Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Chaosas. Labiausiai patiko tai, kad apie dalis apie mokymą vairuoti išvis išbraukta
Ir šiap, dauguma pakeitimų padaryti tik tam, kad kažkas būtų pakeista. Tarkim:
Tai čia dabar oficialiai įteisintas draudimas lenkti, apvažiuoti ir kitaip patekti į matymo lauką senoliams už vairo?295. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių ir būti ypač atidūs, jeigu kelyje yra labiausiai pažeidžiamų eismo dalyvių: pėsčiųjų, dviratininkų, vaikų, arba pagyvenusio amžiaus žmonių ir neįgaliųjų.
Interpretuok kaip tik nori...
Valiooo, sveiki, neprognozuojami ištaškyti dviratininkai ir dėl visko kalti vairuotojai!60. Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo dviračio ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:11.
Comment
-
Prie ko čia ištaškyti dviratininkai, jei "prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo dviračio ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja" ? Nelabai suprantu iš kur toks pasipiktinimas. Gal kad dviratį persivaryti reikia ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Valiooo, sveiki, neprognozuojami ištaškyti dviratininkai ir dėl visko kalti vairuotojai!Citata:
60. Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo dviračio ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:11.
Comment
-
Čia matyt esmė arba, tai galima pasirinkti liemenę arba žibintus:Parašė Xedos Rodyti pranešimąhttp://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Nesuprantu, juk visai neseniai buvo kalbama, kad reikalavimai dieną važiuoti dviračiu važiuojamąja dalimi su įjungtais žibintais ir lėmenėme bus atšaukti, o dabar šie nuostatai kaip ir nėra panaikinami. Tai jie vis dėl to nesirengia to atsisakyti ar aš kažką čia ne taip suprantu ?
dviračio vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje turi degti baltas šviesos žibintas, o gale – raudonas šviesos žibintas.
Comment
-
Amm...Nesu visiškai tuo tikras, nes atrodo, kad prieš tai būtent ir buvo tokia formuluotė: (praėjusių metų straipsnis iš Alfa.lt)Parašė digital Rodyti pranešimąČia matyt esmė arba, tai galima pasirinkti liemenę arba žibintus:http://www.alfa.lt/straipsnis/151419...e#.U2t8V4F_sfsDviratininkams – prievolė dienos metu važiuoti su įjungtomis šviesomis arba su ryškiaspalve liemene
Nuo kitų metų liepos mėnesio dviratininkai privalės dieną įsijungti baltus šviesos žibintus arba dėvėti ryškiaspalves šviesą atspindinčias liemenes, naktį turės ir įsijungti šviesas, ir dėvėti liemenes.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą"Rekomenduoja" visiškai skiriasi nuo "privaloma". Galima palygint su "rekomenduojama sustoti prieš raudoną šviesoforą" su "privaloma sustoti prieš raudoną šviesoforą". Jeigu ir taip daug žioplių po ratais patys lenda, išgirdę tokią pataisą, išvis be stabdžių tuneliais važinės.Prie ko čia ištaškyti dviratininkai, jei "prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo dviračio ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja" ? Nelabai suprantu iš kur toks pasipiktinimas. Gal kad dviratį persivaryti reikia ?Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:12.
Comment
-
Nebuvau įsigilinęs kokį ten siūlymą atšaukė, bet ar nebus, kad ten buvo siūloma visur ir visada važiuoti su tokiomis priemonėmis, o šiuo atveju tik važiuojantiems važiuojamąja dalimi (kas realiai iš dalies yra teisinga).Parašė Xedos Rodyti pranešimąhttp://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Nesuprantu, juk visai neseniai buvo kalbama, kad reikalavimai dieną važiuoti dviračiu važiuojamąja dalimi su įjungtais žibintais ir liemene bus atšaukti, o dabar šie nuostatai kaip ir nėra panaikinami. Tai jie vis dėl to nesirengia to atsisakyti ar aš kažką čia ne taip suprantu ?
Comment
-
Na, kad nebuvo siūloma visur taikyti tų reikalavimų, o tik tiems, kurie važiuos važiuojamąja dalimi:Parašė sleader Rodyti pranešimąNebuvau įsigilinęs kokį ten siūlymą atšaukė, bet ar nebus, kad ten buvo siūloma visur ir visada važiuoti su tokiomis priemonėmis, o šiuo atveju tik važiuojantiems važiuojamąja dalimi (kas realiai iš dalies yra teisinga).
http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/dvir...r-diena/158449Nauja įstatymo redakcija, kurią inicijavo Susisiekimo ministerija (SM), byloja, kad „važiuodamas važiuojamąja kelio dalimi dviračio vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas". Anksčiau tai buvo privaloma tik tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui.
Taigi, tie siūlymai, kurie yra pateikti projekte, niekuo nesiskiria nuo ankstesnių (liemenių ir žibintų klausimu). Bent taip atrodo...Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.08, 20:08.
Comment
-
Tuomet iš ties keistoka.Parašė Xedos Rodyti pranešimąNa, kad nebuvo siūloma visur taikyti tų reikalavimų, o tik tiems, kurie važiuos važiuojamąja dalimi:
http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/dvir...r-diena/158449
Taigi, tie siūlymai, kurie yra pateikti projekte, niekuo nesiskiria nuo ankstesnių (liemenių ir žibintų klausimu). Bent taip atrodo...
Mano nuomone toks reikalavimas dėl liemenių ir žibintų neturėtų galioti šviesiu paros metu gyvenviečių gatvėse, kuriose leistinas ne didesnis nei 50 km/h greitis (asmenims virš 18 m.).
Comment
-
KET taisyklių pakeitimai 2014. Dviračiai
Panašu, kad nuo kitos savaitės dviratininkai privalės dėvėti liemenę arba turėti žibintus net ir dienos metu:
Seimas atmetė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas dėl šviesą atspindinčių liemenių dėvėjimo dviratininkams
2014 m. birželio 26 d. pranešimas VIR
(iš plenarinio posėdžio)
Seimo atmetė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas (projektas Nr. XIIP-1934, iki 2015 m. sausio 1 d. nukeldamas įstatymo nuostatų, susijusių su motorinės transporto priemonės dalyvavimo viešajame eisme sustabdymo ir registracijos panaikinimo sąlygomis, bei įstatymo reikalavimų dviračių vairuotojams įsigaliojimą. Atmesti projektą pasiūlė pagrindiniu šio klausimo svarstyme paskirtas Seimo teisės ir teisėtvarkos komitetas. Tokiam sprendimui pritarė 45, prieš balsavo 15, susilaikė 24 Seimo nariai.
Pataisas atmetus nuo 2014 m. liepos 1 d. įsigalioja Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 17 straipsnio 2 dalies nauja redakcija, reglamentuojanti, kad dviratininkai visada (bet kuriuo paros metu) privalo dėvėti liemenes arba visada laikyti įjungtus priekinius ir galinius dviračio žibintus važiuojant važiuojamąja kelio dalimi.
Nuo liepos 1 d. įsigalios ir nuostatos, numatančios, kad draudimo įmonei ar Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro įgaliotiems asmenims (paskirtiems ekspertams), vadovaujantis Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokos mokėjimo taisyklėmis, nustačius, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui ir tokios transporto priemonės Vidaus reikalų ministerijos arba jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka registracija panaikinama be teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą.
http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show...d=149092&p_k=1
Comment
-
Trūksta žodžių, "necenzūrinė frazė"..........Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąPanašu, kad nuo kitos savaitės dviratininkai privalės dėvėti liemenę arba turėti žibintus net ir dienos metu:
Comment
-
Man tik šiaip įdomu, Jūs pats dviračiu kada nors važinėjatės, ar tiesiog džiaugiatės, kad dviratininkai bus apdėti absurdiškomis prievolėmis ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąLabai gerai.
Dar plius ir žibintus teks pirkti. Kažin kokias baudas numatė tiems, kurie nesilaikys taisyklių, gal dar ir dviratį konfiskuos dėl mirtino pavojaus kėlimo kitiems eismo dalyviams.
Comment
-
Nors ne manęs klausia, bet esu pasiryžęs atsakyti.Parašė Xedos Rodyti pranešimąMan tik šiaip įdomu,
Taip.Jūs pats dviračiu kada nors važinėjatės,
Kas yra absurdiškos prievolės dviratininkams?ar tiesiog džiaugiatės, kad dviratininkai bus apdėti absurdiškomis prievolėmis ?
Beje, liemenė ~7,99 Lt, žibintas ~30 Lt (paieškojęs rastum ir pigiau), sutaupyta gyvybė -- PRICELESS.
Comment
-
Važinėju. Ir su kuprine. Ir ant kuprinės užsivelku liemenę. Ir nieko man neatsitiko, pasaulis nesugriuvo. Liemenė bet kokiu atveju yra geriau pastebima už eilinius rūbus. Jeigu sava gyvybė ar kaulai yra nesvarbūs - užsidedi žibintus ir važinėji be problemų įstatymo atžvilgiu.Parašė Xedos Rodyti pranešimąMan tik šiaip įdomu, Jūs pats dviračiu kada nors važinėjatės, ar tiesiog džiaugiatės, kad dviratininkai bus apdėti absurdiškomis prievolėmis ?
Dar plius ir žibintus teks pirkti. Kažin kokias baudas numatė tiems, kurie nesilaikys taisyklių, gal dar ir dviratį konfiskuos dėl mirtino pavojaus kėlimo kitiems eismo dalyviams.
Jeigu liemenė ar žibintai per brangūs - siūlau vaikščioti pėsčiom. Dėl 10 litų nenubiednėsit.
Comment
-
Žibintai, vidury dienos, šviečiant saulei, padarys dviratininką labiau matomu ir taip išgalbės gyvybę - "GENIUS" .Parašė r08n Rodyti pranešimąNors ne manęs klausia, bet esu pasiryžęs atsakyti.
Taip.
Kas yra absurdiškos prievolės dviratininkams?
Beje, liemenė ~7,99 Lt, žibintas ~30 Lt (paieškojęs rastum ir pigiau), sutaupyta gyvybė -- PRICELESS.
Beje, aš savo pinigus norėčiau išleisti savo paties nuožiūra ir kur nors naudingiau, o ne tenkinant absurdiškus valdžios reikalavimus, kad ir kokia suma tai bebūtų.
Comment
-
Kažkaip pastebėjau, kad kai dabar (beveik) visi automobiliai važinėja su įjungtom liustrom, tie, kurie važiuoja be, tampa beveik nematomi. Bent jau dviračio užpakalinio vaizdo veidrodėliuose šviesos matosi labai aiškiai, tuo tarpu automobiliai be šviesų sunkiai pastebimi. Manau, atvirkštinis ryšys taip pat veikia. (Taip, žinau, automobilis prie dviračio paprastai priartėja iš užpakalio (nugaros?), ne iš priekio, bet vistiek.)Parašė Xedos Rodyti pranešimąŽibintai, vidury dienos, šviečiant saulei, padarys dviratininką labiau matomu ir taip išgalbės gyvybę - "GENIUS" .
Fūros vairuotojas irgi norėtų savo laiką praleisti prasmingiau, negu krapštydamas tamstos žarnas iš radiatoriaus grotelių.Beje, aš savo pinigus norėčiau išleisti savo paties nuožiūra ir kur nors naudingiau, o ne tenkinant absurdiškus valdžios reikalavimus, kad ir kokia suma tai bebūtų.
Comment
-
Dėl automobilių, taip, tie, kurie važiuoja be žibintų pastebimi tikrai sunkiau. Deja, yra didelis skirtumas taip automobilių ir dviračių žibintų. Pastarieji, be to, yra nereglamentuoti ir gali būti "belenkokie" (apie tai čia jau buvo diskutuojama).Parašė r08n Rodyti pranešimąKažkaip pastebėjau, kad kai dabar (beveik) visi automobiliai važinėja su įjungtom liustrom, tie, kurie važiuoja be, tampa beveik nematomi. Bent jau dviračio užpakalinio vaizdo veidrodėliuose šviesos matosi labai aiškiai, tuo tarpu automobiliai be šviesų sunkiai pastebimi. Manau, atvirkštinis ryšys taip pat veikia. (Taip, žinau, automobilis prie dviračio paprastai priartėja iš užpakalio (nugaros?), ne iš priekio, bet vistiek.)
Fūros vairuotojas irgi norėtų savo laiką praleisti prasmingiau, negu krapštydamas tamstos žarnas iš radiatoriaus grotelių.
Svarbiausia yra tai, kad "papildomas dviratininko matomumas", kurį sukurs dviračio žibintai, važiuojant su jais dieną, yra ko ne niekinis.Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 19:34.
Comment
-
Kadangi mašina yra didesnių naikinamųjų savybių, tai ir jos žibintai turi būt reglamentuoti dėl to, kad neakintų kitų ir nesukeltų pavojaus kitiems. Tuo tarpu dviračių šviesos toli nešviečia, nebent įsidėtum 100W ir akumuliatorių bagažinėj. Tad koks skirtumas ką ten sudėt.Parašė Xedos Rodyti pranešimąDėl automobilių, taip, tie, kurie važiuoja be žibintų pastebimi tikrai sunkiau. Deja, yra didelis skirtumas taip automobilių ir dviračių žibintų. Pastarieji, be to, yra nereglamentuoti ir gali būti "belenkokie" (apie tai čia jau buvo diskutuojama).
Svarbiausia yra tai, kad "papildomas dviratininko matomumas", kurį sukurs dviračio žibintai, važiuojant su jais dieną, yra ko ne niekinis.
Aš taip pat norėčiau išleist pinigus naudingiau už TA kas du metus tvarkingam automobiliui, automobilio mokestį, pastovius akcizų mokėjimus, skysčių keitimus ir t.t. Turi transporto priemonę, naudojiesi tais pačiais keliais, nori būt kosmiškai lygiavertis dalyvis, tai ir privalėk išleist papildomus kelis litus tos priemonės išlaikymui. Juolab jeigu pačiam nedaeina, kad liemenė matomumą pagerina, tai labai sveikintinas dalykas, kad bent kartą valdžiai teisingai daeina.Parašė Xedos Rodyti pranešimąBeje, aš savo pinigus norėčiau išleisti savo paties nuožiūra ir kur nors naudingiau, o ne tenkinant absurdiškus valdžios reikalavimus, kad ir kokia suma tai bebūtų.
Comment
Comment