Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis
    Oho kaip sparčiai visi sujudo.

    Klaipėdos maumai net nespėjo visur kur įmanoma įrengti papildomų sekcijų, o jau apie lentelių grąžinimą svarstys.
    Maumai Sujudo ir mažesni miestai, net ir turintys dvi sankryžas

    Žalios rodyklės grįžta visam laikui. Kaip bus Jurbarke?

    Jurbarko vairuotojai rodyklių nuėmimą taip pat pajuto. Eismas sulėtėjo abiejose sankryžose, kur yra šviesoforai.

    Jurbarko r. savivaldybės eismo saugumo organizavimo komisijos pirmininkas Daivaras Rybakovas tikina, kad nuėmus nuo šviesoforų žalias rodykles eismo problemų padaugėjo.

    „Galbūt sankryžoje prie „Liukso“ bėdų nelabai yra, tačiau sankryžoje prie stoties kai kuriomis kryptimis eismo spūstys tikrai padidėjo“, - sakė D. Rybakovas.

    Politikas taip pat tikino, kad jo vadovaujama komisija svarstys rodyklių grąžinimą ir greičiausiai eismas vėl vyks taip, kaip buvo įprasta jurbarkiečiams.
    2014 m. sprendimas nenuėjo veltui. Visos lentelės nuimtos. Dabar jos bus įrengiamos pagrįstais atvejais kontroliuojant Susisiekimo ministerijai priklausančiai Transporto kompetencijų agentūrai.

    Comment


      Vyriausybės posėdis. Posėdžio darbotvarkėje klausimas dėl lentelių su žaliomis rodyklėmis Nr. 17. Yra garso įrašas. Klausimas aptariamas nuo 16:23 min.

      http://lrv.lt/lt/posedziai/lietuvos-...qL537o47LRlLR8

      Comment


        Sausio 8 d. įrengta dar viena papildoma sekcija į dešinę Šiauliuose.

        INFORMACIJA VAIRUOTOJAMS
        Šiandien nuo 10:00 iki 11:00 bus atliekami papildomos sekcijos įrengimo darbai ŽEMAITĖS - DUBIJOS g. sankryžoje (iš Dubijos g. į Žemaitės g. link centro). Darbų metu laikinai gali neveikti šviesoforas. Būkite atidūs. Neveikiant šviesoforui vadovaukitės kelio ženklais.
        Primename, kad sukti į dešinę galima ir esant pagrindiniam žaliam šviesoforo signalui (be rodyklių), net jei papildoma sekcija išjungta.
        https://www.facebook.com/11325243402...4183591790448/

        Comment


          Tiek panikos kaip dėl žalių lentelių nukabinimo aplinkui seniai teko matyti. Vieni užstrigo kamščiuose, bet negali pasakyti ar jie didesni dėl to, kad nukabino lentelę, ar dėl to, kad baigėsi tarpušventis ir vaikų atostogos bei pablogėjo oro sąlygos. Kita dalis apskritai neregėjo jokių kamščių, bet kartoja ką visi aplinkui šneka. Plius galima eilinį kartą užstumti ant valdžios. Tai dabar galės turėti savo lenteles atgal.

          Šiaip jeigu žaliųjų lentelių atsisakymas tikrai turi tokį didelį neigiamą efektą kai kuriose sankryžose, tai prieš tai šiose sankryžose degant raudonam signalui netrukdomai pasukti turėjo pavykti labai daug automobilių. Šiose sankryžose turėtų būti įmanoma įrengti atskirą reguliavimą signalais su rodyklėmis bei optimaliau suderinti šviesoforų fazes.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Dėl žalių rodyklių grąžinimo turbūt teks organizuoti eismo saugumo vertinimą tokiose sankryžose. Sprendžiant pagal ligšiolinį vairuotojų elgesį sankryžose su žaliomis rodyklėmis, neturėtų būti sunku pririnkti filmuotos medžiagos, kaip masiškai pažeidinėjamos KET ir nesilaikoma važiavimo tvarkos.
            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

            Tai tada reikia stebėti ir bausti tuos, kurie kerta stop liniją ir sustoja sankryžoje. Bet net neabejoju, kad to nebus. Tikrai teks filmuoti sankryžas jei grąžins lenteles į judrias pėsčiųjų/dviračių sankryžas.
            Esu filmavęs prieš daug metų įvairius pažeidimus sukant per lentelę. Bet dabar tokios sankryžos bus dėmesio centre ir bus interesas parodyti praktikoje kylančias pavojingas situacijas, kurias 2014 m. nustatė Kelių ir transporto tyrimo institutas.

            Comment


              Parašė kutas Rodyti pranešimą
              Šiaip jeigu žaliųjų lentelių atsisakymas tikrai turi tokį didelį neigiamą efektą kai kuriose sankryžose, tai prieš tai šiose sankryžose degant raudonam signalui netrukdomai pasukti turėjo pavykti labai daug automobilių. Šiose sankryžose turėtų būti įmanoma įrengti atskirą reguliavimą signalais su rodyklėmis bei optimaliau suderinti šviesoforų fazes.
              Būtent taip ir yra, tik VMS visiškai susimovė per 5 metus nesugebėjusi net pagrindinių gatvių šviesoforų sutvarkyti, todėl dabar belieka desperatiškai kabinti atgal lenteles, meluoti ir kaltinti vyriausybę.
              Flickr

              Comment


                Kaune toliau jungiamos naujos papildomos sekcijos. Vakar įjungta papildoma sekcija Kuršių - Jotvingių g. iš Kuršių g. nuo IKI:



                Artimiausiu metu sekcijos turi atsirasti:

                Žemaičių pl. - Šarkuvos g. sankryžoje iš Žemaičių pl.
                Užnemunės - Marvelės g. sankryžoje iš Marvelės g.
                Savanorių pr. - Uosio g. sankryžoje iš Savanorių pr. ir Uosio g.
                Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                Matuojami srautai Europos pr. - Veiverių g. sankryžoje iš abiejų Europos pr. pusių ir Pramonės pr. - Partizanų g. iš Partizanų g. nuo Birželio 23-iosios g. pusės. Bus sprendžiama, ar įrengti naujas papildomas sekcijas.

                Comment


                  Parašė kutas Rodyti pranešimą
                  Tiek panikos kaip dėl žalių lentelių nukabinimo aplinkui seniai teko matyti. Vieni užstrigo kamščiuose, bet negali pasakyti ar jie didesni dėl to, kad nukabino lentelę, ar dėl to, kad baigėsi tarpušventis ir vaikų atostogos bei pablogėjo oro sąlygos. Kita dalis apskritai neregėjo jokių kamščių, bet kartoja ką visi aplinkui šneka. Plius galima eilinį kartą užstumti ant valdžios. Tai dabar galės turėti savo lenteles atgal.

                  Šiaip jeigu žaliųjų lentelių atsisakymas tikrai turi tokį didelį neigiamą efektą kai kuriose sankryžose, tai prieš tai šiose sankryžose degant raudonam signalui netrukdomai pasukti turėjo pavykti labai daug automobilių. Šiose sankryžose turėtų būti įmanoma įrengti atskirą reguliavimą signalais su rodyklėmis bei optimaliau suderinti šviesoforų fazes.
                  Esmė kad tikrai yra sankryžų kur situacija pablogėjo. Jas galima ištaisyti bet nežinia kaip bus, o kol niekas nepakeista tol stovim ir džiaugiamės kad dabar yra visur geriau ir saugiau. Vienas pavyzdys - posūkis iš Petrausko į Savanorius. Prieš nuimant rodyklę, buvo tokia situacija kad užsidegus raudonam, sekanti fazė leisdavo eismą Savanorių prospektu link centro ir į kairę į Petrausko prospektą. Pėstiesiems tuo metu kertantiems Petrausko pr. be abejo degdavo raudona. Tuo metu iš Petrausko pr. per raudoną (su žalią rodyklyte) pasukdavo iki 10 automobilių. Aišku priklausomai nuo to kuris paros metas, ar žmonės nemiegodavo už vairo, ir ar neatsistodavo kažkas kas norėdavo važiuoti tiesiai link Utenos pr. ir t.t. Pėsčiųjų perėjos ten nėra, aptverta tvora. Manau kad vienintelė priežastis kodėl ten nepadarė žalios sekcijos į dešinę tai dėl to kad tokiu atveju reikėtų nebeleisti iš pirmos juostos važiuoti tiesiai. Su žalia rodykle tokio apribojimo nebuvo.


                  Gal dsanto žino ar planuojama čia kažką pertvarkyti ar liks kaip yra dabar ?

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                    Gal dsanto žino ar planuojama čia kažką pertvarkyti ar liks kaip yra dabar ?
                    Gal galite pirmiau pakomentuoti šį postą:

                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                    Kaunas sėdi tyliai kamputy ir rūko Manau Kauniečiai norėtų kažką ant šakių pamaut už tai..

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Kaune toliau jungiamos naujos papildomos sekcijos. Vakar įjungta papildoma sekcija Kuršių - Jotvingių g. iš Kuršių g. nuo IKI
                      O iš kitos Kuršių g. pusės neplanuoja? Situacija tenai tokia pati.

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        Tuo metu iš Petrausko pr. per raudoną (su žalią rodyklyte) pasukdavo iki 10 automobilių. Aišku priklausomai nuo to kuris paros metas, ar žmonės nemiegodavo už vairo, ir ar neatsistodavo kažkas kas norėdavo važiuoti tiesiai link Utenos pr. ir t.t. Pėsčiųjų perėjos ten nėra, aptverta tvora. Manau kad vienintelė priežastis kodėl ten nepadarė žalios sekcijos į dešinę tai dėl to kad tokiu atveju reikėtų nebeleisti iš pirmos juostos važiuoti tiesiai.
                        Nežinau šios sankryžos specifikos, bet 10 automobilių sukančių pagal žalią rodyklę man atrodo per daug bet kuria sankryžai. Tai reiškia, kad arba eismas iš dešinės (Savanorių pr.) yra nelabai intensyvus, arba sukama rizikuojant. Jeigu eismas yra neintensyvus, tai kodėl gi jo nesustabdžius. Teoriškai abiem kryptimi turėtų pravažiuoti panašus automobilių skaičius. Gal prireiktų papildomų fazių skirtingu paros laiku arba daviklinio valdymo. Sudėtingiau, jeigu reikėtų papildomų juostų (pvz. jeigu iš Savanorių į Petrausko g. didelis srautas į dešinę, kuris neesant atskiros juostos ir atskiros lentelės stovėtų prie raudono šviesoforo kartu su važiuojančiais tiesiai).

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Gal galite pirmiau pakomentuoti šį postą:

                          Na manau kad Kauniečiai pyksta ant Kauno savivaldybės kad ši suskubo nuimti lenteles kai tuo tarpų nesuskubęs Vilnius gavo teisę pasilikti lenteles ten kur jos reikalingos. Kaunas tuo tarpu nusiėmė visas net ten kur jų palikimas kaip mano pavyzdyje - yra naudingas, ir nemanau kad Kaunas jas grąžins atgal. Dėl to manau kad daug kauniečių pyksta ant Kauno valdžios. Nežinau kas (skyrius/poskyris/atstovas etc.) konkrečiai yra atsakingas už lentelių nuėmimą bet manau kad juos kauniečiai norėtų pamaut ant šakių už tai. Ne tiesiogine prasme be abejo. Nereikėtų priimti kaip grasinimo O dėl rūkymo kamputy - na tiesiog buvom nuskriausti, galima perfrazuoti "sėdim kamputy ir čiulpiam nykštį" ar dar koki nors kitą palyginimą panaudoti.

                          Suprantu kad šitoj temoj dauguma mato lenteles kaip didžiausią blogį, ir mano nuomonė nėra iš "populiarių", bet pagal ją - turėjom daug vietų kur lentelės nuėmimas situacijos nepablogino ir turim vietų kur pablogino. Vietų kur situacija pagerėjo aš asmeniškai nežinau, bet aš galiu kalbėti tik apie maršrutus kuriais važinėju kasdien. Ir aš be abejo rašau iš vairuotojo perspektyvos. Iš pėsčiojo perspektyvos niekas nepasikeitė - pėstysis žengdamas į važiuojamąją kelio dali (ir į kiekvieną eismo juostą po to) visais atvejais turi įsitikinti kad tai daryti yra saugu, ir lentelės nuėmimas jo niekaip neapsaugo nuo idiotų (ir kitų scenarijų). Dabar sumažėjo tikimybė partrenkti skersai einančius pėsčiuosius, bet padidėjo tikimybė partrenkti lygiagrečiai einančius.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Nežinau šios sankryžos specifikos, bet 10 automobilių sukančių pagal žalią rodyklę man atrodo per daug bet kuria sankryžai. Tai reiškia, kad arba eismas iš dešinės (Savanorių pr.) yra nelabai intensyvus, arba sukama rizikuojant. Jeigu eismas yra neintensyvus, tai kodėl gi jo nesustabdžius. Teoriškai abiem kryptimi turėtų pravažiuoti panašus automobilių skaičius. Gal prireiktų papildomų fazių skirtingu paros laiku arba daviklinio valdymo. Sudėtingiau, jeigu reikėtų papildomų juostų (pvz. jeigu iš Savanorių į Petrausko g. didelis srautas į dešinę, kuris neesant atskiros juostos ir atskiros lentelės stovėtų prie raudono šviesoforo kartu su važiuojančiais tiesiai).
                            Na 10 automobilių čia maksimumas idealiu atveju, bet viskas daugiau mažiau priklauso nuo to kiek vairuotojai miega ar ne. Esmė kad tas posūkis nesikerta su jokiais kitais srautais tuo metu, t.y. iš savanorių pr. nuo centro tuo metu eismo nėra.

                            Comment


                              Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                              O iš kitos Kuršių g. pusės neplanuoja? Situacija tenai tokia pati.
                              Naujausiomis žiniomis, sekcija bus ir iš kitos pusės O taip pat iš Jotvingių g. nuo Rasytės g.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Na manau kad Kauniečiai pyksta ant Kauno savivaldybės kad ši suskubo nuimti lenteles kai tuo tarpų nesuskubęs Vilnius gavo teisę pasilikti lenteles ten kur jos reikalingos. Kaunas tuo tarpu nusiėmė visas net ten kur jų palikimas kaip mano pavyzdyje - yra naudingas, ir nemanau kad Kaunas jas grąžins atgal. Dėl to manau kad daug kauniečių pyksta ant Kauno valdžios. Nežinau kas (skyrius/poskyris/atstovas etc.) konkrečiai yra atsakingas už lentelių nuėmimą bet manau kad juos kauniečiai norėtų pamaut ant šakių už tai. Ne tiesiogine prasme be abejo. Nereikėtų priimti kaip grasinimo O dėl rūkymo kamputy - na tiesiog buvom nuskriausti, galima perfrazuoti "sėdim kamputy ir čiulpiam nykštį" ar dar koki nors kitą palyginimą panaudoti.

                                Suprantu kad šitoj temoj dauguma mato lenteles kaip didžiausią blogį, ir mano nuomonė nėra iš "populiarių", bet pagal ją - turėjom daug vietų kur lentelės nuėmimas situacijos nepablogino ir turim vietų kur pablogino. Vietų kur situacija pagerėjo aš asmeniškai nežinau, bet aš galiu kalbėti tik apie maršrutus kuriais važinėju kasdien. Ir aš be abejo rašau iš vairuotojo perspektyvos. Iš pėsčiojo perspektyvos niekas nepasikeitė - pėstysis žengdamas į važiuojamąją kelio dali (ir į kiekvieną eismo juostą po to) visais atvejais turi įsitikinti kad tai daryti yra saugu, ir lentelės nuėmimas jo niekaip neapsaugo nuo idiotų (ir kitų scenarijų). Dabar sumažėjo tikimybė partrenkti skersai einančius pėsčiuosius, bet padidėjo tikimybė partrenkti lygiagrečiai einančius.
                                Matot, kaltinti Kauno savivaldybę nelabai logiška. Sprendimą atsisakyti lentelių priėmė Vyriausybė 2014 m. Be to, Kaunas daug padarė, kad nuėmus lenteles, problematiškiausiose vietose nekiltų spūstys. Grįžtant prie K. Petrausko g., nieko ten nepadarysi. Palikti vieną juostą tiesiai būtų peilis...

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                  Iš pėsčiojo perspektyvos niekas nepasikeitė - pėstysis žengdamas į važiuojamąją kelio dali (ir į kiekvieną eismo juostą po to) visais atvejais turi įsitikinti kad tai daryti yra saugu, ir lentelės nuėmimas jo niekaip neapsaugo nuo idiotų (ir kitų scenarijų). Dabar sumažėjo tikimybė partrenkti skersai einančius pėsčiuosius, bet padidėjo tikimybė partrenkti lygiagrečiai einančius.
                                  Iš pėsčiojo ir ypač riedančio perspektyvos smarkiai pasikeitė:

                                  Neapsaugotose pervažose garantuotai pradedi eiti/važiuoti pirmas dėl 1-2s paankstinimo. Tai padidina išvažiuojančių iš sankryžos vairuotojų dėmesingumą arba suteikia progą pervažiuoti be automobilių eismo. Per šviesoforų fazių pasikeitimus (atsilaisvinus sankryžai) iki lentelių nuėmimo buvo daugiausia progų sukti pagal lentelę esant intensyvesniam eismui. Vairuotojai labiau saugojosi jiems pavojingesnių automobilių nei pėsčiųjų ar juolab riedančių.

                                  Tuo pačiu tapo saugiau kirsti automobilių įvažiavimą į sankryžas (pusę pervažos), nes apart vairuojančių iš įpročio nebėra galimybės važiuoti per raudoną.

                                  Suprantu, kad būtų puiku jei galėtum važiuoti automobiliu, kai akivaizdžiai nėra ar mažai eismo, tačiau tai reikalautų naujų reglamentų ir elektroninės lentelės, apsaugančios pėsčiuosius - naujo reguliavimo be pirmumo iš fantazijos skyriaus.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                    Suprantu kad šitoj temoj dauguma mato lenteles kaip didžiausią blogį,
                                    Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

                                    Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

                                    Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

                                    15min.lt 2020.01.09
                                    Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
                                    Vyriausybės nutarimas visam laikui sugrąžinti dešinįjį posūkį automobiliams leidžiančias rodykles sankryžoje nudžiugins ne tik didmiesčių gyventojus. 15min žurnalistams alytiškiai teigė, kad nuimtos rodyklės ne tik gaišina, bet ir didina taršą. Savivaldybės administracijos direktorius Rolandas Juonys žada, kad dauguma lentelių sugrįš (...)

                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-5-221-1257400

                                    Comment


                                      Parašė Romas
                                      Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

                                      Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

                                      Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.
                                      Ar ne todėl turėjo būti įrengtos sekcijos į dešinę? Tada ne tik nereiktų stovėti, bet ir kiekvienam sukančiam automobiliui per raudoną nereiktų sustojinėti. Plius galima būtų valdyti srautus, kiek iš kurios juostos dega žalia, ko su žalia rodykle neįmanoma padaryti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

                                        Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

                                        Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

                                        15min.lt 2020.01.09
                                        Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
                                        Gaila, kad kai kurie merai tiesiogiai suprato "Nuimti lenteles nuo sausio 1 d."
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Sunku įvertinti, kas yra dauguma, nes vienas ar keli šviesoforų sekcijų entuziastai gali prirašyti daugiau pranešimų nei visi kiti kartu sudėjus. O absoliuti dauguma vairuotojų džiaugiasi tuo, kad sugrįš žalios rodyklės ir nereikės laukti žalio signalo tuščiose sankryžose.

                                          Apie Vilnių ir Kauna šioje temoje daug prirašyta, bet žalių rodyklių nuėmimas net ir mažesniuose miestuose daugeliui sukėlė problemų lygioje vietoje.

                                          Nuotraukoje matosi, kad mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę.

                                          15min.lt 2020.01.09
                                          Pyksta ne tik Vilnius: Alytuje nuimtos 7 lentelės, grąžinti planuojama 5
                                          Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

                                          O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X