Tai ir sakau, mąstymas "pravažiavau, nieko nerodė = neveikia". Pasikartosiu, šiandien važiavau, remonto vietose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai. Pernai vieną dieną važiavau per plikledį, tai būtent tik slidžiuose ruožuose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai (yra įrengtos meteostotelės).
O jei važiuoji, televizoriai nieko nerodo, bet priekyje dirba kelininkai. Sistema veikia? Ar sugedus? O jei televizoriai rodo kad kelio danga slidi, o už lango šviečia saulė, danga sausa, +18C. Sistema veikia?
Kelio ženklų informacija turi būti tada, kada jos reikia. Koks dar greičio priminimas? Kokie dar raginimai? Vairuotojų dėmesio neturi blaškyti jokie bereikalingi papildomi užrašai.
Gal galima būtu nurinkti tuos televizorius, nes tokio dydžio stendai kas pusę kilometro gerokai blaško ir užstoja vaizdą.
Tai ir sakau, mąstymas "pravažiavau, nieko nerodė = neveikia". Pasikartosiu, šiandien važiavau, remonto vietose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai. Pernai vieną dieną važiavau per plikledį, tai būtent tik slidžiuose ruožuose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai (yra įrengtos meteostotelės).
Jei apie plikledį reikia informuoti kažkokiais ženklais, reiškiasi plikledžio nėra.
Tu aiškini kaip turėtų būti, arba kaip mes norėtume, kad būtų. Puikiai supranti, kad taip nėra. Tie ženklai neveikia, nepriklausomai nuo situacijos. Arba veikia sporsdiškai ir dar rodo klaidinančią info, kaip minėjo goolfietis.
Tai ir sakau, mąstymas "pravažiavau, nieko nerodė = neveikia". Pasikartosiu, šiandien važiavau, remonto vietose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai. Pernai vieną dieną važiavau per plikledį, tai būtent tik slidžiuose ruožuose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai (yra įrengtos meteostotelės).
"Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.
Kelio ženklų informacija turi būti tada, kada jos reikia. Koks dar greičio priminimas? Kokie dar raginimai? Vairuotojų dėmesio neturi blaškyti jokie bereikalingi papildomi užrašai.
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
Tu aiškini kaip turėtų būti, arba kaip mes norėtume, kad būtų. Puikiai supranti, kad taip nėra. Tie ženklai neveikia, nepriklausomai nuo situacijos. Arba veikia sporsdiškai ir dar rodo klaidinančią info, kaip minėjo goolfietis.
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
"Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.
A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?
Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?
Nėra jokios piktogramų parduotuvės. Grafinis vaizdas sukuriamas pikseliais. Dėl veikimo tau nieko ir žinoti nereikia. Jei jie nedega, važiuok taip pat, kaip jų nebūtų. Nebent labai smalsu.
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?
Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?
Manau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
Manau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.
Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
Čia yra kintamos informacijos ženklai. Jei greičio sumažinimas nuolatinis, statomas paprastas ženklai.
Išsiaiškinau, kad tie žali ženklai dabar dega testavimo tikslais, siekiant išsaiškinti defektus. T.y. laikinai.
Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
Jau 2x rašiau LAKD užklausą, kada [ir ar] žada įjungti televizorius, kurių pristatė atkarpoje juo IX forto iki Garliavos. Mano laiškus LAKD ignoruoja...
Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
Šią savaitę kelininkai remontavo A5 atkarpos nuo Garliavos iki Akademijos pirmą juostą. Klausiat ar KIŽ rodė apie kelio darbus šioje atkarpoje? Norėtumėt...
Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).
Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
2023-04-12. Lauke šviečia saulė, oro temperatūra +18C. Sausa.
Foto rodo, kokios prastos oro sąlygos buvo, o ne kad ženklai neveikia.
Kad blogos oro sąlygos buvo, žinojo tikriausiai visa Lietuva, arba beveik visi forumo skaitytojai, kad ten yra informaciniai kelio ženklai ir kad jie neveikia, tikrai žino ne visi.
Jei ženklai būtų veikę, jie bent jau būtų atlikę savo funkciją (mano supratimu), nes dabar jie atlieka vizualinių šiukšlių funkciją.
Nebuvo tame kelyje jokių ekranų. Važinėju tuo keliu kasdien jau daug metų. Kažkada metų pradžioje tie ekranai veikė - rodė vienintelį ženklą "slidi kelio danga" - net tuo metu, kai buvo +7C ir sausa kelio danga...
edit: šiandien prisiminiau, kad vistik buvo 2 ekranai bepradedant leistis link Šilainių pl. viaduko. Lygiai taip pat niekada neveikė, kaip ir tie naujieji. Tik naujųjų žymiai daugiau prismaigstė...
Tavo žodžiai "niekada" "visada" neturi prasmės, ypač kai keli foto be įrodymų, kai tam kelį dabar yra gal 14 porų ekranų, anksčiau buvo 2 poros dvigubų ekranų, kurie buvo tokie pat kaip ir prie Miškinio tilto.
Dar kart pasikartosiu, manau dabar jie neveikia, nes juos keitė ir bus kažkas dar nesuderinta, kažkokie vėlavimai ar panašiai.
Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.
Komentuoti: