Jo jo, va būtent. Užtenka pasižiūrėt kiek daug kaimiečių prieš pat mašiną per perėją brenda, nes "juos turi praleist".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Jei neklystų KET yra punktas teigiantis, kad pėstysis gali žengti į perėją tik įsitikinęs, kad tai daryti yra sauguParašė Egiuxz Rodyti pranešimąJo jo, va būtent. Užtenka pasižiūrėt kiek daug kaimiečių prieš pat mašiną per perėją brenda, nes "juos turi praleist".
. Deja, šis punktas egzistuoja tik popieriuje. Ką jau kalbėti apie tuos, kurie naglai (ne perėjose) kerta net didelio intensyvumo gatves.......
Comment
-
Tai ką mes ir sakom. Olandiją pateikt kaip pavyzdį Lietuvai dviratininkizmo (tarkim, taip išsireiškiau) prasme, yra kosmosas. Lietuviai, ko gero, niekad nebus kaip olandai, tai reikia imtis tokių priemonių, kurios veiktų čia, o ne atrodytų absurdiškos kur nors kitur. Liemenės - puikus to pavyzdys, kaip bent šiek tiek situaciją pataisyt.Parašė Xedos Rodyti pranešimąJei neklystų KET yra punktas teigiantis, kad pėstysis gali žengti į perėją tik įsitikinęs, kad tai daryti yra saugu
. Deja, šis punktas egzistuoja tik popieriuje. Ką jau kalbėti apie tuos, kurie naglai (ne perėjose) kerta net didelio intensyvumo gatves.......
Comment
-
Jau buvo išsakyti argumentai, kodėl reikalauti liemenių dienos metu yra nelogiška ir kad tai nėra "puikus pavyzdys".Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai ką mes ir sakom. Olandiją pateikt kaip pavyzdį Lietuvai dviratininkizmo (tarkim, taip išsireiškiau) prasme, yra kosmosas. Lietuviai, ko gero, niekad nebus kaip olandai, tai reikia imtis tokių priemonių, kurios veiktų čia, o ne atrodytų absurdiškos kur nors kitur. Liemenės - puikus to pavyzdys, kaip bent šiek tiek situaciją pataisyt.
Jūs liemenes pateikiate kaip kažkokią panacėją, bet žiūrite tik į vieną pusę ir užmirštate, kad reikėtų keisti ir vairuotojų požiūrį į dviratininkus. O begalvių dviratininkų ne apsaugos nei liemenės nei žibintai.
Comment
-
Požiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautųParašė Xedos Rodyti pranešimąJau buvo išsakyti argumentai, kodėl reikalauti liemenių dienos metu yra nelogiška ir kad tai nėra "puikus pavyzdys".
Jūs liemenes pateikiate kaip kažkokią panacėją, bet žiūrite tik į vieną pusę ir užmirštate, kad reikėtų keisti ir vairuotojų požiūrį į dviratininkus. O begalvių dviratininkų ne apsaugos nei liemenės nei žibintai.
Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
Comment
-
Žiūrėk neprisimokyk mokytojau. Ir atsargiai su signalu, nes gyvenvietiese negalima jo naudoti. Ir taip, tu teisus, visi vairuotojai tobuli, nesu matęs, kad nors vienas skristų kaip nesveikas mieste, traiškytų žmones ir šiaip gaidžiautų.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPožiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautų
Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.01, 18:15.
Comment
-
Supratau, direktoriau, stengsiuos. Sukimas be privalomo ranka rodomo posūkio - avarinės situacijos sukėlimas. Signalą leidžiama naudoti norint išvengt avarinės situacijos, tamsta direktoriau.Parašė k0fis Rodyti pranešimąŽiūrėk neprisimokyk mokytojau. Ir atsargiai su signalu, nes gyvenvietiese negalima jo naudoti. Ir taip, tu teisus, visi vairuotojai tobuli, nesu matęs, kad nors vienas skristų kaip nesveikas mieste, traiškytų žmones ir šiaip gaidžiautų.
Vairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas
Siūlyčiau pasitikrint savo humoro ir ironijos jausmą. Kai pamatysi signalizuojant - tada moralizuok. Prieš nosį krentančio idioto mažų mažiausiai man reikia.Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai tu sakai kad naudosi singalą jei bus be liemenės, prie ko čia dabar tas rankos signalas?
Visi be išimties turi laikytis KET, o tu už vairo matau tikras direktorius visų mokytojas.Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.07.01, 18:19.
Comment
-
Tai tu sakai kad naudosi singalą jei bus be liemenės, prie ko čia dabar tas rankos signalas?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSupratau, direktoriau, stengsiuos. Sukimas be privalomo ranka rodomo posūkio - avarinės situacijos sukėlimas. Signalą leidžiama naudoti norint išvengt avarinės situacijos, tamsta direktoriau.
Visi be išimties turi laikytis KET, o tu už vairo matau tikras direktorius visų mokytojas.
Tai vat būtent, kad priimta bet kiek jos veikia? Kaip lakstė idiotai visokie, kaip traiškė, kaip vairavo pragėrę teistes, taip ir vairuoja. Iš to ir matom, kad tie draudimai mum nieko padoraus neduoda, padugnių visada bus.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas.
Užsidės tie dviratininkai tą kelių ledų lemputę, jei tik to reikia kad kurmiai praregėtų.Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.01, 18:22.
Comment
-
Užtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai vat būtent, kad priimta bet kiek jos veikia? Kaip lakstė idiotai visokie, kaip traiškė, kaip vairavo pragėrę teistes, taip ir vairuoja. Iš to ir matom, kad tie draudimai mum nieko padoraus neduoda, padugnių visada bus.
Užsidės tie dviratininkai tą kelių ledų lemputę, jei tik to reikia kad kurmiai praregėtų.
O chronių ir idiotų buvo ir bus. Avarijas sukeliai ir padorūs žmonės, kuriuos įvairios priemonės drausmina. Jeigu jos drausmina, vadinasi, reikia judėt jau esama kryptimi.
Comment
-
Tai taip, normalus žmogus pamąsto, ar verta sėsti butelį alaus išgėrus ar ne, o nenormalus nemasto, jiem tas pats kokia ta bauda, kiek jis tas teises praras, nes baudos gali nemokėti, o atsedėti parų, o be teisių vel taip pat puikiai gaidžiauti. Tai gal į elektros kėdę ar pakarti? Tada dar labiau pamastys.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
Reikia ugdyti žmones. Turim pasiekti tą, kad žmogus ir be visų šitų nesveikų baudų suprastų, kad taip daryti negalima, o ne vien dėl to, kad bauda baisu gauti.
Comment
-
Ne į kėdę, o šiap su policiniu elektriniu šautuvu žadint kai parų sėdiParašė k0fis Rodyti pranešimąTai taip, normalus žmogus pamąsto, ar verta sėsti butelį alaus išgėrus ar ne, o nenormalus nemasto, jiem tas pats kokia ta bauda, kiek jis tas teises praras, nes baudos gali nemokėti, o atsedėti parų, o be teisių vel taip pat puikiai gaidžiauti. Tai gal į elektros kėdę ar pakarti? Tada dar labiau pamastys.
Reikia ugdyti žmones.
Comment
-
Nieko tokio, įsijungsime trijų led'ų žibintus ir patenkinsime šiuos absurdiškus reikalavimus, tai problemų nesukelia. Svarbiausia, kad visi dviratininkai nuo to taps saugūsParašė Egiuxz Rodyti pranešimąVairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas
.
Kažkodėl tik su dviratininkais yra užsiima. Šiais metais jų žuvo 6, pėsčiųjų net 40, (iki 2014-06) bet kažkodėl jiems jokių sugriežtinimų nebuvo įvesta. O būtent pėstieji naglai ir lenda po ratais, ir kaip dievai eina per perėjas. Apie tuos, kurie kerta gatves ne vietoje ir lenda tiesiai po ratais nereikia net kalbėti.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
Su šia eismo dalyvių grupe reikia kažką daryti, įvesti dideles baudas ir bandyti perlaužti žmonių mąstysena ir mentalitetą, nes jie jaučiasi visiškai nebaudžiami ir visada teisūs. Ir negana to dar kelia pavojų savo pačių gyvybei.
Bet visigi buvo įvesti tik nepagrįsti reikalavimai dviratininkams, kurie neduos jokio efekto.
Kažin ką jie naujo dar sugalvos.
Comment
-
Labai teisingai, reikia užsiimti ir kontroliuoti jų elgesį, o pažeidėjams dalinti baudas. Dabar kas yra daroma, tai tik užsiimama popierizmu. Esmė tokia, kad gatvėse pareigūnai nesukontroliuoja (nes nepakankamai kontroliuoja) kaip laikomasi jau nuo senų senovės egzistuojančių taisyklių. Jeigu ir galima pastebėti kažkokius veiksmus, tai tik tikslinių akcijų metu. Tačiau tos akcijos vyksta ribotą laiką ir labai retai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
O chronių ir idiotų buvo ir bus. Avarijas sukeliai ir padorūs žmonės, kuriuos įvairios priemonės drausmina. Jeigu jos drausmina, vadinasi, reikia judėt jau esama kryptimi.
Nauji reikalavimai duos efektą tik pakankamai trumpai, kol visi pajaus jog niekam nerūpi ar juos vykdai, ar nevykdai. Tačiau nusivylimas ne iki galo apgalvotomis prievolėmis liks ilgam.
Comment
-
Nuo ko geriau?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJūs kaip norit, bet man nuo to tik geriau.
a) atšvaitų ir šviečiančio led saulėta dieną;
b) apsunkinamos laisvės naudotis ekologišku transportu;
c) iliuzijos, kad tai padidins saugumą.
Comment
-
a) su liemene geriau matosi;Parašė sleader Rodyti pranešimąNuo ko geriau?
a) atšvaitų ir šviečiančio led saulėta dieną;
b) apsunkinamos laisvės naudotis ekologišku transportu;
c) iliuzijos, kad tai padidins saugumą.

b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Comment
-
Su liemene važiuos vienetai, jei išvis važiuos. Ir beje, ar neišmanau šios srities, bet ar motociklininkų aprangą reglamentuoja KET ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąa) su liemene geriau matosi;
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Comment
-
Jeigu nesilaiko reikalavimų patys, kokio velnio tada reikalaut iš motoristų tolerancijos?Parašė Xedos Rodyti pranešimąSu liemene važiuos vienetai, jei išvis važiuos. Ir beje, ar neišmanau šios srities, bet ar motociklininkų aprangą reglamentuoja KET ?
Per A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.
Comment
-
Ei, ei, ar jau pamiršote, kad mūsų įstatymų leidėjai žibintus prilygino liemenėms ir leido pasirinkti iš šių dviejų variantų ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJeigu nesilaiko reikalavimų patys, kokio velnio tada reikalaut iš motoristų tolerancijos?
Kažin, o kodėl neprivertus ir motociklininkų važiuoti su liemenėmisPer A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.
? Kartais juos taip pat sunku pamatyti.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 20:56.
Comment
-
Prie ko čia leidėjai? Yra įstatymas - laikaisi. Kas neaišku?Parašė Xedos Rodyti pranešimąEi, ei, ar jau pamiršote, kad mūsų įstatymų leidėjai žibintus prilygino liemenėms ir leido pasirinkti iš šių dviejų variantų ?
Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.Kažin, o kodėl neprivertus ir motociklininkų važiuoti su liemenėmis
? Kartais juos taip pat sunku pamatyti
Comment
Comment