ir bus palikta, gal piktinuosi per anksti. Bet abejoju, kad kas nors bus keičiama. Tikiuosi kad klystu.

                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.12.05, 19:24.

                                Comment


                                  #56
                                  Per 25-erius metus planuoja iš pagrindų pakeisti kelių infrastruktūrą

                                  Pirmieji ir bene svarbiausi darbai, kuriuos planuoja atlikti valdžios atstovai, – sumažinti transporto eismą centrinėje miesto dalyje ir įrengti dviračių taką Tilžės gatvėje, besitęsiantį per viaduką.

                                  Šiauliuose rengiamas Transporto organizavimo Šiauliuose specialusis planas. Saugaus eismo komisija – miesto vadovai, įmonių atstovai, kiti specialistai – sprendžia, kaip miesto gatvių infrastruktūra turėtų pasikeisti per ateinančius du dešimtmečius.

                                  Saugaus eismo komisijos atstovai taip pat sako, kad būtina gerinti dviračių takų infrastruktūrą. Pusė darbo jau beveik atlikta – atnaujintas ir sutvarkytas takas Tilžės gatvėje atkarpoje nuo Gegužių gatvės iki viaduko. Tačiau išlieka neišspręsta viena didžiausių problemų- dviračių eismas viaduku.

                                  Specialistai nesutaria, ar palaiminti atskiro dviračių viaduko statybas, ar vis dėlto bandyti viską sutalpinti ant jau esamo. Kad ir koks sprendimas bus priimtas, realių darbų šiemet dar nenumatoma..
                                  http://etaplius.lt/per-25-erius-metu...infrastruktura

                                  Pažadai ir lieka tik pažadais. Dar puikiai prisimenu, kaip praėjusį pavasarį mūsų meras kalbėjo apie tai, kad "kitais metais viena viaduko juosta bus atiduota dviratininkams". Nuojauta neapgavo. Vietoje to išvis uždraudė dviratininkams važiuoti viaduku.

                                  Saugaus eismo komisijos atstovai taip pat sako, kad būtina gerinti dviračių takų infrastruktūrą. Pusė darbo jau beveik atlikta – atnaujintas ir sutvarkytas takas Tilžės gatvėje atkarpoje nuo Gegužių gatvės iki viaduko.
                                  Visiškas žurnalistų nekompetentingumas. Negi jie (darau prielaidą, kad žurnalistai šiauliečiai) nemato, kad nutiesta vos pusė iš 3,25 km ilgio dviračių tako. Dar absurdiškiau skamba tai, kad jau atlikta pusė dviračių infrastruktūros gerinimo darbų, kai didžiojoje miesto dalyje išvis nėra normalių dviračių takų. Kažkoks nesusipratimas.

                                  Kalbant apie viaduko problemą įmanomi tik du sprendimai: arba pėstiesiems ir dviratininkams turi būti atiduota vieną juostą iš keturių arba reikalingas atskiras viadukas. Žinoma, atskiras viadukas būtų kur kas patogesnis sprendimas pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu, tačiau reikalautų gerokai didesnių lėšų.

                                  Manau, kad būtų galima išsiversti ir be viaduko, tačiau kokia būtų vairuotojų reakcija, kai viena juosta ant viaduko būtų atiduota pėstiesiems ir dviratininkams nesunku įsivaizduoti.

                                  Kadangi Šiaulių valdžia jau atsisakė planų statyti vieną viaduką planuojamo Šiaulių pietrytinio aplinkkelio trasoje ir taip sutaupyti 6 mln. eurų, manau, kad ir šio hipotetinio viaduko laukia panašus likimas, ant viaduko liks tik trys juostos. Na, bet pagyvensime ir pamatysime.

                                  Comment


                                    #57
                                    Šiauliams iš rankų išslydo dviračių miesto statusas

                                    „Šiauliuose tik praėjusių metų pabaigoje ir šių metų pradžioje pradėta žymiai daugiau dėmesio skirti dviračiams. Šį mėnesį bus susitarta su „Baltik vairu“, kuris miestui padovanos 30 dviračių. Gyventojai galės už simbolinę nuomos kainą jais naudotis.

                                    Pradėta intesnsyvi dviračių takų vystymo programa. Sutvarkius Tilžės gatvėje esantį taką, bus imtasi mažesnių gatvelių. Dar šiemet bus tvarkoma Dvaro gatvė, taip pat nuo viaduko iki Draugystės prospekto. Planuojamas viaduko priestatas dviračiams“, – dviračių infrastruktūros vystymo planus dėstė miesto meras.
                                    http://etaplius.lt/siauliams-is-rank...iesto-statusas

                                    Išslydo ? Posakis "Šiauliai - dviračių miestas" neturi nieko bendro su dabartine situacija mieste .

                                    Įdomu kaip atrodys tas viaduko priestatas, turbūt atskiro viaduko idėjos jau atsisakė. Planas tvarkyti dviračių taką nuo viaduko iki Draugystės pr., kurio iš esmės išvis nėra, tikrai puiki, nes į centrą patekti važiuojant Tilžės g. yra visiškas absurdas.
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.07, 15:23.

                                    Comment


                                      #58
                                      Po žiemos vėl prasidėjo dviračių/pėsčiųjų tako Tilžės g. tiesimas.

                                      Jei ir šiais metais jie dirbs tokiu pačiu tempu kaip ir praėjusiais projekto pabaiga vėluos net dvejais mėnesiais, nes: darbų baigimo terminas yra birželio 27 d., per mėnesį jie nutiesdavo tik apie 250 metrų ar šilta ar šalta, dabar yra nutiesta apie 1,75 km dviračių tako (pėsčiųjų ir dviračių tik 1,5 km). Taigi, bus nebaigti tiesti dar 500 metrų (bendras tako ilgis - 3,25 km)

                                      Tikiuosi, kad darbų tempai bus padidinti, nes pastaruoju metu Šiauliuose vis labiau ryškėja tendencija kai rangovai vėluoja ir niekaip nesugeba atlikti darbų laiku, nesvarbu ar tai aikštė prie Šiaurės kolegijos ar Talkšos prieigų tvarkymas. Apie menų inkubatorių net nekalbu....

                                      Comment


                                        #59
                                        Nuotraukos iš tiesiamo dviračių/pėsčiųjų tako šalia Tilžės g. Progresas nuo praėjusio lapkričio. Nuotraukos darytos nuo J. Sondeckio g.

                                        Link centro



                                        Kairėje viskas "super", prekyba vyksta...



                                        Vaizdas atgal.



                                        Centro kryptimi



                                        Atgal link prekybinio taško.

                                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 14:20.

                                        Comment


                                          #60
                                          Link centro





                                          Centro kryptimi



                                          Vaizdas atgal



                                          Link centro

                                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.17, 14:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X