Man įdomu kuo padės požeminės pėsčiųjų perėjos, jeigu sankryža vistiek turės būti reguliuojama šviesoforais? Turbūt, kad niekuo... Perėjas daryt požemines arba statyt viadukus reik tuomet, kai tą padarius nebereikės šviesoforo. Dabar gi jo vistiek reikės, nes automobilių srautų suvaldyti kitaip nėra kaip.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai išeitų, kad Kaune Savanorių-Taikos pr. požeminė perėja nereikalinga?
 Šiaip tai pėstieji stabdo sukančius automobilius, dėl pėsčiųjų kartais ir žalios rodyklės neįrengiamos. Be to čia galėtų būt posūkiai į dešinę apskritai nereguliuojami - apeinantys sankryžą. Panaikinus žiedą vietos tokiems užtektų. Taip pat autobusų aikštelė numatoma kitapus gatvės nei aikštė, reiškia turistų būriui turės pakankamai ilgai degti žalia.
 
 
 Konstitucijos pr. požeminė perėja prie moksleivių rūmų iš bėdos tinkama dviračiams, nuvažiuoti įmanoma, tai pritaikyti gal būtų įmanoma dar šiek tiek pamažinus statumą. Kitas variantas, dviračiai galėtų daryti posūkį kartu su automobiliais.Parašė abruo Rodyti pranešimąBėda ta, kad tokios perėjos dažnai būna visiškai netinkamos dviračių eismui.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2014.04.13, 12:44.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie Panoramos puikus pavyzdys, kad gali būti šviesoforai mašinoms, o pėstiesiems požeminėsParašė Creatium Rodyti pranešimąMan įdomu kuo padės požeminės pėsčiųjų perėjos, jeigu sankryža vistiek turės būti reguliuojama šviesoforais? Turbūt, kad niekuo... Perėjas daryt požemines arba statyt viadukus reik tuomet, kai tą padarius nebereikės šviesoforo. Dabar gi jo vistiek reikės, nes automobilių srautų suvaldyti kitaip nėra kaip. Nes jei reikėtų esamus šviesoforus dar derinti ir su pėsčiaisiais, tai, matyt pailgėtų raudono šviesos laikas vairuotojams. Nes jei reikėtų esamus šviesoforus dar derinti ir su pėsčiaisiais, tai, matyt pailgėtų raudono šviesos laikas vairuotojams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pestieji galės perėiti gatvę nesustodami, mašinos suks į dešinę pagal rodyklę (nuovaža bus padaryta) - taupomas brangus laikas ir degalai, parėjoje bus galima įrengti kokį kioskelį ir t.t.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKlausimas yra ar požeminė perėja, kartu su šviesoforu sankryžoje yra verta investicijų, t.y. ar sutaupytas laikas atsiperka. Aš tuo abejoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie Panoramos tokia perėja kaip ir reikalinga, nes ten didelis traukos centras ir labai plati sankryža. Esant antžeminei perėjai, reikėtu labai ilgą laiką degančio žalio signalo pėstiesiems, kad jie spėtų pereiti tokią plačią sankryžą (plotis tolygus 10 eismo juostų).Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPrie Panoramos puikus pavyzdys, kad gali būti šviesoforai mašinoms, o pėstiesiems požeminės Nes jei reikėtų esamus šviesoforus dar derinti ir su pėsčiaisiais, tai, matyt pailgėtų raudono šviesos laikas vairuotojams. Nes jei reikėtų esamus šviesoforus dar derinti ir su pėsčiaisiais, tai, matyt pailgėtų raudono šviesos laikas vairuotojams.
 
 Tokioje kaip dabartinis Olandų žiedas - tikrai ne. Čia nebent pėsčiųjų srautai būtų tokie kaip prie žaliojo tilto arba Gedimino pr.-Vilniaus g.-Jogailos g. sankryžoje, tuomet gal ir vertėtų šnekėti apie požeminę perėją ar jos atsiperkamumą. Dabartinėje situacijoje pėsčiųjų tikrai nėra tiek daug, kad jie kažkaip išskirtinai galėtų trukdyti eismą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKlausimas yra ar požeminė perėja, kartu su šviesoforu sankryžoje yra verta investicijų, t.y. ar sutaupytas laikas atsiperka. Aš tuo abejoju.
 Mieste yra n+1 vietų, kuriose panaudojus tokią pinigų sumą, kokią kainuotų požeminės perėjos šioje sankryžoje, galima būtų išspręsti apčiuopiamas problemas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir sakau, nejaugi koks nors prekybos centras nesusidomėtų nemokamu žemės plotu po žeme tokioje centro vietoje? Kiek ten dabar kainuoja aras žemės?
 Esmė, kad gatvė bus tiesiama iš naujo, reiškia antžeminiai darbai prekybcentriui/prekybkioskeliui nekainuotų. Galėtų būt tik sąlyga, kuriose vietose privalomi išlipimai. Manau svarbiausia perėja yra ties Kosciuškos gatve, nes ten iš Čiurlionkės, Dvarionkės, ir Olandų g. autobusų stotelės bent anksčiau susidarydavo tikrai dideli žmonių srautai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie Akropolio labai gerai sureguliuoti šviesaforai, jog dėl pėsčiųjų automobiliams ciklai netrumpėja. Šiaip čia irgi pėsčiųjų nėra labai mažai, beveik visada pravažiuojant žiedą tenka juos praleisti, bet požeminės perėjos tikrai nereikia. Manau ir patiems pėstiesiems patogiau ir greičiau viršum pereiti. Požemines perėjas reikia įrengti greito eismo gatvėse, kur jos labai nesaugios, taip pat ten pėstieji tingi labai ilgai laukti ir eina per raudoną.Parašė sleader Rodyti pranešimąPrie Panoramos tokia perėja kaip ir reikalinga, nes ten didelis traukos centras ir labai plati sankryža. Esant antžeminei perėjai, reikėtu labai ilgą laiką degančio žalio signalo pėstiesiems, kad jie spėtų pereiti tokią plačią sankryžą (plotis tolygus 10 eismo juostų).
 
 
 Tokioje kaip dabartinis Olandų žiedas - tikrai ne. Čia nebent pėsčiųjų srautai būtų tokie kaip prie žaliojo tilto arba Gedimino pr.-Vilniaus g.-Jogailos g. sankryžoje, tuomet gal ir vertėtų šnekėti apie požeminę perėją ar jos atsiperkamumą. Dabartinėje situacijoje pėsčiųjų tikrai nėra tiek daug, kad jie kažkaip išskirtinai galėtų trukdyti eismą.
 Mieste yra n+1 vietų, kuriose panaudojus tokią pinigų sumą, kokią kainuotų požeminės perėjos šioje sankryžoje, galima būtų išspręsti apčiuopiamas problemas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Olandų žiedo rekonstrukcija: geriau tai liktų tik projektu
 
 http://www.delfi.lt/video/verslas/tr....d?id=64688403
 
 Taigi, nieko gero kol kas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment




 
							
						


Comment