Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Būtų galima ir šaltinį pridėti....



    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888
    Šaltinis: Šimašiaus FB

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerai būtų uždėti automatinį mažėjantį laikrodį iki atidarymo, kaip iki olimpiados atidarymo
    http://itsalmo.st/#trafficjamtime_mdmtl
    Paskutinis taisė Griunvaldas; 2016.12.06, 14:52.

    Comment


      Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
      Šaltinis: Šimašiaus FB



      http://itsalmo.st/#trafficjamtime_mdmtl
      Zuokas irgi paskelbė, turbūt ir atidaryme dalyvaus.

      https://www.facebook.com/Zuokas/posts/1490838220961031
      Flickr

      Comment


        Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?
        Išvydę šioje vietoje statomus šviesoforus, tokiu sprendimu netruko pasipiktinti ir gyventojai, užvertę 15min redakciją ir Vilniaus savivaldybę laiškais, kuriuose klausiama, kodėl pasirinktas toks sprendimas – dobilo lapo tipo sankryža neva būtų daug efektyvesnė.

        Vienas 15min skaitytojas pasidalijo Vilniaus savivaldybės atsakymu į gautą užklausą. Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža išskyrė tris priežastis, kodėl buvo pasirinktas sprendimas daryti šviesoforu reguliuojamą sankryžą, o ne dobilo lapo formos ar kitą. Pirmoji – dviejų kelių, Ukmergės g. ir Vakarinio aplinkkelio, susikirtimo laidumas. Pasak V.Paužos, šis mazgas buvo suprojektuotas taip, kad važiuojantys iš Ukmergės gatvės į aplinkkelį (ir nuo Panevėžio, ir priešinga kryptimi) važiuotų tiesiai – toks transporto mazgas geriausiai užtikrina dviejų A kategorijos kelių laidumą. Dobilo tipo sankryža šiems dviem keliams būtų mažiau naudinga, nes didysis transporto srautas būtų praleidžiamas tik viena eismo juosta, o kiekvienam keliui pristatyti viadukų neįmanoma.

        Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes. Tai padidins ir eismo saugumą čia gyvenantiems žmonėms, nes Ukmergės g. yra dviejų daugiabučių rajonų apsuptyje, o ją kerta ne tik daug automobilių, bet ir pėsčiųjų, ja vyksta intensyvus viešojo transporto eismas.

        „Dobilo lapo sankryžoje patogi ir pagrindinė kryptis vėl būtų Ukmergės gatvė, todėl tikslas mažinti tranzitinį eismą šioje gatvėje nebūtų pasiektas ir aplinkkelio efektyvumas miesto susisiekimo sistemoje būtų mažai išnaudotas“, – rašė V.Pauža. Trečioji priežastis – Mykolo Lietuvio gatvė. Ji artimiausiais metais bus išasfaltuota, tačiau joje, pasak Vilniaus savivaldybės atstovo, tranzitinis eismas nepageidaujamas – ja turėtų naudotis tik žmonės, norintys patekti į Visorių, Jeruzalės ar Santariškių rajonus. Dobilo lapo formos sankryža aplinkkelio susikirtime su Ukmergės gatve paverstų pro mažaaukščius gyvenamuosius namus vingiuojančią Mykolo Lietuvio gatvę tranzitine, kurioje eismas padidėtų dešimtimis kartų, lyginant su šiandieniniu. Tuomet ji taptų antrąja Mokslininkų gatve: per sodus vingiuojančioje jos atkarpoje per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių transporto priemonių, tarp kurių – nemažai sunkiasvorių. Pėsčiųjų srautas čia irgi didelis, tačiau šaligatvių nėra, o pačios gatvės plotis nesiekia nė dešimties metrų.
        http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

        p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?


          http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

          p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.
          Dobilas ten net nebūtų tilpęs, ypač pažiūrėjus, kiek vietos užima Šiaurinės ar Pilaitės tokie viadukai, plius pagrindinė kryptis A2-Vakarinis aplinkkelis. Kamščių ten dėl to tikrai nesusidarys, nes srautai nėra tokie dideli, o ciklai tik 2.
          Flickr

          Comment


            Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes. Tai padidins ir eismo saugumą čia gyvenantiems žmonėms, nes Ukmergės g. yra dviejų daugiabučių rajonų apsuptyje, o ją kerta ne tik daug automobilių, bet ir pėsčiųjų, ja vyksta intensyvus viešojo transporto eismas.
            Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
            Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

            Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
              Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

              Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.
              Ukmergės gatvė yra jau ir dabar tragedija, iš esmės nelabai suįtakosi bendrą situaciją.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
                Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

                Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.
                Kam be reikalo gasdinti tais kamščiais? Jei per didžiąsias šventes, kai būna didžiausi kamščiai, jie susidaro ne ties pirmu šviesoforu ties perkūnkiemiu, o prie BIG'o, nes ten ciklo reikia ilgiau laukti, čia reiks gerokai trumpiau, plius pusė srauto jau bus nusukę į aplinkkelį, ko dabar negalima daryti ir visi važiuoja pro BIG'ą.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?


                  http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

                  p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.
                  Keistai kvailas paaiškinimas. Mat, Mokslininkų g. užsikimšusi ir bloga.
                  Suprask, miesto planuotojai čia ne prie ko??
                  Bandysime daryti kažką panašaus...
                  Jei jau taip buvo rūpinamasi išvengti tranzitinių srautų, tai Mykolo Lietuvio g. iš viso nereikėjo jungti su Ukmergės g., o prijungti prie normaliai sutvarkytos lygiagrečios vietinio eismo gatvės - S. Neries tęsinio...

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Keistai kvailas paaiškinimas. Mat, Mokslininkų g. užsikimšusi ir bloga.
                    Suprask, miesto planuotojai čia ne prie ko??
                    Bandysime daryti kažką panašaus...
                    Jei jau taip buvo rūpinamasi išvengti tranzitinių srautų, tai Mykolo Lietuvio g. iš viso nereikėjo jungti su Ukmergės g., o prijungti prie normaliai sutvarkytos lygiagrečios vietinio eismo gatvės - S. Neries tęsinio...
                    SN irgi bus prijungta ir prie ML, ir prie Ukmergės gatvių, viskas čia gerai.
                    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                    Beje, oficialus atidarymo event'as:
                    https://www.facebook.com/events/374940509517431/
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kam be reikalo gasdinti tais kamščiais? Jei per didžiąsias šventes, kai būna didžiausi kamščiai, jie susidaro ne ties pirmu šviesoforu ties perkūnkiemiu, o prie BIG'o, nes ten ciklo reikia ilgiau laukti, čia reiks gerokai trumpiau, plius pusė srauto jau bus nusukę į aplinkkelį, ko dabar negalima daryti ir visi važiuoja pro BIG'ą.
                      Čia jūsų argumentas aišku stiprus.
                      Bet negalim atmesti ir to, kad atidarius aplinkkelį padaugės transporto, nes per jį bus greičiau nei kažkas dabar kratosi per sodus, per miškelį, Vievį ir pan.

                      Man asmeniškai kliūva ne šviesoforas, o pati tendencija. Kiekvienam kiemui po šviesoforą į Ukmergės g.

                      Sausio 9 bus matyti. Liko nedaug.

                      Comment


                        Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes.
                        Kol pilnai nefunkcionuos Šiaurinės gatvės viadukas, tai atvažiuojant nuo Ukmergės ar Panevėžio pusės aplinkkeliu susisiekti su Justiniškėmis bus komplikuota, o į Viršuliškes patekti galima bus tik apsisukus ant Pilaitės prospetto viaduko. Ar nesirinks vairuotojai Laisvės prospekto?

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Čia jūsų argumentas aišku stiprus.
                          Bet negalim atmesti ir to, kad atidarius aplinkkelį padaugės transporto, nes per jį bus greičiau nei kažkas dabar kratosi per sodus, per miškelį, Vievį ir pan.

                          Man asmeniškai kliūva ne šviesoforas, o pati tendencija. Kiekvienam kiemui po šviesoforą į Ukmergės g.

                          Sausio 9 bus matyti. Liko nedaug.
                          Žiūrėkim į viską paprasčiau, jei dabar nėra didelės tragedijos apart kelių savaitgalių per metus, tai nebus ir atidarius aplinkkelį, nes apie pusę srauto nusikraus nuo to, kuris dabar važiuoja Ukmergės g. pro Perkūnkiemį ir BIG'ą. Kur kas didesnė bėda kitoje pusėje, kur aplinkkelis įsilieja į Oslo g., jau dabar rytais būna dideli kamščiai, kas bus atidarius III etapą, kai dar dalis Ukmergės g. srauto, važiuojančio į naujamiestį ir kitus pietinius rajonus, važiuos aplinkkeliu?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė HSV Rodyti pranešimą
                            į Viršuliškes patekti galima bus tik apsisukus ant Pilaitės prospetto viaduko. Ar nesirinks vairuotojai Laisvės prospekto?
                            Vairuotojas turi pasirinkimą. Arba trumpiau per n+1 šviesoforų. Arba apsisukti viaduko pagalba, nuvažiuoti daugiau km, bet sutaupyti laiko

                            Mane visada stebina ilgiausia eilė pasukti į PC Ozas iš Ozo g., kai su viadukais gali be šviesoforų pasukti net iš GV nuo Visorių pusės.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Kur kas didesnė bėda kitoje pusėje, kur aplinkkelis įsilieja į Oslo g., jau dabar rytais būna dideli kamščiai, kas bus atidarius III etapą, kai dar dalis Ukmergės g. srauto, važiuojančio į naujamiestį ir kitus pietinius rajonus, važiuos aplinkkeliu?
                              Reikia Rykantus statyti Ir per Pilaitę išeiti į Vakarinį+Šiaurinę.

                              Comment


                                Bet kokiu atveju, tai tikrai daugeliui palengvins susiekimo taškus.

                                Comment


                                  Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
                                  Bet kokiu atveju, tai tikrai daugeliui palengvins susiekimo taškus.
                                  Būtų keista jei už tiek milijonų nepalengvintų. Bet aišku visas silpnas vietas, kur galima su milijonu pataisyti, reikėtų taisyti. Kur trūksta tik "uogos ant torto". Nes tortą Europa pastatė (apmokėjo).

                                  Pvz. Gariūnai=naujas pėsčiųjų viadukas+apsisukimai viadukuose prie Neries ir prie Maxima bazės.
                                  Pvz. Nusileidimas iki Oslo tilto per Nerį=papildomas išplatinimas iki pirmo viaduko už tilto. Kam ta avarinė juosta ant tilto? Ant tilto stovėti draudžiama.
                                  Pvz. Įvažiavimas į Vakarinį nuo Lazdynų tilto (trikampis, matosi ortofoto)=200 m. avarinės juostos pavertimas eismo juosta (kad nereiktų prie trikampio stoti). Čia iš viso centai - nuskusti ir perpiešti.

                                  Comment


                                    Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                    Kol pilnai nefunkcionuos Šiaurinės gatvės viadukas, tai atvažiuojant nuo Ukmergės ar Panevėžio pusės aplinkkeliu susisiekti su Justiniškėmis bus komplikuota, o į Viršuliškes patekti galima bus tik apsisukus ant Pilaitės prospetto viaduko. Ar nesirinks vairuotojai Laisvės prospekto?
                                    Į Justiniškes patekti atvažiavus per iš Panevėžio/Rygos galima per aplinkkelį ir Pavilnionių gatvę. Važiavimas Laisvės prospektu - tai tikrai bereikalingas ratas.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Į Justiniškes patekti atvažiavus per iš Panevėžio/Rygos galima per aplinkkelį ir Pavilnionių gatvę. Važiavimas Laisvės prospektu - tai tikrai bereikalingas ratas.
                                      Taip, sutinku. Norėjau tik atkreipti dėmesį, kad nėra tiesioginio sklandaus patekimo tiek į Justiniškes, tiek į Viršuliškes

                                      Comment


                                        Gaunasi panašiai, kaip ir su šiauriniu Kauno aplinkeliu, realiai didele dalim tarnaus miesto poreikiams. Ir dar po kažkiek laiko, tikiuosi forumas iki jo gyvuos kokia tai forma, turėsim temą "Tikrasis Vilniaus Vakarinis aplinkelis"

                                        Comment


                                          Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                          Taip, sutinku. Norėjau tik atkreipti dėmesį, kad nėra tiesioginio sklandaus patekimo tiek į Justiniškes, tiek į Viršuliškes
                                          Patekimas bus patogesnis, kai nuties Šiaurinę gatvę. Visgi, jei aplinkkelyje būtų dar daugiau sankryžų (visame aplinkkelyje, įskaitant Šiaurinės viaduką, bet neskaitant Ukmergės ir Oslo gatvių mazgų, bus 4 sankryžos), tai čia jau būtų ne greito eismo gatvė, o tiesiog paprasta plati gatvė be šviesoforų ir su leidžiamu 60 km/h greičiu.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X