Vaziuos Taikos pr.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi rašo, kad naikinamas tik posūkis iš Žukausko g.Parašė booraz Rodyti pranešimąFazių sumažinimas logiškas, bet kur srautas dėsis kuris sukdavo į kairę iš Birželio 23 ir Žukausko gatvių? Na iš Žukausko tai gal ir nedaug sukančiųjų, bet iš Birželio 23 net ir pačiam straipsnyje rašo, kad 50% sukančių į kairę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rašo, kad naikins ir iš Birželio 23-iosios.Parašė Gator Rodyti pranešimąTaigi rašo, kad naikinamas tik posūkis iš Žukausko g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai konkrečiai sankryžai bus be abejo geriau, bet posūkių draudimas nelabai sprendžia problemas, o jas perkelia į kitas vietas. Savanorių - Taikos sankryža jau yra tokio intensyvumo, kad reikėtų pagalvoti apie tunelio kasimą arba estakados statymą. Bet jei tas papildomas srautas kaip nors išsidėlios kitur, tai gal ir nieko toks sprendimas. Kairysis posūkis juk draudžiamas Utenos-Savanorių, Petrausko-Vidūno sankryžose ir visi kažkaip įpratę. Belieka uždraust sukt į kairę Savanorių-Taikos pr. - įdomu kaip tada

							
						As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi jau uždrausta: iš Savanorių nepasuksi į kairę, nei į Taikos, nei į Tvirtovės. Yra tik 3 šviesoforo fazės. 1) savanoriai tiesiai abiem kryptim, 2) Tvirtovės visur, 3) Taikos visur.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTai konkrečiai sankryžai bus be abejo geriau, bet posūkių draudimas nelabai sprendžia problemas, o jas perkelia į kitas vietas. Savanorių - Taikos sankryža jau yra tokio intensyvumo, kad reikėtų pagalvoti apie tunelio kasimą arba estakados statymą. Bet jei tas papildomas srautas kaip nors išsidėlios kitur, tai gal ir nieko toks sprendimas. Kairysis posūkis juk draudžiamas Utenos-Savanorių, Petrausko-Vidūno sankryžose ir visi kažkaip įpratę. Belieka uždraust sukt į kairę Savanorių-Taikos pr. - įdomu kaip tada


Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš Savanorių kairys posūkis sankryžoje su Taikos draudžiamas jau turbūt 40 metų, čia nieko naujo, bet jei uždraust kairiuosius kita kryptimi ir tada pereiti prie 2 fazių? Spėčiau būtų chaosas kitur, ateityje ten reiks statyt estakadą ar pan.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesi matęs ties trečio aukšto langais viaduko? Pliusas tame, kad trečio aukšto gyventojai tada jaučiasi kaip pirmo. Juo labiau, galima pakišti po žeme Taikos prospektą. Manau užtektų tiktai vienos juostos pirmyn vienos atgal.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąpapasakok placiau kur taikos/savanoriu sankryzoj ar net kurioj kitoj sankryzoj kuri kertasi su savanoriu pr galima butu ikisti estakada???Paskutinis taisė booraz; 2015.10.05, 09:22.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Estakadas dar ne tokiose vietose miestuose įkiša, vietos ten užtektų, bet vaizdą jos žiauriai sudarko (pvz. Milanas, Genuja, Briuselis), užtat man tunelis atrodytų patraukliau, iš kitos pusės to tikrai greit nesulauksim, nebent į Kauną koks ala "Zuokas" įsisuktų
							
						As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai tikiuosi, kad niekad nesulauksim estakadų miesto centre. Kasdien "aklųjų" kirsdavau po du kartus 7 metus iš eilės. Nėra ten taip jau tiek to eismo, kad reikėtų tunelio ar estakadų. Ir net jei neduok dieve, tekdavo pravažiuot per trečią ar ketvrtą šviesoforą (kas buvi tik keletą kartų esant itin slidžiai kelio dangai), tai vistiek strigdavai kažkur toliau taikos prospekte. Gyventojų Kaune mažėja, logiškai automobilių irgi turi mažėt. Jei taip nesigauna, reiškia daroma kažkas ne taip - per mažai skatinamas viešasis transportas, dviračiai ir "pėškobusas". Galų gale pagyvenkit Vilniuje ir suprasit, kad Kaune kamščiai išvis neegzistuoja (* - force majore, tokie kaip avarijos ar itin slidi danga nesiskaito).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus kamščiai - SI sistemos kamščių vienetas ir atskaitos taškas? O gal pagyvent Maskvoj, kad suprast, kad Vilniuj neegzistuoja?Parašė evil Rodyti pranešimąGalų gale pagyvenkit Vilniuje ir suprasit, kad Kaune kamščiai išvis neegzistuoja (* - force majore, tokie kaip avarijos ar itin slidi danga nesiskaito).
O šiaip niekas nekalba apie kamščius, o apie ženklų pralaidumo, kuris ten kartais strigteli, pagerinimą.
Infrastruktūra visgi visada yra tobulintina, ir ateityje rimtesnių projektų bus.Paskutinis taisė Gator; 2015.10.05, 23:36.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paprastai Kaune kamščiai - iki 1 km, o Vilniuje - iki 3+ kmParašė evil Rodyti pranešimąGalų gale pagyvenkit Vilniuje ir suprasit, kad Kaune kamščiai išvis neegzistuoja.
Vilnius - kamščių miestas, palyginus su Kaunu. Vilniui reikia spręsti vietas, kur susidaro daugiausiai kamščių. Puiku, kad Šimašius tai supranta, ir norisi tikėtis, kad kažkas bus daroma.
P.S. Gal bus dar didesni kamščiai statybų metu?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vien dėl to nėra reikalo statyti estakados. Šviesoforus reikia tinkamai sureguliuoti.Parašė evil Rodyti pranešimąIr net jei neduok dieve, tekdavo pravažiuot per trečią ar ketvrtą šviesoforą (kas buvi tik keletą kartų esant itin slidžiai kelio dangai), tai vistiek strigdavai kažkur toliau taikos prospekte.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent. Nėra reikalo investuoti milijonų ir darkyti gyvenamosios aplinkos dėl vieną valandą per parą trunkančio "kamščio". Šviesoforus pareguliuoti gal ir galima, bet sunkiai įsivaizduoju kaip ten šviesoforų reguliavimą pagerint.Parašė disident Rodyti pranešimąVien dėl to nėra reikalo statyti estakados. Šviesoforus reikia tinkamai sureguliuoti.
BTW, kažkas sakė, kad 40 metų jau į kairę sukti toje sankryžoje negalima? Jei nori tai galima
 (veiksmas vakar):
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
taip, nes dabar dėl vieno pėčiojo stabdomos šešios juostos eismo, anksčiau tiesiog važiuodavo ant galvos (ne vieną ir ne dvi avarijas toje perėjoje mačiau). Bet tokiu atveju joks viadukas ar tunelis per "aklųjų" sankryžą nepadės. Šiaip nežinau kaip tas šviesoforas veikia, tik kelis kart pro jį važiavau, tačiau turėtų būti suderintas taip, kad pėstiesiems žalia neužsidegtų tuo metu kai praleidžiamas srautas kertantis Savanorių pr.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDabar padarė šviesoforą prie technikumo, kamščiai išties padidėjo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Aklųjų" šviesoforas senovinis, taigi tikrai jokio ryšio tarp minimos pėsčiųjų perėjos ir tos sankryžos nėra. Perėjoje tiesiog užsidega žalia pėstiesiems po tam tikro laiko.Parašė evil Rodyti pranešimątaip, nes dabar dėl vieno pėčiojo stabdomos šešios juostos eismo, anksčiau tiesiog važiuodavo ant galvos (ne vieną ir ne dvi avarijas toje perėjoje mačiau). Bet tokiu atveju joks viadukas ar tunelis per "aklųjų" sankryžą nepadės. Šiaip nežinau kaip tas šviesoforas veikia, tik kelis kart pro jį važiavau, tačiau turėtų būti suderintas taip, kad pėstiesiems žalia neužsidegtų tuo metu kai praleidžiamas srautas kertantis Savanorių pr.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai šią vietą tikrai reikėtų tvarkyt. Be to, tas senas "aklųjų" šviesoforas visai sėkmingai dalyvauja "žaliojoj bangoj" tai matomai nėra visiškai bukas ir nevaldomas.Parašė disident Rodyti pranešimą"Aklųjų" šviesoforas senovinis, taigi tikrai jokio ryšio tarp minimos pėsčiųjų perėjos ir tos sankryžos nėra. Perėjoje tiesiog užsidega žalia pėstiesiems po tam tikro laiko.
Comment
 
Comment