Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.
    Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
    Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

    Comment


      Parašė aviDer Rodyti pranešimą

      Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
      Tai taip ir bus, iš vietinio srauto (Chemijos g.) galėsi įvažiuoti į aplinkelį ir vėl išvažiuoti iš aplinkelio į vietinį srautą (R. Kalantos g.). Juk nebūna taip, kad aplinkelis būtų be jokių įvažiavimų ir išvažiavimų.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..

        Comment


          Parašė miraged Rodyti pranešimą
          Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
          Ten reikia pėsčiųjų šviesoforo.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            būsimas tunelis, Palemono g.

            Click image for larger version

Name:	20190617_074907.jpg
Views:	663
Size:	109,3 kB
ID:	1729137

            Comment


              Ikeliu foto is pacio aplinkkelio tunelio

              Comment


                Tunelis virš pietrytinio aplinkkelio, laikina chemijos g. tąsa, rail baltica vėžės tiesimas, pelkės nusausinimas - viskas viename.
                p.s. aprašymai po foto

                Comment


                  Pėsčiųjų tunelis ties ugniakuro gatve, spėju toks lygus nes čia jau jo viršus - t.y. tunelis jau padarytas.. o toliau matosi įėjimas..
                  nuo palemono dabar galima bus nuvykti per vieną tunelį į palemono, naktigonės, ugniakuro gatves, tada per šį tunelį vėl išlįsti r. kalantos gatvėje ir laisvai pasiekti jachtklubą, pažaislį, petrašiūnus ar vičiūnus, panemunę - bus puiki dviračių trąsa.
                  p.s. anksčiau taip pat buvo galima tą padaryti, tik kad reikėjo pasistumti šalia 15m gylio šlaito/slėnio kur paskutinėje foto..

                  Comment


                    Sveiki,
                    Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
                    Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
                    Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.

                    Comment


                      Parašė ViliusK Rodyti pranešimą
                      Sveiki,
                      Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
                      Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
                      Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.
                      Kažkada vistiek bus 4 eismo juostų, bet įrengs garso sienas jeigu namai bus prie pat. Tai tas ant to.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Tikėtina, kad iki 2035 m. gali nieko neplatinti
                        http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...keliai2035.pdf

                        Netgi Petrašiūnų aplinkkelį (naujas kelias tarp Ateities pl. ir Kauno HE'so) planuoja po 1 juostą į kiekvieną pusę su galimybe platinti ateityje.

                        Jeigu platins, tai rajono pusėje turbūt bus kažkas panašesnio į ruožą Kaunas-Marijampolė: triukšmo sienos ir jungiamieji keliai, vis tiek toks kaip ir tranzitinis kelias tarp Europos ir Vilniaus turėtų gautis, tai būtų keista jei įgyvendintų kažką panašaus kaip išplatintas ruožas Vilniaus riba-Nemenčinė. Kiek mačiau Kauno pietrytinio aplinkkelio planus Kauno miesto ribose, tai visur susisiekimas tik per skirtingo lygio sankryžas. Miesto pusėje turbūt irgi bent jau triukšmo sienomis (jei tvarkingai) pasirūpinti. Užmiestyje greitis gali būti iki 120 km/h, o miesto teritorijoje max 90 km/h greitis.

                        Į vakarus nuo tilto ties Jiesia per Rail Baltica geležinkelį yra Kauno rajonas (kelias priklauso LAKD), o rytus nuo tilto - Kauno miestas (kelią prižiūri Kauno miesto savivaldybė).

                        Comment


                          Vieta: https://www.openstreetmap.org/#map=17/54.90071/24.03369

                          Marių g. požeminis sujungimas po geležinkeliu su Palemono gatve.

                          Nuo Marių g. Tiksliau, čia ir yra Marių g.
                          Click image for larger version  Name:	20190805_204604_HDR.jpg Views:	1 Size:	262,1 kB ID:	1740481

                          Matosi kišenės stotelei. Turbūt į čia bus iškeldinta Pervažos stotelė. Įdomu, kaip bus pavadinta ši stotelė. Siūlau neįprastą - "Palemono fortas"
                          Click image for larger version  Name:	20190805_204839[1].jpg Views:	1 Size:	185,0 kB ID:	1740484

                          Čia prasidės tunelis.
                          Click image for larger version  Name:	20190805_205154.jpg Views:	1 Size:	181,4 kB ID:	1740485


                          Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
                          Click image for larger version  Name:	20190805_210529.jpg Views:	1 Size:	202,3 kB ID:	1740483


                          Nusileidimas į viaduką. Šonuose bus suformuotos vienpusio eismo jungtys į Palemono g. tęsinį link Apaščios gatvės.
                          Click image for larger version  Name:	20190805_210730.jpg Views:	1 Size:	177,2 kB ID:	1740482

                          Kai atidarys šią sankryžą, esama pervaža, jungianti Palemono g. ir Marių g. bus uždaryta.

                          Noriu tikėtis, kad sutvarkys ir dar nesutvarkytą Palemono g. atkarpą, atsiras šaligatvių jungtys su Ateities pl. šaligatviais ir Palemonas turės normalų pėsčiųjų (dviračių) susisiekimą su miestu.

                          Comment


                            @adminai digital Romas Nežinau, kuris iš jūsų.
                            sumaišėt Pro čia niekada pagal planus neturėtų eiti Pietrytinis aplinkkelis.

                            Pietrytinis aplinkkelis bus piečiau esantis pravažiavimas vietoje Amalių pervažos

                            Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje įsilies Pietrytinis aplinkkelis į esamą Ateities pl. atkarpą. link autostrados A1.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.05, 22:46.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              @adminai digital Romas Nežinau, kuris iš jūsų.
                              sumaišėt Pro čia niekada pagal planus neturėtų eiti Pietrytinis aplinkkelis.
                              Pietrytinis aplinkkelis bus piečiau esantis pravažiavimas vietoje Amalių pervažos

                              Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje įsilies Pietrytinis aplinkkelis į esamą Ateities pl. atkarpą. link autostrados A1.
                              Ateities plentas yra dabartinio kelio KK 139 dalis, kurio trasa ateityje keisis

                              Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje

                              Comment


                                Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
                                čia yra automobilių viadukas suformuotas, juo važiuos tie kam nereikia į tunelį o reikia į Palemono g, pvz Baltijos Brasta arba Juodasis Alksnis.
                                Iškart pervažiavus viaduką bus žiedas.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Ateities plentas yra dabartinio kelio KK 139 dalis, kurio trasa ateityje keisis

                                  Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje
                                  Ši sankryža neturi nieko bendro su Ateities pl.
                                  Click image for larger version

Name:	Pietrytinis.jpg
Views:	764
Size:	256,4 kB
ID:	1740517

                                  Comment


                                    Nebent galima šį mazgą vis tiek interpretuot kaip Pietrytinio aplinkkelio dalį kaip šoninės Pietrytinio aplinkkelio gatvės projektą, bet man tai neatrodo su aplinkkeliu susijęs projektas. Su aplinkkeliu susiję projektai yra tie, kurie liečia aplinkkelio darbus tiesiogiai, kaip pvz. Amalių pervažos aplinkkelio projektas. Kol kas Amalių pervažos projektas man atrodo vienintelis tiesiogiai aplinkkelį liečiantis projektas, netgi praktiškai statoma labai nedidelė dalis aplinkkelio planuojamoje trasoje.
                                    Jei darbai vyktų Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje (jokie darbai čia nevyksta), tada taip. Palemono gatvės atkarpa tarp vykdomų darbų ties geležinkeliu ir sankryžos su Ateities pl. yra, sakykim, apleista Čia yra Palemono g. - Marių g. sankryžos rekonstrukcija, niekur šalia Ateities pl. ir netgi Pietrytinio aplinkkelio
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 02:55.

                                    Comment


                                      Skubinasi atstatyti traukinių eismą iki rugsėjo, tad štai kaip atrodo aplinkkelio pralanda, labai įdomu tie persislinkę kanalai.

                                      Comment


                                        Ateities pl. viadukas turi saugumo salelę ir laukia asfalto, turėklų ir bandymų

                                        Comment


                                          O kas čia šitoje vietoje? Pėsčiųjų tunelis bus link Kauno marių?

                                          Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-16 092001.jpg
Views:	737
Size:	192,7 kB
ID:	1742042

                                          P.S. Pritariu PoDV, kad fotografavimo vieta nepriklauso keliui 139.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X