Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Čia galima ginčytis, nes galima padaryti, kad būtų saugu. Pavyzdžiui, aš siūlysiu projektuotojams įrengti iškilias šaligatvių dangų perėjas, kurios lėtintų eismą.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Būtent todėl ir nereikalingas. Nesaugu pėstiesiems / dviratininkams.
O ar eismo įvykių yra buvę čia, kad galėtume tvirtai sakyt, kad tikrai nesaugu?
- 1 patinka
Comment
-
Tai gal tada panaikinti visas nereguliuojamas sankryžas ir pėsčiųjų perėjas?Parašė abruo Rodyti pranešimąBūtent todėl ir nereikalingas. Nesaugu pėstiesiems / dviratininkams.
Comment
-
Sutinku, iškilios perėjos būtų labai gerai toje vietoje. Kartu su važiuojamosios dalies susiaurinimu jos taptų daug saugesnės. Aš vis tiek manau, kad tas pravažiavimas nereikalingas tiek dėl pėsčiųjų/dviratininkų patogumo, dėl dėl VT, bet jei bus šitos saugumo priemonės, tai gal ir gerai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia galima ginčytis, nes galima padaryti, kad būtų saugu. Pavyzdžiui, aš siūlysiu projektuotojams įrengti iškilias šaligatvių dangų perėjas, kurios lėtintų eismą.
O ar eismo įvykių yra buvę čia, kad galėtume tvirtai sakyt, kad tikrai nesaugu?Lietuva visiems.
Comment
-
A juostų reikia visur kur važiuoja VT.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiaip aš už A juostas, bet ar tikrai ten jû reikia? Nesu matęs, kad VT ten strigtû kokiose tai kamščiuose
Ne panaikinti, o padaryti jas reguliuojamomis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai gal tada panaikinti visas nereguliuojamas sankryžas ir pėsčiųjų perėjas?
Comment
-
Net Berlyne, Budapešte, Madride, Tokijuje ar San Franciske yra nemažai nereguliuojamų sankryžų ir perėjų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNe panaikinti, o padaryti jas reguliuojamomis.
Comment
-
Totali nesąmonė. Eismas ten nėra labai intensyvus, todėl dauguma tiesiog pasižiūrėtų ar neatvažiuoja mašina ir eitų per raudoną. Kaip dabar pastoviai vyksta šalia Spaudos rūmų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne panaikinti, o padaryti jas reguliuojamomis.
Comment
-
Jeigu alternatyva yra panaikinti perėjas tai tada geriau reguliuojamos. O kad ne visas reikai reguliuoti tai sutinku. Bet su ėjimu per raudona pas mus yra labai bloga kultūra ir tikrai reikėtu baudų akcijos.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Totali nesąmonė. Eismas ten nėra labai intensyvus, todėl dauguma tiesiog pasižiūrėtų ar neatvažiuoja mašina ir eitų per raudoną. Kaip dabar pastoviai vyksta šalia Spaudos rūmų.
Comment
-
Kas blogai su ėjimu per raudoną kai gatvė absoliučiai tuščia? Pradžiai reiktų masiškai išjunginėt mažareikšmius šviesoforus naktį, anksti ryte ir gal net savaitgaliais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu alternatyva yra panaikinti perėjas tai tada geriau reguliuojamos. O kad ne visas reikai reguliuoti tai sutinku. Bet su ėjimu per raudona pas mus yra labai bloga kultūra ir tikrai reikėtu baudų akcijos.
- 2 patinka
Comment
-
Kas blogai su važiavimu per raudoną kai gatvė absoliučiai tuščia?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas blogai su ėjimu per raudoną kai gatvė absoliučiai tuščia? Pradžiai reiktų masiškai išjunginėt mažareikšmius šviesoforus naktį, anksti ryte ir gal net savaitgaliais.
- 1 patinka
Comment
-
Skirtingas stabdymo keliasParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kas blogai su važiavimu per raudoną kai gatvė absoliučiai tuščia?
Comment
-
T.y. automobilis pamatęs kliūti sustos o pėstysis įsikniaubęs į telefoną net nepaspaus stabdžių?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtingas stabdymo kelias
Comment
-
O jei abu bus įsikniaubę į telefonus?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
T.y. automobilis pamatęs kliūti sustos o pėstysis įsikniaubęs į telefoną net nepaspaus stabdžių?
Comment
-
Nematau nieko gero šitame blogyje.Parašė digital Rodyti pranešimąDaugumoje Europos žmonės vaikšto per raudonas.
- 1 patinka
Comment
-
Ne mano, o tavo ir kitų bukagalvių idiotų, kurie nesupranta paprastos ir geležinės taisyklės "raudona spalva draudžia eismą".Parašė digital Rodyti pranešimąTavo bėdos.
- 1 patinka
Comment
-
Iškili perėja puikiai veikia, kai reikia iki beveik nulio sustabdyti didžiausius mūsų šalies kelių gaidelius - autobusus ir troleibusus. Yra labai nekokia kelionės kokybė, kai Kęstučio g. ant kiekvienos perėjos kas 50 metrų tave krato aukštyn-žemyn. Ten kur lengvoji laisvai gali įsibėgėti iki leistinų 50 km/h, troleibusas max 30 ištraukia ir vėl reikia stabdyti, kad keleiviai neišlėktų pro lubas.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąpadaryti ten iškilią perėją?
- 10 patinka
Comment
Comment