Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na Kaune irgi pastebėjau, kad degant raudonam signalui su papildoma sekcija į dešinę, sukama ne tik, kol sekcija dega, bet dar koks vienas, kartais ir du pralekia per raudoną sekcijai užgęsus. Aš manau, kad tai lentelių sindromas, kai vairuotojai laisvai suka į dešinę degant bet kokiam signalui. Reikės laiko, kol padidės disciplina. Gal tai pasijaus jau po sausio 1 d.

    Comment


      Nebūtų panaikinę žalių lentelių, nebūtų ir problemos su sukančiais per raudoną.

      Comment


        Situacija vakar Ateities - Baltupio g. sankryžoje Vilniuje.









        Comment


          Info iš Jurbarko.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191213-163406_Facebook.jpg
Views:	64
Size:	167,5 kB
ID:	1769556

          Comment


            Įdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Įdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?
              Dėl eiliškumo aš nepakomentuosiu. Bet teisingai pastebėta, kad tarp 2 ir 3 fazės be reikalo padarytas tarpas. Šviesoforų taisyklės, kai nėra pėsčiųjų perėjos, leidžia nedaryti tarpo:

              38. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui, prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Papildomos sekcijos signalas išjungiamas prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, kad pagal papildomos sekcijos signalą važiavusios transporto priemonės prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui būtų pravažiavusios dešinėje pusėje esančią pėsčiųjų perėją ir (arba) dviračių pervažą. Prieš įjungiant pagrindinio šviesoforo žalią signalą turi būti uždegami pėsčiųjų ir dviračių šviesoforų žali signalai, kad lygiagrečiai einantys pėstieji ir (arba) važiuojantys dviratininkai lengviau pasinaudotų pirmumo teise prieš sukančias į dešinę transporto priemones, kurios suka į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą be rodyklių (turi būti užtikrinti Taisyklių 51 ir 58 punktų reikalavimai). Jeigu dešinėje sankryžos pusėje nėra nei pėsčiųjų perėjos, nei dviračių pervažos arba dešinėje esantis lygiagretus pėsčiųjų ir dviračių eismas reguliuojamas atskirai nuo transporto priemonių eismo, pagrindinio šviesoforo žalias signalas gali būti įjungiamas iškart išjungus papildomos sekcijos signalą.
              Aiškiai parašyta, bet vistiek be reikalo stabdo eismą.

              Comment


                Be to tarpo turbūt neišsuktų VT iš priešpriešinio eismo (iškart už sankryžos stotelė). Mano įkeltame įraše būtent ta situacija.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Be to tarpo turbūt neišsuktų VT iš priešpriešinio eismo (iškart už sankryžos stotelė). Mano įkeltame įraše būtent ta situacija.
                  Kalba apie apie tarpą po raudono su papildoma prieš žalią be papildomos. VT čia ne prie ko. Tarpas po žalio be papildomos prieš raudoną su papildoma lieka ir jis būtinas.

                  Comment


                    Kaune, Pramonės pr. - Partizanų g. sankryžoje nuimtos visos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Iš Partizanų g. nuo troleibusų depo pusės įrengta papildoma sekcija į dešinę.

                    Click image for larger version

Name:	20191213_145150.jpg
Views:	61
Size:	111,4 kB
ID:	1769574

                    Click image for larger version

Name:	20191213_145228.jpg
Views:	50
Size:	105,4 kB
ID:	1769575







                    Comment


                      Klaipėda.

                      Eismo pokyčiai apsuko galvą

                      Pagal naująją tvarką degant žaliam šviesoforo signalui, net ir nedegant papildomai sekcijai, galima važiuoti visomis kryptimis. Kai kuriais atvejais, pavyzdžiui, sukant į kairę, galima važiuoti tik praleidus kitus eismo dalyvius. Jeigu žalias šviesoforo signalas yra su juodo kontūro rodyklėmis, važiuoti galima tik nurodytomis kryptimis.

                      Beje, dar iki Naujųjų metų Lietuvos šviesoforinėse sankryžose privalės nelikti baltų lentelių su žaliomis rodyklėmis prie raudono šviesoforo signalo. Uostamiestyje jas pradėta nuimti.

                      Ketvirtadienį Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijoje UAB "Gatvių apšvietimas" priminė, kad kai kuriose sankryžose baltas lenteles su žaliomis rodyklėmis į dešinę pakeis papildomos sekcijos su žalia rodykle, leidžiančia sukti į dešinę.

                      Tokios naujovės atsirado ar atsiras šiose sankryžose: Herkaus Manto g. - Liepų g., Kretingos g. - Šiaurės pr., Naikupės g. - Minijos g., Herkaus Manto g. - P. Lideikio g., Taikos pr. - Smiltelės g., Pilies g. - Minijos g. - Sausio 15-osios g.
                      https://ve.lt/naujienos/klaipeda1/kl...galva-1757352/

                      Comment


                        Dar iš Klaipėdos.

                        POKYČIAI SANKRYŽOSE: IŠNYKUSIOS RODYKLĖS SULĖTINS EISMĄ?


                        Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis paaiškino, kad savivaldybėje dirba speciali darbo grupė, sprendžianti su minėtais pokyčiais susijusius klausimus.

                        Teigiama, kad panaikinus rodykles kai kurių sankryžų pralaidumą pavyks padidinti be didesnių finansinių investicijų, o kai kurioms prireiks ir sudėtingų sprendimų bei didesnių išlaidų.

                        "Šiuo atveju saugumas mažina pralaidumą, tą reikia pripažinti", – neslėpė G. Neniškis.


                        Šią savaitę posėdžiavusiems Saugaus eismo komisijos nariams pristatyti šiuo metu atliekami darbai tose gatvių sankirtose, kuriose klausimus pavyks išspręsti paprasčiau.

                        Pirmoji tokių sankryžų – Herkaus Manto ir Liepų gatvės. Čia būta dviejų senųjų rodyklių – viena jų iš Herkaus Manto į Naujojo Sodo g., o kita nuo Danės g., judant Liepų g. link.

                        Šioje sankryžoje papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle įrengiama minėtame posūkyje į Liepų g.

                        Žalia rodyklė dega tuo metu, kai eismas juda iš Liepų g. link Naujojo Sodo ir Danės g.

                        Šiaurės pr. ir Kretingos g. sankirtoje buvo įrengtos keturios žaliosios rodyklės.

                        Šiuo metu nuspręsta žalios rodyklės šviesoforo sekciją įrengti iš Šiaurės pr. sukant Kretingos g.–Panevėžio g. kryptimi, o visos likusios žalios rodyklės bus nuimtos.

                        Naikupės ir Minijos g. sankryžoje buvo tik viena žalioji rodyklė – iš Naikupės g., sukant į Minijos g. Šią rodyklę dar šį mėnesį pakeis šviečianti šviesoforo sekcija.

                        Herkaus Manto ir P. Lideikio g. susikirtime buvo įrengtos dvi rodyklės, sukant link Melnragės ir grįžtant iš jos. Abi šios rodyklės bus pakeistos šviečiančiomis žaliosiomis sekcijomis.

                        Taikos pr. ir Smiltelės g. sankryžoje vairuotojus pasitikdavo keturios žalios rodyklės, o dabar žalioji sekcija bus įrengta iš Smiltelės g., sukant į Taikos pr., nes ten didžiausias transporto srautas.

                        Pilies, Minijos ir Sausio 15-osios g. sankirtoje tris žaliąsias rodykles nuspręsta pakeisti tik viena šviečiančia sekcija iš Pilies į Minijos g.

                        Eismo specialistai pabrėžia, kad įrengus žaliąsias sekcijas vairuotojai į dešinę galės sukti net ir tada, kai sekcija nedega, tačiau dega visiems ta kryptimi važiuojantiems judėti leidžiantis žalias šviesoforo signalas. Tik šiuo atveju vairuotojas privalo praleisti kliūtis.
                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...s-eisma-944065

                        Comment


                          Žodžiu visi miestai, išskyrus Vilnių, įrengia papildomas sekcijas į dešinę tik pagal naują tvarką. Niekam nekilo minčių įrengti šviesoforus pagal nuo 2012 m. nebegaliojantį standartą.

                          Comment


                            Ir dar vienas geras straipsnis Klaipėdos tema, su schemomis

                            Visos žaliosios rodyklės bus nuimtos iki sausio 1 d.
                            https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...o-1-d-1757498/

                            7 vietose bus sumontuotos sekcijos, tinkamų vietų sąrašas trumpėja Žaliai - patvirtintos vietos.

                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
                            1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
                            2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
                            3) Naikupės g. -> Minijos g.
                            4) Dubysos g. -> Minijos g.
                            5) Agluonos g. -> Minijos g.
                            6) Plieno g. -> Šilutės pl.
                            7) Vingio g. -> Šilutės pl.
                            8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
                            9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
                            10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
                            11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
                            12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
                            13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
                            14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
                            15) H. Manto -> Liepų g.
                            16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
                            17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
                            18) Pilies g. -> Minijos g.
                            19) Šiaurės pr. -> Kretingos g.
                            Paskutinis taisė Briedis; 2019.12.13, 20:08.

                            Comment


                              Tai reiškia, jau veikia Klaipėdoj? Nežinau, kokia čia sankryža, bet Klaipėda nebūtų Klaipėda, jei pirma neįrengtų papildomos sekcijos su atskiru skydu kaip vokiečiai ir kaip numato naujos šviesoforų taisyklės

                              Click image for larger version

Name:	20191206_133251.jpg
Views:	54
Size:	178,0 kB
ID:	1769599

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Įdomus Vilniaus Ateities-Baltupio sankryžos fazių eiliškumas. Sukančių dešinėn atžvilgiu 1. raudona - 2. raudona su sekcija - 3. žalia be sekcijos - 4. raudona su sekcija. Tarp 2, 3 ir 4 gaunasi tarpai, per kuriuos teoriškai būtų galima važiuoti, bet praktiškai tenka stabdyti. Ar 2-3 arba 3-4 fazių sukeitimas vietomis turėtų teigiamos įtakos pralaidumui?
                                Vilniaus Ateities - Baltupio g. sankryžoj turi būti taip - papildoma užgęsta kai tik užsidega žalias, kad nebūtų be reikalo stabdomas eismas:

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Tai reiškia, jau veikia Klaipėdoj? Nežinau, kokia čia sankryža, bet Klaipėda nebūtų Klaipėda, jei pirma neįrengtų papildomos sekcijos su atskiru skydu kaip vokiečiai ir kaip numato naujos šviesoforų taisyklės

                                  Click image for larger version

Name:	20191206_133251.jpg
Views:	54
Size:	178,0 kB
ID:	1769599
                                  Posūkis iš H. Manto g. į Liepų g. Na tai ko gero veikia

                                  Heh, neįprastai ir net juokingai atrodo šviesoforas be "kepurių" virš lempų. Tikiuosi jas uždėjo

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Posūkis iš H. Manto g. į Liepų g. Na tai ko gero veikia

                                    Heh, neįprastai ir net juokingai atrodo šviesoforas be "kepurių" virš lempų. Tikiuosi jas uždėjo
                                    Smagu, kad Klaipėda prabudo Ko nespės šiais metais, padarys kitais. Svarbu, kad traukinys pajudėjo.

                                    Comment


                                      Šakiai turės dvi papildomas sekcijas į dešinę vienintelėje miesto šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje.

                                      Modernizuoja naująjį šviesoforą


                                      Ilgus metus tarnavęs vienintelis miesto šviesoforas šių metų kovo mėnesį pagaliau buvo pakeistas nauju, efektyvesniu, nereikalaujančiu didelės priežiūros šviesoforu. Tačiau...

                                      Neilgai trukus žmonės pastebėjo ir trūkumus – įrengiant naują šviesoforą buvo atsisakyta prie raudono šviesoforo signalo papildomų lentelių, kurios leisdavo, degant raudonam šviesoforo signalui, sukti į dešinę V. Kudirkos ir Kęstučio gatvėse. Tokių lentelių atsisakyta, nes jos nuo 2020m. nustoja galioti. Tačiau gyventojai pastebėjo, kad jų vietoje buvo galima įrengti papildomas žalias šviesoforo sekcijas, kurios leistų sukti į dešinę. Dėl papildomų sekcijų ne kartą savo nuomones yra viešai išsakę tiek seniūnas Dalius Jasevičius, tiek Šakių rajono policijos komisariato viršininkas Aušrys Kvederevičius, tiek savivaldybės Ūkio, architektūros ir investicijų skyriaus specialistai, Eismo saugumo komisija. Specialistų nuomonės šiuo klausimu išsiskyrė – vieni matė problemas dėl didelių kamščių, o kiti tų problemų nematė, nes „kokie čia kamščiai“ tokiame mažame mieste. Visgi savivaldybė nusprendė įrengti papildomas žalias šviesoforo sekcijas, kurios leistų sukti į dešinę. Be jų, ant šviesoforo dar turės būti sumontuotas mygtukas pėstiesiems su garsiniu signalu, kuris skirtas silpnaregiams. Visi šie papildomi darbai savivaldybei atsieis apie 6 tūkst. eurų, o kovo mėnesį šviesoforo modernizavimas atsiėjo 12 tūkst. eurų. Tiesa, šie darbai bus atlikti tik tada, kai iki šviesoforo bus atvestas papildomas kabelis, kurio ir pritrūko, kad šviesoforas iš pirmo karto būtų įrengtas tinkamai. Kabelį tiesiantys darbininkai darbus jau pradėjo praėjusią savaitę, o kitus šviesoforo modernizavimo darbus atliks UAB „Saugus eismas“ – ta pati įmonė, kuri ir statė naują modernų šviesoforą.
                                      http://www.drg.lt/rajone/18902-moder...aji-sviesofora
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.14, 02:04.

                                      Comment


                                        Pravažiavau šiandien pro Kauną. Beveik visur, kur važiavau, nuimtos lentelės. Pirmadienį įjungs papildomas sekcijas posūkiui iš Žukausko g. į Savanorių pr. ir iš Zanavykų g. į Savanorių pr.

                                        Comment


                                          Galiu pasakyt, tiek, kad mano kasrytinis darbo dienos maršrutas pasikeitė dėl nuimtų žalių lentelių. Atvažiuoju panašiai per tiek pat laiko, tačiau nuo dabar į dešinę pasuku kitoje vietoje, kur visai nėra šviesoforo, taip sutaupau apie 5 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X