Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Ne sumažės eismo, tiesiog padaugės KET pažeidėjų. O šiaip tai esate teisus, kilometras NMC yra daug patogesnis ejimui nei senamiestyje. NMC yra daugmaž lyguma ir geri šaligatviai, Senamiestyje yra kalvų ir prastas grindinys.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Apribojus eismą Senamiestyje, pabrangimus jame parkingą, eismo sumažės. Plius kilometras Senamiestyje nėra lygu kilometrui tarkim NMC. Skirtingos ėjimo patirtys. Plius centrinėje dalyje yra alternatyvių judėjimo galimybių.
O alternatyvios judėjimo galimybės Vilniuje yra ir bus mažai naudojamos dėl Vilniaus reljefo. Beto paspirtukų avarijų daugėja, tuoj pradėsim reguliuoti eismą.
Comment
-
Jeigu kaip kolegos minėjo bus panaikinta 4+ privilegija, tada labai paprastai automatinės priemonės veiks, nuskaičiuos numerius ir automatiškai bauda. Iš kart sumažėtų noras lįsti į A juostas gavus kelias tokias baudas, dabar tai praktiškai tik sąžinės reikalas į jas nevažiuoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, bet tuos įrašus reikia peržiurėti, todėl ir sakiau kad automatinės priemonės neveiktų.
Comment
-
Taip, kai (jei) bus panaikinta 4+ ir pavežėjimo paslaugas teikiantiems privilegija tai bus galima automatiškai atskirti ir bauduoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu kaip kolegos minėjo bus panaikinta 4+ privilegija, tada labai paprastai automatinės priemonės veiks, nuskaičiuos numerius ir automatiškai bauda. Iš kart sumažėtų noras lįsti į A juostas gavus kelias tokias baudas, dabar tai praktiškai tik sąžinės reikalas į jas nevažiuoti.
Comment
-
Vakarais privažiuoja visokių marozų su BMW, garsiai leidžia muziką atsidarę langus, laksto Vokiečių ir kitomis gatvėmis, net nejauku vaikščioti šaligatviais. Vilniaus senamiestis labai didelis, todėl visiškai uždrausti transporto nereikėtų, bet apmokestinti įvažiavimą, riboti tranzitą, tikrai reiktų.Parašė Kaštonas Rodyti pranešimąTeko kalbėti su turistu, tai atvirkščiai sakė, kad senamiestyje labai mažai automobilių. Ir tikrai nuvažiavus nuo geležinio vilko g. senamiestis atrodo kaimukas su keliais automobiliais, tai visiškai nesuprantu kam riboti tą eismą, nebent mokesčiams.
- 2 patinka
Comment
-
Aha, labai, kai pilna įvažiavimų į kiemus ir statymo vietų ant šaligatvių. Tai kiek tų kamerų ir kur galima bus pristatyti, kad fiksuotų tik realius pažeidimus, o ne sukančius parkuotis ar į kiemą įvažiuojančius?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu kaip kolegos minėjo bus panaikinta 4+ privilegija, tada labai paprastai automatinės priemonės veiks, nuskaičiuos numerius ir automatiškai bauda. Iš kart sumažėtų noras lįsti į A juostas gavus kelias tokias baudas, dabar tai praktiškai tik sąžinės reikalas į jas nevažiuoti.
Įdomu, iš kur tas turistas?Parašė Kaštonas Rodyti pranešimąTeko kalbėti su turistu, tai atvirkščiai sakė, kad senamiestyje labai mažai automobilių. Ir tikrai nuvažiavus nuo geležinio vilko g. senamiestis atrodo kaimukas su keliais automobiliais, tai visiškai nesuprantu kam riboti tą eismą, nebent mokesčiams.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.27, 10:14.
Comment
-
Ten, kur nėra įvažiavimų į kiemus ir statymo ant šaligatvių, A juostose aiškiai yra pažymėti puntyrai, kur galima jas kirsti įvažiuojant ar išvažiuojant, įstatai autobusų priekyje ir gale po kamerą ir ramu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, labai, kai pilna įvažiavimų į kiemus ir statymo vietų ant šaligatvių. Tai kiek tų kamerų ir kur galima bus pristatyti, kad fiksuotų tik realius pažeidimus, o ne sukančius parkuotis ar į kiemą įvažiuojančius?
Comment
-
O dabar rimtai patyrinėk, ar daug tokių vietų atsiras. Todėl tai nepadės užkirsti kelio pažeidimams, nors kai kur jų ir sumažins. Juk greičio matavimo kameros irgi nepadeda iš esmės spręsti greičio viršijimo problemą, nes į jas papuola tik žiopliai ir gaidžiai, kurie dėjo ant visko. Kiti pristabdo, o už kameros vėl spaudžia.
Todėl reikia kompleksinių priemonių, o ne tik į vieną įsikibti.
Kas peržiūrinės tūkstančius valandų vaizdo medžiagos iš autobusų ar troleibusų, identifikuojant pažeidėjus?
Comment
-
Nereikia peržiūrinėti, automatiškai numeriai nuskaitomi ir pareina bauda, kaip ir su greičio matuokliais. Galima labai nesukiai pagal gps nustatyti, ar toje vietoje yra koks nors įvažiavimas ir dar su rezervu uždėti po keliasdešimt metrų, jei kas nespėjo persirikiuoti. Autobusų ir troleibusų šimtai ir jie nuolat juda, tai gudručiams šansų toliau A juostomis važinėti beveik neliktų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar rimtai patyrinėk, ar daug tokių vietų atsiras. Todėl tai nepadės užkirsti kelio pažeidimams, nors kai kur jų ir sumažins. Juk greičio matavimo kameros irgi nepadeda iš esmės spręsti greičio viršijimo problemą, nes į jas papuola tik žiopliai ir gaidžiai, kurie dėjo ant visko. Kiti pristabdo, o už kameros vėl spaudžia.
Todėl reikia kompleksinių priemonių, o ne tik į vieną įsikibti.
Kas peržiūrinės tūkstančius valandų vaizdo medžiagos iš autobusų ar troleibusų, identifikuojant pažeidėjus?
Comment
-
Nieko automatiškai nėra. Numeriai nuskaitomi, bet po to dar tikrinama viskas rankiniu būdu. O kaip tu tą įsivaizduoji su autobusų kamerų filmuota meždiaga? Jos neskirtos numerių nustatymui, jos skirtos tik filmavimui. Vadinasi, reikėtų viską peržiūrėti. Kiek valandų per dieną būtų prifilmuota?
Niekas tokiomis nesąmonėmis neužsiimtų. GPS civiliams yra netikslus. Tuoj prikibtų prie viso to asmens duomenų apsaugos reikalai ir metrologija...
Juokauti galima, bet tai ne sprendimas.Parašė AleksioReikia perduoti tai į privačias rankas - nuperki licenciją (pvz. 10k€/mėn), atsistoji su kamera prie A juostos, fotografuoji, siunti baudos lapelius pažeidėjams, visos baudos atitenka tau.
Comment
-
Nereikia čia ginti gudriučių, jau ne vienas yra nubaustas šiaip jau, tai sistema yra ir veikia, tik tą reikia padaryti ne keliolikoje kaip dabar troleibusų, o visame VT.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko automatiškai nėra. Numeriai nuskaitomi, bet po to dar tikrinama viskas rankiniu būdu. O kaip tu tą įsivaizduoji su autobusų kamerų filmuota meždiaga? Jos neskirtos numerių nustatymui, jos skirtos tik filmavimui. Vadinasi, reikėtų viską peržiūrėti. Kiek valandų per dieną būtų prifilmuota?
Niekas tokiomis nesąmonėmis neužsiimtų. GPS civiliams yra netikslus. Tuoj prikibtų prie viso to asmens duomenų apsaugos reikalai ir metrologija...
- 2 patinka
Comment
-
Niekas ir negina. Tik kontrolės sistema turi būti ne utopinė. Troleibusuose veikia? Netikiu. Ar tik ne rankiniu būdu viskas buvo daroma. Vairuotojas pasižymėjo laiko momentą, o paskui surado tai įraše... Ir tai tik kokį piktybinį pažeidėją, kuris nesitraukė ar buvo palikęs mašiną... Gal rankų darbų nereikia siūlyti.
- 1 patinka
Comment
-
Ne utopija numerius nuskaityt nustatytose atkarpose pagal kordinates kur nėra legalaus poreikio būti A juostoje. Rankiniu būdu reiktų tik išimti perteklinius variantus. Pvz kur kliūtį apvažinėjo ar neteisingai paskaičiavo kurioj juostoj. Pusdienio reikalas sumest savadarbę programėlę iš atviro kodo komponentų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ir negina. Tik kontrolės sistema turi būti ne utopinė. Troleibusuose veikia? Netikiu. Ar tik ne rankiniu būdu viskas buvo daroma. Vairuotojas pasižymėjo laiko momentą, o paskui surado tai įraše... Ir tai tik kokį piktybinį pažeidėją, kuris nesitraukė ar buvo palikęs mašiną... Gal rankų darbų nereikia siūlyti.
Buvau grupėje, kurioje dirbo ties šiuo projektu. Vaizdo atpažinimas numeriuose veikia labai gerai. Visi pareiškimai labai gražiai užsipildo automatiškai, nėra jokio rankų darbo. Problema buvo (nežinau ar išsprendė, tas pats berods susijęs ir su sektoriniais matuokliais) teisės aktuose ir sistemų surišimuose su policijos sistemomis.
- 2 patinka
Comment
-
Tai skirk radarus keliuose nuo kamerų autobusuose. Įranga ne tam skirta. Automatinis akto užsipildymas gali būti, bet galiausiai siųsti ar nesiųsti pranešimą pažeidėjui sprendžia policijos darbuotojai, taigi, yra rankinis darbas su medžiaga. Bet jo mažai, o autobusų ir troleibusų atveju reikėtų peržiūrėti tūkstančius valandų medžiagos. Nes, pirma, reikėtų identifikuoti, ar iš tiesų pažeidimas yra, ar jo nėra, o tik paskui numerius registruoti. Ir tai esminis skirtumas nuo greičio matuoklių, kur greitį matuoja ne kamera, o speciali tam skirta įranga, kamera fiksuoja tik vaizdą ir iš jo paskui jau programa atpažįsta numerį.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Buvau grupėje, kurioje dirbo ties šiuo projektu. Vaizdo atpažinimas numeriuose veikia labai gerai. Visi pareiškimai labai gražiai užsipildo automatiškai, nėra jokio rankų darbo. Problema buvo (nežinau ar išsprendė, tas pats berods susijęs ir su sektoriniais matuokliais) teisės aktuose ir sistemų surišimuose su policijos sistemomis.
Privačios policijos nenori? Privačių teismų nenori? Gal ir visą valstybę padarom privačiu UAB'u?Parašė AleksioJokio smūgio nėra - valstybė tiesiog deleguoja dalį savo įgaliojimų privačiam asmeniui. Viskas OK.
Šito niekas nedarys, kol neatsiras, aišku, jeigu tokios atsiras, sertifikuotos panašios sistemos pažeidimams fiksuoti. Pažiūrėk, kiek problemų su radarais keliuose? Kiek jų realiai veikia? O dabar įsivaizduok, kad vien tik Vilniaus autobusuose ir troleibusuose tokių kamerų būtų daugiau nei visoje Lietuvoje greičio radarų... Žiūrėk realiai į tai, kaip dirba valdžios institucijos ir kokie ten interesai yra ir noras kažką daryti, o ne tik pinigus įsisavinti. Valdininkai neužsakinės tokių sistemų sukūrimo, lauks kol bus rinkoje gatavas produktas. Tada galbūt ir bandys nupirkti ir įdiegti.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNe utopija numerius nuskaityt nustatytose atkarpose pagal kordinates kur nėra legalaus poreikio būti A juostoje. Rankiniu būdu reiktų tik išimti perteklinius variantus. Pvz kur kliūtį apvažinėjo ar neteisingai paskaičiavo kurioj juostoj. Pusdienio reikalas sumest savadarbę programėlę iš atviro kodo komponentų.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.27, 18:50.
Comment
-
Beveik absoliuciai viskas kas cia pamineta yra issprendziama paleidus daugiau nezymetu patruliniu policijos masinu. Uztektu net 2 tokiu auto visam mieste kad prasidetu gandai ir pranesimai kad gali uzraukt uz vaziavima A juosta tau nematant ar parist uz vaziavima 70 ten kur galima 50. Pazeideju iskart sumazetu per pus. Man atrodo tai pigiau nei statyt brangias sistemas VT su atpazinimais ir milijonais klaidu ir velesniu aiskinimuisi teismuose kad pazeidimo nebuvo.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.08.28, 13:02.
- 2 patinka
Comment
-
Manau neįvertinate kokių reikėtu kompiuterinių pajėgumų, kad būtų saugoma ir tikrinama GPS kordinačių vieta žemėlapyje kiekvienam potencialiai pažeidėjui. Tokią sistema būtų labai brangu išlaikyti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nereikia peržiūrinėti, automatiškai numeriai nuskaitomi ir pareina bauda, kaip ir su greičio matuokliais. Galima labai nesukiai pagal gps nustatyti, ar toje vietoje yra koks nors įvažiavimas ir dar su rezervu uždėti po keliasdešimt metrų, jei kas nespėjo persirikiuoti. Autobusų ir troleibusų šimtai ir jie nuolat juda, tai gudručiams šansų toliau A juostomis važinėti beveik neliktų.
Comment
-
Sutikrinti GPS žemėlapyje yra centai palyginus su video medžiagos analizavimu ir jos laikymu. Bet ir tas šiais laikais nėra baisiai brangu. Iš baudų laisvai atsipirktų ir dar ant ledų liktų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau neįvertinate kokių reikėtu kompiuterinių pajėgumų, kad būtų saugoma ir tikrinama GPS kordinačių vieta žemėlapyje kiekvienam potencialiai pažeidėjui. Tokią sistema būtų labai brangu išlaikyti.
Comment
Comment