*Zuokas nuleidžia akis*
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Tai kad čia vieša paslaptis - laiku nepateikė prašymo su projekto aprašymu ir viskuo ko ten reikia. O kuo vėliau pateiki, tuo vėliau ir įvertinimą, bei paramą gauni. nematau aš čia jokio kriminalo..Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
Tai reiškia ne ką kitą, kaip tik tai, kad ankščiau finansavimo gauti net nebuvo įmanoma. Darbų vykdytojai veikiausiai visą tai puikiai žinojo, dėl to ir jokie darbai stabdomi nebuvo.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Dar sykį - kurios tarybos kadencijos metu buvo pradėtas šis konkretus projektas ir kada buvo pateikta paraiška finansavimui?Parašė SPX Rodyti pranešimąTai kad čia vieša paslaptis - laiku nepateikė prašymo su projekto aprašymu ir viskuo ko ten reikia. O kuo vėliau pateiki, tuo vėliau ir įvertinimą, bei paramą gauni. nematau aš čia jokio kriminalo..
Comment
-
Šitas projektas eina iš naujų ES fondų paramos, kurie skirsotimi į 7 metų laikotarpius. Ankstesnio laikotarpio fondų lėšų šitam projektui nebuvo likę. Kadangi tai vienas pirmųjų ES pateiktų rimtų projektų, tai matyt, kad ankščiau jo pateikti net nelabai būtų buvę galima.Parašė SPX Rodyti pranešimąTai kad čia vieša paslaptis - laiku nepateikė prašymo su projekto aprašymu ir viskuo ko ten reikia. O kuo vėliau pateiki, tuo vėliau ir įvertinimą, bei paramą gauni. nematau aš čia jokio kriminalo..
Comment
-
Užsakovas tik priima politinius sprendimus ir nėra specialistas, kad nurodytų technines detales, kokio ilgo ir pločio turi būti juostos, koks asfalto tipas, nuolydis ir t.t. Tą turi padaryti projektuotojas, kuris akivaizdu, jog nėra kompetentingas ir patyręs, jeigu išvažiavimą iš aplinkkelio padaro dar prastesnį nei kai kurių statybininkų padaryti išvažiavimai iš paprasčiausio daugiabučio kiemo.Parašė sleader Rodyti pranešimąNe studentuose esmė, o užsakove. Jeigu užsakovas nežino ko nori arba jam tiesiog nerūpi ką jam projektuoja projektuotojai, tai jie ir suprojektuoja techninės užduoties ribose, bet be jokių rezervų perspektyviniams projektams ar suderinimo su kitais, lygiagrečiai vykdomais projektais.
Oslo g. yra daug problemų. Pradedant nuo to, kad tokio intensyvumo gatvėje nėra kelkraščių, nėra lėtėjimo juostų arba jos nepakankamo ilgio, greitėjimo juostos visiškai neatitinka srautų poreikio, baigiant tuo, kad yra VT stotelės, bet nėra VT juostos (kuri būtų kaip ir kelkraštis). Ten VT pastoviai stabdo intensyvų eismą judėdamas į/iš įvažų.
Pvz. įvažiavimas į daugiabučio kiemą su normalia lėtėjimo juosta, o įvažiavimas į aplinkkelį iš vis be jos.
https://www.google.lt/maps/@54.72786...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.67052...7i13312!8i6656
Beje, įvažiavimas į aplinkkelį iš A2 jau bus žymiai geresnis nei iš Oslo. g., tai bent tiek gerai, jog projektuotojai tobulėja.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20150717/i96_Capture-1.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2016.06.30, 16:44.
Comment
-
Čia jau diskutuotinas klausimas, kur baigiasi užsakovo atsakomybė. Užsakovas turi būti pakankamai kvalifikuotas, kad sugebėtų tiksliai suformuluoti savo poreikius. Kiekvienoje tematinėje srityje yra N faktorių, į kuriuos jis turi atsižvelgt. Jei nesugeba pats, pasitelkia į pagalbą kitus. Galų gale turi sugebėt suprast, kad Vakarinio aplinkelio įsiliejimo į kitus kelius faktoriai turi būti tarp pateiktų poreikių.
Manau čia dalis problemos yra ir viešieji pirkimai, dėl kurių reikia daryti konkursą ir iškart numatyti visas sąlygas. Kas laimės - darys tų sąlygų rėmuose. Privačiam sektoriuje dažnai būna tarpinė fazė, kai atsirenkama pagal abstraktesnius kriterijus, o toliau diskusijose gimsta detalūs poreikiai, planas ir patikslintas biudžetas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUžsakovas tik priima politinius sprendimus ir nėra specialistas, kad nurodytų technines detales, kokio ilgo ir pločio turi būti juostos, koks asfalto tipas, nuolydis ir t.t. Tą turi padaryti projektuotojas, kuris akivaizdu, jog nėra kompetentingas ir patyręs, jeigu išvažiavimą iš aplinkkelio padaro dar prastesnį nei kai kurių statybininkų padaryti išvažiavimai iš paprasčiausio daugiabučio kiemo.
...
Comment
-
Aš turiu savo nuomonę, kad šiuo atveju kai jie prie buvusios infrastruktūros prilipdo papildomai 4 juostų srautus ir sukiša su susiaurėjimu į tas pačias buvusias dvi yra labai blogai. Jeigu norint išvengti visų nesklandumų tuo pačiu turėjo 500m-600m praplatinti ir tą susikertančią vietą, kad per ilgesnį atstumą srautas susirikiuotų normaliai į tas dvi juostas. Nes daba gausis žąsies kakliukai du.
Viadukų ateičiai papildomai pristatė, o mat probleminėje vietoje platinti kelio nereikėjo.
Nemanau, kad srautai mažės, jie tik didės. Visa šiaurės vakarinė miesto dalis tikrai sparčiai plėsis. Manau iš viso aplinkkelio jis taps miesto magistraline gatve.
Dėl viešųjų pirkimų manau esmė ne ten, esmė projektavime. Juk techninę specifikaciją ir projektą turi rengti pakankamai įsigilinę ir kvalifikuoti asmenys. Pavyzdžiui man daug sprendimų prie Vakarinio aplinkkelio yra nesuprantami, toks jausmas, kad projektuotojas svajojo nežinia apie ką.Paskutinis taisė AngeLT; 2016.07.01, 07:32.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Dar negirdėjau, kad prasidės darbai, o ir viename straipsnyje buvo parašyta, kad tos gatvės atsiradimo terminai yra neapibrėžti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮdomu, kas planuojama daryti su Mykolo Lietuvio g., iki aplinkkelio atidarymo liko mažiau nei pusmetis, negu liks žvyrkelis?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Įdomi savivaldybės strategija, asfaltuoja visokius šunkelius į sodus, o čia jungiamosios gatvės tarp Ukmergės g./Vakarinio aplinkkelio ir GV nesugebės išasfaltuoti.Parašė SPX Rodyti pranešimąDar negirdėjau, kad prasidės darbai, o ir viename straipsnyje buvo parašyta, kad tos gatvės atsiradimo terminai yra neapibrėžti.
Comment
-
Man tai atrodo, kad čia buvo tiesta su mintimi ateityje statyti viaduką per GV, kad sujungti Didlaukio gatvę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPvz. įvažiavimas į daugiabučio kiemą su normalia lėtėjimo juosta, o įvažiavimas į aplinkkelį iš vis be jos.
https://www.google.lt/maps/@54.72786...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.67052...7i13312!8i6656
Comment
-
Manau, kad dar kartą reikėtų prisėsti ir išanalizuoti Visą aplinkkelių projektą pradedant nuo Ukmergės gatvės ir užbaigiant Minsko plentu. Jeigu tai yra tikrai aplinkkelis, tai padaryti projekto papildymus ir pataisymus, kad srautai judėtų sklandžiai per Lazdynų tiltą, per sankryža su Liepkalnio gatve, kad aplinkkelis tarnautų pagal paskirtį, o nebūtų dar viena gatvė su pastoviais kamščiais.Parašė AngeLT Rodyti pranešimą... Juk techninę specifikaciją ir projektą turi rengti pakankamai įsigilinę ir kvalifikuoti asmenys. Pavyzdžiui man daug sprendimų prie Vakarinio aplinkkelio yra nesuprantami, toks jausmas, kad projektuotojas svajojo nežinia apie ką.
Comment
-
Ateityje yra numatyta dviejų lygių sankryža ties Gariūnais.Parašė RamasN Rodyti pranešimąKažkada į Minsko plentą lėks per pietinį aplinkelį, o dėl to Vakarinio aplinkelio išvažiavimas link Gariūnų, pačių Gariūnų sklandus pravažiavimas taps dar kritiškesnisKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Čia didžiausia bėda, kad užsakovams (statytojams) dažnai atrodo jog jiems užteks tik sutartį pasirašyti ir suraityti parašus ant aktų projektavimo/statybos eigoje. Techninių detalių jie neturi spręsti, bet turi spręsti esmines problemas ir klausimus. Jeigu neužtenka žinių patiems vykdyti statytojo pareigas, tai gali visada samdytis projektavimo ir statybos valdytojus, kurie sureguliuos, kad galutinis rezultatas atitiktų statytojo lūkesčius.Parašė Lettered Rodyti pranešimąUžsakovas tik priima politinius sprendimus ir nėra specialistas, kad nurodytų technines detales, kokio ilgo ir pločio turi būti juostos, koks asfalto tipas, nuolydis ir t.t. Tą turi padaryti projektuotojas, kuris akivaizdu, jog nėra kompetentingas ir patyręs, jeigu išvažiavimą iš aplinkkelio padaro dar prastesnį nei kai kurių statybininkų padaryti išvažiavimai iš paprasčiausio daugiabučio kiemo.
Čia visa esmė ne techninėse detalėse, o esminiuose sprendimuose. Aš beveik neabejoju, kad projektuotojai buvo pasiūlę susiliejimo vietoje viską išplatinti iki kokių 4 ar bent trijų eismo juostų. Tačiau jeigu projektavimo ir darbų vykdymo riba yra už 50 metrų ir nuo ten kelias toliau turi būti pagal esamą profilį (2 juostų), tai projektuotojas nepadarys keturių juostų, kurių dvi nuves tiesiai į pievą. Čia užsakovui reikėtų spręsti, kad atlikti ir esamos atkapos platinimo projektą, jeigu ta atkarpa nepatenka į projekavimo ribas.
Comment
-
Čia yra viena iš prevencijos priemonių, kad žmonės pagaliau įprastų laikytis dešinės. Nes kitu atveju pirmos juostos tuščios, o visi važiuoja trečiąja.Parašė oranger Rodyti pranešimąKlausimas šiek tiek kita tema: ar III etapo ruože tikrai bus pasirūpinta, kad kuo daugiau kanalizacijos dangčiu atsirastų važiuojamoje dalyje, ypač 3 juostoje, kaip tai sėkmingai įgyvendinta II etapo atkarpoje? Tikiuosi, kad projektuotojai nepavedė!
Comment
Pritariu ir pasikartoju, kad Vakarinio aplinkkelio jungtis su Ukmergės gatve - didelis nesusipratimas (reguliuojama sankryža ties Mykolo Lietuvio gatve)
Comment