Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.
- 2 patinka
Comment
-
Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Tai matyt iš karto su transporto kompetencijų tarnyba žiūri, gal net patys nežino, tai nenori bileko skelbti. Viliuosi, kad nemažoje atvejų grąžins kol paskui įrengs išmanias sekcijas panašiai kaip Kaunas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.
Comment
-
Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.
Comment
-
Na taip. Ten kur jau yra dešinė sekcija, tai problemos ir nebus. Kažką perreguliuot lyg planuoja, kad reiktų kuo mažiau lentelių, tiesa pagal sovietinius standartus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
Vis tik sakau, kad čia ankstesnių merų kaltė, kurie nusprendė pagal sovietinį reguliavimą visus miesto šviesoforus atnaujinti. Jei būtų vykdę šviesoforų valdymo reformą po 2012 m., tai gal būtų ramiai nuėję Kauno keliu. Kaunas dauguma šviesoforų atsinaujino po 2012 m., o 2019 m. ramiai įsirengė tas sekcijas. Nieko ypatingai išmanaus nėra tose "išmaniose sekcijose".Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 16:43.
- 1 patinka
Comment
-
dsantoParašė RiedisBūtent tose išvardintose sankryžose taip ir nėra (ir viešuosiuose pirkimuose nebuvo), mano įtarimas, kad dėl A juostų. Bet neesu tikras ar negalima tokiais atvejais įrengti papildomos sekcijos į dešinę, be rodyklių pagrindiniame, kad ir VT ir kiti auto pravažiuotų savo kryptimis.
Kokia situacija dėl viešojo transporto šviesoforų?
Comment
-
Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..
- 2 patinka
Comment
-
Nesunkiai pataisoma uždraudžiant apsisukti.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.
Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDaugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.Parašė RiedisKaip pavyzdys Ozo-Kalvarijų g. dabartinė situacija (viena problematiškiausių vietų spūsčių atžvilgiu):
Darykit ką norit, varydami ar nevarydami ant Šimašiaus, bet panaikinus žalią rodyklę ten gavosi visiškas dumblas - net metų pradžioje, kai studentai atostogauja arba yra egzaminų sesijose.
Toje konkrečioje sankryžoje (ir panašiose) yra visiškas absurdas, kai iš Kalvarijų gatvės suka automobiliai kairėn į Ozo gatvę, o nuo Šeškinės atvažiavę automobiliai negali pasukti į dešinę. Kai užsidega žalia, tuomet reikia praleisti pėsčiuosius (anksčiau visi spėdavo pasukti su žalia rodykle, kol veikdavo apsaugotas posūkis kairėn iš priešingos pusės; įsiterpti į srautą kai žalia dega Kalvarijų gatvei, buvo mažai šansų)
Siūlantys paprastus kaip trys kapeikos receptus su sekcijomis ir "šviesoforais pagal 2012 metų taisykles" turbūt užmiršta, kad iš pirmos juostos ten yra autobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .
Tik nesugalvokit toje vietoje siūlyti atskiros fazės vien pėstiesiems - tuomet ten bus labai blogai .
- 1 patinka
Comment
-
Autobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.Parašė Romas Rodyti pranešimąautobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.Parašė Tomas Rodyti pranešimąAutobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.
Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.
Comment
-
O tai skardinė rodyklė ką keičia? Jei pirmoj juostoj stovi autobusas turintis važiuoti tiesiai, tai kartu stovi ir norintys važiuoti dešinėn.Parašė Romas Rodyti pranešimąKuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Prie akropolio antra juosta į dešinę ir tiesiai su plyta (šviesoforas paprastas, be sekcijos). Man irgi atrodo, kad nėra priežasties kodėl nebūtų galima įrengti papildomos sekcijos jeigu yra juosta, kurioje galima ne tik sukti, bet ir važiuoti tiesiai. gal dsanto pakomentuos plačiauPaskutinis taisė themanual; 2020.01.09, 22:21.
Comment
-
Jei gerai suprantu pasiūlymą, tai jis prieštarautų tokiam punktui šviesoforų įrengimo taisyklėse: "Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir sukančios kryptys juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis."Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr ką tokiu atveju keičia skardinė rodyklė? Kad tiesiai važiuojantis pagal paniatkes neturi ten stovėti aš žinau, bet tai ne KET, o paprotinė taisyklė.
T.y. negali viena juosta būti skirta važiuoti arba tiesiai arba į dešinę.
UPDATE: ir dar yra Vienos konvencija, kuri sako:
10. Kai trijų spalvų šviesoforas turi vieną ar kelias papildomas žalios šviesos sekcijas su viena ar keliomis rodyklėmis, tokia papildoma deganti rodyklė ar rodyklės reiškia, kad eismas gali judėti rodyklės ar rodyklių rodomomis kryptimis, nepaisant to, kokį signalą tuo metu rodo trijų spalvų šviesoforas; be to, tai reiškia, kad transporto priemonių, esančių eismo juostoje, skirtoje važiuoti rodyklės rodoma kryptimi arba toms priemonėms privaloma važiuoti kryptimi, vairuotojai privalo važiuoti rodyklių rodoma kryptimi, jei sustoję jie kliudytų važiuoti toje pačioje eismo juostoje už jų esančioms transporto priemonėms,Paskutinis taisė kutas; 2020.01.09, 22:50.
- 1 patinka
Comment
Comment