Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autostradų ir greitkelių ilgis Europos valstybėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė nomad Rodyti pranešimą
    As manau vienas pagrindiniu standartu matuojant turi buti juostu skaicius, kuriu turi buti minimum 4.
    Gerai, kad būtų ne gruntinės dangos



    (Trans-Siberian Highway)

    Comment


      #22
      Parašė John Rodyti pranešimą
      Užtat Kinijoje būna tokių vaizdelių.
      Autostrada atrodo labai kokybiska, neziurint i eisma
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        #23
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Gerai, kad būtų ne gruntinės dangos

        Atvaizdas


        (Trans-Siberian Highway)
        manau islieka klausimas, kiek cia juostu?
        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

        Comment


          #24
          Parašė nomad Rodyti pranešimą
          manau islieka klausimas, kiek cia juostu?
          Norite pasakyti, kad 4 juostų žvyrkeliai irgi tinka?

          Kalba apie tai, kokios tos juostos, kam skirtos, kokie standartai pritaikyti...

          Įžimusis paveikslėlis iš Š.Korėjos:

          Comment


            #25
            Šiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Šiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...
              Tas pats galioja ir Kaune nuo IX forto iki nuvažiavimo link Marijampolės.
              You've got one life! Live it!

              Comment


                #27
                Parašė LBP
                Todėl, kad daug išvažiavimų ir įvažiavimų iš miesto ir rajono kaimų.
                O kažkur reglamentuota, kad pvz. n kilometrų neturi būti išvažaiavimų ar įvažiavimų?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  O kažkur reglamentuota, kad pvz. n kilometrų neturi būti išvažaiavimų ar įvažiavimų?
                  Viename tiriamajame dokumente buvau radęs sakinį, kad pagal reglamentą atstumai tarp sankryžų ir nuovažų turėtų būti ne dažnesni nei 5 km. Klaipėda-Palanga ruožui gauti greitkelio statusą manau dar trukdo ir jungiamųjų kelių nebuvimas (kas iš dalies paaiškina kodėl taip dažnai sudėlioti išsukimai/įsukimai kelyje.

                  Edit: radau dokumentą: http://www.komercinissklypas.lt/Eism...20keliuose.pdf , puslapis nr. 11
                  Paskutinis taisė Xmaster; 2013.10.14, 22:26.

                  Comment


                    #29
                    Kiek pamenu Šiauliai - Kuršėnai leistinas greitis didesnis nei 90 km/h. Gal ir ten dabar jau greitkelis?

                    Comment


                      #30
                      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                      Kiek pamenu Šiauliai - Kuršėnai leistinas greitis didesnis nei 90 km/h. Gal ir ten dabar jau greitkelis?
                      Nurodytame kelyje greitis tikrai ne didesnis nei 90 km/h Ten paprastas 4 juostų kelias.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Nurodytame kelyje greitis tikrai ne didesnis nei 90 km/h Ten paprastas 4 juostų kelias.
                        Ar man vaidenasi, ar anksčiau KET buvo punktas apie "kelią su skiriamąja juosta", kur leistinas greitis buvo 100km/h? Jeigu taip, tai būtų logiška, kad Šiauliai-Kuršėnai kažkada buvo 100km/h, nes net ir senesniais laikais (t.y. iki naujos atkarpos nutiesimo) ten buvo tokia pseudo autostrada.

                        Comment


                          #32
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Ar man vaidenasi, ar anksčiau KET buvo punktas apie "kelią su skiriamąja juosta", kur leistinas greitis buvo 100km/h. Jeigu taip, tai būtų logiška, kad Šiauliai-Kuršėnai kažkada buvo 100km/h, nes net ir senesniais laikais (t.y. iki naujos atkarpos nutiesimo) ten buvo tokia pseudo autostrada.
                          Taip, seniau tikrai buvo toks KET punktas. Šiaip logiška, nes tokiuose keliuose tikrai galima saugiai greičiau važiuoti nei įprastuose, bet tuo pačiu negalima ir autostrados arba greitkelio ženklio statyti.
                          Flickr

                          Comment


                            #33
                            Latvijoje ir Estijoje nera (nedeklaruota) nei autostradu nei greitkeliu, bet pvz 6 juostu (2x3) Ryga - Jurmala plentas ekzistuoja nuo Breznevo laiku...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              #34
                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Šiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...
                              va kodėl http://goo.gl/maps/kyjzn

                              Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)
                              Show must go von!

                              Comment


                                #35
                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                va kodėl http://goo.gl/maps/kyjzn

                                Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)
                                Tai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.
                                Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
                                http://goo.gl/maps/WNgHp
                                Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.15, 10:06.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Taip, seniau tikrai buvo toks KET punktas. Šiaip logiška, nes tokiuose keliuose tikrai galima saugiai greičiau važiuoti nei įprastuose, bet tuo pačiu negalima ir autostrados arba greitkelio ženklio statyti.
                                  Buvo ir dar ne taip senai, na tiksliau kai aš teises laikiausi t.y. 2004 metais, vėliau apie 2008 pakeitė, taip net pakliuvęs buvau policijai, važiavau 110km/h ir sustabdo prie Panevėžio. Bet nesenai buvo pakeistos taisyklės, tai dėdės policininkai buvo supratingi ir paleido tik paaiškinę, kad viskas nuo šių metų tik 90km/h ir nesvarbu su ar be juostos. Tiesa tada atsirado greitkelio statusas, kur leidžiama 110km/h

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Tai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.
                                    Yra tokiu ir A1 ir A2, bet Klaipeda- Palanga tokiu iteisintu isvaziavimu is ganyklu - mano nuomone ryskiai perdaug.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Yra tokiu ir A1 ir A2, bet Klaipeda- Palanga tokiu iteisintu isvaziavimu is ganyklu - mano nuomone ryskiai perdaug.
                                      Ar yra kur nors reglamentuotas jų skaičius? Esmė ta, kad čia yra lėtėjimo/greitėjimo juostos, o A1 ir A2 yra ir be tų juostų tokių įvažiamų, bet greitis vis tiek 130 km/h. Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl Šiauliai - Radviliškis yra tik greitkelis, bet ne tikra magistralė, nors viskas sutvarkyta geriau nei A1 arba A2.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Tai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.
                                        Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
                                        http://goo.gl/maps/WNgHp
                                        Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.
                                        Siek tiek tikslumo. Tavo imestoje nuorodoje esantys ivaziavimai jau uz zenklo perbraukta autostrada
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Ar yra kur nors reglamentuotas jų skaičius? Esmė ta, kad čia yra lėtėjimo/greitėjimo juostos, o A1 ir A2 yra ir be tų juostų tokių įvažiamų, bet greitis vis tiek 130 km/h. Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl Šiauliai - Radviliškis yra tik greitkelis, bet ne tikra magistralė, nors viskas sutvarkyta geriau nei A1 arba A2.
                                          tech. regl. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._query=&p_tr2=
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X