Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • inga.
    replied
    Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje

    Pradedamas statyti ketvirtas tiltas per Nemuną, kuriuo vaikščios pėstieji ir riedės dviratininkai
    Saulė PINKEVIČIENĖ
    (...) Til­to są­ma­ti­nė ver­tė - 30 mln. li­tų, di­džio­ji da­lis su­mos - Eu­ro­pos Są­jun­gos lė­šos.
    (...) Dau­gu­ma rin­ko­si pa­spy­ri­nio pės­čių­jų ir dvi­ra­čių til­to kon­struk­ci­ją, ku­rią pa­siū­lė ir pa­tys pro­jek­tuo­to­jai bei pri­ta­rė mies­to sa­vi­val­dy­bės ta­ry­bos na­riai. Ši kon­struk­ci­ja pri­im­ti­na kai­nos at­žvil­giu, ta­čiau tu­rės di­des­nį po­vei­kį ap­lin­kai, nes ant kran­tų teks įreng­ti ne­ma­žas sta­tyb­vie­tes.
    (...)
    Sta­tant nau­ją­jį til­tą teks at­si­žvelg­ti ir į pa­vel­do­sau­gi­nin­kų rei­ka­la­vi­mus, mat se­no­jo ge­le­žin­ke­lio til­to at­ra­mos, ant ku­rių ir ža­da­ma sta­ty­ti 35 met­rų aukš­čio nau­ją­jį til­tą, įtrauk­tos į pa­vel­do ob­jek­tų są­ra­šą ir sau­go­mos vals­ty­bės.
    (...)
    Pės­čių­jų ir dvi­ra­čių til­to il­gis bus 260 met­rų, aukš­tis – per 30 met­rų. Sta­ti­nį su­da­rys me­ta­li­nės kon­struk­ci­jos, o jis sto­vės ant ke­tu­rių at­ra­mų (dvie­jų kran­tuo­se ir dvie­jų van­de­ny­je), di­džiau­sias tarp­at­ra­mi­nis at­stu­mas – 93 met­rai. Til­tas tu­rė­tų bū­ti baig­tas 2015 me­tais, tai­gi aly­tiš­kiams be­lie­ka ti­kė­tis, kad nie­kas ne­su­kliu­dys dar­bus at­lik­ti lai­ku.
    (...)
    Paskutinis taisė inga.; 2013.07.12, 01:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    [ALY] Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje

    Pasirašyta pėsčiųjų tilto statybos buvusio geležinkelio tilto vietoje rangos darbų sutartis.

    http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...iraciu-tiltas/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Straipsnyje visai nepaminėta, kad tai tiltas buvusio geležinkelio tilto vietoje.

    Komentuoti:


  • inga.
    replied
    Alytų sujungs pėsčiųjų ir dviračių tiltas

    Alytaus miesto savivaldybėje pasirašyta pėsčiųjų ir dviračių tilto, jungiančio Alytaus piliakalnį ir Pirmąjį Alytų su Senamiesčio kurortine dalimi, rangos darbų sutartis.
    (...)
    Darbų rangovas - UAB Alkesta.
    Tilto techninio projekto rengėjas – UAB Tiltų ekspertų centras. Siektini šio projekto objekto rezultatai – bus įrengtas apie 240 m ilgio pėsčiųjų ir dviračių tiltas per Nemuną, jungiantis piliakalnį ir Pirmąjį Alytų su senamiesčio kurortine dalimi, įrengti tilto apšvietimo tinklai ir naktinė dekoratyvinė tilto iliuminacija, sutvarkyta aplinkinė teritorija, įrengta vaizdo stebėjimo sistema.

    Pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros, jungiančios Alytaus piliakalnį bei jo prieigas su Kurorto ir Miško parkais, įrengimo ir šių teritorijų sutvarkymo bei pritaikymo poilsiui ir rekreacijai projekto, finansuojamo ES lėšomis, biudžetas 28.384.833,36 Lt. Šiuo projektu, apimančiu tris objektus, bus ne tik pastatytas pėsčiųjų ir dviračių tiltas, tačiau ir sutvarkytos aplinkinės Mažosios Dailidės ir Piliakalnio teritorijos.

    Komentuoti:


  • inga.
    replied
    Stringa Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tako per Nemuną projektas
    RŪTA RIBAČIAUSKIENĖ, LRT RADIJO ŽINIOS Lrt.lt
    Dėl mažesnės nei tikėtasi Europos Sąjungos paramos stringa Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tako per Nemuną projektas. Prie projekto įgyvendinimo daugiau prisidėti turės Alytaus savivaldybė.
    Tikėtasi, kad iš Europos Sąjungos fondo Alytaus miesto savivaldybė gaus daugiau pinigų, bet dabar aišku, kad Europos Sąjungos fondas duos tik 23 mln. litų. Bendra projekto vertė – 25 mln. litų, taigi dar beveik 2 mln. teks ieškoti valstybei ir Alytaus miesto savivaldybei.
    Vis dėlto lėšų vis tiek neužteks, nes, paskelbus tarptautinį konkursą, trys įmonės – dvi iš Alytaus ir viena iš Latvijos – pasiūlė projektą įgyvendinti už beveik 3 mln. didesnę sumą.
    Alytaus miesto savivaldybės vadovai sako, kad savivaldybė, statant pėsčiųjų ir dviračių tiltą per Nemuną, papildomų lėšų galėtų ieškotis sutaupytų lėšų fonde.
    Tačiau neaišku, kas laimės paskelbtą konkursą, nes sutartis tarp Alytaus miesto savivaldybės ir konkurso nugalėtojo gali būti pasirašyta tik po mėnesio.
    Pėsčiųjų ir dviračių tilto per Nemuną projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2015-ųjų pabaigos.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Nesąmonė. Kam jo reikia?
    Golfuką turiu, nafig man geležinkelis

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Geležinkelį atkurti reikia, bet jam prie miesto ir mieste turbūt kitos trasos reikia.
    Nesąmonė. Kam jo reikia?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Geležinkelį atkurti reikia, bet jam prie miesto ir mieste turbūt kitos trasos reikia.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Taip, jį restauruojant.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ant senojo tauro statys?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Smagi informacija, juda reikalai su Alytaus pesčiųjų tilto statymu, kūrį būtų galima pavadinti ir savotišku atkūrimu senojo garsiojo Alytaus geležinkelio tilto, kadangi naujasis imituos senojo formas

    Tilto projektas







    Senasis


    http://www.olitaorany.puslapiai.lt/v...a%20tiltas.jpg

    Viešieji pirkimai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visgi Lietuvoje pinigai švaistomi ne patiems reikalingiausiems dalykams. Aš nesakau, kad tiltas yra blogai. Bet argi Alytuje nėra svarbesnių ir reikalingesnių investicijų į infrastruktūrą???

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bet tai juk tiesa, 23 mln. litų vertės tiltas į niekur..., juolab visai netoli jau yra 2 tiltai... Pagalvok, ką galima už tiek būtų padaryti su Nemuno sala, kurioje tuomet pasivaikščiuoti norėtų ne vienas ir ne du žmonės
    Į niekur? Prieš keletą metų buvo nutiestas 3 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas nuo Pulko gatvės iki Nemuno. Jis labai intensyviai naudojamas, ypač vasaros metu. Bendras tako ilgis nuo Alytaus geležinkelio stoties - apie 11 km. T.y. takas eina per visą miestą. Šimto metrų tiltas sutrumpintų kelią nuo Dainų slėnio iki Alytaus piliakalnio penkiais kilometrais. Mažai? Tiltas padėtų plėtoti poilsinę zoną šalia piliakalnio, kuri šiuo metu yra gana sudėtingai pasiekiama. Maža to, žmonės dviračiais lengvai pasiektų sodų bendrijas, esančias kitoje Nemuno pusėje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator
    Tipinis arogantiskas metropolio gyventojas
    Bet tai juk tiesa, 23 mln. litų vertės tiltas į niekur..., juolab visai netoli jau yra 2 tiltai... Pagalvok, ką galima už tiek būtų padaryti su Nemuno sala, kurioje tuomet pasivaikščiuoti norėtų ne vienas ir ne du žmonės

    http://spfaust.files.wordpress.com/2..._nocturno4.jpg
    http://spfaust.wordpress.com/2011/06...dge-etc-opens/

    Na o man užtektų į mano 30k gyventojų mikrorajoną paprasto asfaltuoto takelio...
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.02.08, 16:56.

    Komentuoti:


  • Denislovas
    replied
    Tiesą sakant gan svarbus tiltas, sujungs "dainų slėnį" su pirmo Alytaus piliakalniu. Bent kartą aplankyk, o tada aiškink, sąmonė ar ne.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nesąmonė kažkokia, dar vienas nereikalingas tiltas Alytuje...
    Geriau pastatytų Vilniuje tiltą sujungiantį Karoliniškes su Vingo parku.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Alytuje planuojama statyti pėsčiųjų tiltą

    Praėjusio šimtmečio pradžioje sugriauto geležinkelio tilto per Nemuną vietoje Alytuje planuojama statyti pėsčiųjų ir dviračių tiltą.

    Kaip rašo dienraštis "Lietuvos žinios", Alytaus taryba nusprendė statyti ketvirtąjį mieste tiltą per Nemuną. Naujasis, ne automobiliams skirtas maždaug 5 metrų pločio ir 240 metrų ilgio tiltas sujungs Alytaus piliakalnį bei jo prieigas su Kurorto ir Miško parkais.

    Naujasis tiltas kainuos nuo 20 iki 23 mln. litų. Daugiau kaip 92 proc. projekto vertės bus finansuojama iš Europos Sąjungos fondų, likusią dalį investuos Alytaus miesto savivaldybė.

    Pasak dienraščio, naujojo tilto tiesimas ir jo prieigų sutvarkymas bei pritaikymas poilsiui - dalis projekto, apimančio dar du svarbius Alytui objektus - Mažosios Dailidės ežero bei Alytaus piliakalnio teritorijų sutvarkymą.

    Pėsčiųjų ir dviračių tiltas nusidrieks buvusio geležinkelio tilto vietoje. Šis buvo pastatytas 1899 metais strateginiais carinės kariuomenės tikslais. Kilus Pirmajam pasauliniam karui, 1915 metais rusai besitraukdami tiltą susprogdino. Kadangi vokiečiams toks objektas buvo reikalingas, jie per kelis mėnesius vietoj betoninio tilto pastatė medinį. Medinis tiltas buvo naudojamas 12 metų, kol dėl saugumo reikalavimų Geležinkelių valdyba nusprendė jį išardyti.

    Komentuoti:


  • inga.
    replied
    Vyko pėsčiųjų tilto per Nemuną projekto viešasis svarstymas:

    http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...naujinta-foto/

    Projekto viešasis svarstymas tęsiasi, todėl savivaldybė prašo aktyviai balsuoti už, jūsų nuomone, labiausiai tinkantį tilto projektą, išsakyti mintis, pasidalinti idėjomis iki sausio 19 dienos.

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Tai kaip dėl pėsčiųjų tilto Alytaus dainų slėnyje? Kada numatyta pradžia ir ar yra finansavimas, kad nebūtų taip kaip su tuo "Tūkstantmečio" tiltu, kurį dar 20 metų statys...?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Parašė antibrit
    Cia tiltas seno gelezinkelio. prie ko jis? Juk yra tilto vaizdas.
    1. Bendro tilto vaizdo nėra
    2. Vizualiacijos kol kas nėra tikslios, ten tik sudėtos mintys vizualiai
    3. Kalbama, kad naujasis tiltas turės sąsajų su šiuo senuoju geležinkelio tiltu.
    4. Atstok nuo žmonių.

    Komentuoti:

Working...
X