Nelabai matau rysio cia to zenklinimo ir kamscio, nes sitas kamstis buvo tiktai tas dienas kai keite zenklinima o dabar ten nera jokio kamscio.... O jei ziurint dar giliau tai ten isiliejant i klaipedos - vilniaus kelia vistiek lieka viena juosta tai cia tik 50 metru anksciau padare kad rikiuotusi visos masinos taip atsirado viena greitejimo juosta isiliet i via baltika nes ten stovint nuo nulio ivaziuot tarp masinu kurios atlekia ant vidutiniskai 90kmh prasciau vairuojantiems nelengva buvo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune
Collapse
X
-
Kas dieną atvažiuoju nuo Giraitės ir nusuku link Šilainių, važinėju su CB radio stotele ir kol neįvažiuoju į miestą būnu nusistatęs fūristų dažnį. Kamščiai ten kas diena ir šiandiena vėl tas pats buvo. Reiktu atsakingiems už eismo priežiūrą pasiklausyti kokie ten pokalbiai vyksta, gerų žodžių ten jie nesulaukia.Parašė Krokas Rodyti pranešimąo dabar ten nera jokio kamscio....
Aš pats nemačiau, bet kaip supratau ten prieš susiliejimą su Klaipėda-Vilnius yra dabar padaryta greitėjimo juosta nuo Šilainių (seniau jos nebuvo). Toliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.
Comment
-
Keista situacija, reikėtų, kad srautui nuo Marijampolės nereikėtų rikiuotis iš antros į pirmą juostą, o tie kurie iš Šilainių išsuka, turėtų įsilieti į antrą juostą ir tada visi įsilieti į Klaipėda-Vilnius.Parašė dinux Rodyti pranešimąToliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Čia paskleista antis, apie kurią diskutuojama, nors realiai situacija iki galo nėra žinoma. Važiuojant aplinkkeliu susiaurėjimas liko toks pat kaip ir seniau - važiuojantieji antra juosta turi persirikiuoti į pirmą. Ši juosta gražiai persisuka ir vairuotojai toliau važiuoja seniau buvusios antros juostos vieta. Tuo tarpu buvusios pirmos juostos vietoje yra greitėjimo juosta atvažiuojantiems nuo Šilainių. Pirmumo jie tikrai neturi, nes turi įsilieti į pirmą (ex.antrąją) juostą. Esminis skirtumas atvažiuojantiems nuo Marijampolės yra tas, kad pats susiaurėjimas yra atkeltas 100 metrų arčiau.
Kokias esmines problemas važiuodamas nuo ten mačiau yra: 1)jokios informacijos apie pasikeitusią eismo tvarką (bent minimalios) 2)ženklas apie kelio susiaurėjimą ir tai jog reikia persirikiuoti gal tik max. 100 metrų iki antros juostos pabaigos ir jeigu gerai pamenu tik kairėje važiuojamosios dalies pusėje 3)tuo tarpu važiuojantieji pirma juosta prieš pat posūkį į Šilainius mato klaidinantį ženklą, kuriame nurodyta, kad yra juosta išsukimui, o pirma ir antra juostos važiuoja tiesiai, nors beveik toje pačioje vietoje jau prasideda antros juostos susiaurėjimas.
Taigi mano nuomone, pagrindinė problema lemianti kamščius yra vairuotojų rikiavimasis į pirmą juostą paskutiniu momentu, bei "meistriškas" ženklų išdėstymas. Jeigu, kaip priklauso normaliame tokio lygio kelyje vairuotojai būtų informuoti pvz. 500 metrų iki važiuojamosios dalies susiaurėjimo, tokių kamščių nebūtų.Paskutinis taisė newcome; 2016.09.27, 20:32.
Comment
-
Eismo organizavimas baisiam lygyje. Pažiūrėkit, kiek laiko praėjo, kol pastatė normalius ženklus prieš Megos viaduką, kad lėtėjimo juosta skirta ir sukantiems į dešinę prieš viaduką, ir už jo. Kiek klaidinti vairuotojai. Kiek jų rikiuodavosi į lėtėjimo juostą ties viaduku, nors ten buvo ištisinė. Po to buvo laikinai tą ištisinę pakeitę į brūkšninę...Parašė newcome Rodyti pranešimąČia paskleista antis, apie kurią diskutuojama, nors realiai situacija iki galo nėra žinoma. Važiuojant aplinkkeliu susiaurėjimas liko toks pat kaip ir seniau - važiuojantieji antra juosta turi persirikiuoti į pirmą. Ši juosta gražiai persisuka ir vairuotojai toliau važiuoja seniau buvusios antros juostos vieta. Tuo tarpu buvusios pirmos juostos vietoje yra greitėjimo juosta atvažiuojantiems nuo Šilainių. Pirmumo jie tikrai neturi, nes turi įsilieti į pirmą (ex.antrąją) juostą. Esminis skirtumas atvažiuojantiems nuo Marijampolės yra tas, kad pats susiaurėjimas yra atkeltas 100 metrų arčiau.
Kokias esmines problemas važiuodamas nuo ten mačiau yra: 1)jokios informacijos apie pasikeitusią eismo tvarką (bent minimalios) 2)ženklas apie kelio susiaurėjimą ir tai jog reikia persirikiuoti gal tik max. 100 metrų iki antros juostos pabaigos ir jeigu gerai pamenu tik kairėje važiuojamosios dalies pusėje 3)tuo tarpu važiuojantieji pirma juosta prieš pat posūkį į Šilainius mato klaidinantį ženklą, kuriame nurodyta, kad yra juosta išsukimui, o pirma ir antra juostos važiuoja tiesiai, nors beveik toje pačioje vietoje jau prasideda antros juostos susiaurėjimas.
Taigi mano nuomone, pagrindinė problema lemianti kamščius yra vairuotojų rikiavimasis į pirmą juostą paskutiniu momentu. Jeigu, kaip priklauso normaliame tokio lygio kelyje vairuotojai būtų informuoti pvz. 500 metrų iki važiuojamosios dalies susiaurėjimo, tokių kamščių nebūtų.
Comment
-
Siandien Taubuciu sankryzoje (Baltu pr/Gruso/Rasytes) montavo/tvarke naujus sviesoforus.
Beje toks, pastebejimas - po eismo pakeitimo (kai neleidziama pakilus kalnu sukti i kaire t.y. Gruso gatve) ten nemaciau ne vienos avarijos.
Klausimas - kodel sie eismo pakitimai nebuvo padaryti anksciau ir kiek kainavo eismo saugumo komisijos visiskas uzdejimas skerso ant sitos problemos?
Per visa tos sankryzos istorija ten buvo nuskinta desimtys sviesoforu ir sudauzyta simtai masinu. Vienas elementarus sprendimas viska pakeite, bet jo reikejo laukti 20 metu.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
Comment
-
Pasikeitė mąstymas iš "žmonės turi būt sąmoningi ir matyti" į tai, kad svarbu ne kelionės trukmė, o jos saugumas. Kažkiek daugiau sudeginto kuro (ir daugeliu atveju - laiko) kaina neprilygs sudaužytos mašinos ar infrastruktūrai taisymo kainai.Parašė Bootsy Rodyti pranešimąSiandien Taubuciu sankryzoje (Baltu pr/Gruso/Rasytes) montavo/tvarke naujus sviesoforus.
Beje toks, pastebejimas - po eismo pakeitimo (kai neleidziama pakilus kalnu sukti i kaire t.y. Gruso gatve) ten nemaciau ne vienos avarijos.
Klausimas - kodel sie eismo pakitimai nebuvo padaryti anksciau ir kiek kainavo eismo saugumo komisijos visiskas uzdejimas skerso ant sitos problemos?
Per visa tos sankryzos istorija ten buvo nuskinta desimtys sviesoforu ir sudauzyta simtai masinu. Vienas elementarus sprendimas viska pakeite, bet jo reikejo laukti 20 metu.
Comment
-
Ną čia dar reikėtų skaičiuoti kiek tūkstančių žmonių laiko ir kuro sudeginama vienos avarijos kainaiParašė PoDV Rodyti pranešimą. Kažkiek daugiau sudeginto kuro (ir daugeliu atveju - laiko) kaina neprilygs sudaužytos mašinos ar infrastruktūrai taisymo kainai.
Comment
-
Nuo Marijampolės atvažiuojantiems pirmumas iki pat įsiliejimo į Klaipėda-Vilnius. Plius prailginta ištisinė linija įsirikiavimui į Klaipėda-Vilnius, galima įsirikiuoti tik už nusukimo link Vilnius-Klaipėda.Parašė dinux Rodyti pranešimąAš pats nemačiau, bet kaip supratau ten prieš susiliejimą su Klaipėda-Vilnius yra dabar padaryta greitėjimo juosta nuo Šilainių (seniau jos nebuvo). Toliau kelias siaurėja iki vienos juostos kur pirmumą įgauna būtent tie atvažiuojantieji nuo Šilainių. Visas srautas nuo Marijampolės pusės kemšasi. Taip supratau iš vairuotojų pokalbio.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Juozapavičiaus pr. tai pamiršo, ten vos ne kas 10 metrų po posūkį į kairę į kiekvieną kiemuką ir įvažiavimą....Parašė booraz Rodyti pranešimąPritariu tokiems naikinimams.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/21/eismas/kairiesiems-posukiams-kaune-ateina-galas/#ixzz4KtjFktfi
Comment
-
Tai ten Kupčinsko projektasParašė Auwris Rodyti pranešimąJuozapavičiaus pr. tai pamiršo, ten vos ne kas 10 metrų po posūkį į kairę į kiekvieną kiemuką ir įvažiavimą....
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Čia turbūt vienas iš geresnių Kupčinsko darbų, o linijas braižo ir šviesoforus reguliuoja ne miesto merai ir net ne valstybės prezidentai, jei tas nėra aiškuParašė booraz Rodyti pranešimąTai ten Kupčinsko projektas
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Bet reguliuotojai galbūt skiriami, arba bent priklausomi nuo to kokia kryptim juos pasuka išrinkta tarbyba su meru? Ar atsitiktinai sugalvojo dabar daryt kitaip?Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąČia turbūt vienas iš geresnių Kupčinsko darbų, o linijas braižo ir šviesoforus reguliuoja ne miesto merai ir net ne valstybės prezidentai, jei tas nėra aišku
Comment
-
Aha, jei gatvėj lemputė perdegė, o ant rytojaus jos nepakeitė, tai kaltas Liandsbergis (vyresnysis), nes juk neatsitiktinai nepakeitė....
O jei rimtai, tai gal jie pasiskaito tokį forumą kaip šis, ir tada pabando pakeist, nes labai gali būti, kad tas reguliuotojas kartą nureguliavo ir daugiau niekad ta gatve pats nevažiuoja ir nemato kas ten dedasi įvairiu paros metu. Tikrai ne viena forume rimtai vanota problema išspręsta, taigi kuo daugiau diskutuosim tuo bus geriau. Ir tik nereikia galvoti, kad už kiekvieną neišpiltą šiukšlių kibirą mieste atsakingas meras ar caras ar sutvarkys tik naujasis gelbėtojas su išdraskytų kolūkių pirmininkais.Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.10.16, 21:01.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Kvailas palyginimas. Buvo rašyta, kad neseniai buvo nutarta orientuotis į kairių posūkių naikinimą ar mažinimą, tad kažkas tą turėjo sugalvoti ar įtakoti. Galbūt nauji žmonės atitinkamose tarnybose? Galbūt nauji politikai, kurie tiems žmonės davė tokią mintį?Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąAha, jei gatvėj lemputė perdegė, o ant rytojaus jos nepakeitė, tai kaltas Liandsbergis (vyresnysis), nes juk neatsitiktinai nepakeitė
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKažkas čia su ženklais negerai
Atkreipkit dėmesį, šviesoforo rodyklės dabar pakeistos į įstrižas kairėn, smulkmena, bet logikos daugiau, ypač ten važiuojantiems pirmą kartą.Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.12.22, 00:10.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Tai ir šviesos turi į kairę būti, nes dabar konkreti klaida-prieštaravimas.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąAtvaizdas
Atkreipkit dėmesį, šviesoforo rodyklės dabar pakeistos į įstrižas kairėn, smulkmena, bet logikos daugiau, ypač ten važiuojantiems pirmą kartą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai ir šviesos turi į kairę būti, nes dabar konkreti klaida-prieštaravimas.
Konkreti klaida buvo, dabar jos nebeliko, gal nesupratai apie kurią vietą kalbame ir kas ten pasikeitė, pravažiuok Parodos kalnu žemyn....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Aš komentavau tavo įdėtą paveiksliuką, kur eismo rodyklės į kairę, o šviesaforo rodyklės ne į kairę, o tiesiai.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKonkreti klaida buvo, dabar jos nebeliko, gal nesupratai apie kurią vietą kalbame ir kas ten pasikeitė, pravažiuok Parodos kalnu žemyn....
Comment
Comment