Pradedamas statyti ketvirtas tiltas per Nemuną, kuriuo vaikščios pėstieji ir riedės dviratininkai
Saulė PINKEVIČIENĖ
(...) Tilto sąmatinė vertė - 30 mln. litų, didžioji dalis sumos - Europos Sąjungos lėšos.
(...) Dauguma rinkosi paspyrinio pėsčiųjų ir dviračių tilto konstrukciją, kurią pasiūlė ir patys projektuotojai bei pritarė miesto savivaldybės tarybos nariai. Ši konstrukcija priimtina kainos atžvilgiu, tačiau turės didesnį poveikį aplinkai, nes ant krantų teks įrengti nemažas statybvietes.
(...)
Statant naująjį tiltą teks atsižvelgti ir į paveldosaugininkų reikalavimus, mat senojo geležinkelio tilto atramos, ant kurių ir žadama statyti 35 metrų aukščio naująjį tiltą, įtrauktos į paveldo objektų sąrašą ir saugomos valstybės.
(...)
Pėsčiųjų ir dviračių tilto ilgis bus 260 metrų, aukštis – per 30 metrų. Statinį sudarys metalinės konstrukcijos, o jis stovės ant keturių atramų (dviejų krantuose ir dviejų vandenyje), didžiausias tarpatraminis atstumas – 93 metrai. Tiltas turėtų būti baigtas 2015 metais, taigi alytiškiams belieka tikėtis, kad niekas nesukliudys darbus atlikti laiku.
(...)
(...) Dauguma rinkosi paspyrinio pėsčiųjų ir dviračių tilto konstrukciją, kurią pasiūlė ir patys projektuotojai bei pritarė miesto savivaldybės tarybos nariai. Ši konstrukcija priimtina kainos atžvilgiu, tačiau turės didesnį poveikį aplinkai, nes ant krantų teks įrengti nemažas statybvietes.
(...)
Statant naująjį tiltą teks atsižvelgti ir į paveldosaugininkų reikalavimus, mat senojo geležinkelio tilto atramos, ant kurių ir žadama statyti 35 metrų aukščio naująjį tiltą, įtrauktos į paveldo objektų sąrašą ir saugomos valstybės.
(...)
Pėsčiųjų ir dviračių tilto ilgis bus 260 metrų, aukštis – per 30 metrų. Statinį sudarys metalinės konstrukcijos, o jis stovės ant keturių atramų (dviejų krantuose ir dviejų vandenyje), didžiausias tarpatraminis atstumas – 93 metrai. Tiltas turėtų būti baigtas 2015 metais, taigi alytiškiams belieka tikėtis, kad niekas nesukliudys darbus atlikti laiku.
(...)
Komentuoti: