Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    [VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija

    Netikėtas sprendimas.

    Planuojame dviejų objektų Antakalnyje – Olandų žiedo ir Jono Pauliaus II aikštės – rekonstrukcijas. VGTU transporto ekspertų skaičiavimais, jei žiedą keisime į sankryžą, eismo greitis padidės 2,6 kartus.
    https://www.facebook.com/Meras.Zuoka...type=1&theater
    http://www.vilnius.lt/index.php?2264813746



    Paskutinis taisė Creatium; 2014.04.09, 10:44.

    Comment


      #42
      Visgi reiketu pripazinti, kad ziedas yra tikrai labai chaotiskas.

      Comment


        #43
        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Visgi reiketu pripazinti, kad ziedas yra tikrai labai chaotiskas.
        Problema, kad neveikia žiedo savireguliacija ir šiaip jis per mažas. Kartais pora min. reikia stovėti ir po to kai kantrybė trūksta naglai lįsti, nes kitaip įvažiuoti neįmanoma. Padarius sankryžą kamščiai tikrai turėtų apmažėti, nes eismas ten nėra jau toks labai didelis.
        Flickr

        Comment


          #44
          O kur sustos lenkų autobusai su piligrimais?

          Comment


            #45
            Teigia, kad numatyta yra sustojimo vieta ir kažkur bus stovėjimo vieta tolėliau. Be to, dar čia tik projektai (Zuokas sako, kad yra 2-3 paruošti). Tad ji tikrai bus.

            Comment


              #46
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Teigia, kad numatyta yra sustojimo vieta ir kažkur bus stovėjimo vieta tolėliau. Be to, dar čia tik projektai (Zuokas sako, kad yra 2-3 paruošti). Tad ji tikrai bus.
              Iš principo Kosčiuškos/Olandų kampe turėtų būti vietos autobusams tinkamai sutvarkius.

              Comment


                #47
                Koplytėlės atkūrimas prie Petro ir Povilo bažnyčios tikrai sveikintinas. O ir šiaip visas vaizdas pasikeistų panaikinus tą žiedą. Trečia, tai gerai, kad Jono Pauliaus II aikštė sarmatos nebedarys. Visgi mums turbūt buvo pats geriausias popiežius. O atminimas iki šiol Vilniuje - nei šioks nei toks.

                Comment


                  #48
                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  O kur sustos lenkų autobusai su piligrimais?
                  Vilnius - be Olandų žiedo
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64489932

                  Comment


                    #49
                    Pats sprendimas labai teisingas, nes pagrindinė sankryža važiuojančių automobilių kryptis yra tiesiai. Todėl labai tikiuos, kad šitas projektas bus įgyvendintas.

                    Įdomu, kad bus visiškai pakeistas esamas VT stotelių išsidėstymas – stotelė Šv. Petro ir Povilo bažnyčia iš dvigubos pavirs keturguba skirtingose sankryžos dalyse. Manau, kad tai teisingas sprendimas, bet visgi, o kaip bus su Vasaros st.? Ar Žirmūnų tiltu link Olandų g. ir priešingai važiuojantys autobusai dabar gaus papildomą kartą sustoti?
                    Paskutinis taisė abruo; 2014.04.09, 21:23.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      #50
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Pats sprendimas labai teisingas, nes pagrindinė sankryža važiuojančių automobilių kryptis yra tiesiai. Todėl labai tikiuos, kad šitas projektas bus įgyvendintas.
                      Iš dalies tai gerai. Bet verta pagalvoti pvz. apie vienpusį tunelį (kad ir vienos juostos) Olandų -> Žirmūnų tiltas. Tada tikrai problemų nebūtų.

                      (...) Manau, kad tai teisingas sprendimas, bet visgi, o kaip bus su Vasaros st.? Ar Žirmūnų tiltu link Olandų g. ir priešingai važiuojantys autobusai dabar gaus papildomą kartą sustoti?
                      Turbūt kad stotelė bus perstumta arčiau Olandų g. 16.
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Gerai, kad sankryža pavaizduota kaip dviejų lygių, (...)
                      Čia dvejų lygių? Čia tas pats kaip ir ties Spaudos rūmais. Nors gerai, jog bent jau ne tik šviesoforas.

                      P.S. Pilaitės pr./Sietyno g. sankryžoje jau įjungė šviesoforus. Jie yra pagal naujausius standartus. Pilaitės pr. visoms kryptims yra atskiri šviesoforai, Sietyno g. - tiesiai ir į kairę. Tiesa, nebepamenu, ar yra žalia rodyklė. Kiek pastebėjau, sankryža yra jutiklinė visiškai, t.y. netgi ne taip, kaip kituose Vilniaus šviesoforuose.

                      Comment


                        #51
                        Dėl tunelio tikrai labai gera įdėja. Teko matyti Prancūzijoje tokius mažus tunelius, kur max minivenas pravažiuos. Užima mažai vietos, pigus statyti, o nauda būtų didelė, nes lengvos mašinos sudaro turbūt 70-80%. Kažkodėl Lietuvoje to nenaudoja.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          #52
                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Įdomu, kad bus visiškai pakeistas esamas VT stotelių išsidėstymas – stotelė Šv. Petro ir Povilo bažnyčia iš dvigubos pavirs keturguba skirtingose sankryžos dalyse. Manau, kad tai teisingas sprendimas, bet visgi, o kaip bus su Vasaros st.? Ar Žirmūnų tiltu link Olandų g. ir priešingai važiuojantys autobusai dabar gaus papildomą kartą sustoti?
                          Netgi labai geras sprendimas, nes dabar persėdimai kai kuriomis kryptimis šioje vietoje yra labai nepatogūs.
                          Manau, kad Vasaros st. link Žirmūnų tilto išliks tik važiuojantiems tiesiai per tiltą, o link Audėjo bus panaikinta.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #53
                            Toks vienos juostos tunelis ir man atrodė labai elementarus ir nebrangus dalykas. Tad kartais atrodo, kol nepribrendo normaliai rekonstruoti geriau palikti kaip yra kol susivoks, kad eismo gerinimas yra ne tik asfalte ir juostų paišyme

                            Comment


                              #54
                              Sukurta atskira tema

                              Sukurta atskira tema Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. žiedo rekonstrukcijai.

                              Perkelti su ta vieta susiję pranešimai iš temų apie žiedines sankryžas ir apie šviesoforų reguliavimo sistemą (2008 -2009 m. buvo nesėkmingai planuojama suklonuoti žiedinę ir šviesoforinę sankryžas).

                              Objektas nedidelis, bet jį sutvarkius būtų išspręsta daug eismo problemų.

                              Comment


                                #55
                                Turbūt bus įdomu palyginti, kaip ta sankryža atrodė 1938-1939 m.

                                Prof. Stasio Kolupailos nuotrauka iš parodos Vilniaus rotušėje 2008 m.

                                Comment


                                  #56
                                  O kurioj maždaug vietoje būtų Petro ir Povilo stotelė 3, 17 ir 20 troleibusų maršrutui, kurie suks link Žirmūnų tilto? Prieš tiltą, kaip kažkada seniau?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    O kurioj maždaug vietoje būtų Petro ir Povilo stotelė 3, 17 ir 20 troleibusų maršrutui, kurie suks link Žirmūnų tilto? Prieš tiltą, kaip kažkada seniau?
                                    Dar kartą į paveiksliukus pasižiūrėk.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #58
                                      Beje, jei jau nedaro požeminio automobilių tuneliuko, tai, bent požeminę pėsčiųjų perėją galėtų padaryti visomis kryptimis. Jei problema kainoje, nejaugi neatsirastų investuotojų, kurie mielai paimtų nemokamą plotą po žeme taip arti centro?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Beje, jei jau nedaro požeminio automobilių tuneliuko, tai, bent požeminę pėsčiųjų perėją galėtų padaryti visomis kryptimis. Jei problema kainoje, nejaugi neatsirastų investuotojų, kurie mielai paimtų nemokamą plotą po žeme taip arti centro?
                                        Kadnagi pats kadaise mokiausi "Čiurlionkėje", tai ir man dažnai kildavo panaši mintis - pėsčiųjų srautai ten dideli, ypač mažamečių vaikų, kas akivaizdžiai stabdo eismą ir pavojinga pėstiesiems. Valstybė galėtų pasirūpinti kad jaunieji jos talentai nepakliūtų po ratais. jei panaikins žiedą, vietos tikrai padaugės, tose atsilaisvintose vietose galima įrengti laiptus, o tunelį galima daryti "X" arba kvadrato formos.
                                        Paskutinis taisė julius; 2014.04.12, 22:33.

                                        Comment


                                          #60
                                          Bėda ta, kad tokios perėjos dažnai būna visiškai netinkamos dviračių eismui.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X