Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išaiškėjo šviesoforinio darnaus nejudumo paradoksas.

    Esant žaliai lentelei vienoje juostoje išsitekdavo ir autobusų juosta tiesiai, ir norintys pasukti į dešinę, o dabar gaunasi "system error".
    Ką apie Ozo-Kareivių-Kalvarijų sankryžą (ar jų analogus su "A" juostomis) pasakys TKTI konsultavę 2012 m. šviesoforinių taisyklių žinovai?

    Comment


      Per dantį traukiamas šviesoforų žinovas šį kartą nusprendė leisti pasireikšti kitiems žinovams Labai gerai, kad gilinamasi tiek į šviesoforų taisykles, tiek konvenciją. Gal bus rasti atsakymai į keliamus klausimus. Tiesa, kiek pamenu, konvencijoje nenumatytos lentelės su žaliomis rodyklėmis.

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

        Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..
        Papildoma sekcija su raudonu gali degti tik tuomet, kai posūkio kryptis nesikerta su kitomis kryptimis, išskyrus apsisukančius. Taip padaryta praktiškai visur. Uždrausti apsisukti ir priversti važiuoti iki kitos sankryžos? Bus apkrauta kita sankryža.

        Žinant KET, jokių problemų nekyla. KET 163 p. galioja nuo gūdžių tarybinių laikų. Tad visiems turėtų būti aiškus. Pafilmavęs sankryžą važiavau į centrą, tad pačiam teko sukti į dešinę. Papuolė būtent, kai degė raudonas su papildoma. Turėjau praleisti tris apsisukančius ir tada pasukau į dešinę. Kame problemos?

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
          Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.
          Tuom, kad nesutvarkė šviesoforų pagal naują standartą.
          Jeigu pirmoje juostoje negalima įrengti sekcijos, tai lentelės dėti irgi negalima.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tuom, kad nesutvarkė šviesoforų pagal naują standartą.
            Jeigu pirmoje juostoje negalima įrengti sekcijos, tai lentelės dėti irgi negalima.
            Pasirodo garsiosios šviesoforų įrengimo taisyklės papildomą sekciją dešinėn leidžia įrengti tik ten, kur yra atskira juosta sukti tik dešinėn:
            36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę.
            Tada lieka nevisai aišku kam reikėjo panaikinti KET 164 punktą:
            "164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui."
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Pasirodo garsiosios šviesoforų įrengimo taisyklės papildomą sekciją dešinėn leidžia įrengti tik ten, kur yra atskira juosta sukti tik dešinėn:
              Na taip, nes nenorima, kad eismas vyktų kaip Bangladeše.

              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Tada lieka nevisai aišku kam reikėjo panaikinti KET 164 punktą:
              "164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui."
              Kai nėra miksuotos juostos ir sekcijos, tai ir 164 p. neaktualus?

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Kai nėra miksuotos juostos ir sekcijos, tai ir 164 p. neaktualus?
                Logiška

                O tai skardines rodykles vėl leis bet kur kabinti ar tik ten kur yra atskira juosta dešinėn?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Įtariu skarda vadinama lentele, o šviesoforas - sekcija. Tad lentelei turbūt negalioja tos minėtos įrengimo taisyklės - turi savo atskirą skyrių.

                  Ten anksčiau lyg ir buvo daug sąlygų su visokiais apsaugotais ir neapsaugotais posūkiais, dabar vos keli punktai liko.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.10, 09:59.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Papildoma sekcija su raudonu gali degti tik tuomet, kai posūkio kryptis nesikerta su kitomis kryptimis, išskyrus apsisukančius. Taip padaryta praktiškai visur. Uždrausti apsisukti ir priversti važiuoti iki kitos sankryžos? Bus apkrauta kita sankryža.

                    Žinant KET, jokių problemų nekyla. KET 163 p. galioja nuo gūdžių tarybinių laikų. Tad visiems turėtų būti aiškus. Pafilmavęs sankryžą važiavau į centrą, tad pačiam teko sukti į dešinę. Papuolė būtent, kai degė raudonas su papildoma. Turėjau praleisti tris apsisukančius ir tada pasukau į dešinę. Kame problemos?
                    163 punktas gelbėja avarijos atveju, bet negelbėja eismo pralaidumo prasme. Esmė kad pagal seną tvarką žmonės bent žinojo kad sukdami per raudoną prioriteto neturi. Dabar žiniasklaida jau visiems įkalė į galvas kad jeigu dega žalia sekcija į dešinę - gali sukt net užsimerkęs ir neapsižiūrėjęs ir turi visišką pirmumą. Vakar važiavau kaip visad gan pikiniu metu apie 17.50, aš ten apsisukinėju Savanoriuose, tai vienas sukantis iš Kampo g. nė nemanė praleist, tai leidau pravažiuot, o prieš sekanti jau užlindau. Kiek mačiau ir su automobiliais prieš mane apsisukinėjusiais - lygiai tas pats, tai gaunasi toks stringantis užtrauktukas. Jei situacija nesikeis bus pats metas jau dėtis registratorių, nes tikimybė kad sukantis iš kampo g. į dešinę degant pagrindiniam raudonam+žaliai sekcijai žinos kam pirmumas tai turbūt kokia viena iš 5.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      163 punktas gelbėja avarijos atveju, bet negelbėja eismo pralaidumo prasme. Esmė kad pagal seną tvarką žmonės bent žinojo kad sukdami per raudoną prioriteto neturi. Dabar žiniasklaida jau visiems įkalė į galvas kad jeigu dega žalia sekcija į dešinę - gali sukt net užsimerkęs ir neapsižiūrėjęs ir turi visišką pirmumą.
                      Pagal kurį KET punktą turi praleisti, jei dega žalia sekcija? Juk tu net nežinai, kas dega kitiems. Kartais ne apsisukantieji per žalią turėtų praleisti visus, kurių srautą kerta?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Pagal kurį KET punktą turi praleisti, jei dega žalia sekcija? Juk tu net nežinai, kas dega kitiems. Kartais ne apsisukantieji per žalią turėtų praleisti visus, kurių srautą kerta?

                        XVIII. Važiavimas per sankryžas

                        163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                        Šitoje sankryžoje apsisukantys važiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su pagrindiniu žaliu signalu. Tuo metu pagrindinis žalias tikrai negali degti sukantiems į dešinę iš kampo g..
                        Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.01.10, 11:57.

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą


                          XVIII. Važiavimas per sankryžas

                          163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                          Šitoje sankryžoje apsisukantys važiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su pagrindiniu žaliu signalu. Tuo metu pagrindinis žalias tikrai negali degti sukantiems į dešinę iš kampo g..
                          Gali. Nes rodyklė rodo į kairę. Ir rodyklės kryptimi kliūčių nėra. Jei apsisukama, nukrypstama nuo rodyklės krypties. Lenkai turi apsisukimo rodyklę. Tokiu atveju gali būti garantuotas, kad apsisukant nebus kliūčių.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Gali. Nes rodyklė rodo į kairę. Ir rodyklės kryptimi kliūčių nėra. Jei apsisukama, nukrypstama nuo rodyklės krypties. Lenkai turi apsisukimo rodyklę. Tokiu atveju gali būti garantuotas, kad apsisukant nebus kliūčių.
                            Kas arba ką gali ? Gal ne taip vienas kitą supratom, bet aš rašiau kad tuo metu kai važiuojantiems Savanorių prospektu nuo centro dega rodyklė į kairę, ji dega tik kartu su pagrindiniu žaliu. Taigi jeigu dega pagrindinis žalias Savanoriuose - kaip gali degti pagrindinis žalias Kampo g. ?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Gali. Nes rodyklė rodo į kairę. Ir rodyklės kryptimi kliūčių nėra. Jei apsisukama, nukrypstama nuo rodyklės krypties. Lenkai turi apsisukimo rodyklę. Tokiu atveju gali būti garantuotas, kad apsisukant nebus kliūčių.
                              Ta prasme, abiems degs ir pagrindinis ir papildomos sekcijos žalia? Kai dega pagrindinis raudonas, tai čia dar klausimas, ar kitiems pagrindiniame raudonas ir vienintelis orientyras - ar kita juosta taip pat vyksta judėjimas.
                              Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.10, 13:56.
                              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                Šitoje sankryžoje apsisukantys važiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su pagrindiniu žaliu signalu. Tuo metu pagrindinis žalias tikrai negali degti sukantiems į dešinę iš kampo g..
                                Apsisukantieji nevažiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, t.y. posūkis į kairę, todėl šitas KET punktas negalioja, jie apsisukinėja ir važiuoja ne į kairę, o atgal, todėl turėtų praleisti tuos, kurie važiuoja pagal savo nurodytas kryptis. Šiuo atveju pagal šitą KET punktą apsisukantieji turėtų pirmenybę tik tada, kai jiems degtų toks šviesoforas:

                                Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.10, 14:22.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Apsisukantieji nevažiuoja kryptimi, kurią rodo rodyklė, t.y. posūkis į kairę, todėl šitas KET punktas negalioja, jie apsisukinėja ir važiuoja ne į kairę, o atgal, todėl turėtų praleisti tuos, kurie važiuoja pagal savo nurodytas kryptis. Šiuo atveju pagal šitą KET punktą apsisukantieji turėtų pirmenybę tik tada, kai jiems degtų toks šviesoforas:

                                  Šitas punktas galioja sukantiems į dešinę pagal sekciją su žalia rodykle degančia kartu su raudonu pagrindiniu signalu. Šitas punktas nurodo kad būtent jie turi duoti kelia tiems kurių trajektoriją jie kerta. Kaip tie automobiliai ten atsidūrė ne sukančių į dešinę reikalas, ypač kai apsisukinėjantys tai daro legaliai.

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                    Šitas punktas galioja sukantiems į dešinę pagal sekciją su žalia rodykle degančia kartu su raudonu pagrindiniu signalu. Šitas punktas nurodo kad būtent jie turi duoti kelia tiems kurių trajektoriją jie kerta. Kaip tie automobiliai ten atsidūrė ne sukančių į dešinę reikalas, ypač kai apsisukinėjantys tai daro legaliai.
                                    Ne visai taip:
                                    163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
                                    Apsisukantieji nevažiuoja pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, t.y. į kairę, jie pagal leidžiamąjį signalą važiuotų tik tuo atveju, jei degtų signalas kaip šitoje nuotraukoje.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.10, 15:33.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Jau rašiau, ekspertas man aiškino taip:

                                      1. sukti į dešinę šviečia žaliai papildoma sekcija, o apsisukantiems pagrindinis šviesoforas žalias - apsisukančiojo pirmenybė. (163 KET)
                                      2. abiem dega žaliai papildomos sekcijos - sukančiojo į dešinę pirmenybė (apsisukantysis kerta sukančio į dešinę judėjimo kryptį. Buitinis paaiškinimas buvo maždaug toks: leidžiama šviesoforo kryptį ištiesinam ir gaunam, kad sukantys į dešinę juda tiesiai leidžiama kryptim [kaip ir sukantys kairėn tik iš priešpriešinės pusės], o apsisukantys manevro pradinėje stadijoje daro posūkį į kairę.)

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ne visai taip:

                                        Apsisukantieji nevažiuoja pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, t.y. į kairę, jie pagal leidžiamąjį signalą važiuotų tik tuo atveju, jei degtų signalas kaip šitoje nuotraukoje.
                                        Jūsų nuotraukoje nėra galima sukti į kairę tiek pagal nurodomąjį ženklą tiek pagal nukreipiamąjį. Mano pavyzdyje yra zenklas leidžiantis sukti į kairę :

                                        507 - Eismo kryptys sankryžoje
                                        Nurodo eismo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti.

                                        Koks Jūsų nuomone signalas turėtų degti kad būtų galima apsisukti pagal šviesoforo signalą ten kur tokį apsisukimą leidžia nurodomasis ženklas?

                                        Papildymas: mano atveju apsisukančiam dega tiek žalia pagrindinė tiek žalia į kairę. Jei nebūtų rodyklės į kairę tai galima būtų apsisukinėt ir pagal pagrindinį žalią. Žalios sekcijos buvimas/švietimas kartu su pagrindiniu žaliu tokios galimybės nepanaikina. Pataisykit kas nors jei klystu.
                                        Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.01.10, 15:43.

                                        Comment


                                          Lenkijoje, kai saugu ne tik sukti į kairę, bet ir apsisukti, naudojami tokie šviesoforai:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X