Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autostradų ir greitkelių ilgis Europos valstybėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Autostradų ir greitkelių ilgis Europos valstybėse

    Length of motorways and expressways in the major countries of the European Union, in km.

    1 Germany 12363

    2 France 10843

    3 Spain 10286

    4 Italy 6487

    5 United Kingdom 3555

    6 Poland 2549

    7 Portugal 2547

    8 The Netherlands 2274

    9 Belgium 1763

    10 Sweden 1740

    11 Austria 1678

    12 Denmark 1340

    13 Hungary 1335

    14 Czech Republic 1050

    15 Finland 740

    In late 2016 or early 2017 in terms of the length of motorways and expressways Poland will be ahead of the United Kingdom.

    By 2020, Poland will have a total of 5300 km of motorways and expressways.

    http://www.rp.pl/artykul/13,1056196-...ce-UE.html?p=1

    #2
    Kiek pas mus km, 500?
    You've got one life! Live it!

    Comment


      #3
      Parašė fredis Rodyti pranešimą
      Kiek pas mus km, 500?
      Pagal OpenStreetMap duomenis: motorway 397,11 km

      Ryškiai raudoni keliai (Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys, gabalas prie Šiaulių)
      http://openmap.lt/#l=55.61275,23.53112,8,L
      Paskutinis taisė OpenStreetMap; 2013.10.13, 15:14.

      Comment


        #4
        Rašo motorways and expressways, tai manau Lietuvoje galima įtraukti Klaipėda-Palanga ir pan.

        Comment


          #5
          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Rašo motorways and expressways, tai manau Lietuvoje galima įtraukti Klaipėda-Palanga ir pan.
          Aš irgi taip manau. Kauno aplinkelis neįtrauktas, iki Jonavos taip pat - "expressway". Prie Šiaulių dar yra keli km...
          You've got one life! Live it!

          Comment


            #6
            Parašė Delfinas Rodyti pranešimą
            Length of motorways and expressways in the major countries of the European Union, in km.
            Tendenciozinis sarasas. Tokiu sarasu, nesutampanciu tarpusavyje, yra kiekvienoje salyje. Apie tai diskusija SSC.

            Comment


              #7
              Parašė fredis Rodyti pranešimą
              Aš irgi taip manau. Kauno aplinkelis neįtrauktas, iki Jonavos taip pat - "expressway". Prie Šiaulių dar yra keli km...
              Expressway yra greitkelio statuso kelias, toks statusas pas mus Vilnius-Kaunas, bei Šiauliai-Radvliškis. Kaunas - Jonava, Klaipėda - Palanga ir pan. yra tik "paprasti" 4 juostų keliai, kurie į motorways and expressways statistiką netraukiami.

              Comment


                #8
                Galima matuoti ir kitaip. Pavyzdžiui, kaip daro Wikipedija, kur atsižvelgiama į kai kuriuos vietinius niuansus http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...of_expressways

                Pavyzdžiui, UK įtraukti visi keliai su skiriamąja juosta be vieno lygio sankryžų, nors greitkelio/expressway termino apskritai UK nėra. Tačiau greičio limitai tokiuose keliuose su skiriamąja juosta yra tokie patys, kaip ir magistralėse (motorway)

                Vokietijoje be Autobahn'ų įtraukti ir antraeiliai greitkeliai - Autobahnähnlicher Straßen.

                Comment


                  #9
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Galima matuoti ir kitaip. Pavyzdžiui, kaip daro Wikipedija, kur atsižvelgiama į kai kuriuos vietinius niuansus http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...of_expressways

                  Pavyzdžiui, UK įtraukti visi keliai su skiriamąja juosta be vieno lygio sankryžų, nors greitkelio/expressway termino apskritai UK nėra. Tačiau greičio limitai tokiuose keliuose su skiriamąja juosta yra tokie patys, kaip ir magistralėse (motorway)

                  Vokietijoje be Autobahn'ų įtraukti ir antraeiliai greitkeliai - Autobahnähnlicher Straßen.
                  Vienaip ar kitaip, Lietuvoj daugiau autostradu, nei UK, matuojant ju tankuma kvadratiniam kilometrui

                  Bet man keisti sitie Wikipedijos duomenys US atzvilgiu - jie ten be abejones itrauke kazkokius prastesnius priemiestinius kelius, nes ten 100,000 km autostradu tikrai nera. O jau tuo labiau tiek pat autostradu nera Kinijoj.

                  O Latvijos net nera sarase
                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                  Comment


                    #10
                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    Expressway yra greitkelio statuso kelias, toks statusas pas mus Vilnius-Kaunas, bei Šiauliai-Radvliškis. Kaunas - Jonava, Klaipėda - Palanga ir pan. yra tik "paprasti" 4 juostų keliai, kurie į motorways and expressways statistiką netraukiami.
                    Autostrados:
                    1. Vilnius-Kaunas
                    2. Kaunas-Klaipeda
                    3. Vilnius-Panevezys
                    4. Klaipeda-Palanga

                    Aplinkkeliai:
                    5. Kauno aplinkkelis
                    6. Vilniaus didysis pietinis aplinkkelis
                    7. Vilniaus mazasis pietinis aplinkkelis (Tukstantmecio gatve)
                    8. Vilniaus vakarinis aplinkkelis

                    Kiti:
                    9. Kaunas-Jonava
                    10.Siauliai-Radviliskis

                    Turbut viskas. Kiek cia gaunasi?
                    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                    Comment


                      #11
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Galima matuoti ir kitaip. Pavyzdžiui, kaip daro Wikipedija, kur atsižvelgiama į kai kuriuos vietinius niuansus http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...of_expressways
                      Bhutan 622 km

                      http://www.youtube.com/watch?v=LZzEhs4ToT4

                      Comment


                        #12
                        Parašė nomad Rodyti pranešimą
                        Vienaip ar kitaip, Lietuvoj daugiau autostradu, nei UK, matuojant ju tankuma kvadratiniam kilometrui
                        Toks matavimas nieko nesako. Išvis nėra tikslaus ir aiškaus autostradų/greitkelių matavimo būdo, kuris nusakytų jų gerumą ir adekvatumą konkrečioje šalyje. Bet aišku tai, kad reikai atsižvelgti bent į kelis kriterijus:

                        - tankumas kv km, kurį paminėjai;
                        - tomis autostradomis sujungtų miestų dydis ir atstumas tarp jų;
                        - gyventojų tankumas visoje aplinkinėje zonoje su jungiamaisiais keliais;
                        - juostų skaičius ir pralaidumas.

                        Įvertinus visus šituos (ir galbūt kai kuriuos kitus) kriterijus, galima daryti išvadas. Bet kažkokio vieno matavimo, kuris viską pasakytų apie tos šalies autoastradų/greitkelių gerumą, nėra.

                        O bendrai kelių adekvatumo prasme, tai Lietuva yra geresnėje pozicijoje, nei UK, net jei kai kam tai ir atrodytų keista. Lenkijai šia prasme iki Lietuvos irgi dar gana toli.


                        Bet man keisti sitie Wikipedijos duomenys US atzvilgiu - jie ten be abejones itrauke kazkokius prastesnius priemiestinius kelius, nes ten 100,000 km autostradu tikrai nera.
                        JAV yra 75,932 km vadinamųjų "Interstate" greitkelių. Visi jie, pagal mūsų žodyną yra "autostrados" (nors kai kur jie atrodo gana prastai, lyginant su Europietiškomis autostradomis). Likę ~20 000 km yra kiti greitkeliai, kurie neturi Interstate numerio. Tai visokie miestų grietkeliai, aplinkkeliai ir antraeiliai greitkeliai tarp centrų, kurie daugiau mažiau atitinka autostrados/greitkelio kriterijus. Taip kad 95 000+ km skaičius yra ne iš piršto laužtas.

                        O jau tuo labiau tiek pat autostradu nera Kinijoj.
                        2012 pabaigoje Kinijoje buvo 97,355km autostradų/greitkelių (ten oficialiai vadinama 'expressway'). Šiuo metu jau turėtų būti daugiau kaip 100 000km (sužinosim kitų metų pradžioje) ir tinklas bus plečiamas iki kokių 120tūkst.-130tūkst. km ilgio. Vien 2012 metais ten pastatyta 12,409km naujų autostradų t.y. panašiai, kiek yra visoje Vokietijoje arba Prancūzijoje.

                        Suprantama, kad skaičiai atrodo sunkiai suvokiami, bet pasižiūrėjus į bendrą transporto infrastruktūros plėtros kontekstą (geležinkeliai, oro uostai, uostai ir t.t.), tai beveik nestebina. Įdomus faktas, kad 1990 Lietuvoje buvo daugiau autostradų, negu Kinijoje.
                        Paskutinis taisė John; 2013.10.13, 20:48.

                        Comment


                          #13
                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                          Autostrados:
                          1. Vilnius-Kaunas
                          2. Kaunas-Klaipeda
                          3. Vilnius-Panevezys
                          4. Klaipeda-Palanga

                          Aplinkkeliai:
                          5. Kauno aplinkkelis
                          6. Vilniaus didysis pietinis aplinkkelis
                          7. Vilniaus mazasis pietinis aplinkkelis (Tukstantmecio gatve)
                          8. Vilniaus vakarinis aplinkkelis

                          Kiti:
                          9. Kaunas-Jonava
                          10.Siauliai-Radviliskis

                          Turbut viskas. Kiek cia gaunasi?
                          Tu vistiek klysti. Jau Xmaster minėjo, kas yra expressway ir motorway. Tarp tavo išvardintų čia tiktų tik dalis Vilniaus-Kauno, Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir Šiauliai-Radviliškis. Jie ir yra expressways/motorways nes yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais (mašinyte mėlyname fone ir žaliu autostrados ženklu) ir skiriasi nuo likusių tavo išvardintų, nes tokiuose keliuose negali būti vieno lygio sankryžų. Problema kad Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Panevėžys yra sankryžų su apsisukimais.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                            Tu vistiek klysti. Jau Xmaster minėjo, kas yra expressway ir motorway. Tarp tavo išvardintų čia tiktų tik dalis Vilniaus-Kauno, Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir Šiauliai-Radviliškis. Jie ir yra expressways/motorways nes yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais (mašinyte mėlyname fone ir žaliu autostrados ženklu) ir skiriasi nuo likusių tavo išvardintų, nes tokiuose keliuose negali būti vieno lygio sankryžų. Problema kad Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Panevėžys yra sankryžų su apsisukimais.
                            Teisingumo dėlei, dar būtų galima pridėti naują Klaipėda-Pakalnga atkarpą, kuri, nors ir enturi greitkelio ženklo, bet visiškai atitinka minimus standartus. Gal dar galima pridėti kelių km A11 atkarpą tarp Šiaulių ir Kužių.

                            Bet kokiu atveju, net ir sudėjus visus minimus aplinkkelius ir atkarpas, negausime daugiau, nei 450km.

                            Comment


                              #15
                              Aciu uz kompetetinga info, John. Sutinku, kad keliu kokybe matuoti tikrai sunku, jei mes netgi del ilgio matavimo klaidinames ...

                              Nebuvau Kinijoje, bet ar visos tos naujos autostrados ten tikrai Vokietijos/Prancuzijos autostradu lygio?

                              Dr vienas klausimas, kuris svarbus - kiek autostradu kilometru yra mokami, o kiek ne. Siuo kriterijum Lietuva bendrame Europos ir pasaulio kontekste butu dar auksciau.
                              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                              Comment


                                #16
                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Tu vistiek klysti. Jau Xmaster minėjo, kas yra expressway ir motorway. Tarp tavo išvardintų čia tiktų tik dalis Vilniaus-Kauno, Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir Šiauliai-Radviliškis. Jie ir yra expressways/motorways nes yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais (mašinyte mėlyname fone ir žaliu autostrados ženklu) ir skiriasi nuo likusių tavo išvardintų, nes tokiuose keliuose negali būti vieno lygio sankryžų. Problema kad Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Panevėžys yra sankryžų su apsisukimais.
                                Paziurek reportaza is Butano virsuje. Jei taip grieztai ziuresim, tai ten ne tk 600, bet nei vieno kilometro 'motorway/expressway' nera. Tada ir U.S. skaiciai bus zymiai mazesni.

                                O Prancuzijoje tada, pavyzdziui, salia melynai zymimu (beveik visada mokamu) autostradu dar butu galima prideti zaliai zymimus kelius (nationales), daug kuriu yra keturiu juostu. Tada FR skaiciai bent jau padvigubetu ir butu dar labiau ispudingi.

                                Nelabai as suprantu ta CIA metodologija ...
                                Paskutinis taisė nomad; 2013.10.13, 20:51.
                                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                  Paziurek reportaza is Butano virsuje. Jei taip grieztai ziuresim, tai ten ne tk 600, bet nei vieno kilometro 'motorway/expressway' nera. Tada ir U.S. skaiciai bus zymiai mazesni.

                                  O Prancuzijoje tada, pavyzdziui, salia melynai zymimu (beveik visada mokamu) autostradu dar butu galima prideti zaliai zymimus kelius (nationales), daug kuriu yra keturiu juostu. Tada FR skaiciai bent jau padvigubetu ir butu dar labiau ispudingi.

                                  Nelabai as suprantu ta CIA metodologija ...
                                  Skirtingose šalyse aišku yra skirtingi standartai. Bet atkreipk dėmėsį į paboldintą teksto dalį. Aišku Lietuvoje biurokratai neturi tikslo kuo daugiau keturių juostų kelių paversti į greitkelius ir t.t.
                                  Pvz. Lenkijoje yra ir tik dviejų juostų greitkelis (droga ekspresowa), bet užtat nėra jokių vieno lygio sankryžų.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Skirtingose šalyse aišku yra skirtingi standartai. Bet atkreipk dėmėsį į paboldintą teksto dalį. Aišku Lietuvoje biurokratai neturi tikslo kuo daugiau keturių juostų kelių paversti į greitkelius ir t.t.
                                    Pvz. Lenkijoje yra ir tik dviejų juostų greitkelis (droga ekspresowa), bet užtat nėra jokių vieno lygio sankryžų.
                                    As manau vienas pagrindiniu standartu matuojant turi buti juostu skaicius, kuriu turi buti minimum 4.
                                    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                      As manau vienas pagrindiniu standartu matuojant turi buti juostu skaicius, kuriu turi buti minimum 4.
                                      Gal pirmiau pasidomėk nustatytais standartais. Pagal tave tuomet ir pusė Vilniaus, Kauno ir t.t. gatvių yra greitkeliai...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė nomad Rodyti pranešimą

                                        Nebuvau Kinijoje, bet ar visos tos naujos autostrados ten tikrai Vokietijos/Prancuzijos autostradu lygio?
                                        Kaip ir jo. Aišku, standartai vietomis skiriasi, bet tai visiškai įprasta ir Europoje (ypač Vokietijoje), nekalbant apie JAV. Senesni keliai gali būti prastesnės kokybės, nei nauji, bet bendrai paėmus, situacija su standartais turbūt kad yra bent jau ne blogesnė, nei Vokietijoje dėl savaime suprantamų priežasčių: beveik visi tokie keliai Kinijoje yra nauji. Vokietijoje netrūksta dar prieš karą statytų autobahn'ų, kurie šiais laikais tebuvo perasfaltuoti, bet neturi asfaltuotų šalikelių arba ilgų lėtėjimo/greitėjimo juostų.

                                        Užtat Kinijoje būna tokių vaizdelių.

                                        Arba unikalus G3012 Turpan–Hotan grietkelio atvejis, kur priešingos kryptys kalnuose atskirtos iki 12km atstumu viena nuo kitos, o ir pats kelias eina zigzagais. Normalių standartų neįgyvendino tikriausiai dėl per mažo mašinų srauto, dėl ko nusprendė nekišti milijardų tuneliams ir tiltams. Nors pagal kokią nors kelių tiesimo programą visvien privalėjo pastatyti "autostradą". Tai ir pastatė.
                                        Paskutinis taisė John; 2013.10.13, 21:11.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X